• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Skrypty] Zam?wienia

Status
Zamknięty.
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Witam, mam kolejne pytanie, co do tego mojego skryptu...
Bo ja mam ten outfit 12 no to jego mozna ustawiac kolory, i jednak chcialbym aby ten outfit byl zawsze przez te 30 minut, a zmienilaly sie tylko kolory co 30 sekund, da sie tak zrobic? (kolory losowe)
Pozdr. GarQet

#Edit
Gdy u?ywam skryptu, posta? dostaje DEBUG'a.
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj: np. actions, monsters, movements
Wersja tibii: np. 8.2
O czym ma by? skrypt.
Szczeg??y, ew. screen je?eli to ma by? skrypt z rl


Rodzaj : creaturescripts, talkactions, npc(?)

Wersja tibii : 8.0
==============
Na mapie jest npc(monster ?), kt?ry w czasie gdy gracz nie ma odpowiedniego "zadania" nie rusza si?, nie bije i nie przeszkadza. Jednak, kiedy gracz dostanie, np. od npc, to zadanie (storage) wy?wietli mu si? niebieski napis, mianowicie co ma zrobi?. Pisz?c !zadanie ten napis tak?e mu si? to wy?wietli. Misja ma polega? na tym a ?eby zabi? tego potwora(npc?). Kiedy zostanie on zabity- znika, a gracz dostaje bonusy, tj przedmioty, czy te? skille. Po ?mierci "zadaniowca" rzecz jasna wy?wietla si? nast?pny napis z misj? o zabicie nast?pnego i tak dalej.
==============

S? to opisane sagi servera Dragon Ball Legend.
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Witam, mam kolejne pytanie, co do tego mojego skryptu...
Bo ja mam ten outfit 12 no to jego mozna ustawiac kolory, i jednak chcialbym aby ten outfit byl zawsze przez te 30 minut, a zmienilaly sie tylko kolory co 30 sekund, da sie tak zrobic? (kolory losowe)
Pozdr. GarQet
#Edit
Gdy u?ywam skryptu, posta? dostaje DEBUG'a.
Da si?, ale na dzisiaj wyczerpa?e? ju? limit. Co do debuga - mo?e doda?e? efekt/looktype, kt?ry nie istnieje.

Rodzaj: np. actions, monsters, movements
Wersja tibii: np. 8.2
O czym ma by? skrypt.
Szczeg??y, ew. screen je?eli to ma by? skrypt z rl
Rodzaj : creaturescripts, talkactions, npc(?)
Wersja tibii : 8.0
==============
Na mapie jest npc(monster ?), kt?ry w czasie gdy gracz nie ma odpowiedniego "zadania" nie rusza si?, nie bije i nie przeszkadza. Jednak, kiedy gracz dostanie, np. od npc, to zadanie (storage) wy?wietli mu si? niebieski napis, mianowicie co ma zrobi?. Pisz?c !zadanie ten napis tak?e mu si? to wy?wietli. Misja ma polega? na tym a ?eby zabi? tego potwora(npc?). Kiedy zostanie on zabity- znika, a gracz dostaje bonusy, tj przedmioty, czy te? skille. Po ?mierci "zadaniowca" rzecz jasna wy?wietla si? nast?pny napis z misj? o zabicie nast?pnego i tak dalej.
==============
S? to opisane sagi servera Dragon Ball Legend.
Nie da si? tego zrobi?, ?eby monster atakowa? tylko w danym momencie. Reszt? si? da, ale nie wiem czy ci? to zainteresuje.

Cze??,mamy do Ciebie pro?b? potrzebujemy skryptu :
Nazwa : Rook System.
Silnik : TFS
Wersja Tibii ; 8.40
Nie mamy gdzie sk?d wykombinowa?,wi?c do Ciebie sk?adamy t? pro?b?.
Pozdrawiam,
Arts
M?g?by? to bardziej opisa?? Przez s?owo "Rook System" mo?na rozumie? wiele rzeczy: Oracle, teleportowanie gdy si? ma 5 lvl na mainie i wiele innych.

Pozdrawiam,
Gelio
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Cze??,mamy do Ciebie pro?b? potrzebujemy skryptu :
Nazwa : Rook System.
Silnik : TFS
Wersja Tibii ; 8.40
Nie mamy gdzie sk?d wykombinowa?,wi?c do Ciebie sk?adamy t? pro?b?.
@Gelio.
Og?lnie chodzi o to aby na rooku by? PZ, gracze by nie mogli atakowa? si? wzajemnie,Orcacle - wyj?cie z Rooka na 9 lvl.Gdy gracz zosta? zrookowany na 5 lvl, wtedy wraca na Rooka.Nie wiem tylko te rzeczy na razie okre?li?em.
Pozdro,
Arts
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Nie da si? tego zrobi?, ?eby monster atakowa? tylko w danym momencie. Reszt? si? da, ale nie wiem czy ci? to zainteresuje.
Gelio
Jasne, ?e interesuje. Zrobi? to po prostu w ten spos?, ?e b?dzie trzeba zagada? do npc, kt?ry przeniesie mnie na arene z potworem kt?rego wcze?niej opisalem.
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Da si?, ale na dzisiaj wyczerpa?e? ju? limit. Co do debuga - mo?e doda?e? efekt/looktype, kt?ry nie istnieje.

Zapewne tak, bo pewnie nie ma samego looktype 12, wiec musza byc te kolory, dzis jest nowy dzien, wiec jak bedziesz mial chwile i bedzie ci sie chcialo to zrob tak, ze jest tylko looktype 12 i zmienia na losowe kolory co 30 sekund i przy zmianie zuca ten czar dystansowy.
Dzieki z g?ry, Pozd. GarQet
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Zapewne tak, bo pewnie nie ma samego looktype 12, wiec musza byc te kolory, dzis jest nowy dzien, wiec jak bedziesz mial chwile i bedzie ci sie chcialo to zrob tak, ze jest tylko looktype 12 i zmienia na losowe kolory co 30 sekund i przy zmianie zuca ten czar dystansowy.
Dzieki z g?ry, Pozd. GarQet
Ok. Prosz?:
Kod:
local efekty = {odEfektu = 1, doEfektu = 31}    -- Losowe efekty i ich id
local outfit = 12    -- Tutaj dodajesz na jakie outfity mozna sie zamienic
local kolory = {odKoloru = 1, doKoloru = 120}  -- Na jakie kolory moze zmienic
local coIleSekund = 30
local naIleMinut = 30
local tekst = "Gelio jest Pro!"

local ileRazy = (naIleMinut*60)/coIleSekund
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
doRemoveItem(item.uid,1)
doCreatureSay(cid,tekst,TALKTYPE_ORANGE_1)
local czas = 0
local outfit = getCreatureOutfit(cid)
for i=1, ileRazy do
	addEvent(zmienOutfit,czas,cid,outfit)
	czas = czas + coIleSekund
end
return TRUE
end

local function randomOut()
return math.random(kolory.odKoloru,kolory.doKoloru)
end

function zmienOutfit(cid,aktualnyOutfit)
if(isPlayer(cid) == TRUE) then
	local efekt = math.random(efekty.odEfektu,efekty.doEfektu)
	aktualnyOutfit.lookType = outfit
	aktualnyOutfit.lookHead = randomOut()
	aktualnyOutfit.lookBody = randomOut()
	aktualnyOutfit.lookLegs = randomOut()
	aktualnyOutfit.lookFeet = randomOut()
	doSetCreatureOutfit(cid,aktualnyOutfit,coIleSekund)
	local position = getCreaturePosition(cid)
	local i = 0
	while i <= 30 do
		doSendDistanceShoot(position, {x = position.x + math.random(-7, 7), y = position.y + math.random(-5, 5), z = position.z}, param)
		i = i + 1
	end
	return TRUE
end
return FALSE
end
Poprawi?em, powinno ju? dzia?a?.

Pozdrawiam,
Gelio
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Wola?bym losowe kolory pod looktype 12

#Edit
Gelio, po pierwsze, jeste? serio Boski, bo teraz skrypt dzia?a, ale nie poprawnie ;<
Bo jest tak, klikam na item, zmienia outfit na 5 sekund i wali z 30 razy ten sam efekt dystansowy co 0000.1 sekundy. I dzieje sie tak tylko raz, bo uplywie 30 sekund nie zmienia sie outfit i nie wali efektu dystansowego. A co zmiany outfitu to chcialem zeby ono dawalo ten oufit na 30 sekund a po 30 sekundach dawalo inny na te 30 sekund az to zmiany na kolejny. A i jak mozesz to zmien na losowe kolory a nie looktypy.
Pozdr. GarQet

#Edit 2
Nie dzia?a to ze zmiana kolor?w, pisze sorry not possible jak kliknie sie na item.

#Edit 3
No, teraz jest tak ?e klikam na item leci mi x razy distance shoot wygladu 1, outfit kolory sie zmieniaja co 1 sekunde, w sumie to trwa chyba z 5 sekund, po czy zmieniam sie w normalny utfit i sie nie powtarza co 30 sekund przez 30 minut. Tylko pokazuje sie jeden raz.
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Tibia: 8.0
Silnik: SQL
Spell: Teleportacja do gracza
Opis: Po wypowiedzeniu spellu 'spell "nick' teleportuje nas do gracza za 50% many, osoba do kt?rej si? teleportujemy musi mie? minimum 50% many (jak za trudne to bez tego), nie mo?e mie? pz ani by? w pz
Wymagania:
-LvL: 200
-M LvL: 120
-50% many
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Tibia: 8.0
Silnik: SQL
Spell: Teleportacja do gracza
Opis: Po wypowiedzeniu spellu 'spell "nick' teleportuje nas do gracza za 50% many, osoba do kt?rej si? teleportujemy musi mie? minimum 50% many (jak za trudne to bez tego), nie mo?e mie? pz ani by? w pz
Wymagania:
-LvL: 200
-M LvL: 120
-50% many
data/talkactions/scripts/spell.lua:
Kod:
local procentMany = 50  -- Ile minimalnie procent many musi miec gracz uzywajacy i do kt?rego si? teleportujesz
local level = 200   -- Jaki level potrzeba
local magicLevel = 120   -- Jaki magic level potrzeba

function onSay(cid, words, param)
local gracz = getPlayerByName(param)

if(isPlayer(gracz) == TRUE) then
	local mana = {gracza = getPlayerMana(gracz), cida = getPlayerMana(cid), maxGracza = getPlayerMaxMana(gracz), maxCida = getPlayerMaxMana(cid)}
	local procent = {gracza = (mana.maxGracza/mana.gracza), cida = (mana.maxCida/mana.cida)}
	
	if(procent.gracza >= procentMany) then
		if(procent.cida >= procentMany) then
			if(mana.maxCida/2 <= mana.cida) then
				if(getPlayerLevel(cid) >= level) then
					if(getPlayerMagLevel(cid) >= magicLevel) then
						local posGracza = getPlayerPosition(gracz)
						if(getTilePzInfo(posGracza) == FALSE and getCreatureCondition(cid,CONDITION_INFIGHT) == FALSE and getTileHouseInfo(posGracza) == FALSE) then
							doPlayerAddMana(cid,-(mana.maxCida/2))
							doTeleportThing(cid,posGracza)
						else
							doPlayerSendCancel(cid,"Cel nie moze walczyc lub byc w PZ.")
						end
					else
						doPlayerSendCancel(cid,"Musisz miec ".. magicLevel .." magic level.")
					end
				else
					doPlayerSendCancel(cid,"Musisz miec ".. level .." level.")
				end
			else
				doPlayerSendCancel(cid,"Musisz miec wiecej niz ".. procentMany .." % many.")
			end
		else
			doPlayerSendCancel(cid,"Musisz miec wiecej niz ".. procentMany .." % many.")
		end
	else
		doPlayerSendCancel(cid,"Cel musi miec wiecej niz ".. procentMany .." % many.")
	end
else
	doPlayerSendCancel(cid,"Gracz jest offline lub nie istnieje.")
end
return TRUE
end
data/talkactions/talkactions.xml:
Kod:
<talkaction words="spell" script="spell.lua" />
Na 99 % dzia?a. Konfiguracja na g?rze skryptu.

Pozdrawiam,
Gelio
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Gelio jeste? w stanie zrobi? poprawnie ten skrypt? Je?li nie to powiesz i ci dam spok?j :P
Pozdr. GarQet
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj: Talkactions
Wersja tibii: 8.40 (TFS 0.3.2)
Chodzi mi o dodanie do tego skryptu funkcji kt?ra zmutuje gracza na 2 minuty, widzia?em co? takiego jak doMutePlayer, jednak nie wiem jak to tu doda? ?eby nie wywala?o b??d?w...
PHP:
function onSay(cid, words, param)
	if(param == "") then
	local playerpos = getPlayerPosition(cid)
		doSendAnimatedText(playerpos, "MUTED!", 193)
		doPlayerSendTextMessage (cid, 22, 'You have been muted for 2 minutes. Don\'t say \'kurwa\' again !')
        doSendMagicEffect(playerpos, 13)
		return TRUE
		end
	end
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj: Talkactions
Wersja tibii: 8.40 (TFS 0.3.2)
Chodzi mi o dodanie do tego skryptu funkcji kt?ra zmutuje gracza na 2 minuty, widzia?em co? takiego jak doMutePlayer, jednak nie wiem jak to tu doda? ?eby nie wywala?o b??d?w...
PHP:
function onSay(cid, words, param)
	if(param == "") then
	local playerpos = getPlayerPosition(cid)
		doSendAnimatedText(playerpos, "MUTED!", 193)
		doPlayerSendTextMessage (cid, 22, 'You have been muted for 2 minutes. Don\'t say \'kurwa\' again !')
        doSendMagicEffect(playerpos, 13)
		return TRUE
		end
	end
M?g?by? napisa? kogo tu ma mutowa?? Gracza, kt?ry u?ywa czy tego, co jest w param? Je?eli gracza, kt?ry u?ywa to:
Kod:
local czas = 2*60    -- Je?eli nie zadzia?a spr?buj tak: 2*60*1000
function onSay(cid, words, param)
local playerpos = getPlayerPosition(cid)
doSendAnimatedText(playerpos, "MUTED!", 193)
doPlayerSendTextMessage (cid, 22, 'You have been muted for 2 minutes. Don\'t say '.. words ..' again !')  -- B?dzie dzia?a? je?eli do jednego skryptu b?dzie kilka s??w w talkactions
doSendMagicEffect(playerpos, 13)
doMutePlayer(cid, czas)   -- Daje graczowi "mute"
return TRUE
end
Powinno dzia?a?. Je?eli nie to w zmiennej czas wpisz: 2*60*1000.

@down
Spr?buj tego:
Kod:
local czas = 2*60*1000
local mute = createConditionObject(CONDITION_MUTED)
setConditionParam(mute,CONDITION_PARAM_TICKS,czas)

function onSay(cid, words, param)
local playerpos = getPlayerPosition(cid)
doSendAnimatedText(playerpos, "MUTED!", 193)
doPlayerSendTextMessage (cid, 22, 'You have been muted for 2 minutes. Don\'t say '.. words ..' again !')  -- B?dzie dzia?a? je?eli do jednego skryptu b?dzie kilka s??w w talkactions
doSendMagicEffect(playerpos, 13)
doAddCondition(cid,mute)   -- Daje graczowi "mute"
return TRUE
end

Pozdrawiam,
Gelio
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Tak chodzi?o mi o mutowanie gracza kt?ry to wymawia, jednak w konsoli pojawiaj? mi si? b?edy:
15d8aid.jpg




@edit

k, dzia?a thx.
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

@Gelio
Dzi?ki spisa?e? si?

Teraz nast?pne 2 zlecenia:

Misje (szuka?em na all stronkach twojego tematu i nie znalaz?em odpowiedzi na zlecenia z misjami ale przeczyta?em w jakim? po?cie ?e na tego typu skrypty odpisujesz na PW wi?c pewnie dlatego)

Tibia: 7.92
Silnik: Evolution 0.7.8
Parametry: XML
Talkactions: Misje/Sagi
Opis:
Player: Hi
NPC: Witaj Shinobi, w czym moge ci pom?c?
Player: mission/saga
NPC: zabijesz Demona?
Player: Yes
NPC: Wi?c ruszaj, gdy sko?czysz wr?? po nagrod?

Potem wracamy i nagroda to exp i jaki? itemek byle jaki by tylko do wzoru

2 Zlecenie jest takie samo lecz teraz inne prametry:
Tibia: 8.0
Silnik: SQL

Z g?ry Dzi?kuj?
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

@Gelio
Dzi?ki spisa?e? si?
Teraz nast?pne 2 zlecenia:
Misje (szuka?em na all stronkach twojego tematu i nie znalaz?em odpowiedzi na zlecenia z misjami ale przeczyta?em w jakim? po?cie ?e na tego typu skrypty odpisujesz na PW wi?c pewnie dlatego)
Tibia: 7.92
Silnik: Evolution 0.7.8
Parametry: XML
Talkactions: Misje/Sagi
Opis:
Player: Hi
NPC: Witaj Shinobi, w czym moge ci pom?c?
Player: mission/saga
NPC: zabijesz Demona?
Player: Yes
NPC: Wi?c ruszaj, gdy sko?czysz wr?? po nagrod?
Potem wracamy i nagroda to exp i jaki? itemek byle jaki by tylko do wzoru
2 Zlecenie jest takie samo lecz teraz inne prametry:
Tibia: 8.0
Silnik: SQL
Z g?ry Dzi?kuj?
Nie jestem pewien czy na XML 7.92 jest creaturescripts, wi?c mo?liwe, ?e na tamtym nie zadzia?a. Prze?lij mi przyk?ad skryptu (*.lua) jakiego? NPC z twojego OTSa. Rozumiem, ?e po rozmowie z npc trzeba zabi? demona, tak?

Pozdrawiam,
Gelio
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Tak Tak. A propo nagrody to jeszcze niech dodaje HP i Mane tam daj np. 100 ka?dego
I jakbys umia? to komend? !saga kt?ra daje info o aktualnej misji, opis i nagroda

NPC od Addon z mojego evo 0.7.8:

Kod:
local focus = 0
local talk_start = 0
local target = 0
local following = false
local attacking = false

function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)

end


function onCreatureAppear(creature)

end


function onCreatureDisappear(cid, pos)
  	if focus == cid then
          selfSay('Good bye then.')
          focus = 0
          talk_start = 0
  	end
end


function onCreatureTurn(creature)

end


function msgcontains(txt, str)
  	return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end


function onCreatureSay(cid, type, msg)
  	msg = string.lower(msg)

  	if (msgcontains(msg, 'hi') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
  		selfSay('Hello ' .. creatureGetName(cid) .. '! I sell the first addon for 5k and the second addon for 10k.')
  		focus = cid
  		talk_start = os.clock()

  	elseif msgcontains(msg, 'hi') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
  		selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! I talk to you in a minute.')

	elseif focus == cid then
		talk_start = os.clock()

		if msgcontains(msg, 'first addon') then
			selfSay('Do you want to buy the first addon for 5k?')
			talk_state = 1

		elseif msgcontains(msg, 'second addon') then
			selfSay('Do you want to buy the second addon for 10k?')
			talk_state = 2	
		
		elseif talk_state == 1 then
			if msgcontains(msg, 'yes') then
				if pay(cid,5000) then
					addon(cid, 1)
				else
					selfSay('Sorry, you don\'t have enough money.')
				end
 			end
			talk_state = 0

		elseif talk_state == 2 then
			if msgcontains(msg, 'yes') then
				if pay(cid,10000) then
					addon(cid, 2)
				else
					selfSay('Sorry, you don\'t have enough money.')
				end
 			end
			talk_state = 0
			
		elseif msgcontains(msg, 'bye') and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
			selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
			focus = 0
			talk_start = 0
		end
	end
end


function onCreatureChangeOutfit(creature)

end


function onThink()
	doNpcSetCreatureFocus(focus)
	if (os.clock() - talk_start) > 30 then
  		if focus > 0 then
  			selfSay('Next Please...')
  		end
  			focus = 0
  	end
 	if focus ~= 0 then
 		if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
 			selfSay('Good bye then.')
 			focus = 0
 		end
 	end
end

PoZdRo
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj: actions
Wersja tibii: np. 8.4
O czym ma by? skrypt. zeby jak kliknie sie na wyrocznie (orlance) zostawalo sie mieszkancem miasta
 
Status
Zamknięty.
Do góry