Odp: Venesis Galeria[NEW!!!]
Na pierwszy rzut oka dobry lineart, cieniowanie przyzwoite. Jednak jak tu przyszed?em liczy?em na co? wi?cej. W ko?cu do?? d?ugo si? w to bawisz. Gdzie podzia?y si? he?my, topory ?- nie jest to trudne do zrobienia. Przewag? w twoich pracach maj? g??wnie miecze. Lataj?cy prostopad?o?cian z pocz?tku ?wietny. Tylko p??niej uwa?am go za "nudnego i nieciekawego". Nie wysili?e? si? robi?c kszta?t, a sama animacja te? nie powala. A co z aurami- b?yskami- rozja?nienia od do?u do g?ry...?
M?j ulubiony miecz to ten pierwszy w drugim rz?dzie - ten oryginalny pomys? na ostrze. Ten fioletowo-zielony r?wnie? mi si? podoba, kszta?ty i dob?r kolor?w daje wra?enie - tu si? nie zawiod?em. Natomiast strasznie nie podoba mi si? trzeci miecz w drugim rz?dzie. Dlaczego on ma taki jasny kontur, a r?koje?? czarny? Wed?ug mnie najlepiej wygl?da lineart ciemny i jednolity.
Ogromny minus dostajesz za metod? cieniowania i ilo?? kolor?w.
Ta nowa zbroja z kapturem ma (uwaga!) 512 barw. Moja zbroja z paotm z animacj? ma 124 (g??wnie przez rozja?nienia na osobnej warstwie), a sama zbroja bez animacji 24. Tw?j potw?r - koncept i design jak napisa?em na otlandzie - ?wietny. U?ycie 1766 kolor?w(!) strasznie mnie zaskoczy?o. Moja posta? ma 65 :
. Dlaczego tego tak si? czepiam? Technika, kt?r? to robisz (brush/burn tool) mija si? z celem. Zrobienie potwora z ruchami w ten spos?b i zachowanie jednakowego stylu jest trudne, a robi?c to bardziej pixel artowo masz ju? palet? na kolejne klatki. Czasami to te? daje przy niekt?rych pracach nieestetyczny wygl?d. M?g?by? spr?bowa? popracowa? nad tym.
Wiesz jak si? cieniuje tj. gdzie rozja?ni?, a gdzie da? ciemnie. Tu masz ogromny plus!
- ta stronka sprawdza ilo?? barw i wy?wietla palet?
Pami?taj, ?e wyrazi?em tutaj swoj? obiektywn? opinie i nic Ci nie narzucam (tj. zmiana stylu etc). Mo?esz przyj?? moj? opini? albo i nie. Nie bierz tej opinie jako hejt, bo nie mia?em tego na celu
