• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Spells]Czary Na Zam?wienie

Status
Zamknięty.
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Xane nie jest trudne-wr?cz odwrotnie ale narazie czasu nie mam. Wi?c gdzie? pod wiecz?r zrobie. *_*
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Dobra ju? sobie przypomnia?em to ma wygl?da? jak to ;] zobaczymy czy Ci to tak ?atwo p?jdzie.
Pozdro i sorry pomyli?y mi si? arry ;]
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_BLUE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, 0)

local condition = createConditionObject(CONDITION_MANASHIELD)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, 60000)
setCombatCondition(combat, condition)

function onCastSpell(cid, var)
	return doCombat(cid, combat, var)
end

To Jest Czar na Utamo Vita. Gdzie tu mam zmieni? ?eby D?u?ej Trwa?a??
60000 <-- To?? ;) Wiem Ze To Nie Ten Dzia?. Sorry ?e Sie Wbi?em na Tw?j temat. Pozdro i Dzieki
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Ka?dy chyba wie jak wygl?da Exori dla knighta, a czy jest mo?liwo?? by czar zamiast od razu do oko?a gracza pojawia? si? od g?ry i kolejno pojawia? si? kolejny atak przyk?ad:

Normalne Exori:
{1, 1, 1 }
{1, 3, 1,}
{1, 1, 1,}

Nowe:
{0, 1, 0 }
{0, 3, 0,}
{0, 0, 0,}
......
{1, 0, 0 }
{0, 3, 0,}
{0, 0, 0,}
......
{0, 0, 0 }
{1, 3, 0,}
{0, 0, 0,}
......
{0, 0, 0 }
{0, 3, 0,}
{1, 0, 0,}
......
{0, 0, 0 }
{0, 3, 0,}
{0, 1, 0,}
......
{0, 0, 0 }
{0, 3, 0,}
{0, 0, 1,}
......
{0, 0, 0 }
{0, 3, 1,}
{0, 0, 0,}
......
{0, 0, 1 }
{0, 3, 0,}
{0, 0, 0,}

( stopie? zadawanych obra?e?, poziom, mlvl itd. zostaj? bez zmian):cool:
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Moze zrobisz to co ja ci napisalem w 4 zakladce??
Czy nie umiesz ;>? Trudne ;>? i nie to ze chcem cie sprawdzac poprostu zeby sie nie wpychali zrob FASt moze ;>?
zrobilem to w 5 sekund ale nie weim czy oto ci dokladnie chodzilo

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_EARTH)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 1499)

local arr = {
{1},
{1},
{1},
{1},
{3}
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
ss do pierszego

By
Druga wersja tego czaru
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_EARTH)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 1499)

local arr = {
{1, 1, 1, 1, 1},
{0, 0, 3, 0, 0}
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
drugi czar ss

By
// prztestowane nie radze tej drugiej opcji nie zbyt ladny efekt tego jest

Jak chcesz ss to daj znac
Dobra ju? sobie przypomnia?em to ma wygl?da? jak to ;] zobaczymy czy Ci to tak ?atwo p?jdzie.
Pozdro i sorry pomyli?y mi si? arry ;]
jak chcesz to ja moge ci takie cos zrobic ale juz bys musial sobie to sam skonfigurowac ten czas wywolania po kolej

czar juz prawie gotowy ale nie wiem dlaczego nie ma efektu na atak tym assassin star
 
Ostatnia edycja:
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Xarti Iro Daj ss tego czaru ;] zobaczymy ...
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Xart widze ?e si? totalnie nie znasz na robieniu czar?w. Oto spell kt?ry zrobi?e? dla
Xane

Co? Ci nie wysz?o.
beztytuuth0.jpg


Czy prosi?em o pomoc?? ;]

jak chcesz to ja moge ci takie cos zrobic ale juz bys musial sobie to sam skonfigurowac ten czas wywolania po kolej

Praktycznie odbiorca b?dzie musia? wi?cej zrobi? ni? ty.



Efekt assassina phi..
DISTANCEEFFECT_18


Edit zrobione.

Takie co???

beztytuuvi0.jpg


Data/spells/scripts/Sciana.lua
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_EARTH)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 1499)

local arr = {
{1},
{1},
{1},
{1},
{3}
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end

Data/spells/spells.xml
Kod:
<instant name="Sciana" words="Rzucaj sciane" lvl="65" maglv="40" mana="1900" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="Sciana.lua"><vocation id="2"/><vocation id="6"/></instant>


Czy takie co???

beztytuugs2.jpg


Data/spells/sciana.lua
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_EARTH)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 1499)

local arr = {
{0},{1},{0},
{0},{1},{0},
{1},{3},{1},
{0},{1},{0},
{0},{1},{0},
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end

Data/spells/spells.xml
Kod:
<instant name="Sciana" words="Rzucaj sciane" lvl="65" maglv="40" mana="1900" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="Sciana.lua"><vocation id="2"/><vocation id="6"/></instant>
 
Ostatnia edycja:
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

sharrki ja to robilem z innego czaru i popiersdze go testowalem na tfs 0.3 v4 po 2 efekt ziemi jest bardziej do tego stosowny niz energi bo jak wiadomo to energia jest od sorcow a ziemia jest od druidow
sorry ale juz przeczytalem jak tam on napisal i co ile ma wywolyeac nastepny czar

Czy takie co???
beztytuugs2.jpg

Data/spells/sciana.lua
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_EARTH)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 1499)

local arr = {
{0},{1},{0},
{0},{1},{0},
{1},{3},{1},
{0},{1},{0},
{0},{1},{0},
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
tobie tez nie wyszlo z godznie arena

wow to kopletny iie wypal z tym ostatnim czarem jak go wklejlem do siebie
 
Ostatnia edycja:
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Potrzebuje czaru tylko dla gm-a.
1- ma by? na ca?y ekran
2-jak sie da to rzeby atakowa?o (nie gwiazdkami tylko np. skr?tem gm)
3- a do u?ycia czaru exori gm
4- jak moze by? to tak stopnioowo ?eby coraz dalej sie rozchodzi?o tak po ca?ym ekranie

i 2 czar jak umiesz ?e jak zaznacze osobe i rzuce czar to tylko na tego gracza p?jdzie na 1 kratke i nie b?dzie sie rozchodzi? ( to te? dla gm-a)
(ma rzuca? wszystkim co sie da na 1 kratke)

3 czar jak 2 tylko rzuca mieczem bo to czar dla knighta b?dzie

4 czar jak 2 tylko rzyca ???tymi gwiazdkami i to dla pala b?dzie

plz nie zwracajcie uwagi na b??dy ortograficzne bo jestem dyslektykiem

z g?ry thx :D:D:D
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

tak o to mi chodzilo Shaarki i Xarti Good ;]
Thx ;)



Teraz chcem czy by dalo ci sie rade zrobic takie same ze scianami tylko ze drzewo ?

Czy dalo by sie rade zrobic te sciany tylko ze drzewo wyskakuje ;>?
 
Ostatnia edycja:
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

@Up
napisz mi jakiego koloru ma by? drzewo. ;]
Jaka odleg?o? itd. ;)

Jak odpiszesz dam edita i zrobie ;0
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Po pierwsze jestem wielkim t?pym klocem,dlatego tu pisze :p

To ja sobie zamowie
Slowa do wypowiedzenia:Exevo Nature
Nazwa Czaru:Exevo Nature
Dla Kogo:Dla ka?dego
Opis Caru:Chodzi mi oto ?e jak gracz powie Exevo Nature,to wtedy wokol niego sie tworza wiry na 2 sec.,a potem znikaja,jak znikna to 2 kratki od playera w kazda strone tworza sie wiry na 2 sec. i znikaja,a jak znikna to wokol playera sie tworzy poison i jak sie da to jeszcze wokol celu sie tworzy poison(a jak nie ma celu to tylko wokol playera),z g?ry dzi?ki dam reputa :)

@down:Mo?e by? tylko ten poison jeszcze i tyle :) szczery film :p
 
Ostatnia edycja:
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

O takie cos Ci chodzi?



@Edit ups nie zauwazylem posionkow ;x Zrobie jutro narazie musze leciec. ;]
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

po prosil bym czar na all kratek nutki same all kolor na ca?a mapke z gory dzieki dam reputa:D
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

tak o to mi chodzilo Shaarki i Xarti Good ;]
Thx ;)
Teraz chcem czy by dalo ci sie rade zrobic takie same ze scianami tylko ze drzewo ?
Czy dalo by sie rade zrobic te sciany tylko ze drzewo wyskakuje ;>?

Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_EARTH)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, [COLOR="Magenta"]xxxx[/COLOR])

local arr = {
{1},
{1},
{1},
{1},
{3}
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
xxxx id danego drzewa jak chcesz ze by ustawialo


ale nie weim czy bedzie je kasowalo po danym czasie
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Xart Irok

Pisa?em Ci ju? ?e nie musiz si? udziela? ;]

Jemu chodzi o exevo grav vite czyli b?dzie si? usuwa?<hmm czytanie ze zrozumieniem> ?
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Hmm widocznie czar ode mnie przer?s? Ci?, nie dziwi? si? te? mia?em trudno?ci z tym. ;] Musisz troch? pokombinowa? we wpisach, heh.
Pozdro
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

@Miki nie przer?s? mnie przecie? ju? go raz zrobi?em a teraz wystarcz? inne arry.
Lecz wywali?em gdzie? skrypt na ten spell i musz? wszystko od nowa pisa? my?l? ?e na jutro b?dzie gotowy.

Xane

Mo?e by? takie cosik??

beztytuutw5.jpg


Data/spells/spells.xml

Kod:
<instant name="Sciana" words="Rzucaj sciane" lvl="65" maglv="40" mana="1900" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="Sciana.lua"><vocation id="2"/><vocation id="6"/></instant>

Data/spells/scripts/sciana.lua

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_EARTH)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 2708)

local arr = {
{1, 1, 1, 1, 1},
{0, 0, 3, 0, 0}
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Aha,a co do mojego to jak sie da to ?eby jeszcze obok tego poisona tworzy? lud(nie wiem jaki),chyba ?e ci sie nie chce bo moze byc sam poison.

@down:Nie jakie? takie lodowe kolce czy co?.

@down:A tye ludki znikaj? czy nie?
 
Ostatnia edycja:
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Ale w jakim sensie l?d ?
Ice floor ?
Zaraz dam edita i zrobie ;]


Takie co? ?




Data/spells/spell.xml

Kod:
<instant name="Exevo nature" words="Exevo nature" lvl="20" maglv="8" mana="250" soul="10" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="Exevo nature.lua"><vocation id="2"/><vocation id="1"/><vocation id="6"/><vocation id="5"/><vocation id="7"/><vocation id="8"/><vocation id="3"/><vocation id="4"/></instant>

Data/spells/scripts/exevo nature.lua

local combat1 = createCombatObject()
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, 42)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.5, -160, -1.6, -180)

local combat2 = createCombatObject()
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_EFFECT, 42)
setCombatFormula(combat2, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.5, -160, -1.6, -180)

local combat3 = createCombatObject()
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_EFFECT, 42)
setCombatFormula(combat3, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.5, -160, -1.6, -180)

local combat4 = createCombatObject()
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_EFFECT, 42)
setCombatFormula(combat4, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.5, -160, -1.6, -180)

local combat5 = createCombatObject()
setCombatParam(combat5, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat5, COMBAT_PARAM_EFFECT, 42)
setCombatFormula(combat5, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -1.5, -160, -1.6, -180)

local combat6 = createCombatObject()
setCombatParam(combat6, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_EARTH)
setCombatParam(combat6, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 7307)

arr1 = {
{0,0,0,0,0},
{0,0,0,0,0},
{0,1,1,1,0},
{0,1,2,1,0},
{0,1,1,1,0},
{0,0,0,0,0},
{0,0,0,0,0},
}

arr2 = {
{0,0,0,0,0},
{0,0,0,0,0},
{0,0,0,0,0},
{0,1,2,1,0},
{0,0,0,0,0},
{0,0,0,0,0},
{0,0,0,0,0},
}
arr3 = {
{0,0,0,0,0},
{0,0,0,0,0},
{0,0,1,0,0},
{0,0,2,0,0},
{0,0,1,0,0},
{0,0,0,0,0},
{0,0,0,0,0},
}

arr4 = {
{0,0,0,0,0},
{0,0,0,0,0},
{0,0,0,1,0},
{0,0,2,0,0},
{0,1,0,0,0},
{0,0,0,0,0},
{0,0,0,0,0},
}

arr5 = {
{0,0,0,0,0},
{0,0,0,0,0},
{0,1,0,0,0},
{0,0,2,0,0},
{0,0,0,1,0},
{0,0,0,0,0},
{0,0,0,0,0},
}

arr6 = {
{0,0,0,0,0},
{1,0,0,0,1},
{0,1,1,1,0},
{0,0,2,0,0},
{0,1,1,1,0},
{1,0,0,0,1},
{0,0,0,0,0},
}


local area1 = createCombatArea(arr1)
local area2 = createCombatArea(arr2)
local area3 = createCombatArea(arr3)
local area4 = createCombatArea(arr4)
local area5 = createCombatArea(arr5)
local area6 = createCombatArea(arr6)

setCombatArea(combat1, area1)
setCombatArea(combat2, area2)
setCombatArea(combat3, area3)
setCombatArea(combat4, area4)
setCombatArea(combat5, area5)
setCombatArea(combat6, area6)

local function onCastSpell1(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat1, parameters.var)
end

local function onCastSpell2(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat2, parameters.var)
end

local function onCastSpell3(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat3, parameters.var)
end

local function onCastSpell4(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat4, parameters.var)
end

local function onCastSpell5(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat5, parameters.var)
end

local function onCastSpell6(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat6, parameters.var)
end


function onCastSpell(cid, var)
local parameters = { cid = cid, var = var, combat1 = combat1, combat2 = combat2, combat3 = combat3, combat4 = combat4, combat5 = combat5, combat6 = combat6 }

addEvent(onCastSpell1, 0, parameters)
addEvent(onCastSpell2, 1000, parameters)
addEvent(onCastSpell3, 2000, parameters)
addEvent(onCastSpell4, 3000, parameters)
addEvent(onCastSpell5, 4000, parameters)
addEvent(onCastSpell6, 4500, parameters)

end
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry