• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Skrypty] Zam?wienia

Status
Zamknięty.
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Podmienilem quest system. lua ale nadal nic ;/. A moglbys jakos podratowac tymi sqm jak napisalem wczesniejszy post czyli sqm dzialajacy jak quest i mozna go wykonac tylko raz.
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Podmienilem quest system. lua ale nadal nic ;/. A moglbys jakos podratowac tymi sqm jak napisalem wczesniejszy post czyli sqm dzialajacy jak quest i mozna go wykonac tylko raz.
Ok. Do movements.xml:
Kod:
<movevent event="StepIn" itemid="id plytki dawajacej nagrody" script="quest.lua" />
quest.lua w movements/scripts:
Kod:
function onStepIn(cid, item, pos)
local itemAdd = item.uid
local storage = item.uid

if(getPlayerStorageValue(cid, storage) == -1) then
	doPlayerAddItem(cid,itemAdd,1)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You have found a prize.")
	setPlayerStorageValue(cid,storage,1)
else
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"It's empty.")
end
end
Na mapie stawiasz p?ytke o id takim, jakie poda?e? w movmements.xml, a jako jej unique id dajesz ten item, kt?ry ma si? dosta?. Nie mog? by? 2 pola z tym samym unique id (czyli daj?ce ten sam item).


Pozdro,
Gelio
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Niestety nie dziala. Wchodze na kratke i nic sie nie dzieje. Dodalem w ME tak jak kazales i nic ;/. Moze jakis inny pomysl zeby ominac te chesty? Nie wiem moze jakis item na ktory klikniemy i dostaniemy ten quest?
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local szansaZlamania = 5 -- W %
local szansaWykopania = 2 -- W %
local maksymalnyHit = 100 -- Ile max obrazen moze zadac
local gemy = {2153, 2154, 2155, 2156}
local skaly = {3330, 3331 , 3332} -- Tutaj wpisz id skal, w ktorych kmozna kopac
-- Losowanie wszystkiego
for i=1, #skaly do
if (item2.itemid == skaly) then
local gem = math.random(1, #gemy)
local hit = math.random(1, maksymalnyHit)
local wykop = math.random(1, 100)
local zlam = math.random(1, 100)
if(zlam > szansaZlamania) then
if(wykop < szansaWykopania) then
doPlayerAddItem(cid,gemy[gem],1)
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid),CONST_ME_POFF)
doSendMagicEffect(topos, CONST_ME_POFF)
else
doSendMagicEffect(topos, CONST_ME_BLOCKHIT)
end
doPlayerAddHealth(cid,-hit)
else
doRemoveItem(item.uid,1)
end
end
end
end











Prosze Gelio o przerobienie tego skryptu aby podczas kopania bylo exchausted co 2 sec to moja ostatnia prosba o skrypt bo juz 2 wykorzystalem z gory dzieki ci bardzo.
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj: chyba actions
Wersja tibii: 8.1
O czym ma by? skrypt.Chcem zrobic arene dla wiezniow
z pozycji [X: 1061] [Y: 891] [Z: 8] i [X: 1063] [Y: 891] [Z: 8] ma te 2 osoby tp na [X: 1058] [Y: 887] [Z: 9] a jak ktos przegra to idzie na pozycje [X: 1060] [Y: 892] [Z: 8] i prosze tez mi dac id d?wigni jakie mam wpisa?
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Ja poprosze skrypt takiz ze gdy klikniemy na quest to daje nam 2 items z g?ry thx prosze o szybk? odpowiedz:):)
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Ja poprosze skrypt takiz ze gdy klikniemy na quest to daje nam 2 items z g?ry thx prosze o szybk? odpowiedz:):)
Dostosuj si? do formy pro?by.


Pozdro,
Gelio

Edit:
Rodzaj: chyba actions
Wersja tibii: 8.1
O czym ma by? skrypt.Chcem zrobic arene dla wiezniow
z pozycji [X: 1061] [Y: 891] [Z: 8] i [X: 1063] [Y: 891] [Z: 8] ma te 2 osoby tp na [X: 1058] [Y: 887] [Z: 9] a jak ktos przegra to idzie na pozycje [X: 1060] [Y: 892] [Z: 8] i prosze tez mi dac id d?wigni jakie mam wpisa?
... nie mog? zrobi? ci za darmo, ?e jak kto? przegra to tp gdzie?. Mog? zrobi? tylko teleportowanie po poci?gni?ciu za d?wigni?.

Pozdro,
Gelio

Edit:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local szansaZlamania = 5 -- W %
local szansaWykopania = 2 -- W %
local maksymalnyHit = 100 -- Ile max obrazen moze zadac
local gemy = {2153, 2154, 2155, 2156}
local skaly = {3330, 3331 , 3332} -- Tutaj wpisz id skal, w ktorych kmozna kopac
-- Losowanie wszystkiego
for i=1, #skaly do
if (item2.itemid == skaly) then
local gem = math.random(1, #gemy)
local hit = math.random(1, maksymalnyHit)
local wykop = math.random(1, 100)
local zlam = math.random(1, 100)
if(zlam > szansaZlamania) then
if(wykop < szansaWykopania) then
doPlayerAddItem(cid,gemy[gem],1)
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid),CONST_ME_POFF)
doSendMagicEffect(topos, CONST_ME_POFF)
else
doSendMagicEffect(topos, CONST_ME_BLOCKHIT)
end
doPlayerAddHealth(cid,-hit)
else
doRemoveItem(item.uid,1)
end
end
end
end
Prosze Gelio o przerobienie tego skryptu aby podczas kopania bylo exchausted co 2 sec to moja ostatnia prosba o skrypt bo juz 2 wykorzystalem z gory dzieki ci bardzo.

Czy nie za du?o ju? tych pr??b? Za du?o jak na ciebie.


Pozdro,
Gelio
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

No szkoda w temacie jest napisane ze 3 prosby spelniasz moich zrobiles 2.:(
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Tibia: 8.4
SIlnik: TFS 0.3
Typ: Actions lub Move..
Szczegoly: No wiec tak nie wiem jak to dokladnie opisac ,ale chodzi mi o to ,ze do 1 rommu z train-ami moze wejsc tylko 1 osoba. Wydaje mi sie ze to powinno byc w move... poniewaz mam kratke ktora teleporuje 2sqm down.

@edit
Mam jeszcze 1 prosbe ,oczywiscie jak masz czas.
Kratka na ktorej stoimy (moja kratka na train) po 5 min przenosi nas na pozycje x,y,z
Chialem zrobic advenced train system ale nie stety za kazdym razem wywala blad w silniku ;/ ,a chcialbym zapobiec "botterow"

Pzdr.
Danabur
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

2 Skrypty pod tibi? 8.10
Silnik: Evo by Aciek

-Pierwszyma nosi? nazw? loss ring ( ID: 7697) i ma polega? na tym tak jak aol nic nie tracisz podczas deda ale dopiero po trzecim dedzie znika.

-Drugi To co u powszednika Te? wgra?em sobie tego skrypta z kilofem ale w?asnie za du?y exchausted czy mog?by? to zmieni? a jeszcze doda? aby podczas wykop?w np jak wyci?gam kamyk o id 2153 to aby pisa?o " O wyciagna?es rzadki kamyk zielony Gratulacje" i tak dalej tam gdzie text ma by? prosz? o napisanie xxx to ja sam sobie go wpisz? .

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local szansaZlamania = 5 -- W %
local szansaWykopania = 2 -- W %
local maksymalnyHit = 100 -- Ile max obrazen moze zadac
local gemy = {2153, 2154, 2155, 2156}
local skaly = {3330, 3331 , 3332} -- Tutaj wpisz id skal, w ktorych kmozna kopac
-- Losowanie wszystkiego
for i=1, #skaly do
if (item2.itemid == skaly) then
local gem = math.random(1, #gemy)
local hit = math.random(1, maksymalnyHit)
local wykop = math.random(1, 100)
local zlam = math.random(1, 100)
if(zlam > szansaZlamania) then
if(wykop < szansaWykopania) then
doPlayerAddItem(cid,gemy[gem],1)
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid),CONST_ME_ POFF)
doSendMagicEffect(topos, CONST_ME_POFF)
else
doSendMagicEffect(topos, CONST_ME_BLOCKHIT)
end
doPlayerAddHealth(cid,-hit)
else
doRemoveItem(item.uid,1)
end
end
end
end


No to poka? na co ci? sta? Gelio bo uwa?am ?e potrafisz to zrobi?.
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

No tak maj? za d?wignie poci?gn??;]
 
[8.4] Protection System

[8.4] Protection System

Silnik:TFS
TIbia:8.4
Typ:Niewiem
Prosilbym o skrypt ze 60 lvl moze sie bic tylko z lvlami mniejszymi od 80
Tabela
60-80, 81-100, 101-140,141-200,200+
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Tibia: 8.4
SIlnik: TFS 0.3
Typ: Actions lub Move..
Szczegoly: No wiec tak nie wiem jak to dokladnie opisac ,ale chodzi mi o to ,ze do 1 rommu z train-ami moze wejsc tylko 1 osoba. Wydaje mi sie ze to powinno byc w move... poniewaz mam kratke ktora teleporuje 2sqm down.
@edit
Mam jeszcze 1 prosbe ,oczywiscie jak masz czas.
Kratka na ktorej stoimy (moja kratka na train) po 5 min przenosi nas na pozycje x,y,z
Chialem zrobic advenced train system ale nie stety za kazdym razem wywala blad w silniku ;/ ,a chcialbym zapobiec "botterow"
Pzdr.
Danabur
Nie wiem jaki masz system na trainach. Poka? screena albo opisz trainy. A co do drugiego to chodzi ci o to, ?e po 5 minutach od wej?cia ci? wywala?

Pozdro,
Gelio

Edit:
Silnik:TFS
TIbia:8.4
Typ:Niewiem
Prosilbym o skrypt ze 60 lvl moze sie bic tylko z lvlami mniejszymi od 80
Tabela
60-80, 81-100, 101-140,141-200,200+
Jest tutaj protection system. Ew. .

Pozdro,
Gelio

Edit:
2 Skrypty pod tibi? 8.10
Silnik: Evo by Aciek
-Pierwszyma nosi? nazw? loss ring ( ID: 7697) i ma polega? na tym tak jak aol nic nie tracisz podczas deda ale dopiero po trzecim dedzie znika.
-Drugi To co u powszednika Te? wgra?em sobie tego skrypta z kilofem ale w?asnie za du?y exchausted czy mog?by? to zmieni? a jeszcze doda? aby podczas wykop?w np jak wyci?gam kamyk o id 2153 to aby pisa?o " O wyciagna?es rzadki kamyk zielony Gratulacje" i tak dalej tam gdzie text ma by? prosz? o napisanie xxx to ja sam sobie go wpisz? .

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local szansaZlamania = 5 -- W %
local szansaWykopania = 2 -- W %
local maksymalnyHit = 100 -- Ile max obrazen moze zadac
local gemy = {2153, 2154, 2155, 2156}
local skaly = {3330, 3331 , 3332} -- Tutaj wpisz id skal, w ktorych kmozna kopac
-- Losowanie wszystkiego
for i=1, #skaly do
if (item2.itemid == skaly) then
local gem = math.random(1, #gemy)
local hit = math.random(1, maksymalnyHit)
local wykop = math.random(1, 100)
local zlam = math.random(1, 100)
if(zlam > szansaZlamania) then
if(wykop < szansaWykopania) then
doPlayerAddItem(cid,gemy[gem],1)
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid),CONST_ME_ POFF)
doSendMagicEffect(topos, CONST_ME_POFF)
else
doSendMagicEffect(topos, CONST_ME_BLOCKHIT)
end
doPlayerAddHealth(cid,-hit)
else
doRemoveItem(item.uid,1)
end
end
end
end

No to poka? na co ci? sta? Gelio bo uwa?am ?e potrafisz to zrobi?.

1. Nie da si? zrobi?, bo znikanie aol itp. jest w c++.
2. P??niej to zrobie. Ten exh.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Tibia: 8.4
SIlnik: TFS 0.3
Typ: Actions lub Move..
Szczegoly: No wiec tak nie wiem jak to dokladnie opisac ,ale chodzi mi o to ,ze do 1 rommu z train-ami moze wejsc tylko 1 osoba. Wydaje mi sie ze to powinno byc w move... poniewaz mam kratke ktora teleporuje 2sqm down.
@edit
Mam jeszcze 1 prosbe ,oczywiscie jak masz czas.
Kratka na ktorej stoimy (moja kratka na train) po 5 min przenosi nas na pozycje x,y,z
Chialem zrobic advenced train system ale nie stety za kazdym razem wywala blad w silniku ;/ ,a chcialbym zapobiec "botterow"
Pzdr.
Danabur
1.:
Kod:
function onStepIn(cid, item, pos)
local gdzieTP = {x=123, y=123, z=7}   -- Gdzie ma teleportowac
local item = getThingfromPos({x=gdzieTP.x, y=gdzieTP.y, z=gdzieTP.z, stackpos=253})

if(isPlayer(item) == FALSE) then
	doTeleportThing(cid,gdzieTP)
else
	doPlayerSendCancel(cid, "In this room somebody trains.")
end
end

Pozdro,
Gelio
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Ju? 3 raz prosze Cie Gelio o jeden skrypt :

Skrypt rodzaj: Talkactions
nazwa : cenzura

Szczeg??y : Je?eli przaeklinasz to zabiera ci hp po?owe (do 3 razy)
za czwartym razem natomiast ma Cie tp w pewne miejsce.

Pilnie prosze o pomoc !!!
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Silnik: TFS
TIbia: 8.4
Typ: Niewiem
Szczegoly:
Skrypt dzieki ktoremu po zabiciu Apocalypse znika sciana
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Evo by Sentil
Rodzaj: weapons
Wersja tibii: np. 8.1
O czym ma by? skrypt.
to ma byc ruszczka z takim efektem lodu jak Exevo mas Winter
zeby walilo na 6 kratek
dla profesji counten manger id 9
atak zeby caly czas walila za 300
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

TFS 0.2 8.22
Potrzebuje skrypt na nagrody za walki na arenie pvp.
Obrazuj?c ;p dw?ch graczy podchodzi do oddzielonych od siebie d?wigni i k?adzie 100 cc na stojaku obok. Kiedy obaj poci?gn? za swoj? d?wignie kasa znika a oni zostaj? teleportowani na arene. Po walce zwyci?zca otrzymuje 200 cc a przegrany nic ;p
 
Status
Zamknięty.
Do góry