• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Skrypty] Zam?wienia

Status
Zamknięty.
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

ja po prosze 2 jeden jest na zasadzie ze moze jedna osoba moze przebywac w roomie a 2 jest na tej samej zasadzie tylko ze mam byc tylko 5 osob zgory dzieki
Opisz to bardziej.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

To jak zrobisz mi tego npc?
prosze o skrypte items ice axe atak 50 obrona 25 od lvl 110 pod tibie 8.1
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

To jak zrobisz mi tego npc?
prosze o skrypte items ice axe atak 50 obrona 25 od lvl 110 pod tibie 8.1
items.xml + weapons.xml. Powiniene? umie?. Wystarczy inne skrypty zobaczy?.

NPC zrobie, ale nie dzisiaj. Dzisiaj po imprezce, wi?c ?atwiejsze skrypty zrobi?. W npc trzeba du?o robi? wi?c jutro.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Ja poprosze skrypt na:
Items
Dzialanie: Dodaje 200hp i 200 many
Silnik: Tfs Mystic spirit
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Ja poprosze skrypt na:
Items
Dzialanie: Dodaje 200hp i 200 many
Silnik: Tfs Mystic spirit
To nie jest skrypt wog?le. Chodzi ci, ?e je?eli mamy to za?o?one, to dostajemy 200 hp i 200 many co kilka sekund czy jak?

Pozdro,
Gelio

@down
Max many i hp czy jak?
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

To nie jest skrypt wog?le. Chodzi ci, ?e je?eli mamy to za?o?one, to dostajemy 200 hp i 200 many co kilka sekund czy jak?
Pozdro,
Gelio
Chodzi mi o to ze jak mamy 500hp i 500many po zalozeniu przedmiotu mamy 700hp i 700many.
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Ej,a co z zam?wieniem jontora??Mi te? na nim zale?y.
Sory nie wiedzia?em ?e mo?esz pisa? wi?cej ni? 1 post.
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Pomo?esz ze skryptem na "Exeta gran res" z zasi?giem 3x3 (kiedy zmieniam [(AREA_SQUARE1X1)] na 3x3 to co? nie dzia?a :/ ) Silnik TFS 8.22.
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_RED)
local area = createCombatArea(AREA_SQUARE1X1)
setCombatArea(combat, area)
function onTargetCreature(cid, target) return doChallengeCreature(cid, target) end
setCombatCallback(combat, CALLBACK_PARAM_TARGETCREATURE, "onTargetCreature")
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Pomo?esz ze skryptem na "Exeta gran res" z zasi?giem 3x3 (kiedy zmieniam [(AREA_SQUARE1X1)] na 3x3 to co? nie dzia?a :/ ) Silnik TFS 8.22.
Mo?esz zrobi? co? takiego. Te? zadzia?a, tyle ?e sam ustawiasz gdzie poleci:
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_RED)
local arr = {
{1, 1, 1},
{1, 3, 1},
{1, 1, 1}
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onTargetCreature(cid, target) return doChallengeCreature(cid, target) end
setCombatCallback(combat, CALLBACK_PARAM_TARGETCREATURE, "onTargetCreature")
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

A ja poprosze o:
Typ:Quest
Wersja:8.22 TFS
Opis:Je?eli uzyjemy pick na pewnej skale dostaniemy key,nast?pnie ten key uzywamy na drzewie,kt?re teleportuje nas do pewnego miejsca,je?eli na w 1 zielonym coal basin polozymy jakis item,a w drugim zielonym coal basin inny item to wtedy teleportuje nas na jakas pozycje a w naszym bp mamy MPA.

A tamto ze zwierzakami ju? mam.
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

-- Transformation System by Piotrek1447

local configuration =
{
playerVocation = {1},
playerNewVocation = 9,
playerNewLookType = 4,
playerLevel = 30,
manaCost = 10,
soulCost = 2,
timeActive = 10
}

local VOCATION_STORAGE = 10000
local outfit = {lookType = configuration.playerNewLookType, lookHead = 0, lookBody = 0, lookLegs = 0, lookFeet = 0, lookAddons = 0}

function onSay(cid, words, param)
if(isInArray(configuration.playerVocation, getPlayerVocation(cid)) == TRUE) then
if(getPlayerLevel(cid) >= configuration.playerLevel) then
if(getPlayerMana(cid) >= configuration.manaCost) then
if(getPlayerSoul(cid) >= configuration.soulCost) then
setPlayerStorageValue(cid, VOCATION_STORAGE, getPlayerVocation(cid))
doPlayerSetVocation(cid, configuration.playerNewVocation)
doPlayerAddMana(cid, - configuration.manaCost)
getPlayerHealth(cid,100)
doPlayerAddSoul(cid, - configuration.soulCost)
doSetCreatureOutfit(cid, outfit, configuration.timeActive * 1000)
addEvent(transformBack, configuration.timeActive * 1000, cid)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Sorry, you don\'t have required soul points.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "Sorry, you don\'t have required mana points.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "Sorry, you don\'t have required level.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "Sorry, you don\'t have required vocation.")
end
end

function transformBack(cid)
doPlayerSetVocation(cid, getPlayerStorageValue(cid, VOCATION_STORAGE))
setPlayerStorageValue(cid, VOCATION_STORAGE, 0)
end



1.Prosze Ci? czy m?g?by? przerobi? mi ten skrypt tak aby po u?yciu "transform" gracz dostawa? mane i hp.

2.I aby bi? szybciej.
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Ok to ja jeszcze raz poprosz? o skrypt wi?c tak:
Rodzaj:NPC
Wersja tibii:8.11
Chodzi mi o npc bankera czyli wp?ata wyp?ata i balance kasy.
Z g?ry thx:)
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

A ja poprosze o:
Typ:Quest
Wersja:8.22 TFS
Opis:Je?eli uzyjemy pick na pewnej skale dostaniemy key,nast?pnie ten key uzywamy na drzewie,kt?re teleportuje nas do pewnego miejsca,je?eli na w 1 zielonym coal basin polozymy jakis item,a w drugim zielonym coal basin inny item to wtedy teleportuje nas na jakas pozycje a w naszym bp mamy MPA.
A tamto ze zwierzakami ju? mam.
Zaraz to zrobie, tylko po kolei. Daj mi id tych key'i itp.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

-- Transformation System by Piotrek1447
local configuration =
{
playerVocation = {1},
playerNewVocation = 9,
playerNewLookType = 4,
playerLevel = 30,
manaCost = 10,
soulCost = 2,
timeActive = 10
}
local VOCATION_STORAGE = 10000
local outfit = {lookType = configuration.playerNewLookType, lookHead = 0, lookBody = 0, lookLegs = 0, lookFeet = 0, lookAddons = 0}
function onSay(cid, words, param)
if(isInArray(configuration.playerVocation, getPlayerVocation(cid)) == TRUE) then
if(getPlayerLevel(cid) >= configuration.playerLevel) then
if(getPlayerMana(cid) >= configuration.manaCost) then
if(getPlayerSoul(cid) >= configuration.soulCost) then
setPlayerStorageValue(cid, VOCATION_STORAGE, getPlayerVocation(cid))
doPlayerSetVocation(cid, configuration.playerNewVocation)
doPlayerAddMana(cid, - configuration.manaCost)
getPlayerHealth(cid,100)
doPlayerAddSoul(cid, - configuration.soulCost)
doSetCreatureOutfit(cid, outfit, configuration.timeActive * 1000)
addEvent(transformBack, configuration.timeActive * 1000, cid)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Sorry, you don\'t have required soul points.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "Sorry, you don\'t have required mana points.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "Sorry, you don\'t have required level.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "Sorry, you don\'t have required vocation.")
end
end
function transformBack(cid)
doPlayerSetVocation(cid, getPlayerStorageValue(cid, VOCATION_STORAGE))
setPlayerStorageValue(cid, VOCATION_STORAGE, 0)
end
1.Prosze Ci? czy m?g?by? przerobi? mi ten skrypt tak aby po u?yciu "transform" gracz dostawa? mane i hp.
2.I aby bi? szybciej.
Aby bi? szybciej to mo?esz ustawi? w vocations.xml dla profesji okre?lonej wi?kszy fast attack. A je?eli chodzi o dostawanie many i hp to jest kilka rodzaji:
1. Jeden raz na pocz?tku/po okre?lonym czasie.
2. Co chwile, np. co 5 sekund.
3. Max mana i max hp podwy?szone na kilka sekund/minut.

Kt?ry wybierasz?

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Siemka Gelio mam pro?be m?g?by? mi przerobi? skrypt w kt?rym jak chodz? po pod?odze to dostaje skille i mi zabiera po 100gp a mi chodzi o to ,?e jak biegam i mi si? skaczy kasa to ju? nie dostaje skilli.W tym skrypcie pewnie jak ju? zauwa?y?e? mam z t? kas? i z tymi skillami ,ale nie mam z tym o co Ci? prosz? :).Skrypt pod 7.6 Action :)
function onWalk(cid, item, itemuid, itemaid, posx, posy, posz)
topos = getPlayerPosition(cid)
if item==422 then
doPlayerAddSkillTry(cid,0,1)
doPlayerRemoveMoney(cid,100)
doSendMagicEffect(topos,1)
doPlayerSay(cid,"Dodalo Ci Skilla!",16)
end
end
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Ju? daje
Key:2086
Ska?a:1535
Coal Basin:1485(nie wiem czy nie tzreba bedzie unique id da? bo sa 2 takie same te coal basin)
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

1. Bardzo bym prosi? o skrypt (talkactions) dzieki ktoremu mozna zobaczy? co kto ma na sobie (znaczy po napisaniu np /spy "NICK wyswietli si? napis cos w tym stylu Head: golden helmet, Armor: golden armor itd..). Wiem ze cos takiego juz by?o ale to nie dzia?a pod TFS alpha 4 i wczesniejsze chyba tez nie.

2. Te? talkactions ktory by dzialal tak /blabla "Parametr1 - NICK (przecinek albo znowu " niewiem xd) Parametr2 - np HEAD i on by mu zabiera? ten dany item i dawa? mi, w tym przypadku Helm

3. Tez by mi sie przydalo cos takiego: czar dla elite knighta ktory po?wi?ca jego zdolno?ci obronne a zwieksza mozliwosci ataku (dobrze by bylo jakbys zrobil bym mogl to latwo ustali? o ile ma zmniejszac i dodawa?, naprawde super by bylo jakby to bylo w % ale jak sie nie da to nieszkodzi)

wszystko pod TFS 0.3 alpha 4 :)
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

@Gelio
Chodzi mi o to ?e po wpisaniu "Transform" dostanie jednorazowo np. 1000 many.
Ok, je?eli chodzi?o ci o przerobienie tego skrypta to:
Kod:
-- Transformation System by Piotrek1447
local configuration =
{
playerVocation = {1},
playerNewVocation = 9,
playerNewLookType = 4,
playerLevel = 30,
manaCost = 10,
soulCost = 2,
timeActive = 10,
manaGet = 100,
healthGet = 100
}
local VOCATION_STORAGE = 10000
local outfit = {lookType = configuration.playerNewLookType, lookHead = 0, lookBody = 0, lookLegs = 0, lookFeet = 0, lookAddons = 0}
function onSay(cid, words, param)
if(isInArray(configuration.playerVocation, getPlayerVocation(cid)) == TRUE) then
if(getPlayerLevel(cid) >= configuration.playerLevel) then
if(getPlayerMana(cid) >= configuration.manaCost) then
if(getPlayerSoul(cid) >= configuration.soulCost) then
setPlayerStorageValue(cid, VOCATION_STORAGE, getPlayerVocation(cid))
doPlayerSetVocation(cid, configuration.playerNewVocation)
doPlayerAddMana(cid, - configuration.manaCost)
doPlayerAddHealth(cid, healthGet)
doPlayerAddMana(cid, manaGet)
doPlayerAddSoul(cid, - configuration.soulCost)
doSetCreatureOutfit(cid, outfit, configuration.timeActive * 1000)
addEvent(transformBack, configuration.timeActive * 1000, cid)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Sorry, you don\'t have required soul points.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "Sorry, you don\'t have required mana points.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "Sorry, you don\'t have required level.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "Sorry, you don\'t have required vocation.")
end
end
function transformBack(cid)
doPlayerSetVocation(cid, getPlayerStorageValue(cid, VOCATION_STORAGE))
setPlayerStorageValue(cid, VOCATION_STORAGE, 0)
end
Je?eli chodzi?o o nowy skrypt to:
Kod:
function onSay(cid, words, param)
local manaGet = 100   -- Ile many sie dostaje
local healthGet = 100  -- Ile hp sie dostaje

doPlayerAddHealth(cid, healthGet)
doPlayerAddMana(cid, manaGet)

end
To wy?ej to najprostszy skrypt na dodawanie many i hp.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

1. Bardzo bym prosi? o skrypt (talkactions) dzieki ktoremu mozna zobaczy? co kto ma na sobie (znaczy po napisaniu np /spy "NICK wyswietli si? napis cos w tym stylu Head: golden helmet, Armor: golden armor itd..). Wiem ze cos takiego juz by?o ale to nie dzia?a pod TFS alpha 4 i wczesniejsze chyba tez nie.
2. Te? talkactions ktory by dzialal tak /blabla "Parametr1 - NICK (przecinek albo znowu " niewiem xd) Parametr2 - np HEAD i on by mu zabiera? ten dany item i dawa? mi, w tym przypadku Helm
3. Tez by mi sie przydalo cos takiego: czar dla elite knighta ktory po?wi?ca jego zdolno?ci obronne a zwieksza mozliwosci ataku (dobrze by bylo jakbys zrobil bym mogl to latwo ustali? o ile ma zmniejszac i dodawa?, naprawde super by bylo jakby to bylo w % ale jak sie nie da to nieszkodzi)
wszystko pod TFS 0.3 alpha 4 :)
1. Zrobie, ale to na ko?cu.
2. Takie co?, to moge zrobi? tak:
/setnick "NICK Gracza (tylko dla gm)
/getitem "slot (te? dla gm), ale to te? p??niej.
3. Prosze:
Kod:
local ileShieldZabiera = 10   -- Ile shield zabiera
local ilePozostalychSkiliDaje = 10    -- Ile pozostalych skili daje
local naIle = 10*1000*60    -- Na ile czar dziala. Poczatkowo na 10 minut

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_RED)

local condition = createConditionObject(CONDITION_ATTRIBUTES)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_SKILL_SHIELD, -ileShieldZabiera)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_SKILL_MELEE, ilePozostalychSkiliDaje)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, naIle)

setCombatCondition(combat, condition)

function onCastSpell(cid, var)
	return doCombat(cid, combat, var)
end

Zaraz napisze pozosta?e talkactions.

Pozdro,
Gelio

@edit
Dobra. Do talkactions/scripts dodajemy 3 pliki:
ustalanie.lua:
Kod:
function onSay(cid, words, param)
local gracz = getPlayerByName(param)
local jakiAccessMoze = 3

if isPlayer(gracz) == 1 then
	if (getPlayerAccess(cid) >= jakiAccessMoze) then
		setPlayerStorageValue(cid,4654,gracz)
		doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Jako gracza ustawiles " .. param .. ".")
	else
		doPlayerSendCancel(cid,"Nie jestes game masterem.")
	end
else
	doPlayerSendCancel(cid,"Nie istnieje gracz o imieniu ".. param ..".")
end
end
zabieranie.lua:
Kod:
function onSay(cid, words, param)
local player = getPlayerStorageValue(cid,4654)
slot = 0
if (player == -1) then
	doPlayerSendCancel(cid,"Nie ustawiles gracza do zabierania itemu.")
else
if (param == "head") then
	slot = 1
elseif (param == "necklace") then
	slot = 2
elseif (param == "backpack") then
	slot = 3
elseif (param == "armor") then
	slot = 4
elseif (param == "right-hand") then
	slot = 5
elseif (param == "left-hand") then
	slot = 6
elseif (param == "legs") then
	slot = 7
elseif (param == "feet") then
	slot = 8
elseif (param == "ring") then
	slot = 9
end

if (slot == 0) then
	doPlayerSendCancel(cid,"Zly slot. Wybrany slot: ".. param ..".")
elseif (slot >= 1) then
	if (isPlayer(player) == 1) then
	for i=1, 9 do
		if (i == slot) then
			local item = getPlayerSlotItem(player,slot)
			doRemoveItem(item,1)
			doPlayerAddItem(cid,item.itemid,1)
			doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Dostales item o id ".. item.itemid .." od gracza ".. getPlayerName(player) ..". On stracil ten item.")
		end
	end
	else
		doPlayerSendCancel(cid,"Gracz nie jest online.")
	end
end
end
end
sprawdzanie.lua:
Kod:
-- SKRYPT BY GELIO --

function onSay(cid, words, param)
local player = getPlayerByName(param)
-- KONFIGURACJA --
local rings = {xxx, yyy}   -- ID wszystkich ringow na ots. Mozesz dodawac wlasne id tutaj.
local amulets = {xxx, yyy}   -- ID wszystkich amuletow na ots oraz ich nazwy
local helmets = {xxx, yyy}   -- ID wszystich helmow na ots oraz ich nazwy
local armors = {xxx, yyy}   -- ID wszystkich armorow na ots oraz ich nazwy
local legs = {xxx, yyy}   -- ID wszystkich legow na ots oraz ich nazwy
local boots = {xxx, yyy}   -- ID wszystkich bootsow na ots oraz ich nazwy
local inne = {xxx, yyy}  -- Jezeli chcesz, to wpisz inne rzeczy, ktore gracz moze miec, a ktore nie sa pokrewne z powyzszymi kategoriami
local ring_names = {"jakas nazwa dla ring xxx", "nazwa dla ring yyy"}  -- Nazwy ringow odpowiadajace rings
local amulet_names = {"nazwa dla amuletu xxx", "nazwa dla amuletu yyy"}   -- Nazwy amuletow odpowiadajace amulets
local helmets_names = {"xxx name", "yyy name"}  -- Jak wyzej i nizej bedzie tak samo
local armors_names = {"xxx name", "yyy name"}
local legs_names = {"xxx name", "yyy name"}
local boots_names = {"xxx name", "yyy name"}
local inne_names = {"xxx name", "yyy name"}
local accessToGo = 3  -- Jaki access moze to uzywac
local accessNotCheck = 3 -- Jaki access nie sprawdza

-- KONIEC KONFIGURACI

if (getPlayerAccess(cid) >= accessToGo) then
if isPlayer(player) == 1 then
if (getPlayerAccess(player) < accessNotCheck) then
	for i=1, #rings do
		if (getPlayerSlotItem(player, 9) == rings[i]) then
			doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Player: ".. param ..". Ring: ".. ring_names[i] .."[ID: ".. rings[i] .."].")
		end
	end
	for i=1, #amulets do
		if (getPlayerSlotItem(player,2) == rings[i]) then
			doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Player: ".. param ..". Amulet: ".. amulet_names[i] .."[ID: ".. amulets[i] .."].")
		end
	end
	for i=1, #helmets do
		if (getPlayerSlotItem(player,1) == rings[i]) then
			doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Player: ".. param ..". Helmet: ".. helmets_names[i] .."[ID: ".. helmets[i] .."].")
		end
	end
	for i=1, #armors do
		if (getPlayerSlotItem(player,4) == armors[i]) then
			doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Player: ".. param ..". Armor: ".. armors_names[i] .."[ID: ".. armors[i] .."].")
		end
	end
	for i=1, #legs do
		if (getPlayerSlotItem(player,7) == legs[i]) then
			doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Player: ".. param ..". Legs: ".. legs_names[i] .. "[ID: ".. legs[i] .."].")
		end
	end
	for i=1, #boots do
		if (getPlayerSlotItem(player,8) == boots[i]) then
			doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Player: ".. param ..". Boots: ".. boots_names[i] .."[ID: ".. boots[i] .."].")
		end
	end
	for i=1, #inne do
		if (getPlayerSlotItem(player,5) == inne[i]) then
			doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Player: ".. param ..". Right-hand: ".. inne_names[i] .."[ID: ".. inne[i] ..".]"
		end
		if (getPlayerSlotItem(player,6) == inne[i]) then
			doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Player: ".. param ..". Left-hand: ".. inne_names[i] .."[ID: ".. inne[i] .."].")
		end
	end
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Przeszukiwanie gracza ".. param .." zakonczone pomyslnie.")
else
	doPlayerSendCancel(cid,"Nie mozesz przeszukac GM'a")
end
else
	doPlayerSendCancel(cid,"Gracz ".. param .." nie jest graczem albo jest offline.")
end
else
	doPlayerSendCancel(cid,"Nie jestes game masterem.")
end
end
Potem do talkactions.xml dodajemy:
Kod:
<talkaction words="checkPlayer" script="sprawdzanie.lua" />
<talkaction words="setPlayer" script="ustalanie.lua" />
<talkaction words="getItem" script="zabieranie.lua" />

Jak u?y?:
Piszemy: checkPlayer "nazwa gracza
i wy?wietla nam si? lista jego eq
potem: setPlayer "nick gracza
ustawiamy, jakiemu graczu zabieramy itemy
a potem ju? tylko: getItem "slot,
kt?re zabiera graczu jaki? slot. Mo?esz wpisa?:
Kod:
head – g?owa
necklace – naszyjnik (amulet)
backpack – no... tam gdzie si? trzyma plecak :P (plecy)
armor – zbroja
right-hand – prawa r?ka
left-hand – lewa r?ka
legs – nogawice
feet – buty
ring – pier?cie?
Powinno dzia?a?.
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: actions
Wersja tibii: [XML] 8.10

Chodzi mi o ringi, kt?re po za?o?eniu daj? r??ne atrybuty:
(Oczywi?cie dam reputa xD )
Ring 1 : Dodaje max hp i max mana o 500 i 500, a czas hmm...
12345 <--- wtedy zobacze gdzie zmieni? xD

Nie wiem czy si? da tak zrobi? ale ...
Ring 2 : Zmienia wokacje na Palladin'a

Ring 3 : Zmienia wokacje na Knight'a

Ring 4 : Zmienia wokacje na Sorecerer'a

Ring 5 : Zmienia wokacje na Druid'a

Prosze o pomoc i pozdrawiam,
Adamigo

P.S. Jeszcze b?agam pokornie o spell'a :)
Adamigo: Teleport to "Adamigo2
Pojawiam si? przy Adamigo2
Ja?niej gracz XYZ teleportuje si? do gracza ZYX przez co traci ca?? man? ...
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry