Ots jest pod tibie 8.4
Exp x 10 do 8 i potem x3
Skill 3x
Mlv 2x
Loot 1x ( poniewaz wszystkie przedmioty sa calkowicie z rl tibi zostaly one dokladnie i poszczegolnie przeedytowane
sprawdzajac i dodajac itemki ktorych dany potwor nie ma
Po 3 latach ukonczylem swoj? mape
wynosi ona teraz 53 mb (dalej dorabiam)
Heh patrzac na prezentacje innych "zapowidzie" moja wyglada dosc slabo
ale nigdy sie tym nie zajmowalem ;]
Ots posiada
241 Npc
18, 280 Potworkow
i 391 Domkow
Oczywiscie przewidziane sa testy na tutora co miesiac
oraz
zmieniony czas respienia potworkow tz.
Rat sie respi 20 s dla pacca 30 dla facca
Minotaur 50 dla pacca 60 dla facca
Drag 400s dla pacca 450 dla facca
Demon 600 dla pacca 700 dla facca
chcialem pokazac w tym roznice miedzy sila potworow ;]
Ta zmiana musiala byc wprowadzona poniewaz nie raz mialem sytuacje ze ide na otsie rpg na "PoI" i trzeba wracac a tutaj z tylu juz FULL resp i wybijaja shooterow ...
a tutaj pokarze tutaj kilka ss'ow i opisze plan projektu
Pe?na mapa
Prezentacja Rookuard (DeveniaFacc)
DeveniaPacc
Main
sadze ze tyle zdjec wystarcze
a teraz krotki opis
Server bedzie postawiony na wlasnym kliencie wiec prosze sie liczyc z nowymi przedmiotami
i bedzie utrzymywany wraz ze strona na prywatnym dedyku
server odbiega od norm zwyklej tibi poniewaz mamy mozliowsc wybrania 3 podstawowych klas ktore mozemy kolejno mianowac na 3 kolejne wyspecjalizowane profesje
Zwykla i nudna postac knighta gdy osiagnie poziom 20 ma szanse u krola miasta prosic(lub kupic) promocje na :
Paladyn (wracamy do podstawowej definicji paladyna jako rycerze ?wiatla poslugujacego sie broniami drurecznymi oraz posiadajac blogos?awiensto od Bogini Kiary ma mozliwosc korzystania z czarow HOLY minimalnie szybciej atakuje od innych profesji
Barbarzynca (Wykorzystalismy wiele zrodel historycznych oraz nasze osobiste poglady podczas tworzenia tej klasy ma ona przewidziane dosc duze obrazenia ktore dzialaja jednoczesnie na 2jednostki naraz lecz przewidziany ma slaby pancerz a jej najwieksza wada jest mala mozliwosc korzystania z czarow i przedmiotow magicznych
Dark Knight {Mroczny rycerz jest przewidziany na blokera teamow poniewaz posiada najmocniejszy pancerz ze wszystkich innych profesji jego zaleta jest life drain ktora dodaje mu 5 % hp liczaone od obrazenia zadanego we wroga jego wada to zmniejszona predkosc chodzenia ktora spododowana jest grubym pancerzem oraz wolniej atakuje wporownianiu do innych profesji
Natomiast o to mozliwosci dla Archera ktory osiagnal 20 poziom"
Scout postac ma mozliwosc korzystania z kazdego rodzaju amunicji z 1/2 wieksza sila obrazen niz pozostale klasy zaleta jest jej szybkosc przeladowanai amunicji i zasieg wada jest pancerz oraz mala mozliwosc korzystania z czarow
Hunter duzy zasieg duze obrazenia lecz wolniejsze przeladowanie ktore jest spowodowane celnoscia strzalow rowniez mala mozliwosc korzystania z amunicji ale jako jedymy moze kozystac z hunter starow
(przerobka viper starow o sile zblizonej do assassin stars)
Ostatni jest Strzelec mniejsze obrazenia ale wiekszy def korzystanie z wiekszej ilosci czarow na wiekszym mlv mozliwosc kozystanai z sd
Klasa magiczna na 20 moze sie mianowac
Mage (nie wprowadzalismy tutaj wiekszych zmian niz jest na rl tibi usunieto mu tylko summony) oraz dodanie czaru armaggedon
Druid (rowniez bez wiekszych zmian wprowadzony zostal jedynie czar "Wilkolak"-przywoluje kreature ktora nam sluzy
"oswajanie besti" zaleze od lv kontrolowanie wrogiej istoty
i ?wiatlosc" Gigantyczny blask ktory oslepia all w zasiegu wzroku (oprocz potworow) powoduje on zmienienie tla gry na 3 sec tz. okienko tibi staje sie biale a widzimy jedynie nasze hp (nie dziala w party)
dodany tez jak po update mozliwosc powiekszania skilla
Necromanta "mroczny mag" przywolywacz potepionych dusz posiada czary smierci jego najwiekszym wrogiem jest profesja palladyna i na odwrot
wysysa zycia potrafi przywolywac zmarle potwory jego glowna bronia jest czar "przekleta dusza" ktora dostaje obrazenia co sec wynoszace 10% jej hp caly czar trwa 10 s , oraz przywolanie Koscistego Smoka (Bone Dragon) o imieniu Dergal
Ostatnio nowosci jest Profesja Citizen
jest ona przewidziana dla fannow grania na wyspie "nowicjuszy" 20 lv
co powoduje brak mozliwosci wyjscia z tej wyspy
Postac automatycznie bedzie posiadac czary
Heal (Exura), Light(utevo lux) , Exani hur up/down i mozliwosc kozystanai z mana potionow i przypominam pvp bedzie od 10 lv na mainie i 20 na rooku
Postacie beda pozbawione dotychczasowych outfitow wszyscy beda zaczynac w Citizenie a podczas przygody z otsem bedziecie je zdobywac od Huntera do Yalahara
u poszczegolnych npc lub w questach rowniez takie zastowosanie jest w addonach 1 npc = 1 addon
albo quest
Questy sa przewidziane w wiekszosci grupowo, a masa skryptow i zagadej umili panstwu gre
P.s naciskajcie wszystko co widzicie to moze sie cos stanie ^..^
prosze o komentarze i opinie z checia uslysze panstwa zdanie
DO NASZEGO SKROMNEGO TEAMU PRZYBYL SZAFAR znakomity grafik stron internetowych
ktory wlasnie odpoczywa w Gdansku
o to projekt strony ktora bedzie naszym oficjalnym accmakerem (strona ulegnie jeszcze minimalnej przerobce m.in nazwa servera na stronie jest niewlasciwa
)
Exp x 10 do 8 i potem x3
Skill 3x
Mlv 2x
Loot 1x ( poniewaz wszystkie przedmioty sa calkowicie z rl tibi zostaly one dokladnie i poszczegolnie przeedytowane
sprawdzajac i dodajac itemki ktorych dany potwor nie ma
Po 3 latach ukonczylem swoj? mape

Heh patrzac na prezentacje innych "zapowidzie" moja wyglada dosc slabo

Ots posiada
241 Npc
18, 280 Potworkow

i 391 Domkow

Oczywiscie przewidziane sa testy na tutora co miesiac

zmieniony czas respienia potworkow tz.
Rat sie respi 20 s dla pacca 30 dla facca

Minotaur 50 dla pacca 60 dla facca
Drag 400s dla pacca 450 dla facca
Demon 600 dla pacca 700 dla facca
chcialem pokazac w tym roznice miedzy sila potworow ;]
Ta zmiana musiala byc wprowadzona poniewaz nie raz mialem sytuacje ze ide na otsie rpg na "PoI" i trzeba wracac a tutaj z tylu juz FULL resp i wybijaja shooterow ...
a tutaj pokarze tutaj kilka ss'ow i opisze plan projektu

Pe?na mapa
Prezentacja Rookuard (DeveniaFacc)
DeveniaPacc
Main
sadze ze tyle zdjec wystarcze

a teraz krotki opis
Server bedzie postawiony na wlasnym kliencie wiec prosze sie liczyc z nowymi przedmiotami

server odbiega od norm zwyklej tibi poniewaz mamy mozliowsc wybrania 3 podstawowych klas ktore mozemy kolejno mianowac na 3 kolejne wyspecjalizowane profesje
Zwykla i nudna postac knighta gdy osiagnie poziom 20 ma szanse u krola miasta prosic(lub kupic) promocje na :
Paladyn (wracamy do podstawowej definicji paladyna jako rycerze ?wiatla poslugujacego sie broniami drurecznymi oraz posiadajac blogos?awiensto od Bogini Kiary ma mozliwosc korzystania z czarow HOLY minimalnie szybciej atakuje od innych profesji
Barbarzynca (Wykorzystalismy wiele zrodel historycznych oraz nasze osobiste poglady podczas tworzenia tej klasy ma ona przewidziane dosc duze obrazenia ktore dzialaja jednoczesnie na 2jednostki naraz lecz przewidziany ma slaby pancerz a jej najwieksza wada jest mala mozliwosc korzystania z czarow i przedmiotow magicznych
Dark Knight {Mroczny rycerz jest przewidziany na blokera teamow poniewaz posiada najmocniejszy pancerz ze wszystkich innych profesji jego zaleta jest life drain ktora dodaje mu 5 % hp liczaone od obrazenia zadanego we wroga jego wada to zmniejszona predkosc chodzenia ktora spododowana jest grubym pancerzem oraz wolniej atakuje wporownianiu do innych profesji
Natomiast o to mozliwosci dla Archera ktory osiagnal 20 poziom"
Scout postac ma mozliwosc korzystania z kazdego rodzaju amunicji z 1/2 wieksza sila obrazen niz pozostale klasy zaleta jest jej szybkosc przeladowanai amunicji i zasieg wada jest pancerz oraz mala mozliwosc korzystania z czarow
Hunter duzy zasieg duze obrazenia lecz wolniejsze przeladowanie ktore jest spowodowane celnoscia strzalow rowniez mala mozliwosc korzystania z amunicji ale jako jedymy moze kozystac z hunter starow

Ostatni jest Strzelec mniejsze obrazenia ale wiekszy def korzystanie z wiekszej ilosci czarow na wiekszym mlv mozliwosc kozystanai z sd
Klasa magiczna na 20 moze sie mianowac
Mage (nie wprowadzalismy tutaj wiekszych zmian niz jest na rl tibi usunieto mu tylko summony) oraz dodanie czaru armaggedon

Druid (rowniez bez wiekszych zmian wprowadzony zostal jedynie czar "Wilkolak"-przywoluje kreature ktora nam sluzy
"oswajanie besti" zaleze od lv kontrolowanie wrogiej istoty
i ?wiatlosc" Gigantyczny blask ktory oslepia all w zasiegu wzroku (oprocz potworow) powoduje on zmienienie tla gry na 3 sec tz. okienko tibi staje sie biale a widzimy jedynie nasze hp (nie dziala w party)

Necromanta "mroczny mag" przywolywacz potepionych dusz posiada czary smierci jego najwiekszym wrogiem jest profesja palladyna i na odwrot

wysysa zycia potrafi przywolywac zmarle potwory jego glowna bronia jest czar "przekleta dusza" ktora dostaje obrazenia co sec wynoszace 10% jej hp caly czar trwa 10 s , oraz przywolanie Koscistego Smoka (Bone Dragon) o imieniu Dergal
Ostatnio nowosci jest Profesja Citizen
jest ona przewidziana dla fannow grania na wyspie "nowicjuszy" 20 lv
co powoduje brak mozliwosci wyjscia z tej wyspy
Postac automatycznie bedzie posiadac czary
Heal (Exura), Light(utevo lux) , Exani hur up/down i mozliwosc kozystanai z mana potionow i przypominam pvp bedzie od 10 lv na mainie i 20 na rooku
Postacie beda pozbawione dotychczasowych outfitow wszyscy beda zaczynac w Citizenie a podczas przygody z otsem bedziecie je zdobywac od Huntera do Yalahara


Questy sa przewidziane w wiekszosci grupowo, a masa skryptow i zagadej umili panstwu gre

P.s naciskajcie wszystko co widzicie to moze sie cos stanie ^..^
prosze o komentarze i opinie z checia uslysze panstwa zdanie

DO NASZEGO SKROMNEGO TEAMU PRZYBYL SZAFAR znakomity grafik stron internetowych



Ostatnia edycja: