• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Spells]Czary Na Zam?wienie

Status
Zamknięty.
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

tak wszystko okey ale chcia?em na full obrazu :/
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

cz?owieku xD nie nad??am z wklejaniem spelli i dzi?ki tobie skuma?em jak je si? robi xD
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Gwizdu BuM BuM

beztytuuvl7.jpg


Data/spells/spells.xml

Kod:
<instant name="GwizdU Bum Bum" words="GwizdU Bum Bum" lvl="60" maglv="40" mana="1300" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="gwizdu.lua"><vocation id="1"/><vocation id="5"/></instant>


Data/spells/scripts/gwizdu.lua

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 21)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.2, -150, -1.8, -150)

arr = {
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 2, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end


Czekam na dalsze zam?wienia bo nie ma co robi?.
A mo?e jakie? trudniejsze??
 
Ostatnia edycja:
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

to zr?b mi teraz na ca?y obraz :P
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

trudniejsze? hmm dobra ;] co? jak exori vis tylko ?e o takim zasi?gu:
arr = {
{0, 1, 1, 1, 0}
{1, 0, 1, 0, 1}
{1, 1, 3, 1, 1}
{1, 0, 1, 0, 1}
{0, 1, 1, 1, 0}
wygl?d jak exori ;p tyle ?e leci w stron? wroga ;p
intankacja: ex ex exori
je?li to mo?liwe ;p
 
Ostatnia edycja:
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Jest mo?liwe ale zajmie mi to troszk?.

Na ten czas mog? jedynie runk? zrobi? ;]
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

szkoda ;\, ale prosi?e? o co? trudniejszego ;] to na kiedy to zrobisz?:D.
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Ja poprosze tak czar 7.6


local arr = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 3, 1, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}

1-ogien

ma by? ogie? a jak czar minie to w takim samym wzorku ognie:)
 
Ostatnia edycja:
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Coolrapers

beztytuugl5.jpg


Pasuje?

Data/spells/scripts/gwizdu.lua

Kod:
<instant name="GwizdU Bum Bum" words="GwizdU Bum Bum" lvl="60" maglv="40" mana="1300" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="gwizdu.lua"><vocation id="1"/><vocation id="5"/></instant>

Data/spells/scripts/gwizdu.lua
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, 31)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.2, -150, -1.8, -150)

arr = {
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 2, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Hmm chcesz trudne? Masz:
Tutaj ma to by? wygl?d exori.
Kod:
local arr1 = {
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 3, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}
local arr2 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}
local arr3 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 2, 1, 1, 1, 1},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}
local arr4 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1}
}
local arr5 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
}
local arr6 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}
local arr7 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{1, 1, 1, 1, 2, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}
local arr8 = {
{, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}
Tutaj ma by? assasin star:
Kod:
local arr9 = {
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 3, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}
local arr10 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}
local arr11 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 1},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}
local arr12 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1}
}
local arr13 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
}
local arr14 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}
local arr15 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{1, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}
local arr16 = {
{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}
Czar ma byc taki ?e arry maj? sie zgrywa? czyli:
arr 1 i 9
arr 2 i 10
arr 3 i 11...
To chyba tyle z tych wa?niejszych rzeczy zobaczymy jak sobie poradzisz z tym osobi?cie sobie poradzi?em z tym czarem ale skryptu nie mam ju?. ;]
I od arr 1 do 9 maj? lecie? w odst?pach co 0.1 sekundy.
Pozdro

edit: reszta wsp??czynnik?w nie wa?na jaka profesja etc.
 
Ostatnia edycja:
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Dobra, mam nadziej? ?e tamten spell zrobisz p??niej a na razie poprosz? co? ?atwego:
local arr1 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 1, 3, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}

local arr2 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 1, 1, 3, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}

local arr3 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}

local arr = {
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0}
}
i ?eby przebieg spella by? dosyc wolny i wygl?da? tak(przebieg)arr1, arr2, arr3, arr4, arr3, arr2, arr1. I tak kilka rzy wygl?d takie zielone exori, a jak nie, to czerwone ;].
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Cwaniaq czy nie "cwaniaquj" mi tutaj m?j spell by? pierwszy wi?c czekam na to a? zrobi kolejna bracie, kolejka si? liczy.
Pozdro i cierpliwo?ci.
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Hmm zrob taki czar jak druid, ze puszcza scianke na 1 kratke, to zrob zeby on puszczal te sciany na prosto i na 4 kratki.
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Miki ju? robie pierw zrobi?em ten banalny.

Cwaniaq03

Nie wiem o jakei zielone exori CI chodzi ale takiego efektu(jak exori tylko zielony nie ma)

Wi?c zrobi?em tak.

cwaniak1sm5.jpg


cwaniak2xk1.jpg


cwaniak3xb3.jpg


cwaniak4hv2.jpg


Data/spells/spells.xml

Kod:
<instant name="Aj kill ju" words="Aj kill ju" lvl="60" maglv="4" mana="150" soul="0" exhaustion="1" prem="1" enabled="1" script="Aj kill ju.lua"><vocation id="2"/><vocation id="6"/></instant>

data/spells/scripts/Aj kill ju.lua

local combat1 = createCombatObject()
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, 9)
setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, -50, -0.5, 0)

local combat2 = createCombatObject()
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_EFFECT, 9)
setCombatFormula(combat2, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, -60, -0.5, 0)

local combat3 = createCombatObject()
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_EFFECT, 9)
setCombatFormula(combat3, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, -70, -0.5, 0)

local combat4 = createCombatObject()
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat4, COMBAT_PARAM_EFFECT, 9)
setCombatFormula(combat4, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.4, -70, -0.5, 0)

arr1 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 2, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

arr2 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 2, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

arr3 = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 2, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

arr4 = {
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{1, 1, 1, 1, 2, 1, 1, 1, 1},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
}

local area1 = createCombatArea(arr1)
local area2 = createCombatArea(arr2)
local area3 = createCombatArea(arr3)
local area4 = createCombatArea(arr4)
setCombatArea(combat1, area1)
setCombatArea(combat2, area2)
setCombatArea(combat3, area3)
setCombatArea(combat4, area4)

local function onCastSpell1(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat1, parameters.var)
end

local function onCastSpell2(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat2, parameters.var)
end

local function onCastSpell3(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat3, parameters.var)
end

local function onCastSpell4(parameters)
doCombat(parameters.cid, parameters.combat4, parameters.var)
end

function onCastSpell(cid, var)
local parameters = { cid = cid, var = var, combat1 = combat1, combat2 = combat2, combat3 = combat3, combat4 = combat4}

addEvent(onCastSpell1, 0, parameters)
addEvent(onCastSpell2, 1500, parameters)
addEvent(onCastSpell3, 2500, parameters)
addEvent(onCastSpell4, 4500, parameters)

end

Cwaniaq03
Robisz b??dy gdy pokazujesz mi local arr.
mianowicie na koncu lini zawsze musi by? przecinek



Czar jest wolny jak ???w ;] Jak chcia?e? czekam na kolejne zam?wienia i biore si? do roboty
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Chc? Zam?wi? czar kt?ry ma byc taki jak rekinek lecz rzeby zamiast l?d to rosliny wiesz o co mi chodzi i mo?na by bylo usun?? to mi?dzy g?rnymi kreskami iksa?
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

zrob moj... sie nie wpychajcie !!
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

haha zobacz dok?adnie na razie jeszcze nie zrobi? czaru kt?ry ja mu zleci?em, chyba mu co? nie wychodzi. ;]
Pozdro
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

heh na 8.1 ja bym prosil o

local arr = {
{0, 4, 4, 4, 4, 4, 4, 4, 4, 4, 0}
{0, 4, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 4, 0},
{0, 4, 3, 2, 2, 2, 2, 2, 3, 4, 0},
{0, 4, 3, 2, 1, 1, 1, 2, 3, 4, 0},
{0, 4, 3, 2, 1, 3, 1, 2, 3, 4, 0},
{0, 4, 3, 2, 1, 1, 1, 2, 3, 4, 0},
{0, 4, 3, 2, 2, 2, 2, 2, 3, 4, 0},
{0, 4, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 4, 0}
{0, 4, 4, 4, 4, 4, 4, 4, 4, 4, 0}
}
}
0. exekt exori
1. lud
2.ogien
3.taki efekt chodzby z exori mort
4.efekt takich nut zoltych
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Miki nie ?e trudny by? tylko istnieje takie co? jak. Praca ;]

Prosz? bardzo screeny.

Czar polega na tym ?e ca?y si? obraca wok?? Ciebie a assassinki atakuj? po skosie tak?

miki1tv7.jpg


miki2mt7.jpg


miki3we8.jpg


miki4ox2.jpg



Nie daj? czaru poniewa? my?l? ?e chcia?e? mnie sprawdzi?.
 
Odp: Czary Na Zam?wienie

Odp: Czary Na Zam?wienie

Moze zrobisz to co ja ci napisalem w 4 zakladce??
Czy nie umiesz ;>? Trudne ;>? i nie to ze chcem cie sprawdzac poprostu zeby sie nie wpychali zrob FASt moze ;>?
 
Status
Zamknięty.
Do góry