TrueSaiyan
Active User
- Joined
- Dec 5, 2012
- Messages
- 91
- Reaction score
- 7
Witam. Z nud?w bawi?em si? i szuka?em sposobu, jak usun?? bug level w wodbo.
Je?li zaczynasz dopiero zabaw? z ots, zignoruj ten temat.
Skrypt dzia?a. Ma swoje plusy i minusy.
Plusy skryptu:
+nie da si? straci? poziomu wi?kszego ni? 630
+skrypt jest automatyczny - nie musisz si? martwi? o to czy odblokowa?e?, czy nie
Minusy:
po tym jak padniemy na levelu wi?kszym ni? 630, nie tracimy go, i dostajemy +1. Czyli gdy padli?my z levelem 640 to zalogujemy si? ju? z levelem 641 (tylko w taki spos?b da si? obej?? bug)
Silnik ma to do siebie, ?e login.lua czasami nie chce dzia?a?. Na to r?wnie? wymy?li?em spos?b.
Instalacja.
Aby skrypt dzia?a? nale?y zrobi? wszystko, co jest opisane ni?ej.
do creaturescripts.xml dodajemy:
w folderze creaturescripts/scripts tworzymy 2 pliki : login.lua oraz death.lua
login.lua:
death.lua:
Musimy zmodyfikowa? r?wnie? npc "Yama" :
To
zast?pujemy tym :
Modyfikacji wymaga r?wnie? czar aura.
Od tej pory gdy padniemy dostaniemy +1 level, wi?c bug nie dzia?a. Za ka?dym razem gdy padniemy musimy u?y? czaru aura. Podczas teleportacji przez Yam? unikni?cie u?ycia aury jest nie mo?liwe. Gdy kto? przejdzie obok yamy na drog? w??a i padnie, bug zadzia?a wi?c przed tym przestrzegam!
Je?li zaczynasz dopiero zabaw? z ots, zignoruj ten temat.
Skrypt dzia?a. Ma swoje plusy i minusy.
Plusy skryptu:
+nie da si? straci? poziomu wi?kszego ni? 630
+skrypt jest automatyczny - nie musisz si? martwi? o to czy odblokowa?e?, czy nie
Minusy:
po tym jak padniemy na levelu wi?kszym ni? 630, nie tracimy go, i dostajemy +1. Czyli gdy padli?my z levelem 640 to zalogujemy si? ju? z levelem 641 (tylko w taki spos?b da si? obej?? bug)
Silnik ma to do siebie, ?e login.lua czasami nie chce dzia?a?. Na to r?wnie? wymy?li?em spos?b.
Instalacja.
Aby skrypt dzia?a? nale?y zrobi? wszystko, co jest opisane ni?ej.
do creaturescripts.xml dodajemy:
PHP:
<event type="login" name="zalogowanie" script="login.lua" />
<event type="die" name="PlayerDeath" script="death.lua" />
w folderze creaturescripts/scripts tworzymy 2 pliki : login.lua oraz death.lua
login.lua:
PHP:
function onLogin(cid)
registerCreatureEvent(cid,"PlayerDeath")
doPlayerSendTextMessage(cid,19, 'Login lua dziala') -- dla pewnosci ze login.lua dziala
return doPlayerSpalonaMana(cid,1)
end
death.lua:
PHP:
function onDie(cid)
if getPlayerLevel(cid) >= 630 then
addLevel(cid,1)
end
doPlayerSpalonaMana(cid,1)
setPlayerStorageValue(cid,5455,0) -- bardzo wazne!!
return 1
end
Musimy zmodyfikowa? r?wnie? npc "Yama" :
To
PHP:
if (msgcontains(msg, 'hi') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
doPlayerAddExp(cid,1)
travel(cid, 99, 189, 7)
selfSay('Get Lost')
focus = 0
talk_start = 0
zast?pujemy tym :
PHP:
if (msgcontains(msg, 'hi') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
if getPlayerStorageValue(cid,5455) == 1 then
travel(cid, 99, 189, 7)
selfSay('Get Lost')
focus = 0
talk_start = 0
else
selfSay('Sorry, ' .. getCreatureName(cid) .. '! Use your \"aura\" spell.')
end
Modyfikacji wymaga r?wnie? czar aura.
PHP:
function onCastSpell(cid, var)
local pos = getPlayerPosition(cid)
doSendMagicEffect(pos, 12)
if getPlayerStorageValue(cid,5455) == 1 then
return doSetCreatureLight(cid, 11, 215, (60*33+10)*1000)
else
setPlayerStorageValue(cid,5455,1)
return doSetCreatureLight(cid, 11, 215, (60*33+10)*1000)
end
end
PHP:
Od tej pory gdy padniemy dostaniemy +1 level, wi?c bug nie dzia?a. Za ka?dym razem gdy padniemy musimy u?y? czaru aura. Podczas teleportacji przez Yam? unikni?cie u?ycia aury jest nie mo?liwe. Gdy kto? przejdzie obok yamy na drog? w??a i padnie, bug zadzia?a wi?c przed tym przestrzegam!