• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Potwory na zam?wienie!

Status
Zamknięty.

GM Praga

Advanced User
Dołączył
Czerwiec 19, 2008
Posty
366
Liczba reakcji
24
Wiek
31
Witam w tym temacie postanowi?em ?e b?d? robi? dla was potwory jakie tylko chcecie wystarczy tylko ?e powiecie mi:
1.Jak potw?r ma si? nazywa?
2.Jakie ma mie? moce
3.loot
4.hp
Oraz jego Wygl?d czyli podajecie numer id wygl?du
Serdecznie zapraszam do zamuwie?!!!

vip.gif
-Moje marzenie!

500519.gif

 
Odp: Potwory na zam?wienie!

Hmm ja bym prosil a bys zrobil potwor o nazwie Lord of Death
moce to death jakis duzy czar to ma byc potwor najmocnijszy na moim servie pod 8.1 leczenie i przywolanie potwora Undead Warrior wyglad demon skeleton czary leczenie ogien hp 100000 loot pusty a ten lord of Death wyglad ghoula przywoluje 1-5 unddead warrio podeslij plik ja jeszce se troszke go przerobie i bedzie git z ory dziekuje ;)
 
Odp: Potwory na zam?wienie!

Wyglad Demona
Czary Ue (te z piorunami)
Wola 1/4 demony
Loot mpa , g legi < zadko
Devil helmet < zawsze
100/600gp
grzybki (muchomory)
Link na pw : )
 
Odp: Potwory na zam?wienie!

Potw?r dla Fula Zula: zaczynamy!
Stw?rz plik w data/monster o nazwie Undead Warrior.xml a w nim wpisz:
Kod:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Undead Warrior" tp="1" species="human" nameDescription="Undead Warrior" race="blood" experience="80000" speed="230" manacost="0">
  <health now="100000" max="100000"/>
  <look type="37" head="0" body="0" legs="0" feet="0" corpse="6080"/>
  <targetchange interval="60000" chance="0"/>
  <strategy attack="100" defense="0"/>
  <flags>
    <flag summonable="0"/>
    <flag attackable="0"/>
    <flag hostile="0"/>
    <flag illusionable="0"/>
    <flag convinceable="0"/>
    <flag pushable="0"/>
    <flag canpushitems="1"/>
    <flag staticattack="50"/>
    <flag targetdistance="5"/>
    <flag runonhealth="0"/>
  </flags>
  <attacks>
    <attack name="" interval="0" chance="0" range="0" min="-0" max="-0"/>
    <attack name="melee" interval="50" min="-210" max="-740"/>
    <attack name="light healing" interval="50" chance="80"/>
  </attacks>
  <defenses armor="15" defense="20"/>
  <immunities>
    <immunity physical="0"/>
    <immunity energy="0"/>
    <immunity fire="0"/>
    <immunity poison="0"/>
    <immunity lifedrain="0"/>
    <immunity paralyze="0"/>
    <immunity drunk="0"/>
    <immunity invisible="0"/>
  </immunities>
  <summons max="0">
    <summon name="" interval="1000" chance="10"/>
  </summons>
  <loot>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
  </loot>
</monster>
Teraz wejdz w data/monster/monsters.xml i wklej tak? linijk?:
Kod:
<monster name="Undead Warrior" file="Undead Warrior.xml" />
Masz ju? Undead warrior teraz Lord Of Death:
Wchodzisz w data/monster i zr?b plik o nazwie Lord Of Death.xml a w nim:
Kod:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Lord Of Death" tp="1" species="human" nameDescription="Lord Of Death" race="blood" experience="150000" speed="300" manacost="0">
  <health now="400000" max="400000"/>
  <look type="18" head="0" body="0" legs="0" feet="0" corpse="6080"/>
  <targetchange interval="60000" chance="0"/>
  <strategy attack="100" defense="0"/>
  <flags>
    <flag summonable="0"/>
    <flag attackable="0"/>
    <flag hostile="0"/>
    <flag illusionable="0"/>
    <flag convinceable="0"/>
    <flag pushable="0"/>
    <flag canpushitems="1"/>
    <flag staticattack="50"/>
    <flag targetdistance="5"/>
    <flag runonhealth="0"/>
  </flags>
  <attacks>
    <attack name="" interval="0" chance="0" range="0" min="-0" max="-0"/>
    <attack name="melee" interval="50" min="-5435" max="-8700"/>
    <attack name="wrath of nature" interval="50" chance="80"/>
  </attacks>
  <defenses armor="15" defense="20"/>
  <immunities>
    <immunity physical="0"/>
    <immunity energy="1"/>
    <immunity fire="1"/>
    <immunity poison="0"/>
    <immunity lifedrain="0"/>
    <immunity paralyze="0"/>
    <immunity drunk="1"/>
    <immunity invisible="0"/>
  </immunities>
  <summons max="5">
    <summon name="Undead Warrior" interval="1000" chance="50"/>
  </summons>
  <loot>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
  </loot>
</monster>
Teraz wejdz w data/monster/monsters.xml i wklej ta linijke:
Kod:
 <monster name="Lord Of Death" file="Lord Of Death.xml" />
Prosz? bardzo :)
Je?eli co? jest zle poprawisz sobie jak nie umiesz powierz co jest zle a ja ci to naprawi? :)
Zapraszam do dalszych zamuwie?!

vip.gif
-Moje marzenie!

500519.gif

 
Odp: Potwory na zam?wienie!

Wielkie Dzienx. Potworki chodza po dobnych porawkach THX! ;) I jezce jedno zamowienie---


nazwa - Szatan
hp 2000000- 2 mln
loot 100 scarab coins x 5 miejsc w dedzie
exp dam sam przywoluje Lord of Death to co wczesniej ;p
Wyglad jak Fire Devil
szybkosc zaje..... zeby zaiwanial jak no nie wiem predkosc swiatla
czary to jakies ogniowe zorob bnowy silny czar co wali po 200 tys. i wklej go tu niech sie nazywa Szatanos explo xD Z gory dziekuje ;)
 
Odp: Potwory na zam?wienie!

Czar i potw?r dla Fula Zula Zaczynamy od czaru!
Pierw wej? w data/spells/scripts i zr?b plik szatanos explo.lua a w nim:
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_FIREDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_EXPLOSIONAREA)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -12000, -1.6, -200000)

arr = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
    return doCombat(cid, combat, var)
end
Teraz wejdz w data/spells/spells.xml i wklej t? linijk?:
Kod:
<instant name="szatanos explo" words="szatan" lvl="1000" maglv="5" mana="7000" soul="0" exhaustion="0" prem="1" enabled="1" script="szatanos explo.lua"><vocation id="1"/><vocation id="5"/></instant>
I ju? masz czar z tego czaru b?dzie uderza? Szatan uwaga nie by? testowany ten czar wi?c nie z?o?? si? jak jest z?y teraz wezmy si? za Szatana
W data/monster stworz plik o nazwie Szatan.xml a w nim:
Kod:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Szatan" tp="1" species="human" nameDescription="Szatan" race="blood" experience="600000" speed="2995" manacost="0">
  <health now="2000000" max="2000000"/>
  <look type="40" head="0" body="0" legs="0" feet="0" corpse="6080"/>
  <targetchange interval="60000" chance="0"/>
  <strategy attack="100" defense="0"/>
  <flags>
    <flag summonable="0"/>
    <flag attackable="0"/>
    <flag hostile="0"/>
    <flag illusionable="0"/>
    <flag convinceable="0"/>
    <flag pushable="0"/>
    <flag canpushitems="1"/>
    <flag staticattack="50"/>
    <flag targetdistance="5"/>
    <flag runonhealth="0"/>
  </flags>
  <attacks>
    <attack name="" interval="0" chance="0" range="0" min="-0" max="-0"/>
    <attack name="melee" interval="50" min="-21600" max="-30560"/>
    <attack name="szatanos explo" interval="50" chance="60"/>
  </attacks>
  <defenses armor="15" defense="20"/>
  <immunities>
    <immunity physical="0"/>
    <immunity energy="1"/>
    <immunity fire="0"/>
    <immunity poison="1"/>
    <immunity lifedrain="0"/>
    <immunity paralyze="0"/>
    <immunity drunk="0"/>
    <immunity invisible="0"/>
  </immunities>
  <summons max="3">
    <summon name="Lord Of Death" interval="1000" chance="10"/>
  </summons>
  <loot>
    <item id="2159 100" chance="100"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
  </loot>
</monster>
Teraz wchodzimy w data/monster/monsters.xml i wpisujesz to:
Kod:
<monster name="Szatan" file="Szatan.xml" />
I ju? masz je?eli co? nie tak poprawisz sobie :) dzi?kuje i ciesze si? ze mog?em pomuc :)
P.S podasz ip do tego otsa??
vip.gif
-Moje marzenie!

500519.gif

 
Odp: Potwory na zam?wienie!

ej a potrafisz zrobic ca?kiem nowego potwora czyli takiego z inna graFIKA NIZ TE CO JUZ ISTNIEJA
 
Odp: Potwory na zam?wienie!

Jak on ma Ci go zrobi? skoro nie wie jak ma wygl?da? i musisz wtedy dodawa? w?asne sprite? On ma ci wygl?d wyczarowa??!.... Najpierw daj sprite'a tego mobka zrobionego przez siebie to bedzie mial nowy wygl?d :P
 
Odp: Potwory na zam?wienie!

srry ?e nie na temat ale poco wy piszecie do niego o monstery skoro mo?na takiego zrobi? w par? sec??
 
Odp: Potwory na zam?wienie!

Mam tutaj specjalne zam?wienie (jesli nie zzrobisz to sie z?oscic nie bd): moge ci wyslac folder z spritami zielonego smoka (Dragon) i czy m?g?bys przerobic je na czarne? (ale takie fajne ;) )
 
Odp: Potwory na zam?wienie!

Mam tutaj specjalne zam?wienie (jesli nie zzrobisz to sie z?oscic nie bd): moge ci wyslac folder z spritami zielonego smoka (Dragon) i czy m?g?bys przerobic je na czarne? (ale takie fajne ;) )

Przykro mi nie potrafi? jeszcze edytowa? do tego stopnia potwora
 
Odp: Potwory na zam?wienie!

Ja potrzebuje 3 stowrk?w na ots exp x 100

1. Ziwirintes
2. Wali z sd, gfb, energy beam, melee, w??cza niewidke.
3. Royal Helmet (Zawsze), Mpa (Cz?sto) G legs (Cz?sto) Djjin Blade (Cz?sto) Boots of haste (Cz?sto) Crystal coin 1-5
4. 19000
5. Archdemon (nie pamietam id ale chyba 15) Jakie? fajne kolory.
6. Exp-29 000


1.Veromontis
2. Hmm, Exevo gran mas frigo, Energy Beam, Melee
3. Mpa (czesto) G legs (czesto) Demon helmet (niesamowicie ?adko) magic longsword (bardzo ?adko) Crystal coin 3-11.
4. 50 000
5. Archdemon (kolory fajne)
6. Exp-73 500

1. Exterminator
2. Sd, Gfb, ue, melee.
3. Crystal coin 1-25, Helmet of the ancien (nie pe?ny) (?adko), Mpa (normalnie) g legs (normalnie), Demon legs (bardzo ?adko).
4. 75 000
5. Archdemon
6. Exp-150 000
 
Odp: Potwory na zam?wienie!

Mam pytanie czy powiesz jak robisz potworki? jesli tak to napisz na gg 12504313 :P
 
Odp: Potwory na zam?wienie!

Przepraszam ale ja w tym temacie robie dla was potwory a nie odpowiadam na pytania masz zamuwienie? M?w zrobi? ci potwora!
 
Odp: Potwory na zam?wienie!

@2xUP

On chyba ( chyba!) robi to przez program monster generator ja tam wole ten program sciagnac i miec to za free :P
 
Odp: Potwory na zam?wienie!

@2xUP

On chyba ( chyba!) robi to przez program monster generator ja tam wole ten program sciagnac i miec to za free :P

monstera robi sie w notatniku po ... programy, zanim program sie wlaczy bedziesz miec monstera notatnikiem.

co do sprite ja moge robic new wyglady ;P.

Sprawdzmy co tam umiesz...

looktype: 275
nazwa: Water Snake
wymysl z 3 nowe czary dla niego (woda)
ma zamieniac gracza na chwile w fish, a sam zamieniac sie na chwile w water elemental
loot:blue robe, mystic turban, 3 golden nuggets, mpa, 10-30 cc
hp: 40k
speed daj 500


POWODZENIA!! :P(mam nadzieje ze umiesz. bo jak nie to narazie nie pisz takich tematow :P)
 
Odp: Potwory na zam?wienie!

nazwa - Demon Ots...
hp 50 tysiecy
loot full set
exp 1000000
Wyglad obojetny
Szybkosc taka jak Orsh
Czar: exori,exevo frigo hur, i zeby walil po 5k

Z g?ry dzieki I bardzo mi na tym zalezy
 
Odp: Potwory na zam?wienie!

Prosz? oto monster dla Dehake!!! Zaczynamy!

Wchodzimy w data/monster tworzymy plik o nazwie Demon Ots.xml a w nim to:
Kod:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Demon Ots" tp="1" species="human" nameDescription="Demon Ots" race="blood" experience="10000000" speed="275" manacost="0">
  <health now="50000" max="50000"/>
  <look type="35" head="0" body="0" legs="0" feet="0" corpse="6080"/>
  <targetchange interval="60000" chance="0"/>
  <strategy attack="100" defense="0"/>
  <flags>
    <flag summonable="0"/>
    <flag attackable="0"/>
    <flag hostile="0"/>
    <flag illusionable="0"/>
    <flag convinceable="0"/>
    <flag pushable="0"/>
    <flag canpushitems="1"/>
    <flag staticattack="50"/>
    <flag targetdistance="5"/>
    <flag runonhealth="0"/>
  </flags>
  <attacks>
    <attack name="" interval="0" chance="0" range="0" min="-0" max="-0"/>
    <attack name="melee" interval="90" min="-490" max="-1000"/>
    <attack name="exori" interval="5000" chance="90"/>
    <attack name="ice wave" interval="5000" chance="110"/>
</attacks>
  <defenses armor="15" defense="20"/>
  <immunities>
    <immunity physical="0"/>
    <immunity energy="0"/>
    <immunity fire="0"/>
    <immunity poison="0"/>
    <immunity lifedrain="0"/>
    <immunity paralyze="0"/>
    <immunity drunk="0"/>
    <immunity invisible="0"/>
  </immunities>
  <summons max="0">
    <summon name="" interval="1000" chance="10"/>
  </summons>
  <loot>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
    <item id="0" chance="0"/>
  </loot>
</monster>

Teraz w data/monster/mosters.xml wklejasz to:
Kod:
<monster name="Demon Ots" file="Demon Ots.xml" />
To monster dla ciebie bledy sobie poprawisz ale nie powinno by?
 
Odp: Potwory na zam?wienie!

dodalem sobie te potworki ktore dajesz ale zadnego z nich nie moge zabic nawet gmem dlaczego tak sie dzieje??
prosze o pomoc
 
Status
Zamknięty.
Do góry