• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Skrypty] Zam?wienia

Status
Zamknięty.
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: Items
Wersja tibii: 8.2
O czym ma by? skrypt :
Tu jest ca?y skrypt :
Tylko oto chodzi ?? m?j silnik nie posiada functions.lua

Da rade to jako? przerobi? ?

Bardzo prosz?
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: np.actions
Wersja tibii: np. 8.31
A wi?c tak chodzi mi o takie co? wchodz? do sali zabijam sobie potworka i znika m wall do nast?pnego tp'ka ale nie wchodz? tam solo jak w svarground arenie tylko z ekipa tak jak na inqustion quescie all wchpdzi zabija potworka i sie odblokowuje tzn znika m wall a pod nim
teleport albo dzwignia ;] plz o taki skrypt
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

nazwa: Pokemon
Tibia: 7.6
skrypt: skrypt na udoskonalone wywolywanie pokemonow
Prosze o pomoc ;]
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: Actions?
Tibia: 8.31
Co robi?: Je?li wejdziemy w teleport jeste?my mieszka?cami danego miasta.
Najlepiej zr?b oko?o 10 miast. Sam sobie powpisuje pozycje.
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Tibia:7.6
Witam Potrzebuje NPC ktory bedzie potrafil sprzedawac itemki takie jak
08:34 You see a joes jersey (Arm:100).Id: 2656
08:34 You see a joes skirt (Arm:25).Id: 3983
08:34 You see a blessed shield (Atk:0 Def:45).Id: 2523
08:34 You see a joe helm (Arm:40).Id: 2665. Pos: 214 91 7
08:34 You see a throwing joes (Atk:250 Def:100).Id: 3966
08:34 You see a Soft boots (Arm:10).Id: 2640
08:34 You see a Knightmare (Atk:250 Def:250).Id: 3963
08:34 You see a golden mace (Atk:50 Def:20).Id: 2437
08:34 You see a great axe (Atk:70 Def:22).Id: 2415
Jakby Co Position Npc 215 94 7(ale to zb?dne)
Chcialbym zeby npc nazywal sie Morgan-Wyglad bez znaczenia
(Odswiezylem Bo Mnie Przeoczyles)
Chcia?bym Jeszcze Prosi? O Npc Kt?ry Og?asza Co Np 10 Minut Jakas Wiadomo?c Na Czerwono tylko ze w uorkach niema talk actions a niewiem czy to sie da zrobic w actions-i wogule niewiem jak to zrobic
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

nazwa: Pokemon
Tibia: 7.6
skrypt: skrypt na udoskonalone wywolywanie pokemonow
Prosze o pomoc ;]


Chodzi o pokeball?

data/actions/scripts zrob pokeball.lua
A w nim:
Kod:
local notAllowed = {"[COLOR="Red"]czego nie mozna lapac np. Slime[/COLOR]", "[COLOR="Red"]czego nie mozna lapac np. Demon[/COLOR]"}
local storage = {
    status = 25650,
    pokeName = 25651
}
local actionid_used = 7510
 
function onUse(cid, item, fromPos, item2, toPos)
    local pokeballStatus = getPlayerStorageValue(cid, storage.status)
    local pokeName = getPlayerStorageString(cid, storage.pokeName)
    pos = getPlayerPosition(cid) pos.stackpos = 0
    if getTilePzInfo(toPos) == 0 and getTilePzInfo(pos) == 0 then
        if pokeballStatus == -1 then
            toPos.stackpos = 253
            local pokeThing = getThingfromPos(toPos)
            if isCreature(pokeThing.uid) == TRUE then
                if isPlayer(pokeThing.uid) == FALSE then
                    local pokename_ = getCreatureName(pokeThing.uid)
                    if item.actionid ~= actionid_used then
                    --    local maxHealth = 400
                    --    local creatureHealth = getCreatureHealth(pokeThing.uid)
                    --    local divNum = (string.len(maxHealth)-1)^2
                    --    local result = math.floor((creatureHealth/divNum)/10)
                    --    local chance = math.random(1, math.random(4, math.random(7, math.max(result, 7))))
                    --    if chance == result then
                            if isInTable(notAllowed, pokename_) == TRUE then
                                doPlayerSendCancel(cid, "Nie mozesz tego lapac!")
                            else
                                setPlayerStorageString(cid, storage.pokeName, pokename_)
                                doRemoveCreature(pokeThing.uid)
                                doSendDistanceShoot(fromPos, toPos, 37)
                                setPlayerStorageValue(cid, storage.status, 1)
                                doSetItemSpecialDescription(item.uid, "To zawiera " .. pokename_ .. ".")
                                doSetItemActionId(item.uid, actionid_used)
                            end
                    --    else
                    --        doSendMagicEffect(fromPos, 2)
                    --        doPlayerSendCancel(cid, "Pokemon wolny!")
                    --    end
                    elseif item.actionid == actionid_used and pokename_  == pokeName then
                        doPlayerSay(cid, pokeName .. " WRACAJ!", TALKTYPE_SAY)
                        doRemoveCreature(pokeThing.uid)
                        doSetItemSpecialDescription(item.uid, "To zawiera " .. pokename_ .. ".")
                        setPlayerStorageValue(cid, storage.status, 1)
                        doSendDistanceShoot(fromPos, toPos, 37)
                    else
                        doSendMagicEffect(fromPos, 2)
                        doPlayerSendCancel(cid, "Ten pokeball jest uzywany!")
                    end
                else
                    doPlayerSendCancel(cid, "Nie mozesz tego lapac!")
                end
            else
                doPlayerSendCancel(cid, "Nie ma takiego potwora!")
            end
        elseif pokeballStatus == 1 then
            summons = getCreatureSummons(cid)
        --    if #summons >= 2 then
        --        doPlayerSendCancel(cid, "Nie mozesz przyzwac wiecej pokemonow")
        --    else
                doConvinceSummon(cid, pokeName, 0, toPos)
                doSendDistanceShoot(fromPos, toPos, 37)
                doPlayerSay(cid, pokeName .. " IDZ!", TALKTYPE_SAY)
                setPlayerStorageValue(cid, storage.status, -1)
                doSetItemSpecialDescription(item.uid, "Jest pusty.")
        --    end
        end
    else
        doPlayerSendCancel(cid, "Nie mozesz tego uzyc w PZ.")
    end
    return 1
end 
 
function isInTable(t, val)
    for _, v in pairs(t) do
        if v == val then
            return TRUE
        end
    end
    return LUA_ERROR
end
w data/actions/actions.xml dodaj:
Kod:
<action itemid="[COLOR="Red"]ID Pokeball'a[/COLOR]" script="pokeball.lua" allowfaruse="1" blockwalls="1" />

Ale pamietaj!Pokeball musi byc rzecza ktora mozna uzyc "with crosshair"!

Nie wiem czy zadzia?a.
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Refresh Temaciku :D (Jak co modki mozecie mi dac ostrzezenie za zbednego posta)
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Gelio dzi?ki, tamten skrypt dzia?a :)

Typ:Action
Wersja:8.22 TFS
Opis:U?ycie skrzyni doda nam:
3cc-zaznacz gdzie wpisa? ID
5 talons w czerwonym worku-tak jak wy?ej

I to tyle :)
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

ludzie... umiecie czyta? ? tylko 3x zam?wienia.. a ja ju? tutaj widze 4...
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: np.actions
Wersja tibii: np. 8.31
A wi?c tak chodzi mi o takie co? wchodz? do sali zabijam sobie potworka i znika m wall do nast?pnego tp'ka ale nie wchodz? tam solo jak w svarground arenie tylko z ekipa tak jak na inqustion quescie all wchpdzi zabija potworka i sie odblokowuje tzn znika m wall a pod nim
teleport albo dzwignia ;] plz o taki skrypt
Zedytuj sobie arene svar ;]

Pozdro,
Gelio

Edit:
Rodzaj: Actions?
Tibia: 8.31
Co robi?: Je?li wejdziemy w teleport jeste?my mieszka?cami danego miasta.
Najlepiej zr?b oko?o 10 miast. Sam sobie powpisuje pozycje.
Citizen?w ju? du?o jest. Jeden na 1/2 stronie wcze?niej. Wystarczy poszuka?.

Pozdro,
Gelio

Edit:
Tibia:7.6
Witam Potrzebuje NPC ktory bedzie potrafil sprzedawac itemki takie jak
08:34 You see a joes jersey (Arm:100).Id: 2656
08:34 You see a joes skirt (Arm:25).Id: 3983
08:34 You see a blessed shield (Atk:0 Def:45).Id: 2523
08:34 You see a joe helm (Arm:40).Id: 2665. Pos: 214 91 7
08:34 You see a throwing joes (Atk:250 Def:100).Id: 3966
08:34 You see a Soft boots (Arm:10).Id: 2640
08:34 You see a Knightmare (Atk:250 Def:250).Id: 3963
08:34 You see a golden mace (Atk:50 Def:20).Id: 2437
08:34 You see a great axe (Atk:70 Def:22).Id: 2415
Jakby Co Position Npc 215 94 7(ale to zb?dne)
Chcialbym zeby npc nazywal sie Morgan-Wyglad bez znaczenia
(Odswiezylem Bo Mnie Przeoczyles)
Chcia?bym Jeszcze Prosi? O Npc Kt?ry Og?asza Co Np 10 Minut Jakas Wiadomo?c Na Czerwono tylko ze w uorkach niema talk actions a niewiem czy to sie da zrobic w actions-i wogule niewiem jak to zrobic
Daj przyk?adowego NPC. Mo?e mi si? uda co? zrobi?. ?ci?gn? jaki? mazurski, bo do 7.6 jeszcze NPC'?w nie robi?em. Zobacze jak tam jest.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

TO XML ACTIONS
- <npc name="Rulaha" script="data/npc/scripts/seller.lua" access="3" lookdir="2">
<mana now="800" max="800" />
<health now="200" max="200" />
<look type="128" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="1521" />
</npc>
-------------------------------------------------------------------------
TO LUA SCRIPTS

focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
ox = 145
oy = 50
oz = 7
max = 5
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)

end

function onCreatureAppear(creature)

end

function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
talk_start = 0
end
end


function onCreatureTurn(creature)

end

function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end


function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)

if ((string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)')) and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 3 then
selfSay('Hello, ' .. creatureGetName(cid) .. '! I sell ropes (50gps), shovels (20gps),pickaxe (100k FUCKERSHAHAHAH), backpacks in all colors (10gps), manafluids (100gps), lifefluids (60gps) and fishing rods (100gps). I buy vials (10gps).')
focus = cid
talk_start = os.clock()

elseif string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 3 then
selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! I talk to you in a minute.')

elseif msgcontains(msg, 'rope') and focus == cid then
buy(cid,2120,1,50)
talk_start = os.clock()

elseif msgcontains(msg, 'shovel') and focus == cid then
buy(cid,2554,1,20)
talk_start = os.clock()

elseif msgcontains(msg, 'brown backpack') and focus == cid then
buy(cid,1988,1,10)
talk_start = os.clock()


elseif msgcontains(msg, 'green backpack') and focus == cid then
buy(cid,1998,1,10)
talk_start = os.clock()

elseif msgcontains(msg, 'yellow backpack') and focus == cid then
buy(cid,1999,1,10)
talk_start = os.clock()

elseif msgcontains(msg, 'red backpack') and focus == cid then
buy(cid,2000,1,10)
talk_start = os.clock()

elseif msgcontains(msg, 'purple backpack') and focus == cid then
buy(cid,2001,1,10)
talk_start = os.clock()

elseif msgcontains(msg, 'blue backpack') and focus == cid then
buy(cid,2002,1,10)
talk_start = os.clock()

elseif msgcontains(msg, 'black backpack') and focus == cid then
buy(cid,2003,1,10)
talk_start = os.clock()

elseif msgcontains(msg, 'orange backpack') and focus == cid then
buy(cid,2004,1,10)
talk_start = os.clock()

elseif msgcontains(msg, 'jungle backpack') and focus == cid then
buy(cid,3940,1,10)
talk_start = os.clock()

elseif msgcontains(msg, 'pickaxe') and focus == cid then
buy(cid,2553,1,1000000)
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'pick') and focus == cid then
buy(cid,2553,1,1000000)
talk_start = os.clock()

elseif msgcontains(msg, 'manafluid') and focus == cid then
buy(cid,2006,7,100)
talk_start = os.clock()

elseif msgcontains(msg, '20 manafluids') and focus == cid then
BuyContainer(cid,2812,7,2000)
talk_start = os.clock()

elseif msgcontains(msg, 'ice rapier') and focus == cid then
BuyContainer(cid,3222,1,2000)
talk_start = os.clock()

elseif msgcontains(msg, 'lifefluid') and focus == cid then
buy(cid,2006,10,60)
talk_start = os.clock()

elseif msgcontains(msg, 'fishing rod') and focus == cid then
buy(cid,2580,1,100)
talk_start = os.clock()

elseif (msgcontains(msg, 'vial') or msgcontains(msg, 'flask')) and focus == cid then
sell(cid,2006,1,10)
talk_start = os.clock()

elseif string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 3 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end


function onCreatureChangeOutfit(creature)

end


function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Next Please...')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
end
end
if focus == 0 then
cx, cy, cz = selfGetPosition()
randmove = math.random(1,20)
if randmove == 1 then
nx = cx + 1
end
if randmove == 2 then
nx = cx - 1
end
if randmove == 3 then
ny = cy + 1
end
if randmove == 4 then
ny = cy - 1
end
if randmove >= 5 then
nx = cx
ny = cy
end
moveToPosition(nx, ny, cz)
--summons = 30
--summons2 = 30
end
end
Hp I Mana Do Npc Zbedna
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Gelio dzi?ki, tamten skrypt dzia?a :)
Typ:Action
Wersja:8.22 TFS
Opis:U?ycie skrzyni doda nam:
3cc-zaznacz gdzie wpisa? ID
5 talons w czerwonym worku-tak jak wy?ej
I to tyle :)
Takie mini wyzwanie ;].
Je?eli chodzi o jeden skrypt:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local ccID = 1234   -- id cc
local ileCC = 3   -- Ile cc ma dac
local talonID = 1234   -- id talonu
local ileTalonow = 5  -- Ile talonow ma dac
local czerwonyBagID = 1234   -- ID czerwonego baga
local storage = 1548
if (getPlayerStorageValue(cid,1548) == -1) then
	local bag = doPlayerAddItem(cid,czerwonyBagID,1)
	doAddContainerItem(cid,talonID,ileTalonow)
	doPlayerAddItem(cid,ccID,ileCC)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You have found red bag with ".. ileTalonow .." talons and ".. ileCC .." crystal coins.")
else
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"It\'s empty.")
end
end
Je?eli o dwa oddzielne skrypty to napisz.

Pozdro,
Gelio

Edit:
TO XML ACTIONS
- <npc name="Rulaha" script="data/npc/scripts/seller.lua" access="3" lookdir="2">
<mana now="800" max="800" />
<health now="200" max="200" />
<look type="128" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="1521" />
</npc>
-------------------------------------------------------------------------
TO LUA SCRIPTS
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
ox = 145
oy = 50
oz = 7
max = 5
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end
function onCreatureAppear(creature)
end
function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
function onCreatureTurn(creature)
end
function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)
if ((string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)')) and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 3 then
selfSay('Hello, ' .. creatureGetName(cid) .. '! I sell ropes (50gps), shovels (20gps),pickaxe (100k FUCKERSHAHAHAH), backpacks in all colors (10gps), manafluids (100gps), lifefluids (60gps) and fishing rods (100gps). I buy vials (10gps).')
focus = cid
talk_start = os.clock()
elseif string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 3 then
selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! I talk to you in a minute.')
elseif msgcontains(msg, 'rope') and focus == cid then
buy(cid,2120,1,50)
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'shovel') and focus == cid then
buy(cid,2554,1,20)
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'brown backpack') and focus == cid then
buy(cid,1988,1,10)
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'green backpack') and focus == cid then
buy(cid,1998,1,10)
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'yellow backpack') and focus == cid then
buy(cid,1999,1,10)
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'red backpack') and focus == cid then
buy(cid,2000,1,10)
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'purple backpack') and focus == cid then
buy(cid,2001,1,10)
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'blue backpack') and focus == cid then
buy(cid,2002,1,10)
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'black backpack') and focus == cid then
buy(cid,2003,1,10)
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'orange backpack') and focus == cid then
buy(cid,2004,1,10)
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'jungle backpack') and focus == cid then
buy(cid,3940,1,10)
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'pickaxe') and focus == cid then
buy(cid,2553,1,1000000)
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'pick') and focus == cid then
buy(cid,2553,1,1000000)
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'manafluid') and focus == cid then
buy(cid,2006,7,100)
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, '20 manafluids') and focus == cid then
BuyContainer(cid,2812,7,2000)
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'ice rapier') and focus == cid then
BuyContainer(cid,3222,1,2000)
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'lifefluid') and focus == cid then
buy(cid,2006,10,60)
talk_start = os.clock()
elseif msgcontains(msg, 'fishing rod') and focus == cid then
buy(cid,2580,1,100)
talk_start = os.clock()
elseif (msgcontains(msg, 'vial') or msgcontains(msg, 'flask')) and focus == cid then
sell(cid,2006,1,10)
talk_start = os.clock()
elseif string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 3 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Next Please...')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
end
end
if focus == 0 then
cx, cy, cz = selfGetPosition()
randmove = math.random(1,20)
if randmove == 1 then
nx = cx + 1
end
if randmove == 2 then
nx = cx - 1
end
if randmove == 3 then
ny = cy + 1
end
if randmove == 4 then
ny = cy - 1
end
if randmove >= 5 then
nx = cx
ny = cy
end
moveToPosition(nx, ny, cz)
--summons = 30
--summons2 = 30
end
end
Hp I Mana Do Npc Zbedna
LUBLIN ROXX!!!
Skrypt LUA wygl?da tak:
Kod:
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
ox = 145
oy = 50
oz = 7
max = 5
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)

end

function onCreatureAppear(creature)

end

function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
talk_start = 0
end
end


function onCreatureTurn(creature)

end

function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end


function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)

if ((string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)')) and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 3 then
selfSay('Hello, ' .. creatureGetName(cid) .. '! I sell [COLOR="Red"]joes jersey (1234 gp) i tu piszesz inne rzeczy, ktore sprzedaje.[/COLOR]')
focus = cid
talk_start = os.clock()

elseif string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 3 then
selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! I talk to you in a minute.')

[COLOR="Lime"]elseif msgcontains(msg, 'joes jersey') and focus == cid then
buy(cid,2656,1,1234)
talk_start = os.clock()[/COLOR]

elseif string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 3 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end


function onCreatureChangeOutfit(creature)

end


function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Next Please...')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
end
end
if focus == 0 then
cx, cy, cz = selfGetPosition()
randmove = math.random(1,20)
if randmove == 1 then
nx = cx + 1
end
if randmove == 2 then
nx = cx - 1
end
if randmove == 3 then
ny = cy + 1
end
if randmove == 4 then
ny = cy - 1
end
if randmove >= 5 then
nx = cx
ny = cy
end
moveToPosition(nx, ny, cz)
--summons = 30
--summons2 = 30
end
end
czerwony - co ma pisa? jak gracz powie hi
zielony - ten tekst powtarzasz do ka?dego itemu.
Obja?nienia:
Kod:
elseif msgcontains(msg, '[COLOR="Lime"]joes jersey[/COLOR]') and focus == cid then
buy(cid,[COLOR="DarkOrange"]2656[/COLOR],1,[COLOR="Yellow"]1234[/COLOR])
talk_start = os.clock()
zielony - jaki tekst ma powiedzie? gracz
ciemno-pomara?czowy - id itemu, kt?ry dostanie gracz
???ty - za jak? cen? gracz dostanie ten item. Cena w gp.


Wystarczy potw?rzy? ten fragment kodu tyle razy, ile jest item?w. Mam nadziej?, ?e sobie poradzisz.


Pozdro,
Gelio


P.S.: Jak jeste? z Lublina to:
LUBLIN ROX!
xD
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Siemka Gelio mam pytanie umia?by? przerobi? czar z 7.6 na 8.1 jak tak to masz :).
attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_NONE

hitEffect = NM_ME_NONE
damageEffect = NM_ME_MAGIC_ENERGIE
animationColor = RED
offensive = false
drawblood = false

MagicShieldObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
speed = getSpeed(cid)
time = 110 -- 2:00 minutes
addspeed = (speed*1.6)-24
changeSpeed(cid, addspeed, time)
setPlayerLightLevel(cid,12)

ret = doTargetMagic(cid, centerpos, MagicShieldObject:ordered())
if (ret) then
changeOutfit(cid,time,30)
juujinbunshin(cid, time)
end
return ret
end
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Jak Co Jestem Z LUBINA
LUBIN ROX!
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Siemka Gelio mam pytanie umia?by? przerobi? czar z 7.6 na 8.1 jak tak to masz :).
Powiedz co on ma robi?.
I dlaczego w jednym temacie (co "napisa?e?" mojego skrypta) na 2 stronie jest:
Jozo16 napisał:
jak ten Cep Gelio ...
W to ju? nie wnikam. Powiedz co ma robi?.

Pozdro
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Gelio znalaz?em tw?j pewien skrypt:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local nagroda = 7735  
local ile = 1   
local monsters = {"Grim Reaper", "Grim Reaper", "Grim Reaper"}
local positions = {{x=1029, y=1046, z=8}, {x=1030, y=1046, z=8}, {x=1028, y=1046, z=8}}
local lewy_gorny = {x=1027, y=1045, z=8}  
local prawy_dolny = {x=1031, y=1048, z=8} 
ile_monsterow = 0  
local storage = getPlayerStorageValue(cid, 6555)
if (storage == -1) then
	for i=1, #monsters do
	doSummonCreature(monsters[i], positions[i])
	end
	setPlayerStorageValue(cid,6555,1)
elseif (storage == 1) then
	for x=lewy_gorny.x, prawy_dolny.x do
		for y=lewy_gorny.y, prawy_dolny.y do
			local monsterpos = {x=x, y=y, z=lewy_gorny.z}
			local monster = getThingfromPos(monsterpos)
			if (monster > 0) then
			if (isPlayer(monster) == -1) then
				ile_monsterow = ile_monsterow+1
			end
			end
		end
	end
	if (ile_monsterow == 0) then
		doPlayerAddItem(cid,nagroda,ile)
		setPlayerStorageValue(cid,6555,2)
		doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Pokonales juz wszystkie potwory. W nagrode dostajesz ".. ile .." super rozdzke.")
	else
		doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Musisz pokonac jeszcze ".. ile_monsterow .." potworow.")
	end
elseif (storage == 2) then
	doPlayerSendTextMessage(cid,22,"To jest puste.")
end
end

Skonfigurowa?em...ale mam pro?b? da sie tak zrobi? aby ka?demu vocation dawal inny item?Jezeli tak to mi to przerob a konfiguracje uzupelnie.
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Gelio znalaz?em tw?j pewien skrypt:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local nagroda = 7735  
local ile = 1   
local monsters = {"Grim Reaper", "Grim Reaper", "Grim Reaper"}
local positions = {{x=1029, y=1046, z=8}, {x=1030, y=1046, z=8}, {x=1028, y=1046, z=8}}
local lewy_gorny = {x=1027, y=1045, z=8}  
local prawy_dolny = {x=1031, y=1048, z=8} 
ile_monsterow = 0  
local storage = getPlayerStorageValue(cid, 6555)
if (storage == -1) then
	for i=1, #monsters do
	doSummonCreature(monsters[i], positions[i])
	end
	setPlayerStorageValue(cid,6555,1)
elseif (storage == 1) then
	for x=lewy_gorny.x, prawy_dolny.x do
		for y=lewy_gorny.y, prawy_dolny.y do
			local monsterpos = {x=x, y=y, z=lewy_gorny.z}
			local monster = getThingfromPos(monsterpos)
			if (monster > 0) then
			if (isPlayer(monster) == -1) then
				ile_monsterow = ile_monsterow+1
			end
			end
		end
	end
	if (ile_monsterow == 0) then
		doPlayerAddItem(cid,nagroda,ile)
		setPlayerStorageValue(cid,6555,2)
		doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Pokonales juz wszystkie potwory. W nagrode dostajesz ".. ile .." super rozdzke.")
	else
		doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Musisz pokonac jeszcze ".. ile_monsterow .." potworow.")
	end
elseif (storage == 2) then
	doPlayerSendTextMessage(cid,22,"To jest puste.")
end
end
Skonfigurowa?em...ale mam pro?b? da sie tak zrobi? aby ka?demu vocation dawal inny item?Jezeli tak to mi to przerob a konfiguracje uzupelnie.
Prosze:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local monsters = {"Grim Reaper", "Grim Reaper", "Grim Reaper"}
local positions = {{x=1029, y=1046, z=8}, {x=1030, y=1046, z=8}, {x=1028, y=1046, z=8}}
local lewy_gorny = {x=1027, y=1045, z=8}  
local prawy_dolny = {x=1031, y=1048, z=8}
local nagrody = {
sorcerer = {nagroda=7735, ile=2, itemName = "2 super rozdzki"}}, 
druid = {nagroda=7735, ile=1, itemName = "super rozdzke"}}, 
paladin = {nagroda=7735, ile=1, itemName = "super rozdzke"}},
knight = {nagroda=7735, ile=1, itemName = "super rozdzke"}},
master_sorcerer = {nagroda=7735, ile=1, itemName = "super rozdzke"}},
elder_druid = {nagroda=7735, ile=1, itemName = "super rozdzke"}},
royal_paladin = {nagroda=7735, ile=1, itemName = "super rozdzke"},
elite_knight = {nagroda=7735, ile=1, itemName = "super rozdzke"}
}
ile_monsterow = 0  
local storage = getPlayerStorageValue(cid, 6555)
if (storage == -1) then
	for i=1, #monsters do
	doSummonCreature(monsters[i], positions[i])
	end
	setPlayerStorageValue(cid,6555,1)
elseif (storage == 1) then
	for x=lewy_gorny.x, prawy_dolny.x do
		for y=lewy_gorny.y, prawy_dolny.y do
			local monsterpos = {x=x, y=y, z=lewy_gorny.z}
			local monster = getThingfromPos(monsterpos)
			if (monster > 0) then
			if (isPlayer(monster) == -1) then
				ile_monsterow = ile_monsterow+1
			end
			end
		end
	end
	if (ile_monsterow == 0) then
		local voc = getPlayerVocation(cid)
		doPlayerAddItem(cid,nagrody[voc].nagroda,nagrody[voc].ile)
		setPlayerStorageValue(cid,6555,2)
		doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Pokonales juz wszystkie potwory. W nagrode dostajesz ".. nagrody[voc].itemName ..".")
	else
		doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Musisz pokonac jeszcze ".. ile_monsterow .." potworow.")
	end
elseif (storage == 2) then
	doPlayerSendTextMessage(cid,22,"To jest puste.")
end
end
I np. dla sorcerera wyskoczy wiadomo??:
Pokonales juz wszystkie potwory. W nagrode dostajesz 2 super rozdzki.
I w jego BP pojawia sie 2 x item o id 7735. Dla knighta:
Pokonales juz wszystkie potwory. W nagrode dostajesz super rozdzke.
A w BP 1 raz item o id 7735. Powinno dzia?a?.


Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: Actions,? ?
Wersja tibii: 8.2
O czym ma by? skrypt :
Tu jest ca?y skrypt :
Tylko oto chodzi ?? m?j silnik nie posiada functions.lua


Da rade to jako? przerobi? ?

Je?li nie da rady to mo?e jaki? inny system przeciw botom np. jak na podkarpackim czyli d?wignia pojawia si? po lewej albo po prawej stronie i trzeba wcisn?? jak si? co 15 min nie wci?nie postaci zostaje teleportowana do ?wi?tyni x 1000 y 1000 z 7

Bardzo prosz?

_______________
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Dzi?ki reput leci, a mam jeszcze jedno, nie wiem czy umiesz.
Typ:Movements
Wersja:8.22 TFS
Opis:?e na samym starcie playerem tak chodzi samo w r??ne miejsca jak tu, a ty nie mozesz sie ruszac:
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: Actions,? ?
Wersja tibii: 8.2
O czym ma by? skrypt :
Tu jest ca?y skrypt :
Tylko oto chodzi ?? m?j silnik nie posiada functions.lua
Da rade to jako? przerobi? ?
Je?li nie da rady to mo?e jaki? inny system przeciw botom np. jak na podkarpackim czyli d?wignia pojawia si? po lewej albo po prawej stronie i trzeba wcisn?? jak si? co 15 min nie wci?nie postaci zostaje teleportowana do ?wi?tyni x 1000 y 1000 z 7

Bardzo prosz?

_______________
Zamiast functions.lua u?yj koniec globals.lua. Na ko?cu dodaj kilka linijek i tam wklejaj to co ma by? w functions.

Pozdro,
Gelio

Edit:
Dzi?ki reput leci, a mam jeszcze jedno, nie wiem czy umiesz.
Typ:Movements
Wersja:8.22 TFS
Opis:?e na samym starcie playerem tak chodzi samo w r??ne miejsca jak tu, a ty nie mozesz sie ruszac:
Hmm... TFS ma funkcje mayNotMove? Zaraz sprawdz?. Jak ma, to ok. Jak nie, to niestety si? nie da ;/

Pozdro,
Gelio

@edit
Da si?. Napisz po kolei co ma robi?, to zrobi?.
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry