• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Creaturescripts [WoDBo] Bug level fix ?

Status
Zamknięty.

TrueSaiyan

Active User
Dołączył
Grudzień 5, 2012
Posty
91
Liczba reakcji
7
Witam. Z nud?w bawi?em si? i szuka?em sposobu, jak usun?? bug level w wodbo.
Je?li zaczynasz dopiero zabaw? z ots, zignoruj ten temat.
Skrypt dzia?a. Ma swoje plusy i minusy.
Plusy skryptu:
+nie da si? straci? poziomu wi?kszego ni? 630
+skrypt jest automatyczny - nie musisz si? martwi? o to czy odblokowa?e?, czy nie

Minusy:
po tym jak padniemy na levelu wi?kszym ni? 630, nie tracimy go, i dostajemy +1. Czyli gdy padli?my z levelem 640 to zalogujemy si? ju? z levelem 641 (tylko w taki spos?b da si? obej?? bug)
Silnik ma to do siebie, ?e login.lua czasami nie chce dzia?a?. Na to r?wnie? wymy?li?em spos?b.

Instalacja.

Aby skrypt dzia?a? nale?y zrobi? wszystko, co jest opisane ni?ej.


do creaturescripts.xml dodajemy:
PHP:
<event type="login" name="zalogowanie" script="login.lua" />
<event type="die" name="PlayerDeath" script="death.lua" />


w folderze creaturescripts/scripts tworzymy 2 pliki : login.lua oraz death.lua

login.lua:
PHP:
function onLogin(cid)
	registerCreatureEvent(cid,"PlayerDeath")	
doPlayerSendTextMessage(cid,19, 'Login lua dziala') -- dla pewnosci ze login.lua dziala
	return doPlayerSpalonaMana(cid,1)
end

death.lua:
PHP:
function onDie(cid)
if getPlayerLevel(cid) >= 630 then
addLevel(cid,1)
end
doPlayerSpalonaMana(cid,1)
setPlayerStorageValue(cid,5455,0) -- bardzo wazne!!
return 1
end

Musimy zmodyfikowa? r?wnie? npc "Yama" :

To
PHP:
  	if (msgcontains(msg, 'hi') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
doPlayerAddExp(cid,1)
				travel(cid, 99, 189, 7)
					selfSay('Get Lost')
					focus = 0
					talk_start = 0

zast?pujemy tym :

PHP:
  	if (msgcontains(msg, 'hi') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
		if getPlayerStorageValue(cid,5455) == 1 then
				travel(cid, 99, 189, 7)
					selfSay('Get Lost')
					focus = 0
					talk_start = 0
		else
  		selfSay('Sorry, ' .. getCreatureName(cid) .. '! Use your \"aura\" spell.')
		end

Modyfikacji wymaga r?wnie? czar aura.

PHP:
function onCastSpell(cid, var)
	local pos = getPlayerPosition(cid)
	doSendMagicEffect(pos, 12)
if getPlayerStorageValue(cid,5455) == 1 then
return doSetCreatureLight(cid, 11, 215, (60*33+10)*1000)
else
setPlayerStorageValue(cid,5455,1)
return doSetCreatureLight(cid, 11, 215, (60*33+10)*1000)
end
end

PHP:

Od tej pory gdy padniemy dostaniemy +1 level, wi?c bug nie dzia?a. Za ka?dym razem gdy padniemy musimy u?y? czaru aura. Podczas teleportacji przez Yam? unikni?cie u?ycia aury jest nie mo?liwe. Gdy kto? przejdzie obok yamy na drog? w??a i padnie, bug zadzia?a wi?c przed tym przestrzegam!
 
Odp: [WoDBo] Bug level fix ?

Za bardzo si? nie znam ale czy nie mo?na zamiast
Kod:
 addLevel(cid,1)
zrobi?
Kod:
addexp(cid,1)
Edit: Sprawdzi?em dzia?a np. na 900 lvl spada nam 9lvl, a gdy tak jak pan true... m?wi? zrobimy aure nic na nie spadnie.
Mam pytanie czy mo?e da si? aby przy zalogowaniu automatycznie pojawia?a sie aura.
 
Ostatnia edycja:
Odp: [WoDBo] Bug level fix ?

Jest to skrypt podobny do jednego z BR forum napisanego przez Bianco.
Niestety, sprawdza?em, czasem on si? debuguje i nie dodaje Unbuga.

Ale wa?ne, ?e zapoda?e? i mo?e niekt?rym si? przyda 6/10.

Pozdrawiam.
 
Odp: [WoDBo] Bug level fix ?

O.o, a potrafisz to napisa? z t? aur? i tu nasuwa si? moje pytanie Pro skrypt, ale mam jedno ale umiesz zrobi?, ?e jak si? padnie masz wygl?d x a jak napiszesz do yamy do y?, y- ?e wraca do normalnej formy, jak? mia? przed dedem, a x- to jest niewiadoma chmurka... A tak w og?le jeste? super
 
Odp: [WoDBo] Bug level fix ?

Poprawi?em skrypt w taki spos?b, ?e jedynym jego minusem jest dodawanie levela. Nie mam na razie poj?cia jak to zmieni?.

, a potrafisz to napisa? z t? aur? i tu nasuwa si? moje pytanie Pro skrypt, ale mam jedno ale umiesz zrobi?, ?e jak si? padnie masz wygl?d x a jak napiszesz do yamy do y?, y- ?e wraca do normalnej formy, jak? mia? przed dedem, a x- to jest niewiadoma chmurka... A tak w og?le jeste? super

Dzi?ki :)
Da si? zrobi? to co napisa?e?. Musisz jednak przed tym naprawi? login.lua

Nast?pnie spr?buj doda? do death.lua, po :
PHP:
setPlayerStorageValue(cid,5455,0)
to:
PHP:
local idchmurki = 50 -- wpisz id outfitu chmurki
local outfit = getPlayerOutfit(cid)
setPlayerStorageValue(cid,5454,outfit.lookType)
doSetOutfit(cid,idchmurki)

a do yamy dodaj :
Po
PHP:
                travel(cid, 99, 189, 7)
to:
PHP:
doSetOutfit(cid,getPlayerStorageValue(cid,5454))

Powinno dzia?a?, cho? nie testowa?em.

---Aktualizacja---

Ehh nie zauwa?y?em wcze?niej ?e trzeba relogn?? po uzyciu aury. (zawsze reloga?em ?eby sprawdzi? czy login dzia?a). Temat mo?na co najwy?ej do kosza wyrzuci?, a administratorzy wodbo musz? zosta? przy d?wigni.
 
Odp: [WoDBo] Bug level fix ?

z tym outfitem nie dzia?a ;/
Kod:
attempt to call global' getPlayerOutfit> <a nil value>
8 linijka w death lua
prawdopodobnie inna funkcja
 
Odp: [WoDBo] Bug level fix ?

@UP etc.
Takie sprawy na PW.

Pozdrawiam.
 
Status
Zamknięty.
Do góry