function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local hp = getPlayerHealth(cid) + 1
local pos = getPlayerPosition(cid)
if item.uid == xxxx then
if isPlayer(cid) == 1 then
if getPlayerLevel(cid) >= 200 then
doSummonCreature("name",pos)
doPlayerAddHealth(cid,-hp)
doSendMagicEffect(pos,3)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Masz za maly level.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "To nie jest czlowiek!.")
end
end
end
W zmiennej hp napisz ile hp. Np.:ten skrypt poswieca zycie. . . moglbys przerobic tak zeby zabieral np 1000 hp? (zamiast calego hp?)
Masz:tibia : 8.1
rodzaj : Skrypt na quest wielokrotny
chodzi o to by z questu/skrzyni mo?na by?o wielokrotnie wyci?ga? item ale raz na "server save" ( czy reset serwera jak kto woli) b?d? raz na np. 12 godzin. By nie stal kto? przy skrzyni i wyci?ga? 30 g legs?w itp.
Pozdrawiam i dzi?ki
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local coIleGodzin = 12
local idItemu = 1234 -- Jaki item gracz dostaje
local storage = 68213 -- Tego nie ruszac
if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then
doPlayerAddItem(cid,idItemu,1)
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You have found a prize.")
coIleGodzin = coIleGodzin*60*60
setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIleGodzin)
else
local czas = math.ceil((getPlayerStorageValue(cid, storage)-os.time())/60)
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You need to wait ".. czas .." seconds.")
end
end
Przecie? jest npc od promote.Rodzaj: npc
Wersja tibii: stigmA2 8.1 (podaje silnik wrazie czego)
NPc zmieniaj?cy profesje.
Dobry pomys?, ale to nie jest ile pr??b dla jednego go?cia, tylko og?lnie w temacie.Wed?ug mnie Gelio to powiniene? robi? skrypty tylko osobom kt?rzy maj? 30 post?w + nabije ktos limit pro?b i zaraz zak?adane nowe i nowe sk?ada
To jest creaturescripts. Poszukaj naSilnik: TFS
TIbia: 8.4
Typ: Niewiem
Szczegoly:
Skrypt dzieki ktoremu po zabiciu Apocalypse znika sciana
Daj to do zam?wie? na bronie.Evo by Sentil
Rodzaj: weapons
Wersja tibii: np. 8.1
O czym ma by? skrypt.
to ma byc ruszczka z takim efektem lodu jak Exevo mas Winter
zeby walilo na 6 kratek
dla profesji counten manger id 9
atak zeby caly czas walila za 300
Drugi To co u powszednika Te? wgra?em sobie tego skrypta z kilofem ale w?asnie za du?y exchausted czy mog?by? to zmieni? a jeszcze doda? aby podczas wykop?w np jak wyci?gam kamyk o id 2153 to aby pisa?o " O wyciagna?es rzadki kamyk zielony Gratulacje" i tak dalej tam gdzie text ma by? prosz? o napisanie xxx to ja sam sobie go wpisz? .
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local szansaZlamania = 5 -- W %
local szansaWykopania = 2 -- W %
local maksymalnyHit = 100 -- Ile max obrazen moze zadac
local gemy = {2153, 2154, 2155, 2156}
local skaly = {3330, 3331 , 3332} -- Tutaj wpisz id skal, w ktorych kmozna kopac
-- Losowanie wszystkiego
for i=1, #skaly do
if (item2.itemid == skaly) then
local gem = math.random(1, #gemy)
local hit = math.random(1, maksymalnyHit)
local wykop = math.random(1, 100)
local zlam = math.random(1, 100)
if(zlam > szansaZlamania) then
if(wykop < szansaWykopania) then
doPlayerAddItem(cid,gemy[gem],1)
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid),CONST_ME_ POFF)
doSendMagicEffect(topos, CONST_ME_POFF)
else
doSendMagicEffect(topos, CONST_ME_BLOCKHIT)
end
doPlayerAddHealth(cid,-hit)else
doRemoveItem(item.uid,1)
end
end
end
end
No to poka? na co ci? sta? Gelio bo uwa?am ?e potrafisz to zrobi?.
Odswiezam
Zrobi?, ale nie teraz.to znaczy ?e mi nie zrobisz ?![]()
a gdzie jest ta zmienna?W zmiennej hp napisz ile hp. Np.:
100
Dok?adnie tutaj (chyba 8 linia skryptu):a gdzie jest ta zmienna?
nie widze zadnych innych cyfr wiec nei moge podmienic.... :<
(ja sie nie znam ;o)
local hp = [COLOR="Red"]getPlayerHealth(cid) + 1[/COLOR]
Masz:
Pozdro,Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local coIleGodzin = 12 local idItemu = 1234 -- Jaki item gracz dostaje local storage = 68213 -- Tego nie ruszac if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then doPlayerAddItem(cid,idItemu,1) doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You have found a prize.") coIleGodzin = coIleGodzin*60*60 setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIleGodzin) else local czas = math.ceil((getPlayerStorageValue(cid, storage)-os.time())/60) doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You need to wait ".. czas .." seconds.") end end
Gelio
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local coIleGodzin = 12
local idItemu = 2346 -- Jaki item gracz dostaje
local storage = 8335 -- Tego nie ruszac ([COLOR="Blue"]musialem da? inne id skrzyni ale to chyba nie problem??[/COLOR])
if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then
doPlayerAddItem(cid,idItemu,1)
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Znalazles jeden z osmiu artefaktow Tear of Daraman.")
coIleGodzin = coIleGodzin*60*60
setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIleGodzin)
else
local czas = math.ceil((getPlayerStorageValue(cid, storage)-os.time())/60)
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Aby znowu wykonac ten Quest musisz od czeka? "1" minute.")
end
end
A kto ci kaza? zmienia? ostatni? wiadomo??? Przecie? pokazywa?a ile minut trzeba czeka?.Geilo, takie b??dy mi wyskakuj?:
![]()
skrypt u mnie wygl?da tak:
Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local coIleGodzin = 12 local idItemu = 2346 -- Jaki item gracz dostaje local storage = 8335 -- Tego nie ruszac ([COLOR="Blue"]musialem da? inne id skrzyni ale to chyba nie problem??[/COLOR]) if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then doPlayerAddItem(cid,idItemu,1) doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Znalazles jeden z osmiu artefaktow Tear of Daraman.") coIleGodzin = coIleGodzin*60*60 setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIleGodzin) else local czas = math.ceil((getPlayerStorageValue(cid, storage)-os.time())/60) doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Aby znowu wykonac ten Quest musisz od czeka? "1" minute.") end end
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local coIleGodzin = 12
local idItemu = 2346 -- Jaki item gracz dostaje
local storage = 8335 -- Tego nie ruszac (musialem da? inne id skrzyni ale to chyba nie problem??) nie, nie problem
if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then
doPlayerAddItem(cid,idItemu,1)
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Znalazles jeden z osmiu artefaktow Tear of Daraman.")
coIleGodzin = coIleGodzin*60*60
setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIleGodzin)
else
local czas = math.ceil((getPlayerStorageValue(cid, storage)-os.time())/60)
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Aby znowu wykonac ten Quest musisz od czeka? ".. czas .." minut.")
end
end
A kto ci kaza? zmienia? ostatni? wiadomo??? Przecie? pokazywa?a ile minut trzeba czeka?.
Skrypt:
Jak nie b?dzie dzia?a? to zamiast ca?ego ".. czas .." wpisz klikadziesiat.Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local coIleGodzin = 12 local idItemu = 2346 -- Jaki item gracz dostaje local storage = 8335 -- Tego nie ruszac (musialem da? inne id skrzyni ale to chyba nie problem??) nie, nie problem if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then doPlayerAddItem(cid,idItemu,1) doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Znalazles jeden z osmiu artefaktow Tear of Daraman.") coIleGodzin = coIleGodzin*60*60 setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIleGodzin) else local czas = math.ceil((getPlayerStorageValue(cid, storage)-os.time())/60) doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Aby znowu wykonac ten Quest musisz od czeka? ".. czas .." minut.") end end
Pozdro,
Gelio
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local coIleGodzin = 12
local idItemu = 2346 -- Jaki item gracz dostaje
local storage = 8335 -- Tego nie ruszac
if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then
doPlayerAddItem(cid,idItemu,1)
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You have found a prize.")
coIleGodzin = coIleGodzin*60*60
setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIleGodzin)
else
local czas = math.ceil((getPlayerStorageValue(cid, storage)-os.time())/60)
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You need to wait ".. czas .." seconds.")
end
end
Spr?buj tak:Dalej to samo, opcja "kilkadziesi?t" tez nic nie zmienia, najwyra?niej jakiego? znaku nie rozpoznaje albo co? jest za blisko siebie. Da?em juz skrypt oryginalnie taj jak napisa?e? ale tez to samo si? dzieje, m?j silnik to Aries 4.0a (8.1)
Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local coIleGodzin = 12 local idItemu = 2346 -- Jaki item gracz dostaje local storage = 8335 -- Tego nie ruszac if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then doPlayerAddItem(cid,idItemu,1) doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You have found a prize.") coIleGodzin = coIleGodzin*60*60 setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIleGodzin) else local czas = math.ceil((getPlayerStorageValue(cid, storage)-os.time())/60) doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You need to wait ".. czas .." seconds.") end end
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local coIleGodzin = 12
local idItemu = 2346 -- Jaki item gracz dostaje
local storage = 8335 -- Tego nie ruszac (musialem da? inne id skrzyni ale to chyba nie problem??) nie, nie problem
if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then
doPlayerAddItem(cid,idItemu,1)
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Znalazles jeden z osmiu artefaktow Tear of Daraman.")
local coIle = coIleGodzin*60*60
setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIle)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Aby znowu wykonac ten Quest musisz od czeka? ".. coIleGodzin .." godzin.")
end
end
Spr?buj tak:
Pozdro,Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local coIleGodzin = 12 local idItemu = 2346 -- Jaki item gracz dostaje local storage = 8335 -- Tego nie ruszac (musialem da? inne id skrzyni ale to chyba nie problem??) nie, nie problem if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then doPlayerAddItem(cid,idItemu,1) doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Znalazles jeden z osmiu artefaktow Tear of Daraman.") local coIle = coIleGodzin*60*60 setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIle) else doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Aby znowu wykonac ten Quest musisz od czeka? ".. coIleGodzin .." godzin.") end end
Gelio
Dalej to samo, opcja "kilkadziesi?t" tez nic nie zmienia, najwyra?niej jakiego? znaku nie rozpoznaje albo co? jest za blisko siebie. Da?em juz skrypt oryginalnie taj jak napisa?e? ale tez to samo si? dzieje, m?j silnik to Aries 4.0a (8.1)
Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) local coIleGodzin = 12 local idItemu = 2346 -- Jaki item gracz dostaje local storage = 8335 -- Tego nie ruszac if (os.time() >= getPlayerStorageValue(cid, storage)) then doPlayerAddItem(cid,idItemu,1) doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You have found a prize.") coIleGodzin = coIleGodzin*60*60 setPlayerStorageValue(cid,storage,os.time()+coIleGodzin) else local czas = math.ceil((getPlayerStorageValue(cid, storage)-os.time())/60) doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You need to wait ".. czas .." seconds.") end end
Na TFS. I mi dzia?a.
Nadal wyskakuje identyczne powiadomienie z tym " '{' " tyle ?e w skrypcie nigdzie nie widze takiego znaczka, chyba ?e nawiasy tak odczytuje, a ty na jakim silniku testujesz ten skrypt??
Na TFS. I mi dzia?a.
Pozdro,
Gelio