• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Skrypty] Zam?wienia

Status
Zamknięty.
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

UWAGA!
To, ?e piszecie: chyba mnie omin??e?; od?wie?am itp.
i tak was do niczego nie przybli?a. Je?eli nie odpowiedzia?em na wasz? pro?b?, a na inne tak to wtedy po 1 dniu mo?ecie napisa? posta:
Prosz? ponownie o:
i tutaj tre?? waszego zam?wienia
Wtedy szybciej wam to zrobi?. Na razie postaram si? wyrobi? ze wszystkimi, kt?re nie wymagaj? wi?cej pracy ni? 20 minut.

Rodzaj : Actions albo Movements
Wersja : 8.40
O czym ma by? :
Ten skrypt ma by? podobny do svarground arena tylko nie taki sam ..
Nie chce tego NPC ...
Jest wej?cie do 1 roomu przez pociagniecie dzwigni, jak juz wejdzie to 1 potwor i tp za kamieniem, i jak zabije potworka to kamien sie usuwa i moze wejsc w tp .. i tak po kolei przez 5 pokoi. . I tylko 1 osoba mo?e przechodzi? przez te roomy.. tzn. jak jedna wejdzie juz w pokoj i zacznie przechodzic to 2 osoba nie moze wejsc .. dopiero jak 1 osoba wyjdzie to ten 2 ciagnie za dzwignie, kamienie sie pojawiaja przed tp (zeby nie przebiegli) i robi sobie roomy. Je?eli kto? jest w roomie wiecej niz 5 min to go wywala do temple.
To ju? chyba chcesz takie jak RL? Na razie zastosuj arene by Gesior. P??niej, jak sko?cze inne zam?wienia, to napisz.

@nerohogishagi (albo jako? tak)
Oto skrypt:
Kod:
local pozycje = {
arena = {odPozycji = {x=123, y=123, z=7},      -- Tutaj wpisz lewy gorny rog areny
doPozycji = {x=125, y=125, z=7}},     -- Tutaj wpisz prawy dolny rog areny
teleportGraczy = {pierwszy = {x=123, y=123, z=7},     -- Tutaj wpisz gdzie ma teleportowa? pierwszego gracza
drugi = {x=123, y=123, z=7}}       -- Tu wpisz gdzie ma teleportowa? drugiego gracza
pozycjeGraczy = {
{x=123, y=123, z=7, stackpos=253}, {x=123, y=123, z=7, stackpos=253}}     -- Tutaj wpisz na jakich pozycjach maj? sta? gracze, kt?rzy chc? walczy? na arenie. Nie ruszaj stackpos
}
local ileGraczy = 0    -- Ile graczy maksymalnie mo?e sta? na arenie, ?eby rozpocze?a si? walka. Pocz?tkowo nikt nie mo?e by? na arenie

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local player1 = getThingfromPos(pozycje.pozycjeGraczy[1])
local player2 = getThingfromPos(pozycje.pozycjeGraczy[2])
if(isPlayer(player1) == FALSE or isPlayer(player2) == FALSE) then
	doPlayerSendCancel(cid,"You need two players to fight.")
	return TRUE
end
local ilu = 0
for x=pozycje.arena.odPozycji.x, pozycje.arena.doPozycji.x do
	for y=pozycje.arena.odPozycji.y, pozycje.arena.doPozycji.y do
		local pos = {x=x, y=y, z=pozycje.arena.odPozycji.z, stackpos=253}
		local gracz = getThingfromPos(pos)
		if(isPlayer(gracz) == TRUE) then
			ilu = ilu + 1
		end
	end
end
if(ilu <= ileGraczy) then
	doPlayerSendCancel(cid,"On arena is already a fight.")
	return TRUE
end
doTeleportThing(player1,pozycje.teleportGraczy.pierwszy)
doTeleportThing(player2,pozycje.teleportGraczy.drugi)
doPlayerSendTextMessage(player1,MESSAGE_INFO_DESCR,"You are now fighting with ".. getCreatureName(player2) .. " [Level ".. getPlayerLevel(player2) .."]. Good luck!")
doPlayerSendTextMessage(player2,MESSAGE_INFO_DESCR,"You are now fighting with ".. getCreatureName(player1) .." [Level ".. getPlayerLevel(player1) .."]. Good luck!")
return TRUE
end

@Kopi
Oto spell:
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT,CONST_ME_MAGIC_RED)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE,0)

local condition = createConditionObject(CONDITION_ATTRIBUTES)
setConditionParam(condition,CONDITION_PARAM_TICKS,2*60*1000)    -- Na ile czasu
setConditionParam(condition,CONDITION_PARAM_STAT_MAXMANA,1000)    -- Ile max many dodaje
setConditionParam(condition,CONDITION_PARAM_STAT_MAXHEALTH,1000)    -- Ile max hp dodaje
setConditionParam(condition,CONDITION_PARAM_SKILL_MELEE,10)    -- Ile skilli dodaje
setConditionParam(condition,CONDITION_PARAM_SKILL_DISTANCE,10)
setConditionParam(condition,CONDITION_PARAM_SKILL_SHIELD,10)
setConditionParam(condition,CONDITION_PARAM_SKILL_FISHING,10)

setCombatCondition(combat, condition)

function onCastSpell(cid, var)
	return doCombat(cid, combat, var)
end

Pozdrawiam,
Gelio

@edit
Pami?tajcie, tylko 3 aktualne zam?wienia. Tak wi?c musicie pisa? wszystko od nowa. Zrobi? tylko 3 pierwsze, potem znowu mo?ecie pisa?. Tak jak w pierwszym po?cie. B?d? r?wnie? zwraca? uwag? na form?. Sko?czy?y si? czasy, gdzie robi?em 30 skrypt?w dziennie.
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj : Actions
Wersja : 8.40
O czym ma by? :
Taka arena, je?eli dw?ch kolesi stanie na 2 polach i poci?gn? dzwignie to s? teleportowani w d?? do areny, ale POD WARUNKIEM ?e nikt aktualnie nie walczy. Tylko max 2 na arenie.
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Sk?adaj?c zam?wienie na skrypt, popatrzcie na pierwszy post.
Gelio napisał:
1. Je?eli chcesz doda? swoj? pro?b? na skrypt musisz najpierw sprawdzi? ile pr??b zosta?o nie spe?nionych. Je?eli wi?cej jak 3 pro?by nie zosta?y jeszcze spe?nione (b?d? napisa?em, ?e skryptu nie zrobi? bo si? nie da) nie pisz wi?cej post?w.
Nie pisz zam?wienia, je?eli Gelio nie spe?ni? pr??b ostatnich 3 os?b. Nie piszcie tak?e tekst?w "Gelio, pospiesz si?", "Gelio, omin??e? mnie", itp. wszystko b?dzie traktowane jako spam, posty b?d? usuwane, a autor dostanie ostrze?enie.

Btw. posty maj? by? pisane wed?ug wzoru podanego przez Gelia - reszta b?dzie usuwana.

Nie r?bcie ?mietnika z tego tematu.
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj: actions
Wersja tibii: 8.4
O czym ma by? skrypt. Doda? do skryptu poni?ej ?eby t? fukncj? by?o mo?na wykonywa? tylko na X id (np. na coal basin ma le?ec ?eby by?o mo?na to zrobi?) i na Y pozycji (tylko na danym pos Y i na itemu X mo?na wykona? t? akcj?) lub tylko na danym X itemku o Y actionid lub uid.
Mam nadzieje ?e mo?esz zrobi? ;)

Skrypt (kowal "blacksmith system rpg, kowal" by Deaven) :
PHP:
local SKINS = {
	-- Przedmioty
	[5892] = {25000, 2472},
}
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
	local skin = SKINS[itemEx.itemid]
	if(skin == nil) then
		doPlayerSendCancel(cid, "To jest niemozliwe.")
		return TRUE
	end
	local random = math.random(1, 5)
	if random == 1 then
		doSendMagicEffect(toPosition, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		doPlayerAddItem(cid, skin[2], 1)
                doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Swietnie, wlasnie wykules przedmiot")
	elseif(skin[3] and random >= skin[3]) then
		doSendMagicEffect(toPosition, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		doPlayerAddItem(cid, skin[4], 1)
                doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Swietnie, wlasnie wykules przedmiot")
	else
		doSendMagicEffect(toPosition, CONST_ME_POFF)
		doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Nie udalo sie.")
	end
	doTransformItem(itemEx.uid, 2223)
	return TRUE
end
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

@Up
Prosz?, nie wiem czy zadzia?a ale spr?buj. Nie chce warna, je?li nie odpowiada ?e to napisa?em usu?cie posta

Uzupe?nij UID kowadla/innego itemu
PHP:
local SKINS = {
    -- Przedmioty
    [5892] = {25000, 2472},
}
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
    local skin = SKINS[itemEx.itemid]
local posKowadla = { x= toPosition.x, y=toPosition.y, z=toPosition.z, toPosition.stackpos = 2}
    if(skin == nil) then
        doPlayerSendCancel(cid, "To jest niemozliwe.")
        return TRUE
    end
if getThingfromPos(podKowadla).uid == 1111 then -- UID KOWADLA / INNEGO ITEMU
    local random = math.random(1, 5)
    if random == 1 then
        doSendMagicEffect(toPosition, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
        doPlayerAddItem(cid, skin[2], 1)
                doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Swietnie, wlasnie wykules przedmiot")
    elseif(skin[3] and random >= skin[3]) then
        doSendMagicEffect(toPosition, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
        doPlayerAddItem(cid, skin[4], 1)
                doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Swietnie, wlasnie wykules przedmiot")
    else
        doSendMagicEffect(toPosition, CONST_ME_POFF)
        doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Nie udalo sie.")
    end
    doTransformItem(itemEx.uid, 2223)
    return TRUE
end
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj: actions
Wersja tibii: 8.4
O czym ma by? skrypt. Doda? do skryptu poni?ej ?eby t? fukncj? by?o mo?na wykonywa? tylko na X id (np. na coal basin ma le?ec ?eby by?o mo?na to zrobi?) i na Y pozycji (tylko na danym pos Y i na itemu X mo?na wykona? t? akcj?) lub tylko na danym X itemku o Y actionid lub uid.
Mam nadzieje ?e mo?esz zrobi? ;)
Skrypt (kowal "blacksmith system rpg, kowal" by Deaven) :
PHP:
local SKINS = {
	-- Przedmioty
	[5892] = {25000, 2472},
}
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
	local skin = SKINS[itemEx.itemid]
	if(skin == nil) then
		doPlayerSendCancel(cid, "To jest niemozliwe.")
		return TRUE
	end
	local random = math.random(1, 5)
	if random == 1 then
		doSendMagicEffect(toPosition, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		doPlayerAddItem(cid, skin[2], 1)
                doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Swietnie, wlasnie wykules przedmiot")
	elseif(skin[3] and random >= skin[3]) then
		doSendMagicEffect(toPosition, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		doPlayerAddItem(cid, skin[4], 1)
                doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Swietnie, wlasnie wykules przedmiot")
	else
		doSendMagicEffect(toPosition, CONST_ME_POFF)
		doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Nie udalo sie.")
	end
	doTransformItem(itemEx.uid, 2223)
	return TRUE
end
Wybra?em opcj? z actionid. Oto ona:
Kod:
local SKINS = {
    -- Przedmioty
    [5892] = {25000, 2472},
}
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
    local skin = SKINS[itemEx.itemid]
    if(itemEx.actionid == [COLOR="Red"][B]jakie actionid[/B][/COLOR]) then
    if(skin == nil) then
        doPlayerSendCancel(cid, "To jest niemozliwe.")
        return TRUE
    end
    local random = math.random(1, 5)
    if random == 1 then
        doSendMagicEffect(toPosition, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
        doPlayerAddItem(cid, skin[2], 1)
                doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Swietnie, wlasnie wykules przedmiot")
    elseif(skin[3] and random >= skin[3]) then
        doSendMagicEffect(toPosition, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
        doPlayerAddItem(cid, skin[4], 1)
                doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Swietnie, wlasnie wykules przedmiot")
    else
        doSendMagicEffect(toPosition, CONST_ME_POFF)
        doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Nie udalo sie.")
    end
    doTransformItem(itemEx.uid, 2223)
    end
    return TRUE
end
Powinno dzia?a?.

Pozdrawiam,
Gelio
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Gelio prosil bym o ten skrypt co prosil AoW2 i Kolberek , Nie tylko my czekamy na ten skrypt poniewaz nikt tego nie potrafi procz ciebie

Tez mam jedna prosbe
---------------------
Rodzaj:Talkactions
Tibia : 8.1
o czym ma byc : jest to skrypt na transform lecz mam w nim pewnien problem i chc? zeby? go przerobil. W tym transformie jest jakis problem poniewaz jak zamienie sie w kogos innego i po zamianie mam inny outfit taki jaki sobie wybralem lecz jak sie wyloguje to outfit jest taki jak byl przez transformem lecz nadal jestem tym po transformie.
Sa 2 opcje
-Naprawic go ze po wylogowaniu spadam na stary Voc
-Outfit zostaje na stale

O to skrypt
data\talkactions\scripts\
local configuration =
{
playerVocation = {1},
playerNewVocation = 5,
playerNewLookType = 30,
playerLevel = 5,
manaCost = 0,
soulCost = 0,
timeActive = 9000000
}
local VOCATION_STORAGE = 10000
local outfit = {lookType = configuration.playerNewLookType, lookHead = 0, lookBody = 0, lookLegs = 0, lookFeet = 0, lookAddons = 0}
function onSay(cid, words, param)
if(isInArray(configuration.playerVocation, getPlayerVocation(cid)) == TRUE) then
if(getPlayerLevel(cid) >= configuration.playerLevel) then
if(getPlayerMana(cid) >= configuration.manaCost) then
if(getPlayerSoul(cid) >= configuration.soulCost) then
setPlayerStorageValue(cid, VOCATION_STORAGE, getPlayerVocation(cid))
doPlayerSetVocation(cid, configuration.playerNewVocation)
doPlayerAddMana(cid, - configuration.manaCost)
doPlayerAddSoul(cid, - configuration.soulCost)
doSetCreatureOutfit(cid, outfit, configuration.timeActive * 1000)
addEvent(transformBack, configuration.timeActive * 1000, cid)
battle = addEvent(battle, 20000, cid)
else
doPlayerSendCancel(cid, "Sorry, you don\'t have required soul points.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "Sorry, you don\'t have required mana points.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "Sorry, you don\'t have required level.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "Sorry, you don\'t have required vocation.")
end
end
function transformBack(cid)
doPlayerSetVocation(cid, getPlayerStorageValue(cid, VOCATION_STORAGE))
setPlayerStorageValue(cid, VOCATION_STORAGE, 0)
stopEvent(battle)
end
function battle(cid)
doAddCondition(cid, CONDITION_INFIGHT)
battle = addEvent(battle, 20000, cid)
end
data\vocations
<vocation id="1" name="Goku" description="a goku" gaincap="10" gainhp="250" gainmana="300" gainhpticks="100" gainhpamount="100" gainmanaticks="100" gainmanaamount="100" gainsoulticks="120" gainsoulamount="10" maxsoul="100" manamultiplier="1.1" attackspeed="1000" prevoc="1" basespeed="220">
<diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
<formula damage="1.3" defense="1.1" armor="1.1"/>
<skill id="0" multiplier="1.1"/>
<skill id="1" multiplier="1.1"/>
<skill id="2" multiplier="1.1"/>
<skill id="3" multiplier="1.1"/>
<skill id="4" multiplier="1.1"/>
<skill id="5" multiplier="1.1"/>
<skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>
Linijka w talkactions
<talkaction words="!transform" script="transform.lua" />

Oczywi?cie ten skrypt w po?owie nie jest m?j.
Dziekuje ;)
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

PHP:
local SKINS = {
    -- Przedmioty
    [5892] = {25000, 2472},
}
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
    local skin = SKINS[itemEx.itemid]
    if(itemEx.actionid == 1131) then
    if(skin == nil) then
        doPlayerSendCancel(cid, "To jest niemozliwe.")
        return TRUE
    end
    local random = math.random(1, 5)
    if random == 1 then
        doSendMagicEffect(toPosition, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
        doPlayerAddItem(cid, skin[2], 1)
                doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Swietnie, wlasnie wykules przedmiot")
    elseif(skin[3] and random >= skin[3]) then
        doSendMagicEffect(toPosition, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
        doPlayerAddItem(cid, skin[4], 1)
                doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Swietnie, wlasnie wykules przedmiot")
    else
        doSendMagicEffect(toPosition, CONST_ME_POFF)
        doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Nie udalo sie.")
    end
    doTransformItem(itemEx.uid, 2223)
    end
    return TRUE
end


a Mo?esz jeszcze do tego doda? jak?? zmienn? [else] ?e jak nie wykonujesz tego na danym action id to pokazuje "Mo?esz to zrobi? tylko na kowadle"
:confused:
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

@Mondez
Oto skrypt:
Kod:
local SKINS = {
    -- Przedmioty
    [5892] = {25000, 2472},
}
local pozycja = {x=123, y=123, z=7}    -- Pozycja, na jakiej jest u?ywany item.
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
    local skin = SKINS[itemEx.itemid]
    if(fromPosition.x == pozycja.x and fromPosition.y == pozycja.y and fromPosition.z == pozycja.z) then
		if(skin == nil) then
			doPlayerSendCancel(cid, "To jest niemozliwe.")
			return TRUE
		end
		local random = math.random(1, 5)
		if random == 1 then
			doSendMagicEffect(toPosition, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
			doPlayerAddItem(cid, skin[2], 1)
					doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Swietnie, wlasnie wykules przedmiot")
		elseif(skin[3] and random >= skin[3]) then
			doSendMagicEffect(toPosition, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
			doPlayerAddItem(cid, skin[4], 1)
					doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Swietnie, wlasnie wykules przedmiot")
		else
			doSendMagicEffect(toPosition, CONST_ME_POFF)
			doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Nie udalo sie.")
		end
		doTransformItem(itemEx.uid, 2223)
    else
		doPlayerSendCancel(cid,"Mozesz to zrobic tylko na kowadle.")
	end
    return TRUE
end

@minusek
Podaj link do tego postu, co prosicie.

@grzesiu131
1. Nie da si?, bo nie ma funkcji zliczaj?cej ile gracz ma summon?w.
2. NPC si? da, ale nie da si? zrobi?, ?e po zabiciu potwora co? si? dzieje. Dost?pne tylko na TFS 8.2+ (?eby by?o creaturescripts).
3. Masz:
Kod:
local tekst = "You must kill rotworm."
function onSay(cid, words, param)
return doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,tekst)
end
Nie wiem w sumie czy Ci si? to przyda.

@Daniel Of Arkania
Czy ty my?lisz, ?e LUA wszystko potrafi? NIE! Trzeba modyfikowa? silnik i klienta. Na pewno nie masz kodu ?r?d?owego ani jednego ani drugiego. Po za tym stosuj si? do formy w pierwszym po?cie. Zapraszam do linku w podpisie.

@AoW2
1. U?yjcie kodu transformation system by Piotrek1447 (chyba dobrze nick napisa?em).
2. A ile razy odnawia?
3. Nie da si?, bo nie ma czego? takiego, ?e spell (bez ?adnej funkcji) zabiera man? do 10.

Pozdrawiam,
Gelio
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

To ja mam dla ciebie wyzwanie ;p

1) Rodzaj: spell
Wersja tibii:7.92
Ma to by? takie co? jak utevo res tylko przywo?uje jednego potworka bez zmieniania configu.lua

2)Rodzaj: NPC
Wersja tibii: 7.92
Skrypt by polega? na tym ?e jak podchodzisz do npc i tam z nim gadasz to on by ci kaza? co? zabi? i jak to zabijesz to dostaniesz expa np 100000 chodzi mi oto ?e tego potworka da sie zabi? tylko raz po byciu u npc a potem ju? nie jest to saga nr 1 .

3)Rodzaj: Talkaction
Wersja tibi :7.92
Jak si? napisz? !saga to pisze np yOU MUST KILL ROTWORM

JBC to silnik 0.7.8 evo Xml
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Gelio zrobisz dla mnie tego skrypta o kt?rego prosilem ?

chodzi mi o : skrypta kt?ry po wcisnieciu dzwigni staje nam sciana w danym miejscu
zr?b mi jeszcze jak naprzyklad jest monster nie pisac hi tylko nacisnac na niego atack i wlacza nam sie co ma do zaoferowania w bp ( podobne do kovloria serwer )
Tibia 8.1
Silnik by Sentil 8.1
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

1.Rodzaj: Spells
Name:Transform i Revert
tibia: 8.0
opis:Transform-Piszesz transform i zmienia ci ouffit i dodaje mane i hp i zwienksza atak.
-Revert-Piszesz Revert i przywraca cie do normalnej postaci.
2.Rodzaj: Spells
Name:Charge
tibia: 8.0
opis:Przy efekcie nr "5" ?aduje ci mane po 200 a hp po 350.
3.Rodzaj:Spells
Name:Power Down
tibia 8.0
opis:Zabiera ci mane do 10 i dodaje mane (ale pu?niej odrasta normalnie) efekt nr "16".
Gelio o ten skrypty prosimy ;]
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Kamil, z tym actionid nie dzia?a .. :/

Mo?esz spr?bowa? zamiast ?eby item musia? le?e? na danym action id

Zrobi? ?eby kamie? musia? le?e? na pos x y z i jak walniesz go tym mlotkiem to wtedy albo sie uda albo nie jak juz jest, zeby bylo mozna wykonac to kamien musi lezec na danym pos, mam nadzieje ?e rozumiesz co chce powiedziec:o
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Witam mam dla Ciebie pewn? pro?b?. Da?by? rade wykona? takie co??

Rodzaj: actions(chyba)
Wersja tibii: 8.4
O czym ma by? skrypt: Chodzi mi o to, ?e po zabiciu monstera pojawia si? TP.
(Prosz? nie wkleja? mi tego potwora z firewalker bootsow nie mog? si? w nim po?apa?)
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

tibia - [8.1 xml]
Siemka, potrzebuje zeby ktos przerobil ten skrypt lub napisal go samemu.
Chodzi o to zeby przedmioty dalo sie robic tylko na kowadle i np. kladzie sie odpowiednia ilosc chicken feather a na nie brown piece of cloth i use mlotkiem lub kladzie sie father udeza mlotkiem to znika, kladzie sie brown piece of cloth i wtedy wychodzi boots of haste. (gdyby sie nie dalo zrobic tego, to prosze o taki skryp: kladzie sie jedna rzecz na kowadlo i powstaje item)
Z gory dzieki ;]
Edit
Moglby ktos zedytowac ten skrypt tak zeby drzewo sie odnawialo i gdy nie uda sie sciac to one zostaje?
Kod:
local SKINS = {
	-- Przedmioty
	[2700] = {10000, 5901},
	[2705] = {10000, 5901},
	[2707] = {10000, 5901},
	[2708] = {10000, 5901},
	[2702] = {10000, 5901}
}
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
	local skin = SKINS[itemEx.itemid]
	if(skin == nil) then
		doPlayerSendCancel(cid, "To jest niemozliwe.")
		return TRUE
	end
	local random = math.random(1, 5)
	if random == 1 then
		doSendMagicEffect(toPosition, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		doPlayerAddItem(cid, skin[2], 1)
                doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Swietnie, wlasnie udalo ci sie sciac drzewo")
	elseif(skin[3] and random >= skin[3]) then
		doSendMagicEffect(toPosition, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		doPlayerAddItem(cid, skin[4], 1)
                doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Swietnie, wlasnie udalo ci sie sciac drzewo")
	else
		doSendMagicEffect(toPosition, CONST_ME_POFF)
		doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Nie udalo sie.")
	end
	return TRUE
end
Ponawiam prosbe

@Daniel of Arcania

Czy ty jakis ulomny jestes? ;/. Przestan pisac post za postem -.-

Wyraznie napisal Gelio:
"@Daniel Of Arkania
Czy ty my?lisz, ?e LUA wszystko potrafi? NIE! Trzeba modyfikowa? silnik i klienta. Na pewno nie masz kodu ?r?d?owego ani jednego ani drugiego. Po za tym stosuj si? do formy w pierwszym po?cie. Zapraszam do linku w podpisie."
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj: np. actions
Wersja tibii: 7.92 evo 0.7.8
potrzebuje scrypt pvp areny mam juz jeden ale nie dziala nie wiem co jest grane co prawda dziala dziwignia tp playera w miejsce areny ale nie mam problem bo player dostaje skula i kiedy go zabijam nie tp go w gore areny tylko poprostu pada i all traci exp skile itd
nie wiem jesli nie dziala to moze da sie zrobic cos takiego aby gdy player ma 50 hp tp go up areny i odnowilo mane i hp jesli mozna cos zrobic to z gory dziekuje :)
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj: actions
Wersja tibi: 8.10
Potrzebuj? skrypt na kupywanie potion?w ca?ymi bacpackami za pomoc? d?wigni
gdy gracz przeci?gnie dan? d?wigni? to pobierze mu z backpacka np. 20 platynek a da mu bp mana potion i tak samo z health potion, great mana potion itd.
Oraz jak przeci?gnie inn? d?wigni? to dostaje jedn? run? sd z 100 u?yciami za 30 platynek
(do wszystkiego inna d?wignia):up::up:
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj: action
Wersja: Tibia 8.42
Chodzi mi o co? takiego, ?e jak gracz zabije jakiego? potwora to odrazu wyskakuje napis na czerwono tak jak by God komendy u?y? /b
i jest [nick] was killed Demodras (np Demodras) skrypt moze byc ewentualnie pod tibie 8.40 nie potrzeba mi konkretnych potwor?w itc bo jak ktos doda to sobie zedytuje... czyli prosze da? tam gdzie ma byc nazwa potwora [nazwa potwora] z g?ry di?kuje
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

zr?b mi rune pod tibie 8.1
jak jej uzyjesz daje ci promotion, szybciej regeneruje mane i jak sie uzyje przenosi nas do wyspy i tam daje promotion pisze "Dostales Promocje"
Jeszcze prosze o skrypta. Jak sie naprzyklad uzyje uha na sobie to pokazuje mi ile dodalo na g?rze czerwonym kolorem ile dodalo mi hp albo tak samo z mana potion ( mana rune ) :D
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

@2x up
Znalaz?em ten skrypt na innym forum (zmie? sobie kolor wiadomo?ci)
data/creaturescripts/scripts/monster_counter.lua
Kod:
local monsters = {
	--name = storage
	["rat"] = 35001,
	["troll"] = 35002,
	["rotworm"] = 35003,
	["dragon"] = 35004,
	["dragon lord"] = 35005,
	["demon"] = 35006,
}
function onKill(cid, target)
local ja = getCreatureName(cid)
	if(isPlayer(target) ~= TRUE) then
		local name = getCreatureName(target)
		local monster = monsters[string.lower(name)]
		if(monster) then
			local killedMonsters = getPlayerStorageValue(cid, monster)
			if(killedMonsters == -1) then
				killedMonsters = 1
			end
			doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_STATUS_CONSOLE_RED, "" ..ja.. " killed " .. killedMonsters .. " " .. name .. "'s.")
			setPlayerStorageValue(cid, monster, killedMonsters + 1)
		end
	end
	return TRUE
end
data/creaturescripts/creaturescripts.xml
* TFS 0.2
Kod:
<event type="kill" name="KilledMonstersCounter" script="monster_counter.lua"/>
* TFS 0.3 (RC2+)
Kod:
<event type="kill" name="KilledMonstersCounter" event="script" value="monster_counter.lua"/>
3. Dodaj to co login.lua przed return TRUE
Kod:
registerCreatureEvent(cid, "KilledMonstersCounter")
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry