• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Skrypty] Zam?wienia

Status
Zamknięty.
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Wed?ug mnie Gelio to powiniene? robi? skrypty tylko osobom kt?rzy maj? 30 post?w + nabije ktos limit pro?b i zaraz zak?adane nowe i nowe sk?ada
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

local hp = getPlayerHealth(cid) + 1
local pos = getPlayerPosition(cid)

if item.uid == xxxx then



if isPlayer(cid) == 1 then
if getPlayerLevel(cid) >= 200 then

doSummonCreature("name",pos)
doPlayerAddHealth(cid,-hp)
doSendMagicEffect(pos,3)


else

doPlayerSendCancel(cid, "Masz za maly level.")

end

else

doPlayerSendCancel(cid, "To nie jest czlowiek!.")

end


end


end

ten skrypt poswieca zycie. . . moglbys przerobic tak zeby zabieral np 1000 hp? (zamiast calego hp?)
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj: npc
Wersja tibii: stigmA2 8.1 (podaje silnik wrazie czego)
NPc zmieniaj?cy profesje.
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

tibia : 8.1
rodzaj : Skrypt na quest wielokrotny
chodzi o to by z questu/skrzyni mo?na by?o wielokrotnie wyci?ga? item ale raz na "server save" ( czy reset serwera jak kto woli) b?d? raz na np. 12 godzin. By nie stal kto? przy skrzyni i wyci?ga? 30 g legs?w itp.
Pozdrawiam i dzi?ki
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

ten skrypt poswieca zycie. . . moglbys przerobic tak zeby zabieral np 1000 hp? (zamiast calego hp?)
W zmiennej hp napisz ile hp. Np.:
100


Pozdro,
Gelio

Edit:
tibia : 8.1
rodzaj : Skrypt na quest wielokrotny
chodzi o to by z questu/skrzyni mo?na by?o wielokrotnie wyci?ga? item ale raz na "server save" ( czy reset serwera jak kto woli) b?d? raz na np. 12 godzin. By nie stal kto? przy skrzyni i wyci?ga? 30 g legs?w itp.
Pozdrawiam i dzi?ki
Masz:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local coIleGodzin = 12
local idItemu = 1234  -- Jaki item gracz dostaje
local storage = 68213   -- Tego nie ruszac

if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then
	doPlayerAddItem(cid,idItemu,1)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You have found a prize.")
	coIleGodzin = coIleGodzin*60*60
	setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIleGodzin)
else
	local czas = math.ceil((getPlayerStorageValue(cid, storage)-os.time())/60)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You need to wait ".. czas .." seconds.")
end
end

Pozdro,
Gelio

Edit:
Rodzaj: npc
Wersja tibii: stigmA2 8.1 (podaje silnik wrazie czego)
NPc zmieniaj?cy profesje.
Przecie? jest npc od promote.


Pozdro,
Gelio

Edit:
Wed?ug mnie Gelio to powiniene? robi? skrypty tylko osobom kt?rzy maj? 30 post?w + nabije ktos limit pro?b i zaraz zak?adane nowe i nowe sk?ada
Dobry pomys?, ale to nie jest ile pr??b dla jednego go?cia, tylko og?lnie w temacie.

Pozdro,
Gelio

Edit:
Silnik: TFS
TIbia: 8.4
Typ: Niewiem
Szczegoly:
Skrypt dzieki ktoremu po zabiciu Apocalypse znika sciana
To jest creaturescripts. Poszukaj na w dziale lua takiego skryptu do inq~~ quest, ?e po zabiciu monstera si? tp robi i zmie? tylko na ?cian?. W sumie to m?g?bym to zrobi? sam, ale poco co? robi? jak ju? to jest zrobione.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Drugi To co u powszednika Te? wgra?em sobie tego skrypta z kilofem ale w?asnie za du?y exchausted czy mog?by? to zmieni? a jeszcze doda? aby podczas wykop?w np jak wyci?gam kamyk o id 2153 to aby pisa?o " O wyciagna?es rzadki kamyk zielony Gratulacje" i tak dalej tam gdzie text ma by? prosz? o napisanie xxx to ja sam sobie go wpisz? .



function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local szansaZlamania = 5 -- W %
local szansaWykopania = 2 -- W %
local maksymalnyHit = 100 -- Ile max obrazen moze zadac
local gemy = {2153, 2154, 2155, 2156}
local skaly = {3330, 3331 , 3332} -- Tutaj wpisz id skal, w ktorych kmozna kopac
-- Losowanie wszystkiego
for i=1, #skaly do
if (item2.itemid == skaly) then
local gem = math.random(1, #gemy)
local hit = math.random(1, maksymalnyHit)
local wykop = math.random(1, 100)
local zlam = math.random(1, 100)
if(zlam > szansaZlamania) then
if(wykop < szansaWykopania) then
doPlayerAddItem(cid,gemy[gem],1)
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid),CONST_ME_ POFF)
doSendMagicEffect(topos, CONST_ME_POFF)
else
doSendMagicEffect(topos, CONST_ME_BLOCKHIT)
end
doPlayerAddHealth(cid,-hit)else
doRemoveItem(item.uid,1)
end
end
end
end
No to poka? na co ci? sta? Gelio bo uwa?am ?e potrafisz to zrobi?.




Odswiezam
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Evo by Sentil
Rodzaj: weapons
Wersja tibii: np. 8.1
O czym ma by? skrypt.
to ma byc ruszczka z takim efektem lodu jak Exevo mas Winter
zeby walilo na 6 kratek
dla profesji counten manger id 9
atak zeby caly czas walila za 300
Daj to do zam?wie? na bronie.


Pozdro,
Gelio

Edit:
Drugi To co u powszednika Te? wgra?em sobie tego skrypta z kilofem ale w?asnie za du?y exchausted czy mog?by? to zmieni? a jeszcze doda? aby podczas wykop?w np jak wyci?gam kamyk o id 2153 to aby pisa?o " O wyciagna?es rzadki kamyk zielony Gratulacje" i tak dalej tam gdzie text ma by? prosz? o napisanie xxx to ja sam sobie go wpisz? .
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local szansaZlamania = 5 -- W %
local szansaWykopania = 2 -- W %
local maksymalnyHit = 100 -- Ile max obrazen moze zadac
local gemy = {2153, 2154, 2155, 2156}
local skaly = {3330, 3331 , 3332} -- Tutaj wpisz id skal, w ktorych kmozna kopac
-- Losowanie wszystkiego
for i=1, #skaly do
if (item2.itemid == skaly) then
local gem = math.random(1, #gemy)
local hit = math.random(1, maksymalnyHit)
local wykop = math.random(1, 100)
local zlam = math.random(1, 100)
if(zlam > szansaZlamania) then
if(wykop < szansaWykopania) then
doPlayerAddItem(cid,gemy[gem],1)
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid),CONST_ME_ POFF)
doSendMagicEffect(topos, CONST_ME_POFF)
else
doSendMagicEffect(topos, CONST_ME_BLOCKHIT)
end
doPlayerAddHealth(cid,-hit)else
doRemoveItem(item.uid,1)
end
end
end
end
No to poka? na co ci? sta? Gelio bo uwa?am ?e potrafisz to zrobi?.
Odswiezam

Ehh... nie chce mi si? teraz dorabia? exh. Jako? nie mam weny. Ide gra? w dawn of wara 2. P??niej b?d?.


Pozdro,
Gelio
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

to znaczy ?e mi nie zrobisz ? :(
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

W zmiennej hp napisz ile hp. Np.:
100
a gdzie jest ta zmienna?
nie widze zadnych innych cyfr wiec nei moge podmienic.... :<
(ja sie nie znam ;o)
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

a gdzie jest ta zmienna?
nie widze zadnych innych cyfr wiec nei moge podmienic.... :<
(ja sie nie znam ;o)
Dok?adnie tutaj (chyba 8 linia skryptu):
Kod:
local hp = [COLOR="Red"]getPlayerHealth(cid) + 1[/COLOR]
Zmieniasz zaznaczone na czerwono na ilo?? hp jak? ma bra?.


Pozdro,
Gelio
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Masz:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local coIleGodzin = 12
local idItemu = 1234  -- Jaki item gracz dostaje
local storage = 68213   -- Tego nie ruszac
if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then
	doPlayerAddItem(cid,idItemu,1)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You have found a prize.")
	coIleGodzin = coIleGodzin*60*60
	setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIleGodzin)
else
	local czas = math.ceil((getPlayerStorageValue(cid, storage)-os.time())/60)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You need to wait ".. czas .." seconds.")
end
end
Pozdro,
Gelio


Geilo, takie b??dy mi wyskakuj?:
ancient%20chest.JPG

skrypt u mnie wygl?da tak:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local coIleGodzin = 12
local idItemu = 2346  -- Jaki item gracz dostaje
local storage = 8335 -- Tego nie ruszac ([COLOR="Blue"]musialem da? inne id skrzyni ale to chyba nie problem??[/COLOR])
if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then
	doPlayerAddItem(cid,idItemu,1)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Znalazles jeden z osmiu artefaktow Tear of Daraman.")
	coIleGodzin = coIleGodzin*60*60
	setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIleGodzin)
else
	local czas = math.ceil((getPlayerStorageValue(cid, storage)-os.time())/60)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Aby znowu wykonac ten Quest musisz od czeka? "1" minute.")
end
end
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Geilo, takie b??dy mi wyskakuj?:
ancient%20chest.JPG

skrypt u mnie wygl?da tak:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local coIleGodzin = 12
local idItemu = 2346  -- Jaki item gracz dostaje
local storage = 8335 -- Tego nie ruszac ([COLOR="Blue"]musialem da? inne id skrzyni ale to chyba nie problem??[/COLOR])
if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then
	doPlayerAddItem(cid,idItemu,1)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Znalazles jeden z osmiu artefaktow Tear of Daraman.")
	coIleGodzin = coIleGodzin*60*60
	setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIleGodzin)
else
	local czas = math.ceil((getPlayerStorageValue(cid, storage)-os.time())/60)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Aby znowu wykonac ten Quest musisz od czeka? "1" minute.")
end
end
A kto ci kaza? zmienia? ostatni? wiadomo??? Przecie? pokazywa?a ile minut trzeba czeka?.

Skrypt:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local coIleGodzin = 12
local idItemu = 2346  -- Jaki item gracz dostaje
local storage = 8335 -- Tego nie ruszac (musialem da? inne id skrzyni ale to chyba nie problem??) nie, nie problem
if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then
	doPlayerAddItem(cid,idItemu,1)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Znalazles jeden z osmiu artefaktow Tear of Daraman.")
	coIleGodzin = coIleGodzin*60*60
	setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIleGodzin)
else
	local czas = math.ceil((getPlayerStorageValue(cid, storage)-os.time())/60)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Aby znowu wykonac ten Quest musisz od czeka? ".. czas .." minut.")
end
end
Jak nie b?dzie dzia?a? to zamiast ca?ego ".. czas .." wpisz klikadziesiat.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

A kto ci kaza? zmienia? ostatni? wiadomo??? Przecie? pokazywa?a ile minut trzeba czeka?.
Skrypt:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local coIleGodzin = 12
local idItemu = 2346  -- Jaki item gracz dostaje
local storage = 8335 -- Tego nie ruszac (musialem da? inne id skrzyni ale to chyba nie problem??) nie, nie problem
if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then
	doPlayerAddItem(cid,idItemu,1)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Znalazles jeden z osmiu artefaktow Tear of Daraman.")
	coIleGodzin = coIleGodzin*60*60
	setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIleGodzin)
else
	local czas = math.ceil((getPlayerStorageValue(cid, storage)-os.time())/60)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Aby znowu wykonac ten Quest musisz od czeka? ".. czas .." minut.")
end
end
Jak nie b?dzie dzia?a? to zamiast ca?ego ".. czas .." wpisz klikadziesiat.
Pozdro,
Gelio


Dalej to samo, opcja "kilkadziesi?t" tez nic nie zmienia, najwyra?niej jakiego? znaku nie rozpoznaje albo co? jest za blisko siebie. Da?em juz skrypt oryginalnie taj jak napisa?e? ale tez to samo si? dzieje, m?j silnik to Aries 4.0a (8.1)

Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local coIleGodzin = 12
local idItemu = 2346  -- Jaki item gracz dostaje
local storage = 8335   -- Tego nie ruszac
if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then
	doPlayerAddItem(cid,idItemu,1)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You have found a prize.")
	coIleGodzin = coIleGodzin*60*60
	setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIleGodzin)
else
	local czas = math.ceil((getPlayerStorageValue(cid, storage)-os.time())/60)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You need to wait ".. czas .." seconds.")
end
end
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Witam. Mo?na Prosi? o Skrypt lub npca. ze po zabiciu monstera lub npc zmienia nam si? storage value ?
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Dalej to samo, opcja "kilkadziesi?t" tez nic nie zmienia, najwyra?niej jakiego? znaku nie rozpoznaje albo co? jest za blisko siebie. Da?em juz skrypt oryginalnie taj jak napisa?e? ale tez to samo si? dzieje, m?j silnik to Aries 4.0a (8.1)
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local coIleGodzin = 12
local idItemu = 2346  -- Jaki item gracz dostaje
local storage = 8335   -- Tego nie ruszac
if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then
	doPlayerAddItem(cid,idItemu,1)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You have found a prize.")
	coIleGodzin = coIleGodzin*60*60
	setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIleGodzin)
else
	local czas = math.ceil((getPlayerStorageValue(cid, storage)-os.time())/60)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You need to wait ".. czas .." seconds.")
end
end
Spr?buj tak:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local coIleGodzin = 12
local idItemu = 2346  -- Jaki item gracz dostaje
local storage = 8335 -- Tego nie ruszac (musialem da? inne id skrzyni ale to chyba nie problem??) nie, nie problem
if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then
	doPlayerAddItem(cid,idItemu,1)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Znalazles jeden z osmiu artefaktow Tear of Daraman.")
	local coIle = coIleGodzin*60*60
	setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIle)
else
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Aby znowu wykonac ten Quest musisz od czeka? ".. coIleGodzin .." godzin.")
end
end

Pozdro,
Gelio
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Spr?buj tak:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local coIleGodzin = 12
local idItemu = 2346  -- Jaki item gracz dostaje
local storage = 8335 -- Tego nie ruszac (musialem da? inne id skrzyni ale to chyba nie problem??) nie, nie problem
if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then
	doPlayerAddItem(cid,idItemu,1)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Znalazles jeden z osmiu artefaktow Tear of Daraman.")
	local coIle = coIleGodzin*60*60
	setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIle)
else
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Aby znowu wykonac ten Quest musisz od czeka? ".. coIleGodzin .." godzin.")
end
end
Pozdro,
Gelio


Nadal wyskakuje identyczne powiadomienie z tym " '{' " tyle ?e w skrypcie nigdzie nie widze takiego znaczka, chyba ?e nawiasy tak odczytuje, a ty na jakim silniku testujesz ten skrypt??
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Dalej to samo, opcja "kilkadziesi?t" tez nic nie zmienia, najwyra?niej jakiego? znaku nie rozpoznaje albo co? jest za blisko siebie. Da?em juz skrypt oryginalnie taj jak napisa?e? ale tez to samo si? dzieje, m?j silnik to Aries 4.0a (8.1)
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local coIleGodzin = 12
local idItemu = 2346  -- Jaki item gracz dostaje
local storage = 8335   -- Tego nie ruszac
if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then
	doPlayerAddItem(cid,idItemu,1)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You have found a prize.")
	coIleGodzin = coIleGodzin*60*60
	setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIleGodzin)
else
	local czas = math.ceil((getPlayerStorageValue(cid, storage)-os.time())/60)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You need to wait ".. czas .." seconds.")
end
end

Nadal wyskakuje identyczne powiadomienie z tym " '{' " tyle ?e w skrypcie nigdzie nie widze takiego znaczka, chyba ?e nawiasy tak odczytuje, a ty na jakim silniku testujesz ten skrypt??
Na TFS. I mi dzia?a.



Pozdro,
Gelio
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

prosz? gelio przr?b mi go
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Na TFS. I mi dzia?a.
Pozdro,
Gelio

TFS czyli SQL, mia?em kiedy? otsa na SQL ale jak szybka go postawi?em tak szybko zrezygnowa?em z SQL, wi?cej z tym problem?w ni? korzy?ci. Wystarczy ze ?ci?gnie si? nie taki update windy (xp) i ju? baz? szlak trafia, nawet jak masz "backup" bazy to ani xampp ani webserv tego idealnie nie wczyta, zanim wejdzie si? do edycji postaci/konta itp. mija 10 minut, masakra, poza tym bardziej muli kompa ni? xml (nie sam silnik SQL lecz baza). Przez SQL straci?em wielu graczy, nie ma to jak poczciwy xml, szybka edycja i wszystko w jednym miejscu. Ale dzi?ki Gelio ?e pr?bowa?e?, pozdrawiam
 
Status
Zamknięty.
Do góry