-- SKRYPT BY GELIO --
function onSay(cid, words, param)
local player = getPlayerByName(param)
-- KONFIGURACJA --
local rings = {xxx, yyy} -- ID wszystkich ringow na ots. Mozesz dodawac wlasne id tutaj.
local amulets = {xxx, yyy} -- ID wszystkich amuletow na ots oraz ich nazwy
local helmets = {xxx, yyy} -- ID wszystich helmow na ots oraz ich nazwy
local armors = {xxx, yyy} -- ID wszystkich armorow na ots oraz ich nazwy
local legs = {xxx, yyy} -- ID wszystkich legow na ots oraz ich nazwy
local boots = {xxx, yyy} -- ID wszystkich bootsow na ots oraz ich nazwy
local inne = {xxx, yyy} -- Jezeli chcesz, to wpisz inne rzeczy, ktore gracz moze miec, a ktore nie sa pokrewne z powyzszymi kategoriami
local ring_names = {"jakas nazwa dla ring xxx", "nazwa dla ring yyy"} -- Nazwy ringow odpowiadajace rings
local amulet_names = {"nazwa dla amuletu xxx", "nazwa dla amuletu yyy"} -- Nazwy amuletow odpowiadajace amulets
local helmets_names = {"xxx name", "yyy name"} -- Jak wyzej i nizej bedzie tak samo
local armors_names = {"xxx name", "yyy name"}
local legs_names = {"xxx name", "yyy name"}
local boots_names = {"xxx name", "yyy name"}
local inne_names = {"xxx name", "yyy name"}
local accessToGo = 3 -- Jaki access moze to uzywac
local accessNotCheck = 3 -- Jaki access nie sprawdza
-- KONIEC KONFIGURACI
if (getPlayerAccess(cid) >= accessToGo) then
if isPlayer(player) == 1 then
if (getPlayerAccess(player) < accessNotCheck) then
for i=1, #rings do
if (getPlayerSlotItem(player, 9) == rings[i]) then
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Player: ".. param ..". Ring: ".. ring_names[i] .."[ID: ".. rings[i] .."].")
end
end
for i=1, #amulets do
if (getPlayerSlotItem(player,2) == rings[i]) then
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Player: ".. param ..". Amulet: ".. amulet_names[i] .."[ID: ".. amulets[i] .."].")
end
end
for i=1, #helmets do
if (getPlayerSlotItem(player,1) == rings[i]) then
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Player: ".. param ..". Helmet: ".. helmets_names[i] .."[ID: ".. helmets[i] .."].")
end
end
for i=1, #armors do
if (getPlayerSlotItem(player,4) == armors[i]) then
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Player: ".. param ..". Armor: ".. armors_names[i] .."[ID: ".. armors[i] .."].")
end
end
for i=1, #legs do
if (getPlayerSlotItem(player,7) == legs[i]) then
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Player: ".. param ..". Legs: ".. legs_names[i] .. "[ID: ".. legs[i] .."].")
end
end
for i=1, #boots do
if (getPlayerSlotItem(player,8) == boots[i]) then
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Player: ".. param ..". Boots: ".. boots_names[i] .."[ID: ".. boots[i] .."].")
end
end
for i=1, #inne do
if (getPlayerSlotItem(player,5) == inne[i]) then
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Player: ".. param ..". Right-hand: ".. inne_names[i] .."[ID: ".. inne[i] ..".]"
end
if (getPlayerSlotItem(player,6) == inne[i]) then
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Player: ".. param ..". Left-hand: ".. inne_names[i] .."[ID: ".. inne[i] .."].")
end
end
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Przeszukiwanie gracza ".. param .." zakonczone pomyslnie.")
else
doPlayerSendCancel(cid,"Nie mozesz przeszukac GM'a")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"Gracz ".. param .." nie jest graczem albo jest offline.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"Nie jestes game masterem.")
end
end