• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Skrypty] Zam?wienia

Status
Zamknięty.
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj:movements,
Wersja tibii: 7.92
armor kt?ry mo?e za?o?y? tylko sorcerer
Prosz? jest mi to pilnie potrzebne.
Z g?ry dzi?ki za pomoc.
Mo?na o to prosi??? :(
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj : NPC
Tibia : 8.4
Szczeg??y: Npc kt?ry sprzedaje addony ale za kase i nie tak jak np pisze ,,first addon" i mam dla wszystkich outfit?w tylko zeby by?o dla ka?dego osobno czyli ?ebym pisa? np ,,first wizard addon" itp... Cena ka?dego pierwszego addona 5k a drugiego 10k :)

:cool::cool:


PS : Aha... Skrypta ?lij na profil wiadomo?ci?... GG co? nie dzia?a ;D
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Skrypt ok ;p Ale mam pytanie czy da?oby si? ?eby na ?rodku pulpitu pisa? ten tekst??? Tak jak /B tylko na bia?o???
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj: actions
Wersja tibii: 8.4
Skrypt na przedmiot ?e tylko paladyn mo?e u?ywa? a reszta profesji nie mo?e, konkretniej chodzi mi tutaj o run? bo zrobi?em oddzielne SD dla sorca i oddzielne dla palka i nie chc? ?eby sorc i drut u?ywali Holy Death Rune a palek ?eby nie u?ywa? Sudden Death Rune ;p
P??niej go sobie zmodyfikuj? na potrzeby sorca i druta :)
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj: actions
Wersja tibii: 8.4
Skrypt na przedmiot ?e tylko paladyn mo?e u?ywa? a reszta profesji nie mo?e, konkretniej chodzi mi tutaj o run? bo zrobi?em oddzielne SD dla sorca i oddzielne dla palka i nie chc? ?eby sorc i drut u?ywali Holy Death Rune a palek ?eby nie u?ywa? Sudden Death Rune ;p
P??niej go sobie zmodyfikuj? na potrzeby sorca i druta :)
Jak masz rune (przk?ad):
Kod:
<rune name="Lol" charges="1" enabled="1" script="lol.lua" />
To zamiast /> dajesz: >, a po tym: <vocation name="Druid" />. Jak wymienisz tak wszystkie profesje to na ko?cu dajesz: </rune>
Powinno dzia?a?.

Skrypt ok ;p Ale mam pytanie czy da?oby si? ?eby na ?rodku pulpitu pisa? ten tekst??? Tak jak /B tylko na bia?o???
Da si?. Otw?rz skrypt notatnikiem i zamie?
Kod:
MESSAGE_EVENT_DEFAULT
na
Kod:
MESSAGE_EVENT_ADVANCE
B?dzie dzia?a?.

Gelio albo ?lepy jestem albo nie odpowiedzia?e? wi?c prosz? odpowiedz jeszcze raz.
Ok. Wcze?niej napisa?em, ?e takie itemy do za?o?enia tylko przez dan? profesje by?y od 8.2 chyba, wi?c na 7.92 ci tego nie zrobi?.

Pozdro,
Gelio
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Jak masz rune (przk?ad):
Kod:
<rune name="Lol" charges="1" enabled="1" script="lol.lua" />
To zamiast /> dajesz: >, a po tym: <vocation name="Druid" />. Jak wymienisz tak wszystkie profesje to na ko?cu dajesz: </rune>
Powinno dzia?a?.
Pozdro,
Gelio

Dzia?a kochany jeste? ;*
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Witaj,
mam na my?li kilka skrypt?w..
Napisz? je na raz

1. Item, kt?ry dodaje 7 dni pacc'a (runa, albo jaki? nietypowy papirus);
2. Burning Heart dodaj?cy ?ycie;
3. Burning Heart dodaj?cy man?;
4. Bro?, np. SCA bij?ca na zasi?g 2-3 kratek;
5. Skrypt na skillowanie na training monkach, konkretniej co? takiego, ze po wej?ciu w train room mo?esz skillowa? 10 minut, a nast?pnie wyrzuca Ci? do ?wi?tyni i musisz wraca? do train roomu :)

Mo?e i sporo wymagam, lecz potrzebuj? tych skrypt?w do OTSa :p
Pozdrawiam
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Potrzebuje skyrptu nastepujacego:

- Zeby na danym sqm co 1h pojawial sie inny monster/lub zmienial nick co jakis czas
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Gelio chyba mnie pomino?e? zrobisz mi to?

1.
Tibia: 8.1
Rodzaj: Spell
opis: chodzi o czar taki jak na filmiku

animacja trhowning stara
mana 100-200
Dla Pala

2.
Tibia: 8.1
Rodzaj: Spell
opis: chodzi o to ?e gdy zaznaczyny potwora (atack) i
wpiszemy (fireball) to doleci do niego i wybuchnie (3 to potw?r)(1 wybuch gdy doleci)

0,0,1,0,0
0,1,1,1,0
1,1,3,1,1
0,1,1,1,0
0,0,1,0,0

pozdro
Shadow Vip
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj: np. Nie wiem dokladnie
Wersja tibii: np. 8.2
Widac ile hp dodaja sobie ludzie i potwory (tak z boku jak jest np ile hp sie traci tak samo ile sie dodaje)
Szczegoly:do gory chyba wszystko jasne :)
To w TFS najnowszym jest. TFS 0.3b3 te? to ma. M?g?bym zrobi? tylko na u?ywaj?cego gracza. I tylko w czarach. Jak na wszystko to musia?by? kopiowa? source do starszego TFS'a.

#Edit1

Witaj,
mam na my?li kilka skrypt?w..
Napisz? je na raz
1. Item, kt?ry dodaje 7 dni pacc'a (runa, albo jaki? nietypowy papirus);
2. Burning Heart dodaj?cy ?ycie;
3. Burning Heart dodaj?cy man?;
4. Bro?, np. SCA bij?ca na zasi?g 2-3 kratek;
5. Skrypt na skillowanie na training monkach, konkretniej co? takiego, ze po wej?ciu w train room mo?esz skillowa? 10 minut, a nast?pnie wyrzuca Ci? do ?wi?tyni i musisz wraca? do train roomu :)
Mo?e i sporo wymagam, lecz potrzebuj? tych skrypt?w do OTSa :p
Pozdrawiam
1. Jest ju? takie co?. Poszukaj sobie.
2. Skopiuj z soft boots?w i tylko zmie? ilo?? dodawanej many i hp.
3. To samo co w 2.
4. W items na zam?wienie jest co? podobnego. Poszukaj tam.
5. Zastosuj skrypt by Omader z kodem.

#Edit2

Potrzebuje skyrptu nastepujacego:
- Zeby na danym sqm co 1h pojawial sie inny monster/lub zmienial nick co jakis czas
Je?eli masz folder globalevents/ w folderze data/ to ok. Jak nie to ci tego nie zrobi? ;/

Pozdro,
Gelio
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Gelio chyba mnie pomino?e? zrobisz mi to?
1.
Tibia: 8.1
Rodzaj: Spell
opis: chodzi o czar taki jak na filmiku

animacja trhowning stara
mana 100-200
Dla Pala
2.
Tibia: 8.1
Rodzaj: Spell
opis: chodzi o to ?e gdy zaznaczyny potwora (atack) i
wpiszemy (fireball) to doleci do niego i wybuchnie (3 to potw?r)(1 wybuch gdy doleci)
0,0,1,0,0
0,1,1,1,0
1,1,3,1,1
0,1,1,1,0
0,0,1,0,0
pozdro
Shadow Vip
1. Spell zrobiony w moim systemie:
Kod:
local combat = prepareDistanceCombat(COMBAT_PHYSICALDAMAGE, CONST_ME_HITAREA, CONST_ME_REDSTAR)
setFormula(combat, "magic level", -0.3, -0.8)
setArea(combat, {{1}, {0}, {2}})

local combat1 = prepareDistanceCombat(COMBAT_PHYSICALDAMAGE, CONST_ME_HITAREA, CONST_ME_REDSTAR)
setFormula(combat1, "magic level", -0.3, -0.8)
setArea(combat1, {{0, 1}, {0, 0}, {2, 0}})

local combat2 = prepareDistanceCombat(COMBAT_PHYSICALDAMAGE, CONST_ME_HITAREA, CONST_ME_REDSTAR)
setFormula(combat2, "magic level", -0.3, -0.8)
setArea(combat2, {{0, 0, 1}, {2, 0, 0}})

local combat3 = prepareDistanceCombat(COMBAT_PHYSICALDAMAGE, CONST_ME_HITAREA, CONST_ME_REDSTAR)
setFormula(combat3, "magic level", -0.3, -0.8)
setArea(combat3, {{2, 0, 1}})

local combat4 = prepareDistanceCombat(COMBAT_PHYSICALDAMAGE, CONST_ME_HITAREA, CONST_ME_REDSTAR)
setFormula(combat4, "magic level", -0.3, -0.8)
setArea(combat4, {{2, 0, 0}, {0, 0, 1}})

local combat5 = prepareDistanceCombat(COMBAT_PHYSICALDAMAGE, CONST_ME_HITAREA, CONST_ME_REDSTAR)
setFormula(combat5, "magic level", -0.3, -0.8)
setArea(combat5, {{2, 0}, {0, 0}, {0, 1}})

local combat6 = prepareDistanceCombat(COMBAT_PHYSICALDAMAGE, CONST_ME_HITAREA, CONST_ME_REDSTAR)
setFormula(combat6, "magic level", -0.3, -0.8)
setArea(combat6, {{2}, {0}, {1}})

local combat7 = prepareDistanceCombat(COMBAT_PHYSICALDAMAGE, CONST_ME_HITAREA, CONST_ME_REDSTAR)
setFormula(combat7, "magic level", -0.3, -0.8)
setArea(combat7, {{0, 2}, {0, 0}, {1, 0}})

local combat8 = prepareDistanceCombat(COMBAT_PHYSICALDAMAGE, CONST_ME_HITAREA, CONST_ME_REDSTAR)
setFormula(combat8, "magic level", -0.3, -0.8)
setArea(combat8, {{0, 0, 2}, {1, 0, 0}})

local combat9 = prepareDistanceCombat(COMBAT_PHYSICALDAMAGE, CONST_ME_HITAREA, CONST_ME_REDSTAR)
setFormula(combat9, "magic level", -0.3, -0.8)
setArea(combat9, {{1, 0, 2}})

local combat10 = prepareDistanceCombat(COMBAT_PHYSICALDAMAGE, CONST_ME_HITAREA, CONST_ME_REDSTAR)
setFormula(combat10, "magic level", -0.3, -0.8)
setArea(combat10, {{1, 0, 0}, {0, 0, 2}})

local combat11 = prepareDistanceCombat(COMBAT_PHYSICALDAMAGE, CONST_ME_HITAREA, CONST_ME_REDSTAR)
setFormula(combat11, "magic level", -0.3, -0.8)
setArea(combat11, {{1, 0}, {0, 0}, {0, 2}})

local function cast(par)
	return doCombat(par.cid, par.combat, par.var)
end

function onCastSpell(cid, var)
local par = {cid = cid, var = var, combat = combat}
cast(par)
par.combat = combat1
addEvent(cast, 100, par)
par.combat = combat2
addEvent(cast, 200, par)
par.combat = combat3
addEvent(cast, 300, par)
par.combat = combat4
addEvent(cast, 400, par)
par.combat = combat5
addEvent(cast, 500, par)
par.combat = combat6
addEvent(cast, 600, par)
par.combat = combat7
addEvent(cast, 700, par)
par.combat = combat8
addEvent(cast, 800, par)
par.combat = combat9
addEvent(cast, 900, par)
par.combat = combat10
addEvent(cast, 1000, par)
par.combat = combat11
addEvent(cast, 1100, par)
end
Drugi ci zaraz zrobi? i dam edita.

Pozdro,
Gelio

@edit
Drugi skrypt:
Kod:
local combat = prepareCombat(COMVAT_FIREDAMAGE, CONST_ME_EXPLOSIONAREA)
setFormula(combat, "magic level", -0.8, -1.2)
setArea(combat, {{0, 0, 1, 0, 0}, {0, 0, 1, 0, 0}, {1, 1, 3, 1, 1}, {0, 0, 1, 0, 0}, {0, 0, 1, 0, 0}})

function onCastSpell(cid, var)
local target = getCreatureTarget(cid)
if(target ~= 0) then
	return doCombat(cid, combat, numberToVariant(target))
else
	return doCombat(cid, combat, var)
end
end
Skrypt robiony w moim systemie.
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj : Items
Wersja Tibi : 8.10
Witam chcia?bym poprosic o kilka itemk?w ktorymi sa :
1.Nazwa: Freezing Staff
Wysyla wiazke obrazek siegajacych od 450hp, az do 700hp, przy jednoczesnym zuzyciu 40 many. Jej zasieg to 6 SQM, a zadawane przez nia obrazenia sa od zywiolu - smierc.
2.Nazwa: Crystal Arrow
Ma nieograniczony zasieg a jej celnosc to 90%.Atakuje z energi 2x400,3x200,4x125 i jest od 100 lvla. Co do tego itemku dawales mi go ale nie atakowa? on tak mocno jakbym chcia?.
3.Nazwa: Assassin Star
Bron dla Paladyna od 1 levelu. Posiada 100 atk, i zabiera hp od ognia 3x 200, Zasieg broni to 5 SQM, a celnosc 80%.
4. Npc Arbuzzi ktory sprzedaje tylko promocje.
Ad.2 Chcialbym zeby wygladala taka strzala lodowa jak sie wali z niej.
i skrypt zeby atakowa?o

Kod crystal arrowa kt?ry mi poda?es:
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, 1)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ARROW)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_SKILL, -0.1, -400, -1.1, -400)
local condition = createConditionObject(CONDITION_ENERGY)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_DELAYED, 1)
addDamageCondition(condition, 2, 1000, -400)
addDamageCondition(condition, 2, 1500, -200)
addDamageCondition(condition, 3, 2000, -150)
setCombatCondition(combat, condition)
function onUseWeapon(cid, var)
	return doCombat(cid, combat, var)
end
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

To w TFS najnowszym jest. TFS 0.3b3 te? to ma. M?g?bym zrobi? tylko na u?ywaj?cego gracza. I tylko w czarach. Jak na wszystko to musia?by? kopiowa? source do starszego TFS'a.
#Edit1
1. Jest ju? takie co?. Poszukaj sobie.
2. Skopiuj z soft boots?w i tylko zmie? ilo?? dodawanej many i hp.
3. To samo co w 2.
4. W items na zam?wienie jest co? podobnego. Poszukaj tam.
5. Zastosuj skrypt by Omader z kodem.
#Edit2
Je?eli masz folder globalevents/ w folderze data/ to ok. Jak nie to ci tego nie zrobi? ;/
Pozdro,
Gelio

troszk? si? nie zrozumieli?my, a konkretniej to ?le wyt?umaczy?em.
m?j b??d.
chodzi o to, aby burning heart dodawa? ?ycie, gdy wezm? na niego "use" b?d? "use with" i klikn? na siebie. ?eby 1 burning heart by? taki, kt?ry dodaje man?, a drugi taki, kt?ry dodaje ?ycie :)
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

troszk? si? nie zrozumieli?my, a konkretniej to ?le wyt?umaczy?em.
m?j b??d.
chodzi o to, aby burning heart dodawa? ?ycie, gdy wezm? na niego "use" b?d? "use with" i klikn? na siebie. ?eby 1 burning heart by? taki, kt?ry dodaje man?, a drugi taki, kt?ry dodaje ?ycie :)
No niestety, nie mo?na tak zrobi?. Mog? ci zrobi? burning heart, kt?ry daje mane/hp w zale?no?ci jaki jest actionid tego przedmiotu. Je?eli takie co? ci? interesuje to napisz.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Witaj,

[7.6] 4youots

Poszukuj? skrypt?w movenements :
1. na komend? /plec(zmina pluci) i ?eby doda? to do NPC
2. To samo tylko /dwarf(na outfit dwarfa)
3. Te? to samo tylko /nimfa (na outfit nimfa)

4. skrypt na run? "MAGIC WALL"
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Potrzebuj? Nowej profesji do TFS 8.40 REAL MAP... chodzi tylko o nazw?:Assassin, Best Assassin
 
Status
Zamknięty.
Do góry