function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local itemID = 2160
local ile = 100 -- Ile itemow o id itemID ma sie pojawic
local ileKratek = 4 -- Ile kratek przed graczem maja sie pojawic
local zaIleZnika = 1000 -- Za ile milisekund te itemy maja zniknac. 1000 milisekund = 1 sekunda
local docelowaPozycja = getPosition(getPlayerPosition(cid), getPlayerLookDir(cid), ileKratek)
local itemy = doCreateItem(docelowaPozycja, itemID, ile)
local x = {itemy = itemy}
addEvent(usun,zaIleZnika,x)
end
function usun(x)
doSendMagicEffect(getThingPos(x.itemy), CONST_ME_HEARTS)
doSendAnimatedText(getThingPos(x.itemy), "Ohhhhhh!", TEXTCOLOR_DARKYELLOW)
doRemoveItem(x.itemy, 1)
end
function getPosition(odPozycji, kierunek, ileKratek)
if(kierunek == NORTH) then
odPozycji.y = odPozycji.y-ileKratek
elseif(kierunek == EAST) then
odPozycji.x = odPozycji.x+ileKratek
elseif(kierunek == SOUTH) then
odPozycji.y = odPozycji.y+ileKratek
elseif(kierunek == WEST) then
odPozycji.x = odPozycji.x-ileKratek
else
debugPrint("Nieznany kierunek")
return LUA_ERROR
end
return odPozycji
end