Gelio
Senior User
- Dołączył
- Kwiecień 10, 2008
- Posty
- 617
- Liczba reakcji
- 98
- Wiek
- 29
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia
UWAGA!
To, ?e piszecie: chyba mnie omin??e?; od?wie?am itp.
i tak was do niczego nie przybli?a. Je?eli nie odpowiedzia?em na wasz? pro?b?, a na inne tak to wtedy po 1 dniu mo?ecie napisa? posta:
Prosz? ponownie o:
@nerohogishagi (albo jako? tak)
Oto skrypt:
@Kopi
Oto spell:
Pozdrawiam,
Gelio
@edit
Pami?tajcie, tylko 3 aktualne zam?wienia. Tak wi?c musicie pisa? wszystko od nowa. Zrobi? tylko 3 pierwsze, potem znowu mo?ecie pisa?. Tak jak w pierwszym po?cie. B?d? r?wnie? zwraca? uwag? na form?. Sko?czy?y si? czasy, gdzie robi?em 30 skrypt?w dziennie.
UWAGA!
To, ?e piszecie: chyba mnie omin??e?; od?wie?am itp.
i tak was do niczego nie przybli?a. Je?eli nie odpowiedzia?em na wasz? pro?b?, a na inne tak to wtedy po 1 dniu mo?ecie napisa? posta:
Prosz? ponownie o:
Wtedy szybciej wam to zrobi?. Na razie postaram si? wyrobi? ze wszystkimi, kt?re nie wymagaj? wi?cej pracy ni? 20 minut.i tutaj tre?? waszego zam?wienia
To ju? chyba chcesz takie jak RL? Na razie zastosuj arene by Gesior. P??niej, jak sko?cze inne zam?wienia, to napisz.Rodzaj : Actions albo Movements
Wersja : 8.40
O czym ma by? :
Ten skrypt ma by? podobny do svarground arena tylko nie taki sam ..
Nie chce tego NPC ...
Jest wej?cie do 1 roomu przez pociagniecie dzwigni, jak juz wejdzie to 1 potwor i tp za kamieniem, i jak zabije potworka to kamien sie usuwa i moze wejsc w tp .. i tak po kolei przez 5 pokoi. . I tylko 1 osoba mo?e przechodzi? przez te roomy.. tzn. jak jedna wejdzie juz w pokoj i zacznie przechodzic to 2 osoba nie moze wejsc .. dopiero jak 1 osoba wyjdzie to ten 2 ciagnie za dzwignie, kamienie sie pojawiaja przed tp (zeby nie przebiegli) i robi sobie roomy. Je?eli kto? jest w roomie wiecej niz 5 min to go wywala do temple.
@nerohogishagi (albo jako? tak)
Oto skrypt:
Kod:
local pozycje = {
arena = {odPozycji = {x=123, y=123, z=7}, -- Tutaj wpisz lewy gorny rog areny
doPozycji = {x=125, y=125, z=7}}, -- Tutaj wpisz prawy dolny rog areny
teleportGraczy = {pierwszy = {x=123, y=123, z=7}, -- Tutaj wpisz gdzie ma teleportowa? pierwszego gracza
drugi = {x=123, y=123, z=7}} -- Tu wpisz gdzie ma teleportowa? drugiego gracza
pozycjeGraczy = {
{x=123, y=123, z=7, stackpos=253}, {x=123, y=123, z=7, stackpos=253}} -- Tutaj wpisz na jakich pozycjach maj? sta? gracze, kt?rzy chc? walczy? na arenie. Nie ruszaj stackpos
}
local ileGraczy = 0 -- Ile graczy maksymalnie mo?e sta? na arenie, ?eby rozpocze?a si? walka. Pocz?tkowo nikt nie mo?e by? na arenie
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local player1 = getThingfromPos(pozycje.pozycjeGraczy[1])
local player2 = getThingfromPos(pozycje.pozycjeGraczy[2])
if(isPlayer(player1) == FALSE or isPlayer(player2) == FALSE) then
doPlayerSendCancel(cid,"You need two players to fight.")
return TRUE
end
local ilu = 0
for x=pozycje.arena.odPozycji.x, pozycje.arena.doPozycji.x do
for y=pozycje.arena.odPozycji.y, pozycje.arena.doPozycji.y do
local pos = {x=x, y=y, z=pozycje.arena.odPozycji.z, stackpos=253}
local gracz = getThingfromPos(pos)
if(isPlayer(gracz) == TRUE) then
ilu = ilu + 1
end
end
end
if(ilu <= ileGraczy) then
doPlayerSendCancel(cid,"On arena is already a fight.")
return TRUE
end
doTeleportThing(player1,pozycje.teleportGraczy.pierwszy)
doTeleportThing(player2,pozycje.teleportGraczy.drugi)
doPlayerSendTextMessage(player1,MESSAGE_INFO_DESCR,"You are now fighting with ".. getCreatureName(player2) .. " [Level ".. getPlayerLevel(player2) .."]. Good luck!")
doPlayerSendTextMessage(player2,MESSAGE_INFO_DESCR,"You are now fighting with ".. getCreatureName(player1) .." [Level ".. getPlayerLevel(player1) .."]. Good luck!")
return TRUE
end
@Kopi
Oto spell:
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT,CONST_ME_MAGIC_RED)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE,0)
local condition = createConditionObject(CONDITION_ATTRIBUTES)
setConditionParam(condition,CONDITION_PARAM_TICKS,2*60*1000) -- Na ile czasu
setConditionParam(condition,CONDITION_PARAM_STAT_MAXMANA,1000) -- Ile max many dodaje
setConditionParam(condition,CONDITION_PARAM_STAT_MAXHEALTH,1000) -- Ile max hp dodaje
setConditionParam(condition,CONDITION_PARAM_SKILL_MELEE,10) -- Ile skilli dodaje
setConditionParam(condition,CONDITION_PARAM_SKILL_DISTANCE,10)
setConditionParam(condition,CONDITION_PARAM_SKILL_SHIELD,10)
setConditionParam(condition,CONDITION_PARAM_SKILL_FISHING,10)
setCombatCondition(combat, condition)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
Pozdrawiam,
Gelio
@edit
Pami?tajcie, tylko 3 aktualne zam?wienia. Tak wi?c musicie pisa? wszystko od nowa. Zrobi? tylko 3 pierwsze, potem znowu mo?ecie pisa?. Tak jak w pierwszym po?cie. B?d? r?wnie? zwraca? uwag? na form?. Sko?czy?y si? czasy, gdzie robi?em 30 skrypt?w dziennie.
Ostatnia edycja: