• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Skrypty] Zam?wienia

Status
Zamknięty.
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj : Npc
Tibia : 8.1
Opis : Podchodzisz do NpC m?wisz : Hi>Mission>yes i on cie teleportuje na wysepk? na kt?rej trzeba znale?? - sword. Po powrocie do tego npc trzeba napisa? hi>mission , ?eby on da? ci item np. magic sword. .. Mam nadzieje ?e zrozumia?e? oco mi chodzi?o i ?e jest to do robienia :).
Z G?ry dzi?kuje ;)
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Gelio Dzienki bardzo za skrypt :D;)
Pozdrawiam,
Distributed
@edit zrobilem DZiala ale ..
jak zrobic zeby NIEMORZNA bylo wejsc w te dzwi jak sie niezabije tego potwora ??
Jak To naprawic ?
Mo?esz od razu na mapie zrobi? je zamkni?te ;p Daj GM/GOD na MetinOTS :D


Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Witam,
mam pro?b? co do skryptu.
Chcia?bym skrypt pod tibie 8.4 , kt?ry polega na tym :
chcia?bym drzwi tylko dla paccy. Chcia?em zrobi? ma?e pomieszczenie i tam umie?ci? teleport do miejsca z du?? ilo?ci? tp.


oraz skrypt na pacc sms . te? pod tibie 8.4
B?d? korzysta? z dotpay.pl . Prosi?bym o dok?adn? instrukcje jak to zrobi?.
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

no ale daje zamkniete i co nie idzie i tak powiedz dokladnie jak mam to zrobic bo niemoge.. :D
napisz jakie dzwi dodac w rme itp.. i jak wszystko napisac bo ja prubuje i mi cos niewychodzi :p
@edit
albo zrobic tak zeby z tego monstera wypada? klucz z action Id otwieraj?cy dzwi :D
ale lepiej jakby bylo tym 1 sposobem
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Witam potrzebuje skryptu na dzialajace soft booty.Posiadam skrypt na soft bootsy taki jak na evo by sentil i niedzia?aj?.Prosz? o skrypt.
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj : Runa
Skrypt : Runa Ktora daje hp i mane po 650 jednego i drugiego
Wyglad :jaki ci sie spodoba
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Gelio ile moge jeszcze czeka? ? :/ nawet nie da?e? zna? czy cokolwiek z tym robisz... chodzi mi mianowicie o skrypt zniwelowania magic shield" utamo vita.
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

No to ja mam dla ciebie wyzwanie wielu pr?bowa?o ale nikt nie zdo?a? itd ...:)

Rodzaj : spell
Tibia : 8.0
Opis : Ten kto pisze Kage bunshin no jutsu to pojawiaj? sie 3 klony kt?re atakuj? monstera i maj? tyle hp co posta? co je przywo?uje atakuj? tyle co tamta posta? i jak dedn? to exp kt?ry nazbiera?y daj? temu kto to napisze :P i klony wygl?daj? tak samo jak posta? co je przywo?uje
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

A ja bym chcia? skrypt na desert quest.
Bo nigdzie go nie ma!
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

@up2
Kolejna Imitacja Naruto ??
@up1
Zobacz to :
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

-- Item ID and Uniqueid --
switchUniqueID = 10034 
switchID = 1945 
switch2ID = 1946 
swordID = 2376 
crossbowID = 2455 
appleID = 2674 
spellbookID = 2175 
--------------------------

-- Level to do the quest --
questlevel = 40 
---------------------------

----------------------------------------------
piece1pos = {x=1063, y=1096, z=8, stackpos=1} -- Where the first piece will be placed
getpiece1 = getThingfromPos(piece1pos)
--
piece2pos = {x=1063, y=1085, z=8, stackpos=1} -- Where the second piece will be placed
getpiece2 = getThingfromPos(piece2pos)
--
piece3pos = {x=1057, y=1091, z=8, stackpos=1} -- Where the third piece will be placed
getpiece3 = getThingfromPos(piece3pos) 
--
piece4pos = {x=1069, y=1091, z=8, stackpos=1} -- Where the fourth piece will be placed
getpiece4 = getThingfromPos(piece4pos) 
----------------------------------------------

-------------------------------------------------
player1pos = {x=1063, y=1095, z=8, stackpos=253} -- Where player1 will stand before pressing lever
player1 = getThingfromPos(player1pos) 
--
player2pos = {x=1063, y=1087, z=8, stackpos=253} -- Where player2 will stand before pressing lever
player2 = getThingfromPos(player2pos)
--
player3pos = {x=1059, y=1091, z=8, stackpos=253} -- Where player3 will stand before pressing lever
player3 = getThingfromPos(player3pos) 
--
player4pos = {x=1067, y=1091, z=8, stackpos=253} -- Where player4 will stand before pressing lever
player4 = getThingfromPos(player4pos) 
-------------------------------------------------
---------------
if player1.itemid > 0 and --
player2.itemid > 0 and --
player3.itemid > 0 and --
player4.itemid > 0 then --
-----------------------------------------------
paladin = getThingfromPos(player1pos) -- change knight and pally etc untill the right positions are linked to the right vocations
knight = getThingfromPos(player2pos)
druid = getThingfromPos(player3pos)
sorcerer = getThingfromPos(player4pos)
paladinvoc = getPlayerVocation(paladin.uid) -- The vocation of paladin pos
knightvoc = getPlayerVocation(knight.uid) -- The vocation of knight pos
druidvoc = getPlayerVocation(druid.uid) -- The vocation of the druid pos
sorcerervoc = getPlayerVocation(sorcerer.uid) -- The vocation of the sorc pos
-----------------------------------------------

------------------------------------
nplayer1pos = {x=1068, y=1069, z=8} -- The new position of player1
nplayer2pos = {x=1068, y=1070, z=8} -- The new position of player2
nplayer3pos = {x=1069, y=1069, z=8} -- The new position of player3
nplayer4pos = {x=1069, y=1070, z=8} -- The new position of player4
------------------------------------

---------------------------------------------
player1level = getPlayerLevel(player1.uid) -- Checking the level of player1
player2level = getPlayerLevel(player2.uid) -- Checking the level of player2
player3level = getPlayerLevel(player3.uid) -- Checking the level of player3
player4level = getPlayerLevel(player4.uid) -- Checking the level of player4
---------------------------------------------

-- check if all players has the right vocation --
if((knightvoc == 4 or knightvoc == 8) and 
(paladinvoc == 3 or paladinvoc == 7) and 
(druidvoc == 2 or druidvoc == 6) and 
(sorcerervoc == 1 or sorcerervoc == 5)) then
-------------------------------------------------

-- check if they all players are on right positions -------------------------------------------------------------------

-------------------------------------
if player1level >= questlevel and 
player2level >= questlevel and 
player3level >= questlevel and 
player4level >= questlevel then 
-------------------------------------

-----------------------------------------------
if item.uid == switchUniqueID and 
item.itemid == switchID and 
getpiece1.itemid == swordID and 
getpiece2.itemid == crossbowID and 
getpiece3.itemid == appleID and 
getpiece4.itemid == spellbookID then 
-----------------------------------------------

-- sends an "poff" to the old pos --
doSendMagicEffect(player1pos,2) 
doSendMagicEffect(player2pos,2) 
doSendMagicEffect(player3pos,2) 
doSendMagicEffect(player4pos,2) 
------------------------------------

-- teleports the players to the new pos ---
doTeleportThing(player1.uid,nplayer1pos) 
doTeleportThing(player2.uid,nplayer2pos) 
doTeleportThing(player3.uid,nplayer3pos) 
doTeleportThing(player4.uid,nplayer4pos) 
-------------------------------------------

-- sends an "glimmer" to the new pos --
doSendMagicEffect(nplayer1pos,10) 
doSendMagicEffect(nplayer2pos,10) 
doSendMagicEffect(nplayer3pos,10) 
doSendMagicEffect(nplayer4pos,10) 
---------------------------------------

-- removes the items ---------------
doRemoveItem(getpiece1.uid,1) 
doRemoveItem(getpiece2.uid,1) 
doRemoveItem(getpiece3.uid,1) 
doRemoveItem(getpiece4.uid,1) 
------------------------------------

------------------------------------------
doTransformItem(item.uid,item.itemid+1) 
------------------------------------------

------------------------------------------
--elseif item.uid == switchUniqueID and --Why? then you will still pull the lever when the items are incorrect and no error messages will be send
--item.itemid == switch2ID then 
--doTransformItem(item.uid,item.itemid-1)

------------------------------------------

else
doPlayerSendCancel(cid,"Sorry, you need to put the correct items on the correct basins.")
end
else
return 0
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"Sorry, all players in your team must be at least level " .. questlevel .. ".")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"Sorry not possible.")
end
return 1
end
Nie wiem Czy dziala !! Poszukalem u siebie w ots'ie i znalaz?em;)
@edit
powiedz czy dzia?a:p
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

1. Czar Baffujacy
Dodaje nam 10% hp i 10% mp
Jest tylko dla Knighta i EK
Mozna zucac go co 15 minut.
Okres czasu 5 minut.
Po zuceniu nie powiela sie.

2. Czar baffujacy
Dodaje <10> skilli 1 Skilla
Okres czasu 5 minut.
Mozna zucac co 20 minut.
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj : Items
Wersja Tibi : 8.10
Witam chcia?bym poprosic o kilka itemk?w ktorymi sa :
1.Nazwa: Freezing Staff
Wysyla wiazke obrazek siegajacych od 450hp, az do 700hp, przy jednoczesnym zuzyciu 40 many. Jej zasieg to 6 SQM, a zadawane przez nia obrazenia sa od zywiolu - smierc.
2.Nazwa: Crystal Arrow
Ma nieograniczony zasieg a jej celnosc to 90%.Atakuje z energi 2x400,3x200,4x125 i jest od 100 lvla. Co do tego itemku dawales mi go ale nie atakowa? on tak mocno jakbym chcia?.
3.Nazwa: Assassin Star
Bron dla Paladyna od 1 levelu. Posiada 100 atk, i zabiera hp od ognia 3x 200, Zasieg broni to 5 SQM, a celnosc 80%.

Kod crystal arrowa kt?ry mi poda?es:
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, 1)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ARROW)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_SKILL, -0.1, -400, -1.1, -400)
local condition = createConditionObject(CONDITION_ENERGY)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_DELAYED, 1)
addDamageCondition(condition, 2, 1000, -400)
addDamageCondition(condition, 2, 1500, -200)
addDamageCondition(condition, 3, 2000, -150)
setCombatCondition(combat, condition)
function onUseWeapon(cid, var)
	return doCombat(cid, combat, var)
end

Rodzaj: Npc
Tibia : 8.10
Arbuzzi ma sprzedawac tylko promocje i wszystkie te skrypty na silnik .xml
Z g?ry dzieki jak zawsze za help repucik xP
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Klient: 8.4
Silnik: The Forgotten Server - Version 0.2 (Mystic Spirit).
skrypty:
(actions)1. Na to zeby zostac mieszkancem miasta
(raids albo talkactions)2. Zeby zrobic atak potworow (naprzyklad respawn raz na tydzien ferumbrasa)
(talkactions)3. skrypt na restart servera
(talkactions)4. skrypt na save servera
(actions)5. skrypt na arene


BEDE BARDZO WDZIECZNY CZEKAM NA ODPOWIEDZ
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Wchodzisz w data/actions/scripts/skrypt1.lua
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local pozycja1 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local pozycja2 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local pozycja3 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local pozycja4 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local pozycja5 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local pozycja6 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local pozycja7 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local pozycja8 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local pozycja9 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local pozycja10 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local name = "rotworm"
	if(item.itemid == 200) then ---- 200 zmienic na id dzwigni
	doSummonCreature(name, pozycja1)
	doSummonCreature(name, pozycja2)
	doSummonCreature(name, pozycja3)
	doSummonCreature(name, pozycja4)
	doSummonCreature(name, pozycja5)
	doSummonCreature(name, pozycja6)
	doSummonCreature(name, pozycja7)
	doSummonCreature(name, pozycja8)
	doSummonCreature(name, pozycja9)
	doSummonCreature(name, pozycja10)
	end
 return 1
end
Wchodzisz w data/actions/actions.xml
Kod:
<action uniqueid="UNIQUE ID DZWIGNI" script="skrypt1.lua" />
i juz all gotowe ;] konfiguracja na gorze

NAPISZ CZY DZIALA!

Mo?esz mi przerobi? ten skrypt ?eby by?o OnStepIn??

Za pomoc reput.
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Klient: 8.4
Silnik: The Forgotten Server - Version 0.2 (Mystic Spirit).
skrypty:
(actions)1. Na to zeby zostac mieszkancem miasta
(raids albo talkactions)2. Zeby zrobic atak potworow (naprzyklad respawn raz na tydzien ferumbrasa)
(talkactions)3. skrypt na restart servera
(talkactions)4. skrypt na save servera
(actions)5. skrypt na arene
BEDE BARDZO WDZIECZNY CZEKAM NA ODPOWIEDZ

1
2 /

HWA?A TEMU KTO WYMY?LI? OPCJE SZUKAJ
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: czar
Wersja tibii: np. 7.6
O czym ma by? skrypt. gdy wypowiem czar (zabiera 420 many) potw?r znika(zale?y jaki mlvl)
Szczeg??y: czar tylko gdy za?o?ymy wanda, roda
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: actions
wersja: 8.4
O czym ma by? skrypt: chcialbym skrypt dzieki ktoremu jesli klikne jakos skrzynke to bedzie nagroda tzw. chest quest
Szczeg??y: na moim silniku niedziala jesli ustawie w map edytorze ID itemu na skrzynce. (mam jeden skrypt ktory dziala ale jest ustawiony tylko na bezposrednia skrzynke. i moglbym zrobic tych skryptow wiele do kazdej skrzynki questowej ale ja chcialbym miec zawsze taka sama skrzynke i czy niedalo by sie jakos to napisac na podstawie AID??)
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Wiem, ?e nie na temat, ale... LUDZIE! Je?li chcecie skrypt nie wymy?lajcie niemo?liwego! Mo?e jeszcze na latanie, patrzenie na niebo podcieranie ty?ka, no nie wiem! Trzeba tak?e zwa?a?, ?e niekt?rych rzeczy nie da si? zrobi? na 7.6 co by si? da?o na 8.4 - kwestia wersji i mo?liwo?ci lua...

I przypominam, ?e:
Gelio napisał:
Zasady dodawania pr??b
1. Je?eli chcesz doda? swoj? pro?b? na skrypt musisz najpierw sprawdzi? ile pr??b zosta?o nie spe?nionych. Je?eli wi?cej jak 3 pro?by nie zosta?y jeszcze spe?nione (b?d? napisa?em, ?e skryptu nie zrobi? bo si? nie da) nie pisz wi?cej post?w. Je?eli b?dzie wi?cej ni? 3 pro?by i ty napiszesz jeszcze jedn? to zostaniesz odpowiednio "nagrodzony" od moderatora forum.
Ma to wygl?da? tak: pro?by(maksymalnie 3); skrypt/kilka skrypt?w; pro?by (patrzysz ile pr??b zosta?o spe?nionych i odejmujesz t? liczb? od 3 np. 2 zosta?y spe?nione: 3-2 = 1, wtedy mo?esz napisa? 1 pro?b?); nast?pnie dalej skrypty i tak w k??ko
2. Podzi?kowania za skrypty albo b??dy w skryptach nale?y zg?asza? na PW (Prywatna Wiadomo??).
 
Status
Zamknięty.
Do góry