• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Skrypty] Zam?wienia

Status
Zamknięty.
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj:
actions / npc z reszt?... jak tobie ?atwiej poniewa? ja niewiem jak to ustawi?
Wersja tibii: 8.1
Zrobi?em nowe vokacje.
Kod:
<vocation id="9" name="Lord Vol De Mort" description="a Lord Volt De Mort" gaincap="2" gainhp="35" gainmana="65" gainhpticks="3.5" gainhpamount="90" gainmanaticks="1" gainmanaamount="600" gainsoulticks="15" gainsoulamount="1" maxsoul="200" manamultiplier="1.1" attackspeed="400" prevoc="5" basespeed="450">
	<diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
	<formula damage="1.2" defense="1.2" armor="1.2"/>
	<skill id="0" multiplier="2.0"/>
	<skill id="1" multiplier="2.0"/>
	<skill id="2" multiplier="2.0"/>
	<skill id="3" multiplier="2.0"/>
	<skill id="4" multiplier="2.0"/>
	<skill id="5" multiplier="1.4"/>
	<skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>
<vocation id="10" name="Brutetamer" description="an Brutetamer" gaincap="2" gainhp="35" gainmana="65" gainhpticks="3.5" gainhpamount="90" gainmanaticks="1" gainmanaamount="600" gainsoulticks="15" gainsoulamount="1" maxsoul="200" manamultiplier="1.1" attackspeed="400" prevoc="6" basespeed="450">
	<diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
	<formula damage="1.2" defense="1.2" armor="1.2"/>
	<skill id="0" multiplier="2.0"/>
	<skill id="1" multiplier="2.0"/>
	<skill id="2" multiplier="2.0"/>
	<skill id="3" multiplier="2.0"/>
	<skill id="4" multiplier="2.0"/>
	<skill id="5" multiplier="1.4"/>
	<skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>
<vocation id="11" name="Sniper Elite" description="from Sniper Elite" gaincap="2" gainhp="45" gainmana="45" gainhpticks="2" gainhpamount="320" gainmanaticks="2" gainmanaamount="320" gainsoulticks="15" gainsoulamount="1" maxsoul="200" manamultiplier="1.4" attackspeed="300" prevoc="7" basespeed="420">
	<diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
	<formula damage="1.3" defense="1.1" armor="1.1"/>
	<skill id="0" multiplier="1.8"/>
	<skill id="1" multiplier="1.8"/>
	<skill id="2" multiplier="1.8"/>
	<skill id="3" multiplier="1.8"/>
	<skill id="4" multiplier="1.05"/>
	<skill id="5" multiplier="1.05"/>
	<skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>
<vocation id="12" name="Chuck Noris" description="an Chuck Noris" gaincap="2" gainhp="65" gainmana="30" gainhpticks="1" gainhpamount="550" gainmanaticks="5" gainmanaamount="200" gainsoulticks="15" gainsoulamount="1" maxsoul="200" manamultiplier="3.0" attackspeed="350" prevoc="8" basespeed="480">
	<diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
	<formula damage="1.3" defense="1.2" armor="1.2"/>
	<skill id="0" multiplier="1.05"/>
	<skill id="1" multiplier="1.05"/>
	<skill id="2" multiplier="1.05"/>
	<skill id="3" multiplier="1.05"/>
	<skill id="4" multiplier="2.0"/>
	<skill id="5" multiplier="1.05"/>
	<skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>
I mam pro?b? aby? do npc Johnny doda? opcj? zmiany vokacji PO Masterze, Elderze, Royalu i Elite na te wymienione powy?ej. Mam nadzieje, ?e taka opcja istnieje. Nie musisz t?umaczy? edycjii bo z tym problemu nie mam.
Pozdro i THX
No i o co chodzi z tymi profesjami? A NPC Johnny musisz mi da? sw?j to go przerobie.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Ta wiadomo?? zosta?a skasowana przez Shadow. Pow?d: Spam. (czyt. pierwszy post)
Nie czytasz poprzednich postow to nie kasuj. Trzymam sie regulaminu tego tematu wiec otrzasnij sie. 3 zapytania po czym mozna oskarzac o spam.
Gelio potrzebowal bym jeszce skrypt na jakis amulet ktory nie wypda z zadnego potwora i gdy zaloze go na siebie przy dedzie nic nie spadnie nawet na rs do tego nie spadnie lvl,mlvl itp.
TFS Mystic Spirit 2.14
Items.
Nie da si? tego zrobi?. Tylko w C++, kt?rym si? nie zajmuj? ;/

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

a ja poprosze o skrypt na the oracle i jak zrobic aby czar na speeda dawal wiecej??
tibia 8.1
silnik stigma
moglbys mi jeszcze powiedziedz jak moge zmienic silnik zostawiajac mape i komendy?
bo podoba mi sie
Map? mo?esz skopiowa? z folderu data/world. Komend si? nie da. A The Oracle mog? zrobi? za $ :D Poniewa? du?o z tym roboty. Czar ?eby wi?cej speeda dawa?:
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_GREEN)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, 0)

local condition = createConditionObject(CONDITION_HASTE)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, [COLOR="Green"]180000[/COLOR])
setConditionFormula(condition, [COLOR="Red"]12.8, -24, 14.1, -24[/COLOR])
setCombatCondition(combat, condition)

function onCastSpell(cid, var)
	return doCombat(cid, combat, var)
end
zielony - na ile w milisekundach (1000 ms = 1 sek.) ma trwa? czar
czerwony - si?a haste
Mam nadziej?, ?e rozumiesz.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

A ja poprosi?bym o questa ;/
Uprzedzam ze nie za bardzo znam sie na rzeczy ale chce ;],
TFS, Eldin World, 8.31
1. a) taka szkrzynke ze jesli na nia klikniesz to dostaniesz klucz o xxx id i drugi raz juz nie bedziesz mogl,
b) Praktycznie tak samo tylko dostajesz item jakis z poszczegolnej skrzynki o xxx id. (nagroda z questa xd)
2. Drzwi od xxx lvl'a (tez miedzyinnymi do questa)
b) i ze jesli sie te drzwi przekroczy to pisze na pomaranczowo Congratulations etc. zrobiles quest etc.
3. *Bo chyba tyle mozna?xp* o teleport z danego miejsca do temple (wlasnie z tego quest, wchodzac no w ta niebieski tp.
P.S z gory dziekuje :D i mam wierze w ciebie ze mozesz to zrobic ;]
Jak to zrozumia?em:
1. a) Skrzynka, kt?ry tylko raz daje ci klucz o id xxx.
b) Skrzynka, kt?ra daje ci item tylko raz
2. Drzwi od xxx levela, po przej?ciu pisze: Congratulations!
3. Wchodzisz w tp i ci? teleportuje w dane miejce.

Jak to mo?na zrobi?:
1. Da si? oba.
2. Da si?, tyle ?e musisz wpisa? pozycje na g?rze.
3. Da si? zrobi?, ?e teleportuje w dane miejsce, poniewa? w TFS pod 8.2+ s? usuni?te funkcje, kt?re pobieraj? pozycje temple.

Kiedy to zrobie? Za chwile b?d?.

Pozdro,
Gelio

@edit
Skrypty:
1. Ten sam do keya i do itemu, wystarczy tylko zmieni? storage.
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local itemid = xxx   -- Jaki item ma byc dany
local storage = 3216

if (getPlayerStorageValue(cid,storage) == -1) then
	doPlayerAddItem(cid,itemid,1)
	setPlayerStorageValue(cid,storage,1)
	doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Dostales item o id ".. itemid ..".")
else
	doPlayerSendTextMessage(cid,22,"To jest puste.")
end
end
2. Na g?rze wpisz pozycje:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local pozycja1 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local pozycja2 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local text = "Congratulations!"
local position = getPlayerPosition(cid)
if (position == pozycja1) then
	doTeleportThing(cid,pozycja2)
	doPlayerSay(cid,text,16)
end
if (position == pozycja2) then
	doTeleportThing(cid,pozycja1)
	doPlayerSay(cid,text,16)
end
end
Z 3 to wystarczy zwyk?y tp.
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

tibia 8.10
silnik evo
zrobisz new oufit ? bo jak sam dodaje nie dziala
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Nowy outfit..? a masz swoj wyglad? masz edytor tibia.dat? i tibia.spr? jezeli tak to posuzkaj w google poradnika bo to w ogole nie skrypt
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

TFS 8.31

movents, action.

opis:
trein room tak jak na filmie jak bys mog to daodaj i potwora do postu

link:
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

TFS 8.31
movents, action.
opis:
trein room tak jak na filmie jak bys mog to daodaj i potwora do postu
link:
Mo?esz powiedzie? o co w tym chodzi? Bo to, ?e kto? pada to nic nie pokazuje.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Mo?esz powiedzie? o co w tym chodzi? Bo to, ?e kto? pada to nic nie pokazuje.
Pozdro,
Gelio
glownie mi chodzi oto ze jak koleszka wejdzie to mu sie pokarza te wodne smoki a jak zejda to ne z nikaja ale z takim pluskiem do wody

moge dozuci jescze kilka filmow

@ edit
jak sa nad woda to nichodzi jak ich postawie na ziemi ta chodza plz pomoz bo to jest juz wina mapy tylko nie weim jak se z tym poradzic
#EDIT
usunalem to stackpos
a potworki stoja na tym samym miejscu jak chcesz to moge ci nagrac filnik jak to chodzi i dal bym ci to tu albo na gg jak wolisz
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

glownie mi chodzi oto ze jak koleszka wejdzie to mu sie pokarza te wodne smoki a jak zejda to ne z nikaja ale z takim pluskiem do wody
moge dozuci jescze kilka filmow
To dorzucaj filmy, tylko m?w o co chodzi w nich.
Skrypta zaraz zrobie. Mam nadziej?, ?e ze zrobieniem potworka sobie poradzisz.

Zaraz dam edita.

Pozdro,
Gelio

@edit
Skrypt:
Na mapce do ka?dego pola trzeba ustawi? unique id. Potem skrypt (dla ka?dego pola oddzielny):
Kod:
function onStepIn(cid, item, pos)
local monster1 = "Trainer"  -- Nazwa 1 monstera
local monster2 = "Trainer"  -- Nazwa 2 monstera
local monster1pos = {x=xxx, y=yyy, z=z}   -- Pozycja 1 monstera
local monster2pos = {x=xxx, y=yyy, z=z}   -- Pozycja 2 monstera
local efekt = 33   -- Efekt, gdy potwory sie pojawiaja

doSummonCreature(monster1, monster1pos)
doSummonCreature(monster2, monster2pos)
doSendMagicEffect(monster1pos, efekt)
doSendMagicEffect(monster2pos, efekt)

end
To by? skrypt onStepIn. Na g?rze jak zwykle konfiguracja.
Do movements.xml dodajesz:
Kod:
<movevent event="StepIn" uniqueid="unique id pola" script="nazwa skryptu.lua" />
Teraz skrypt onStepOut:
Kod:
function onStepOut(cid, item, pos)
local monster1pos = {x=xxx, y=yyy, z=z, stackpos=253}   -- Pozycja 1 monstera
local monster2pos = {x=xxx, y=yyy, z=z, stackpos=253}   -- Pozycja 2 monstera
local monster1 = getThingfromPos(monster1pos)
local monster2 = getThingfromPos(monster2pos)
local efekt = 33 -- Efekt
local ile_hp1 = xxx  -- Ile hp ma potwor 1
local ile_hp2 = xxx  -- Ile hp ma potwor 2

doCreatureAddHealth(monster1, -ile_hp1)
doCreatureAddHealth(monster2, -ile_hp2)
doSendMagicEffect(monster1pos, efekt)
doSendMagicEffect(monster2pos, efekt)

end
Do movements.xml:
Kod:
<movevent event="StepOut" uniqueid="unique id tej kratki" script="nazwa skryptu.lua" />
Powinno dzia?a?.
A ja ju? musz? lecie? i skrypt?w na dzisiaj ju? nie b?dzie.

@up
No super. Ja tu si? trudze ze wszystkim a ty mi jeszcze m?wisz ?e co? ?le? Zmienia?e? co? w stackpos w drugim skrypcie? Je?eli nie i dalej nie dzia?a to usu? stackpos. A to ?e ci si? te monstery ruszaj?/nie ruszaj? to ju? nie moja wina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A w?a?nie: je?eli one si? ruszaj?, to mo?liwe, ?e jak schodzisz z tej p?ytki to monster?w nie ma na swoim miejscu?
Jak to nadal nie b?dzie dzia?a?, to przerobie tego skrypta tak, ?e na 100 % b?dzie dzia?a?.
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Data/movements/scripts/ring.lua
Kod:
function onEquip(cid, item, slot)
local voc = 1 --- numer profesji na ktora sie zmieni po zalozeniu ring'a
 if(slot == 9) then
doPlayerSetVocation(cid,voc)
 end
return 1
end
Data/movements/movements.xml
Kod:
<movevent event="Equip" itemid="Item ID" slot="ring" script=”ring.lua” />
Kod:
<movevent event="Equip" actionid="AID" slot="ring" script=”ring.lua” />
Kod:
<movevent event="Equip" uniqueid="UID" slot="ring" script=”ring.lua” />
Wybierasz 1 z wyzej podanych albo po id/aid/uid ;]
A jak wybrac id ringa? Np chce taki ring co nie mo?na go zdoby? na ots!?
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

zdeklarowac go w actions.xml po id

<movevent event="Equip" itemid="ID RINGA" slot="ring" script=”ring.lua” />
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

TFS 8.31
movents, action.
opis:
trein room tak jak na filmie jak bys mog to daodaj i potwora do postu
link:

a ps. mam takiego potwora prosze pozmieniaj i bedzie
w data/monster robisz skript o nazwie Trainer i wlejasz to

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Trainer" nameDescription="a Trianer" race="blood" experience="2300" speed="658" manacost="0">
<health now="320000" max="320000"/>
<look type="275" head="0" body="0" legs="0" feet="0" corpse="2952"/>
<targetchange interval="2000" chance="50"/>
<strategy attack="100" defense="0"/>
<flags>
<flag summonable="0"/>
<flag attackable="1"/>
<flag hostile="1"/>
<flag illusionable="0"/>
<flag convinceable="0"/>
<flag pushable="0"/>
<flag canpushitems="1"/>
<flag canpushcreatures="1"/>
<flag targetdistance="0"/>
<flag runonhealth="300"/>
</flags>
<attacks>
<attack name="melee" interval="2000" skill="80" attack="90"/>
<attack name="earth" interval="1000" chance="8" length="9" spread="3" min="-60" max="-275">
<attribute key="areaEffect" value="bigplants"/>
</attack>
<attack name="ice" interval="1000" chance="10" length="9" spread="3" min="-120" max="-300">
<attribute key="areaEffect" value="icearea"/>
</attack>
<attack name="drown" interval="1000" chance="11" radius="4" target ="1" min ="-20" max="-20">
<attribute key="areaEffect" value="bluebubble"/>
</attack>
</attacks>
<defenses armor="16" defense="25">
<defense name="healing" interval="600" chance="25" min="50" max="150">
<attribute key="areaEffect" value="blueshimmer"/>
</defense>
</defenses>
<immunities>
<immunity ice="1"/>
<immunity paralyze="1"/>
<immunity invisible="1"/>
</immunities>
<voices interval="3000" chance="200">
<voice sentence="CHHHRRRR"/>
<voice sentence="HISSSS"/>
</voices>
<elements>
<element firePercent="20"/>
<element energyPercent="-15"/>
<element physicalPercent="-15"/>
<element deathPercent="-15"/>
</elements>
<loot>
<item id="2148" countmax="71" chance="40000"/> <!-- Gold Coin -->
<item id="2146" countmax="4" chance="10000"/> <!-- Small Saphire -->
<item id="2666" countmax="4" chance="20000"/> <!-- Meat -->
<item id="7589" chance="10000"/> <!-- Strong Mana Potion -->
<item id="2214" chance="10000"/> <!-- Ring of Healing -->
<item id="7888" chance="9000"/> <!-- Glacier Amulet -->
<item id="7424" chance="9000"/> <!-- Lunar Staff -->
<item id="1987" chance="100000">
<inside>
<item id="2672" countmax="5" chance="20000"/> <!-- Dragon Ham -->
<item id="2148" countmax="80" chance="40000"/> <!-- Gold Coin -->
<item id="2183" chance="10000"/> <!-- Hailstorm Rod -->
<item id="8772" chance="2500"/> <!-- Serpent Coat -->
<item id="2158" chance="5000"/> <!-- Blue Gem -->
<item id="5741" chance="7000"/> <!-- Skull Helmet -->
<item id="8887" chance="4200"/> <!-- Frozen Plate -->
</inside>
</item>
</loot>
</monster>


potem w data/monster/monster.xml wpisujesz
<monster name="Trainer" file="Trainer.xml" />
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Przyda mi sie ten skrypt masz mo?e inne skrypty.
No wiezs ci?gle szukam skryptow.

Pozdrawiam Mod
moje GG:11323059
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Wszystko jest opisane ;) nie ma by? nic innego ni? to co umie?ci?em w po?cie.
1. Johnny ma sprzedawa? premium pierwsze (czyli. Master Sorka, Elder Druida, Royal Paladyna i Elite knighta) -> takiego Ci prze?le teraz
Kod:
local focus = 0
local talk_start = 0
local target = 0
local days = 0
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end
function onCreatureAppear(creature)
end
function onCreatureDisappear(cid, pos)
  	if focus == cid then
          selfSay('Good bye then.')
          focus = 0
          talk_start = 0
  	end
end
function onCreatureTurn(creature)
end
function msgcontains(txt, str)
  	return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
  	msg = string.lower(msg)
  	if (msgcontains(msg, 'hi') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
 		selfSay('Hello ' .. creatureGetName(cid) .. '! I sell premiums and promotions.')
 		focus = cid
 		talk_start = os.clock()
	elseif msgcontains(msg, 'hi') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
  		selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! I talk to you in a minute.')
  	elseif focus == cid then
		talk_start = os.clock()
		if msgcontains(msg, 'promotion') or msgcontains(msg, 'promote') then
 			if getPlayerVocation(cid) > 4 then
 				selfSay('Sorry, you are already promoted.')
 				talk_state = 0
 			elseif getPlayerLevel(cid) < 20 then
				selfSay('Sorry, you need level 20 to buy promotion.')
				talk_state = 0
			elseif not isPremium(cid) then
				selfSay('Sorry, you must be premium to buy promotion.')
				talk_state = 0
			else
				selfSay('Do you want to buy promotion for 20k?')
				talk_state = 1
			end
		elseif msgcontains(msg, 'premium') or msgcontains(msg, 'premmy') then
			selfSay('Do you want to buy 7 days of premium for 7k?')
			talk_state = 2
		elseif talk_state == 1 then
			if msgcontains(msg, 'yes') then
				if pay(cid,20000) then
					doPlayerSetVocation(cid, getPlayerVocation(cid)+4)
					selfSay('You are now promoted!')
				else
					selfSay('Sorry, you do not have enough money.')
				end
 			end
			talk_state = 0
		elseif talk_state == 2 then
			if msgcontains(msg, 'yes') then
				if pay(cid,7000) then
					selfSay('/premium '.. creatureGetName(cid) ..', 7')
					selfSay('You have 7 days of premium more!')
				else
					selfSay('Sorry, you do not have enough money.')
				end
			end
			talk_state = 0
  		elseif msgcontains(msg, 'bye')  and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
  			selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
  			focus = 0
  			talk_start = 0
  		end
  	end
end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
	doNpcSetCreatureFocus(focus)
  	if (os.clock() - talk_start) > 30 then
  		if focus > 0 then
  			selfSay('Next Please...')
  		end
  			focus = 0
  	end
 	if focus ~= 0 then
 		if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
 			selfSay('Good bye then.')
 			focus = 0
 		end
 	end
end
2. Ma sprzedawa? jako Premium2 (<- np.) te profesje podane przeze mnie.
Chyba jest to mozliwe, ?eby da? blokade na kupno premium2 jezeli niema sie premium1 a po napisaniu (gdy juz ma sie premium1 x.x!) Hi - premium2 - yes. Dawa?o nam nowe vokacje.
prevoc="5" <- "Master Sorcer" na "Lort de Mort"
prevoc="6" <- "Elder Druid" na "Brutetamer"
prevoc="7" <- "Royal Palladyn" na "Sniper Elite"
prevoc="8" <- "Elite Knight" na "Chuck Noris"
To code do tym vokacjii (umieszczone w poscie cytowanym by you)
Kod:
<vocation id="9" name="Lord Vol De Mort" description="a Lord Volt De Mort" gaincap="2" gainhp="35" gainmana="65" gainhpticks="3.5" gainhpamount="90" gainmanaticks="1" gainmanaamount="600" gainsoulticks="15" gainsoulamount="1" maxsoul="200" manamultiplier="1.1" attackspeed="400" prevoc="5" basespeed="450">
	<diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
	<formula damage="1.2" defense="1.2" armor="1.2"/>
	<skill id="0" multiplier="2.0"/>
	<skill id="1" multiplier="2.0"/>
	<skill id="2" multiplier="2.0"/>
	<skill id="3" multiplier="2.0"/>
	<skill id="4" multiplier="2.0"/>
	<skill id="5" multiplier="1.4"/>
	<skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>
<vocation id="10" name="Brutetamer" description="an Brutetamer" gaincap="2" gainhp="35" gainmana="65" gainhpticks="3.5" gainhpamount="90" gainmanaticks="1" gainmanaamount="600" gainsoulticks="15" gainsoulamount="1" maxsoul="200" manamultiplier="1.1" attackspeed="400" prevoc="6" basespeed="450">
	<diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
	<formula damage="1.2" defense="1.2" armor="1.2"/>
	<skill id="0" multiplier="2.0"/>
	<skill id="1" multiplier="2.0"/>
	<skill id="2" multiplier="2.0"/>
	<skill id="3" multiplier="2.0"/>
	<skill id="4" multiplier="2.0"/>
	<skill id="5" multiplier="1.4"/>
	<skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>
<vocation id="11" name="Sniper Elite" description="from Sniper Elite" gaincap="2" gainhp="45" gainmana="45" gainhpticks="2" gainhpamount="320" gainmanaticks="2" gainmanaamount="320" gainsoulticks="15" gainsoulamount="1" maxsoul="200" manamultiplier="1.4" attackspeed="300" prevoc="7" basespeed="420">
	<diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
	<formula damage="1.3" defense="1.1" armor="1.1"/>
	<skill id="0" multiplier="1.8"/>
	<skill id="1" multiplier="1.8"/>
	<skill id="2" multiplier="1.8"/>
	<skill id="3" multiplier="1.8"/>
	<skill id="4" multiplier="1.05"/>
	<skill id="5" multiplier="1.05"/>
	<skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>
<vocation id="12" name="Chuck Noris" description="an Chuck Noris" gaincap="2" gainhp="65" gainmana="30" gainhpticks="1" gainhpamount="550" gainmanaticks="5" gainmanaamount="200" gainsoulticks="15" gainsoulamount="1" maxsoul="200" manamultiplier="3.0" attackspeed="350" prevoc="8" basespeed="480">
	<diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
	<formula damage="1.3" defense="1.2" armor="1.2"/>
	<skill id="0" multiplier="1.05"/>
	<skill id="1" multiplier="1.05"/>
	<skill id="2" multiplier="1.05"/>
	<skill id="3" multiplier="1.05"/>
	<skill id="4" multiplier="2.0"/>
	<skill id="5" multiplier="1.05"/>
	<skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>

Pozdrawiam. Wszystko opisa?em nie kaz mi pisac nowych post?w... bo masz tu spam jakich ma?o i edit mi nic nie da ;)
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Wszystko jest opisane ;) nie ma by? nic innego ni? to co umie?ci?em w po?cie.
1. Johnny ma sprzedawa? premium pierwsze (czyli. Master Sorka, Elder Druida, Royal Paladyna i Elite knighta) -> takiego Ci prze?le teraz
Kod:
local focus = 0
local talk_start = 0
local target = 0
local days = 0
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end
function onCreatureAppear(creature)
end
function onCreatureDisappear(cid, pos)
  	if focus == cid then
          selfSay('Good bye then.')
          focus = 0
          talk_start = 0
  	end
end
function onCreatureTurn(creature)
end
function msgcontains(txt, str)
  	return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
  	msg = string.lower(msg)
  	if (msgcontains(msg, 'hi') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
 		selfSay('Hello ' .. creatureGetName(cid) .. '! I sell premiums and promotions.')
 		focus = cid
 		talk_start = os.clock()
	elseif msgcontains(msg, 'hi') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
  		selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! I talk to you in a minute.')
  	elseif focus == cid then
		talk_start = os.clock()
		if msgcontains(msg, 'promotion') or msgcontains(msg, 'promote') then
 			if getPlayerVocation(cid) > 4 then
 				selfSay('Sorry, you are already promoted.')
 				talk_state = 0
 			elseif getPlayerLevel(cid) < 20 then
				selfSay('Sorry, you need level 20 to buy promotion.')
				talk_state = 0
			elseif not isPremium(cid) then
				selfSay('Sorry, you must be premium to buy promotion.')
				talk_state = 0
			else
				selfSay('Do you want to buy promotion for 20k?')
				talk_state = 1
			end
		elseif msgcontains(msg, 'premium') or msgcontains(msg, 'premmy') then
			selfSay('Do you want to buy 7 days of premium for 7k?')
			talk_state = 2
		elseif talk_state == 1 then
			if msgcontains(msg, 'yes') then
				if pay(cid,20000) then
					doPlayerSetVocation(cid, getPlayerVocation(cid)+4)
					selfSay('You are now promoted!')
				else
					selfSay('Sorry, you do not have enough money.')
				end
 			end
			talk_state = 0
		elseif talk_state == 2 then
			if msgcontains(msg, 'yes') then
				if pay(cid,7000) then
					selfSay('/premium '.. creatureGetName(cid) ..', 7')
					selfSay('You have 7 days of premium more!')
				else
					selfSay('Sorry, you do not have enough money.')
				end
			end
			talk_state = 0
  		elseif msgcontains(msg, 'bye')  and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
  			selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
  			focus = 0
  			talk_start = 0
  		end
  	end
end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
	doNpcSetCreatureFocus(focus)
  	if (os.clock() - talk_start) > 30 then
  		if focus > 0 then
  			selfSay('Next Please...')
  		end
  			focus = 0
  	end
 	if focus ~= 0 then
 		if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
 			selfSay('Good bye then.')
 			focus = 0
 		end
 	end
end
2. Ma sprzedawa? jako Premium2 (<- np.) te profesje podane przeze mnie.
Chyba jest to mozliwe, ?eby da? blokade na kupno premium2 jezeli niema sie premium1 a po napisaniu (gdy juz ma sie premium1 x.x!) Hi - premium2 - yes. Dawa?o nam nowe vokacje.
prevoc="5" <- "Master Sorcer" na "Lort de Mort"
prevoc="6" <- "Elder Druid" na "Brutetamer"
prevoc="7" <- "Royal Palladyn" na "Sniper Elite"
prevoc="8" <- "Elite Knight" na "Chuck Noris"
To code do tym vokacjii (umieszczone w poscie cytowanym by you)
Kod:
<vocation id="9" name="Lord Vol De Mort" description="a Lord Volt De Mort" gaincap="2" gainhp="35" gainmana="65" gainhpticks="3.5" gainhpamount="90" gainmanaticks="1" gainmanaamount="600" gainsoulticks="15" gainsoulamount="1" maxsoul="200" manamultiplier="1.1" attackspeed="400" prevoc="5" basespeed="450">
	<diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
	<formula damage="1.2" defense="1.2" armor="1.2"/>
	<skill id="0" multiplier="2.0"/>
	<skill id="1" multiplier="2.0"/>
	<skill id="2" multiplier="2.0"/>
	<skill id="3" multiplier="2.0"/>
	<skill id="4" multiplier="2.0"/>
	<skill id="5" multiplier="1.4"/>
	<skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>
<vocation id="10" name="Brutetamer" description="an Brutetamer" gaincap="2" gainhp="35" gainmana="65" gainhpticks="3.5" gainhpamount="90" gainmanaticks="1" gainmanaamount="600" gainsoulticks="15" gainsoulamount="1" maxsoul="200" manamultiplier="1.1" attackspeed="400" prevoc="6" basespeed="450">
	<diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
	<formula damage="1.2" defense="1.2" armor="1.2"/>
	<skill id="0" multiplier="2.0"/>
	<skill id="1" multiplier="2.0"/>
	<skill id="2" multiplier="2.0"/>
	<skill id="3" multiplier="2.0"/>
	<skill id="4" multiplier="2.0"/>
	<skill id="5" multiplier="1.4"/>
	<skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>
<vocation id="11" name="Sniper Elite" description="from Sniper Elite" gaincap="2" gainhp="45" gainmana="45" gainhpticks="2" gainhpamount="320" gainmanaticks="2" gainmanaamount="320" gainsoulticks="15" gainsoulamount="1" maxsoul="200" manamultiplier="1.4" attackspeed="300" prevoc="7" basespeed="420">
	<diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
	<formula damage="1.3" defense="1.1" armor="1.1"/>
	<skill id="0" multiplier="1.8"/>
	<skill id="1" multiplier="1.8"/>
	<skill id="2" multiplier="1.8"/>
	<skill id="3" multiplier="1.8"/>
	<skill id="4" multiplier="1.05"/>
	<skill id="5" multiplier="1.05"/>
	<skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>
<vocation id="12" name="Chuck Noris" description="an Chuck Noris" gaincap="2" gainhp="65" gainmana="30" gainhpticks="1" gainhpamount="550" gainmanaticks="5" gainmanaamount="200" gainsoulticks="15" gainsoulamount="1" maxsoul="200" manamultiplier="3.0" attackspeed="350" prevoc="8" basespeed="480">
	<diepercent experience="7" magic="7" skill="7" equipment="7" container="100"/>
	<formula damage="1.3" defense="1.2" armor="1.2"/>
	<skill id="0" multiplier="1.05"/>
	<skill id="1" multiplier="1.05"/>
	<skill id="2" multiplier="1.05"/>
	<skill id="3" multiplier="1.05"/>
	<skill id="4" multiplier="2.0"/>
	<skill id="5" multiplier="1.05"/>
	<skill id="6" multiplier="1.1"/>
</vocation>
Pozdrawiam. Wszystko opisa?em nie kaz mi pisac nowych post?w... bo masz tu spam jakich ma?o i edit mi nic nie da ;)
Ju? zrobi?em skrypt. Powinien dzia?a?. Oto on:
Kod:
local focus = 0
local talk_start = 0
local target = 0
local days = 0
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end
function onCreatureAppear(creature)
end
function onCreatureDisappear(cid, pos)
  	if focus == cid then
          selfSay('Good bye then.')
          focus = 0
          talk_start = 0
  	end
end
function onCreatureTurn(creature)
end
function msgcontains(txt, str)
  	return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
  	msg = string.lower(msg)
  	if (msgcontains(msg, 'hi') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
 		selfSay('Hello ' .. creatureGetName(cid) .. '! I sell \"premium\" (normal promotion) and \"premium2\" (special promotion).')
 		focus = cid
 		talk_start = os.clock()
	elseif msgcontains(msg, 'hi') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
  		selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! I talk to you in a minute.')
  	elseif focus == cid then
		talk_start = os.clock()
		if msgcontains(msg, 'premium') then
 			if (getPlayerVocation(cid) > 4) and (getPlayerVocation(cid) <= 8) then
 				selfSay('Now you can buy only \"premium2\".')
 				talk_state = 0
 			elseif getPlayerLevel(cid) < 20 then
				selfSay('Sorry, you need level 20 to buy normal promotion.')
				talk_state = 0
			elseif not isPremium(cid) then
				selfSay('Sorry, you must be premium to buy normal promotion.')
				talk_state = 0
			else
				selfSay('Do you want to buy normal promotion for 20k?')
				talk_state = 1
			end
		elseif msgcontains(msg, 'premium2') then
		 	if (getPlayerVocation(cid) > 8) then
 				selfSay('You are promoted by special promotion.')
 				talk_state = 0
 			elseif getPlayerLevel(cid) < 20 then
				selfSay('Sorry, you need level 20 to buy special promotion.')
				talk_state = 0
			elseif not isPremium(cid) then
				selfSay('Sorry, you must be premium to buy special promotion.')
				talk_state = 0
			else
				selfSay('Do you want to buy special promotion for 20k?')
				talk_state = 2
			end
		elseif msgcontains(msg, 'yes') then
			if (talk_state == 1) then
				if pay(cid,20000) then
				doPlayerSetVocation(cid, getPlayerVocation(cid)+4)
				selfSay('Now you are normal promoted.')
				else
				selfSay('You don\'t have 20 k to buy normal promotion.')
				end
			elseif (talk_state == 2) then
				if (getPlayerVocation(cid) > 4) and (getPlayerVocation(cid) <= 8) then
				if pay(cid,20000) then
				doPlayerSetVocation(cid, getPlayerVocation(cid)+4)
				selfSay('Now you are special promoted.')
				else
				selfSay('You don\'t have 20 k to buy special promotion.')
				end
				else
				selfSay('You are already special promoted.')
				end
			else
				selfSay('What?')
			end
		elseif msgcontains(msg, 'no') then
			if (talk_state == 0) then
				selfSay('What do you want?')
			else
				selfSay('So no.')
			end
  		elseif msgcontains(msg, 'bye')  and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
  			selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
  			focus = 0
  			talk_start = 0
  		end
  	end
end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
	doNpcSetCreatureFocus(focus)
  	if (os.clock() - talk_start) > 30 then
  		if focus > 0 then
  			selfSay('Next Please...')
  		end
  			focus = 0
  	end
 	if focus ~= 0 then
 		if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
 			selfSay('Good bye then.')
 			focus = 0
 		end
 	end
end

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

typ items
wersja tibi 8.10
chodzi mi o sworda ze bedzie walil tak jak z exori san id 7417 Nazwa holy sword
oraz potwora
wersja 8.10
nazwa magic crow wyglada jak smok ale niebieski hp 1000000 exp 9999999999 loot 2353


tak jak kolega z tym swordem ciekawe xP tylko pod 8.31, TFS


Bardzo Bym Prosi?, zgory dziekuje :P

P.S Czytalem ze sie nie da ale zapytam ^^ czy da?oby sie zrobic taki temple teleport scroll jak w Diablo 2? na TFS'ie 8.31, Taki ze teleportujesz sie z danego miejsca gdy nie masz pz ale spowrotem juz nie ?
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

7.6 Xml
Potrzebuje skrypt kt?ry za nas bedzie skillowal np. mamy mace gdy ja zalozymy na sibie bedzie nam sie skillowal club fighting do 30 itp.Dalem skrypt na przykladzie macy ale mozesz zrobic pod co chcesz sobie zmienie Thx.
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

a moze byc takie cos ze zalozymy mace i doda nam sie 30cluba?;s
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Mi si? wydaje ,?e takie co? to b?dzie bezsensu ja chce na swoim OTSie zrobi? training itemki.
 
Status
Zamknięty.
Do góry