• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Skrypty] Zam?wienia

Status
Zamknięty.
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj: actions
Wersja tibii: np. 8.4
O czym ma by? skrypt. zeby jak kliknie sie na wyrocznie (orlance) zostawalo sie mieszkancem miasta
Oto skrypt:
Kod:
local townID = 1   -- Do jakiego miasta (id) ma nale?e? gracz

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
doTeleportThing(cid,getTownTemplePosition(townID))
doSetPlayerTown(cid,townID)
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"Stales sie mieszkancem miasta ".. getTownName(townID) ..".")
return TRUE
end

@Adamex
Jutro ci zrobi? skrypt. Wy?l? na PW oraz dodam w tym po?cie.


Pozdrawiam,
Gelio
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Ok dzi?ki aha i czar na teleport do gracza nie dzia?a pisz? ?e player musi mie? wi?cej ni? 100% many, jak ma 100% to go nie tepa

Kod:
local procentMany = 50  -- Ile minimalnie procent many musi miec gracz uzywajacy i do kt?rego si? teleportujesz
local level = 200   -- Jaki level potrzeba
local magicLevel = 120   -- Jaki magic level potrzeba
function onSay(cid, words, param)
local gracz = getPlayerByName(param)
if(isPlayer(gracz) == TRUE) then
	local mana = {gracza = getPlayerMana(gracz), cida = getPlayerMana(cid), maxGracza = getPlayerMaxMana(gracz), maxCida = getPlayerMaxMana(cid)}
	local procent = {gracza = (mana.maxGracza/mana.gracza), cida = (mana.maxCida/mana.cida)}
	if(procent.gracza >= procentMany) then
		if(procent.cida >= procentMany) then
			if(mana.maxCida/2 <= mana.cida) then
				if(getPlayerLevel(cid) >= level) then
					if(getPlayerMagLevel(cid) >= magicLevel) then
						local posGracza = getPlayerPosition(gracz)
						if(getTilePzInfo(posGracza) == FALSE and getCreatureCondition(cid,CONDITION_INFIGHT) == FALSE and getTileHouseInfo(posGracza) == FALSE) then
							doPlayerAddMana(cid,-(mana.maxCida/2))
							doTeleportThing(cid,posGracza)
						else
							doPlayerSendCancel(cid,"Cel nie moze walczyc lub byc w PZ.")
						end
					else
						doPlayerSendCancel(cid,"Musisz miec ".. magicLevel .." magic level.")
					end
				else
					doPlayerSendCancel(cid,"Musisz miec ".. level .." level.")
				end
			else
				doPlayerSendCancel(cid,"Musisz miec wiecej niz ".. procentMany .." % many.")
			end
		else
			doPlayerSendCancel(cid,"Musisz miec wiecej niz ".. procentMany .." % many.")
		end
	else
		doPlayerSendCancel(cid,"Cel musi miec wiecej niz ".. procentMany .." % many.")
	end
else
	doPlayerSendCancel(cid,"Gracz jest offline lub nie istnieje.")
end
return TRUE
end

Aha i czy m?g?by? ustawi? mi w tej runce by nie by?o mo?na si? tepa? do PZ?
Kod:
function onCastSpell(cid, var)
local pos = variantToPosition(var)
        doTeleportThing(cid, pos, FALSE)
        doSendMagicEffect(pos, 10)
 getTilePzInfo(pos)
 getTileHouseInfo(pos)
doRemoveCondition(cid, 11) 
end
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Jestem pierwszy raz tu :P wi?c poprosze :P Npc

a raczej ?eby? mi pom?g? go poprawi?


Wersja 8.41
Daje on addon :P ale chcialbym zeby rozmawial z graczem tylko gdy ma wykonanego questa o StorageValue 4000 :P

keywordHandler = KeywordHandler:new()
npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler)
NpcSystem.parseParameters(npcHandler)

function onCreatureAppear(cid) npcHandlernCreatureAppear(cid) end
function onCreatureDisappear(cid) npcHandlernCreatureDisappear(cid) end
function onCreatureSay(cid, type, msg) npcHandlernCreatureSay(cid, type, msg) end
function onThink() npcHandlernThink() end


beggar = 40001

newaddon = 'Here you are, enjoy your brand new addon!'
noitems = 'You do not have all the required items.'
noitems2 = 'You do not have all the required items or you do not have the first addon, which by the way, is a requirement for this addon.'
already = 'It seems you already have this addon, don\'t you try to mock me son!'



-- BEGGAR START --
function BeggarFirst(cid, message, keywords, parameters, node)

if(not npcHandler:isFocused(cid)) then
return false
end

local player_gold = getPlayerItemCount(cid,2148)
local player_plat = getPlayerItemCount(cid,2152)*100
local player_crys = getPlayerItemCount(cid,2160)*10000
local player_money = player_gold + player_plat + player_crys

if isPremium(cid) then
addon = getPlayerStorageValue(cid,beggar)
if addon == -1 then
if getPlayerItemCount(cid,5883) >= 100 and player_money >= 20000 then
if doPlayerRemoveItem(cid,5883,100) and doPlayerRemoveMoney(cid,20000) then
selfSay(newaddon)

doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid), 13)
doPlayerAddOutfit(cid, 153, 1)
doPlayerAddOutfit(cid, 157, 1)
setPlayerStorageValue(cid,beggar,1)
end
else
selfSay(noitems)
end
else
selfSay(already)
end
end

end

function BeggarSecond(cid, message, keywords, parameters, node)

if(not npcHandler:isFocused(cid)) then
return false
end

if isPremium(cid) then
addon = getPlayerStorageValue(cid,beggar+1)
if addon == -1 then
if getPlayerItemCount(cid,6107) >= 1 then
if doPlayerRemoveItem(cid,6107,1) then
selfSay(newaddon)

doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid), 13)
doPlayerAddOutfit(cid, 153, 2)
doPlayerAddOutfit(cid, 157, 2)
setPlayerStorageValue(cid,beggar+1,1)
end
else
selfSay(noitems)
end
else
selfSay(already)
end
end

end



keywordHandler:addKeyword({'addons'}, StdModule.say, {npcHandler = npcHandler, onlyFocus = true, text = "Can give you addon name...."})
keywordHandler:addKeyword({'help'}, StdModule.say, {npcHandler = npcHandler, onlyFocus = true, text = "Moge ci dac addon"})







node27 = keywordHandler:addKeyword({'first beggar addon'}, StdModule.say, {npcHandler = npcHandler, onlyFocus = true, text = 'To achieve the first

beggar addon you need to give me 100 ape furs and 20,000 gold pieces. Do you have them with you?'})
node27:addChildKeyword({'yes'}, BeggarFirst, {})
node27:addChildKeyword({'no'}, StdModule.say, {npcHandler = npcHandler, onlyFocus = true, text = 'Alright then. Come back when you got all

neccessary items.', reset = true})

node28 = keywordHandler:addKeyword({'second beggar addon'}, StdModule.say, {npcHandler = npcHandler, onlyFocus = true, text = 'To achieve the second

beggar addon you need to give me simon the beggar\'s staff. Do you have it with you?'})
node28:addChildKeyword({'yes'}, BeggarSecond, {})
node28:addChildKeyword({'no'}, StdModule.say, {npcHandler = npcHandler, onlyFocus = true, text = 'Alright then. Come back when you got all

neccessary items.', reset = true})



npcHandler:addModule(FocusModule:new())
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Ok dzi?ki aha i czar na teleport do gracza nie dzia?a pisz? ?e player musi mie? wi?cej ni? 100% many, jak ma 100% to go nie tepa
Aha i czy m?g?by? ustawi? mi w tej runce by nie by?o mo?na si? tepa? do PZ?
Kod:
function onCastSpell(cid, var)
local pos = variantToPosition(var)
        doTeleportThing(cid, pos, FALSE)
        doSendMagicEffect(pos, 10)
 getTilePzInfo(pos)
 getTileHouseInfo(pos)
doRemoveCondition(cid, 11) 
end
Jak mo?e pisa?, ?e 100 % many, jak jest wpisane w skrypcie 50? Tam nawet ?adnego 100 w skrypcie nie ma. Pewnie co? ?le skonfigurowa?e?. A oto twoja runka:
Kod:
function onCastSpell(cid, var)
local pos = variantToPosition(var)
if(getTileHouseInfo(pos) == FALSE and getTilePzInfo(pos) == FALSE) then
	doTeleportThing(cid, pos, FALSE)
	doSendMagicEffect(pos, 10)
	doRemoveCondition(cid, 11)
end
return TRUE
end

@shabelka
Mog? ci to zrobi? na normalnym systemie? Chodzi o stary system if msgcontains... W nim du?o ?atwiej jest edytowa? skrypty. Je?eli chcesz to w normalnym systemie to napisz.

Pozdrawiam,
Gelio
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Nie... pisz? ?e player ma mie? WI?CEJ NI? 100% MANY

A jak z misjami?
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

mog?by? zrobic takie co? :

no co? takiego ze spell target i zadaje dmg + tp do ziomka ;]
tylko tu jest ze tp sie do kilku cel?w pokolei a mi bardziej pasowaloby zeby tylko 1 do wyznaczonej osoby.
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Gelio to co zrobi?es czyli
Kod:
local id = 2160     -- Item z takim id si? robi
local ile = 100     -- Ile item?w tych si? robi
local efekt = CONST_ME_STUN    -- Jaki efekt si? wy?wietla
local ileKratek = 5    -- Ile kratek przed sob? tworzy item
local czas = 500    -- Po jakim czasie usuwa
local function getNextPosByDir(cid)
local pos = getCreaturePosition(cid)
local dir = getPlayerLookDir(cid)
if(dir == NORTH) then
	pos.y = pos.y-ileKratek
elseif(dir == SOUTH) then
	pos.y = pos.y+ileKratek
elseif(dir == EAST) then
	pos.x = pos.x+ileKratek
elseif(dir == WEST) then
	pos.x = pos.x-ileKratek
else
	return FALSE
end
return pos
end
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local pos = getNextPosByDir(cid)
doSendMagicEffect(pos,efekt)
local itemx = doCreateItem(id,ile,pos)
addEvent(doRemoveItem,czas,itemx.uid,1)
return TRUE
end

nie dzia?a ;/ , albo powiedz gdzie to wkleic bo robi?em w spells i movements i nie dzia?? ;( pom?? plz ;*:confused::up:
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

@Up
Masz to wpisa? w actions... Klikasz na item i to si? robi.
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj; Npc
Nick:Reborn
tibia: 8.1
opis:Podchodzisz do kolesia piszesz "hi" "reborn" "yes" i zeruje ci lvl do 1 lvl.

Z G?ry Dzi?ks :D
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj; Npc
Nick:Reborn
tibia: 8.1
opis:Podchodzisz do kolesia piszesz "hi" "reborn" "yes" i zeruje ci lvl do 1 lvl.
Z G?ry Dzi?ks :D
Wszystko ok, po za tym, ?e nie ma funkcji odejmuj?cej exp.


@Adamex
Misji nie zrobi?em. Mo?esz da? screena jak to wygl?da?

@PatulecxD
To jest actions, a nie spells.

@Kopi
Zobacz, powinno dzia?a?:
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_ENERGYAREA)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -0.5, 0, -0.8, 0)

local area = createCombatArea({
{0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0},
{1, 1, 2, 1, 1},
{0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0}
})
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
local target = getCreatureTarget(cid)

if(target.uid ~= 0) then
	doTeleportThing(cid,getCreaturePosition(target))
	return doCombat(cid, combat, var)
end
return TRUE
end

Pozdrawiam,
Gelio
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Nie mam screena ;/
Po prostu podchodzisz do npc i bierzesz od niego zlecenie potem wracasz i dobierasz nagrod?
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Jestem pierwszy raz tu :P wi?c poprosze :P Npc

a raczej ?eby? mi pom?g? go poprawi?
Npc addon rozmowa tylko po wykonaniu questu

Wersja 8.41
Daje on addon :P ale chcialbym zeby rozmawial z graczem tylko gdy ma wykonanego questa o StorageValue 4000 :P

Cytat:
keywordHandler = KeywordHandler:new()
npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler)
NpcSystem.parseParameters(npcHandler)

function onCreatureAppear(cid) npcHandlernCreatureAppear(cid) end
function onCreatureDisappear(cid) npcHandlernCreatureDisappear(cid) end
function onCreatureSay(cid, type, msg) npcHandlernCreatureSay(cid, type, msg) end
function onThink() npcHandlernThink() end


beggar = 40001

newaddon = 'Here you are, enjoy your brand new addon!'
noitems = 'You do not have all the required items.'
noitems2 = 'You do not have all the required items or you do not have the first addon, which by the way, is a requirement for this addon.'
already = 'It seems you already have this addon, don\'t you try to mock me son!'



-- BEGGAR START --
function BeggarFirst(cid, message, keywords, parameters, node)

if(not npcHandler:isFocused(cid)) then
return false
end

local player_gold = getPlayerItemCount(cid,2148)
local player_plat = getPlayerItemCount(cid,2152)*100
local player_crys = getPlayerItemCount(cid,2160)*10000
local player_money = player_gold + player_plat + player_crys

if isPremium(cid) then
addon = getPlayerStorageValue(cid,beggar)
if addon == -1 then
if getPlayerItemCount(cid,5883) >= 100 and player_money >= 20000 then
if doPlayerRemoveItem(cid,5883,100) and doPlayerRemoveMoney(cid,20000) then
selfSay(newaddon)

doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid), 13)
doPlayerAddOutfit(cid, 153, 1)
doPlayerAddOutfit(cid, 157, 1)
setPlayerStorageValue(cid,beggar,1)
end
else
selfSay(noitems)
end
else
selfSay(already)
end
end

end

function BeggarSecond(cid, message, keywords, parameters, node)

if(not npcHandler:isFocused(cid)) then
return false
end

if isPremium(cid) then
addon = getPlayerStorageValue(cid,beggar+1)
if addon == -1 then
if getPlayerItemCount(cid,6107) >= 1 then
if doPlayerRemoveItem(cid,6107,1) then
selfSay(newaddon)

doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid), 13)
doPlayerAddOutfit(cid, 153, 2)
doPlayerAddOutfit(cid, 157, 2)
setPlayerStorageValue(cid,beggar+1,1)
end
else
selfSay(noitems)
end
else
selfSay(already)
end
end

end



keywordHandler:addKeyword({'addons'}, StdModule.say, {npcHandler = npcHandler, onlyFocus = true, text = "Can give you addon name...."})
keywordHandler:addKeyword({'help'}, StdModule.say, {npcHandler = npcHandler, onlyFocus = true, text = "Moge ci dac addon"})







node27 = keywordHandler:addKeyword({'first beggar addon'}, StdModule.say, {npcHandler = npcHandler, onlyFocus = true, text = 'To achieve the first

beggar addon you need to give me 100 ape furs and 20,000 gold pieces. Do you have them with you?'})
node27:addChildKeyword({'yes'}, BeggarFirst, {})
node27:addChildKeyword({'no'}, StdModule.say, {npcHandler = npcHandler, onlyFocus = true, text = 'Alright then. Come back when you got all

neccessary items.', reset = true})

node28 = keywordHandler:addKeyword({'second beggar addon'}, StdModule.say, {npcHandler = npcHandler, onlyFocus = true, text = 'To achieve the second

beggar addon you need to give me simon the beggar\'s staff. Do you have it with you?'})
node28:addChildKeyword({'yes'}, BeggarSecond, {})
node28:addChildKeyword({'no'}, StdModule.say, {npcHandler = npcHandler, onlyFocus = true, text = 'Alright then. Come back when you got all

neccessary items.', reset = true})



npcHandler:addModule(FocusModule:new())
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

item
7.6
elo mam mazurski ots i wzilem sie do jego edycji nowe mapy questy itd i niewiem gdzie zrobic aby armor dawal np 5%atk magicznych bo w innych silnikach jest to w items.xml a tu sa aby sciany dzwi i zero eq i niemoge tego zmienic prosze o pomoc
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Witam Ciebie serdecznie. Czy by?by? w stanie wykona? taki skrypt? Z g?ry dzi?kuje.

Rodzaj: NPC
Wersja tibii: 8.40
Szczeg??y: Chodzi mi o to, ?e je?li zagadam do NPC powie mi, ?e potrzebuje pomocy i je?li si? zgodz? daje mi jaki? przedmiot. Wiem, ?e da si? co? takiego zrobi? m?j kolega zrobi? ale nie chce mi powiedzie? jak ;/
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

@Up
Wzi??em to ze swojego npc:
Kod:
local keywordHandler = KeywordHandler:new()
local npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler)
NpcSystem.parseParameters(npcHandler)
local talkState = {}

function onCreatureAppear(cid)                npcHandler:onCreatureAppear(cid)            end
function onCreatureDisappear(cid)             npcHandler:onCreatureDisappear(cid)            end
function onCreatureSay(cid, type, msg)            npcHandler:onCreatureSay(cid, type, msg)        end
function onThink()                    npcHandler:onThink()                    end

npcHandler:setMessage(MESSAGE_GREET, 'Hello |PLAYERNAME|.')


function creatureSayCallback(cid, type, msg)
    if(not npcHandler:isFocused(cid)) then
        return false
    end 
    
       if msgcontains(msg, 'POMOZESZ MI?') then 
            selfSay('Chcesz uzyskac informacje na temat tajemniczego zamku?.', cid)
talk_state = 1
        elseif msgcontains(msg, 'tak') and talk_state == 1 then
                selfSay('OTO ITEM. CYA', cid)
                doPlayerAddItem(cid, 1111, 1)
            


                

end
       
  
    return 1
end 

npcHandler:setCallback(CALLBACK_MESSAGE_DEFAULT, creatureSayCallback)
npcHandler:addModule(FocusModule:new())

Na TFS 0.3.2 dzia?a
Nie chce warna, mo?ecie usun?? posta jak si? nie podoba.
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Kod:
local id = 2160     -- Item z takim id si? robi
local ile = 100     -- Ile item?w tych si? robi
local efekt = CONST_ME_STUN    -- Jaki efekt si? wy?wietla
local ileKratek = 5    -- Ile kratek przed sob? tworzy item
local czas = 500    -- Po jakim czasie usuwa
local function getNextPosByDir(cid)
local pos = getCreaturePosition(cid)
local dir = getPlayerLookDir(cid)
if(dir == NORTH) then
	pos.y = pos.y-ileKratek
elseif(dir == SOUTH) then
	pos.y = pos.y+ileKratek
elseif(dir == EAST) then
	pos.x = pos.x+ileKratek
elseif(dir == WEST) then
	pos.x = pos.x-ileKratek
else
	return FALSE
end
return pos
end
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local pos = getNextPosByDir(cid)
doSendMagicEffect(pos,efekt)
local itemx = doCreateItem(id,ile,pos)
addEvent(doRemoveItem,czas,itemx.uid,1)
return TRUE
end

a mo?by? zrobic tak ze przez jaki? items ? ze jak nacisne na itemke to to sie dzieje najlepiej przez taki items " 10:55 You see a spy report.
It weighs 1.00 oz. " dam odrazu + jak to bedzie mi dzia??c ;]
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Dzie? dobry jestem nowy na forum i widz?, ?e jeste? super skrypterem bardzo bym chcia? ?eby? zrobi? mi malutkiego i szybkiego skrypcika prosze cie bardzo :).
-Tibia 8.4

1. Chc? chesta[Questa] Dla danej profesji,?e jak podejdzie knight do jednej skrzynki dostaje Item, A jak Paladin podejdzie do tej samej co knight inny item, Tak samo Sorc i druid inne itemy w 1 skrzynce ;p.

----- ?eby t? skrzynk? mo?na by?o wpisa? w map editor w Chescie i w nim wpisac albo Action Id lub Uniqe. Bo chcem tylko ?eby jedna skrzynka tak dawala. Bo jak nie wpisze do skrzynki, to beda wszystkie tak dawac ;/.

I Dobrze ?ebys wytlumaczyl mi jak to dziala :)
*Mam Nadzieje ze dasz rade.
Bardzo cie prosze o Pomoc !
Pierwszy raz ;p
Dam ci Reputa prosze ?ebys to szybko zrobi?.
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Skrypt
a mo?by? zrobic tak ze przez jaki? items ? ze jak nacisne na itemke to to sie dzieje najlepiej przez taki items " 10:55 You see a spy report.
It weighs 1.00 oz. " dam odrazu + jak to bedzie mi dzia??c ;]
Przecie? to jest przez jaki? item. Po prostu w actions.xml dodajesz:
Kod:
<action itemid="id tego spy report" script="nazwa skryptu.lua" />

@HulaHops
Skrypt:
Kod:
local nagrody = {1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8}  -- Po kolei zaznaczy?em dla jakiej profesji (id) jaka nagroda. Np.: dla sorcerera item o id 1.
local storage = 50001    -- Je?eli skrypt nie b?dzie dzia?a? zmie? t? liczb? na 1 wi?ksz?.

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

if(getPlayerStorageValue(cid,storage) == -1) then
	local voc = getPlayerVocation(cid)
	doPlayerAddItem(cid,nagrody[voc],1)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You have found a prize.")
	setPlayerStorageValue(cid,storage,1)
else
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"It's empty.")
end
return TRUE
end
Potem do actions.xml:
Kod:
<action uniqueid="unique id tej skrzyni" script="nazwa skryptu.lua" />
Powinno dzia?a?.

Pozdrawiam,
Gelio

@down
Tak.
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Dzieki a jak chcem zeby tylko 4 profy w 1 skrzyni tej dostawaly a nie 8 to co zrobic usunac ?? 1,2,3,4,5,6,7,8. To zrobic 1,2,3,4 i tu w te miejsca cyferek wpisac id itemow i pod 1 sorc tak?

Bo ja mam Innego ots na bazie wlasnego clienta i wiesej profesi jest np ja chcem zeby to bylo na takie profesje Mag Dostaje item o id : 2275, Knight 2273 Paladin 2272 a Druid 2293 i to wszystko w 1 skrzyni czaisz ?? Czyli : Mag idprofy 8 knight 6 paladin 3 druid 9 i kazda profa w tej samej skrzyni inny item jak nacisnie dostaje.

Zebym mogl ja sam wpisac jaka profa ma dostawac item i wytlumacz please.
Zrob to bardzo cie prosze !!!

Ja sie wzorowalem na tym ale to chyba zle ;/

if getPlayerVocation(cid) = 1 then
doPlayerAddItem(cid,itemdlasorca,ilo??)
elseif getPlayerVocation(cid) = 2 then
doPlayerAddItem(cid,itemdladruida,ilo??)
elseif getPlayerVocation(cid) = 3 then
doPlayerAddItem(cid,itemdlapalka,ilo??)
elseif getPlayerVocation(cid) = 4 then
doPlayerAddItem(cid,itemdlaknighta,ilo??)
end


Prosze zebys mi szybko odpowiedzial :(
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

1.Rodzaj: Spells
Name:Transform i Revert
tibia: 8.0
opis:Transform-Piszesz transform i zmienia ci ouffit i dodaje mane i hp i zwienksza atak.
-Revert-Piszesz Revert i przywraca cie do normalnej postaci.

2.Rodzaj: Spells
Name:Charge
tibia: 8.0
opis:Przy efekcie nr "5" ?aduje ci mane po 200 a hp po 350.

3.Rodzaj:Spells
Name:Power Down
tibia 8.0
opis:Zabiera ci mane do 10 i dodaje mane (ale pu?niej odrasta normalnie) efekt nr "16".
 
Status
Zamknięty.
Do góry