• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Skrypty] Zam?wienia

Status
Zamknięty.
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Dzia?a :),tak jak wszystkie inne skrypty od ciebie :)
Wi?c ja poprosze jeszcze,to ju? ostatni
Typ:Action
Wersja:8.22 TFS
Opis:Drzwi tylko dla GM i wy?ej postawionych.
To ju? wszystko :)
Zaraz zrobie, ale o 9:00 jad? na cmentarz (pohunci? Ghoule troche :p), wi?c skrypty pojawi? si? dopiero po moim powrocie (ok. 11 chyba), a ten skrypt jeszcze przed. Zaraz dam edita.

Pozdro,
Gelio

@edit
Skrypt:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local id_pionowy = xxxx  -- Id drzwi, ktore beda teleportowaly gora-dol
local id_poziomy = xxxx  -- Id drzwi, ktore beda teleportowaly prawo-lewo
local access_ktory_moze = 3   -- access, ktory moze przechodzic przez drzwi

local pozycja_drzwi = getThingPos(item)
local pozycja_gracza = getPlayerPosition(cid)
local access = getPlayerAccess(cid)

if (access >= access_ktory_moze) then
if (item.itemid == id_pionowy) then
local pozycja_up = {x=pozycja_drzwi.x, y=pozycja_drzwi.y-1, z=pozycja_drzwi.z}
local pozycja_down = {x=pozycja_drzwi.x, y=pozycja_drzwi.y+1, z=pozycja_drzwi.z}
	if (pozycja_gracza == pozycja_down) then
		doTeleportThing(cid,pozycja_up)
	elseif (pozycja_gracza == pozycja_up) then
		doTeleportThing(cid,pozycja_down)
	end
elseif (item.itemid == id_poziomy) then
local pozycja_right = {x=pozycja_drzwi.x+1, y=pozycja_drzwi.y, z=pozycja_drzwi.z}
local pozycja_left = {x=pozycja_drzwi.x-1, y=pozycja_drzwi.y, z=pozycja_drzwi.z}
	if (pozycja_gracza == pozycja_right) then
		doTeleportThing(cid,pozycja_left)
	elseif (pozycja_gracza == pozycja_left) then
		doTeleportThing(cid,pozycja_right)
	end
end
else
	doPlayerSendCancel(cid,"Tylko player z accessem wiekszym lub rownym " .. access_ktory_moze .. " moze przejsc.")
end
end
Na g?rze konfiguracja. Do actions.xml:
Je?eli to maj? by? ka?de drzwi o danym id:
Kod:
<action itemid="id pionowych" script="nazwa_skryptu.lua" />
<action itemid="id poziomych" script="nazwa_skryptu.lua" />
Je?eli to maj? by? ka?de drzwi o okre?lonym actionid:
Kod:
<action actionid="actionid pionowych" script="nazwa_skryptu.lua" />
<action actionid="actionid poziomych" script="nazwa_skryptu.lua" />

Powinno dzia?a?.
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Ja poprosze tez Skript
Typ NPC
tibia 8.10
chce zeby sprzedawal Itemsy takie jakie podam ID 7417,7391,7455, 7409,7420 Oraz dodam nazwy 7417 Holy Sword 7391 Antyczny Sword 7455 Ice Double Axe 7409 Blue Staff 7420 mechanic sytche Z gory dziex
@down: ja jade o 10.50 do kosciola i cmentarz potem
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Witam. Prosi? bym o Skrypt:
Typ: Action
Tibia: 8.22 Silnik: TFS SQL
Chce lataj?c? miot??, gdy da sie j? zamiast broni to pisze za nami ziiiiium... na jaki? niebieski kolor(jak sie da) i jest pr?dko?? wi?ksza ni? na utani gran hur :). Z g?ry dzi?kuje :D

(widzia?em ju? taki skrypt gdzie? ale 7.6 i mi nie dzia?a?o)
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Witam. Prosi? bym bardzo o skrypt:
Typ: Action
Tibia: 8.22 Silnik: TFS SQL
Potrzebuje amuletu podobnego do aola ktory po zgonie na rs tez nie znika zadna rzecz ani nie traci sie lvl, skilla, niczego. Prosze o pomoc oczywiscie + dla Ciebie;)
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Witam. Prosi? bym bardzo o skrypt:
Typ: Action
Tibia: 8.22 Silnik: TFS SQL
Potrzebuje amuletu podobnego do aola ktory po zgonie na rs tez nie znika zadna rzecz ani nie traci sie lvl, skilla, niczego. Prosze o pomoc oczywiscie + dla Ciebie;)
Takie rzeczy to tylko w erze. To znaczy w C++. Niestety takimi rzeczami si? nie zajmuj? ;/

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Ja poprosze tez Skript
Typ NPC
tibia 8.10
chce zeby sprzedawal Itemsy takie jakie podam ID 7417,7391,7455, 7409,7420 Oraz dodam nazwy 7417 Holy Sword 7391 Antyczny Sword 7455 Ice Double Axe 7409 Blue Staff 7420 mechanic sytche Z gory dziex
@down: ja jade o 10.50 do kosciola i cmentarz potem
DO WSZYSTKICH KT?RZY CHC? NPC:
MUSICIE MI POKAZA? JAKI? SKRYPT NPC Z WASZEGO OTSA. Chodzi o skrypt *.lua. Jak dasz ten skrypt to zrobie ci tego NPC.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

ok juz daje

naprzyklad malak co sela runy
data/npc nazwa np. malak
<npc name="Malak" script="data/npc/scripts/runes.lua" autowalk="25" floorchange="0" access="5" level="1" maglevel="1">
<health now="150" max="150"/>
<look type="130" head="132" body="116" legs="116" feet="76" corpse="2212"/>
<parameters>
<parameter key="message_greet" value="Hello |PLAYERNAME|. I sell runes, fluids, wands and rods." />
<parameter key="message_needmoremoney" value="You do not have enough money." />
<parameter key="message_decline" value="Is |TOTALCOST| gold coins too much for you?" />
</parameters>
</npc>

potem w data/npc/skript
plik robimy np nazwa runes

local keywordHandler = KeywordHandler:new()
local npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler)
NpcSystem.parseParameters(npcHandler)



-- OTServ event handling functions start
function onCreatureAppear(cid) npcHandler:onCreatureAppear(cid) end
function onCreatureDisappear(cid) npcHandler:onCreatureDisappear(cid) end
function onCreatureSay(cid, type, msg) npcHandler:onCreatureSay(cid, type, msg) end
function onThink() npcHandler:onThink() end
-- OTServ event handling functions end

local shopModule = ShopModule:new()
npcHandler:addModule(shopModule)

shopModule:addBuyableItem({'light wand', 'lightwand'}, 2163, 500, 'magic light wand')

shopModule:addBuyableItem({'manapotion', 'manapotion'}, 7620, 100, 'mana potion')
shopModule:addBuyableItem({'healthpotion', 'healthpotion'}, 7618, 100, 'health potion')
shopModule:addBuyableItem({'strong mana potion', 'strong mana potion'}, 7589, 300, 'strong mana potion')
shopModule:addBuyableItem({'strong health potion', 'strong health potion'}, 7588, 300, 'strong health potion')
shopModule:addBuyableItem({'great mana potion', 'great mana potion'}, 7590, 500, 'great mana potion')
shopModule:addBuyableItem({'great health potion', 'great health potion'}, 7591, 500, 'great health potion')


shopModule:addBuyableItem({'heavy magic missile', 'hmm'}, 2311, 1500, 100, 'heavy magic missile rune')
shopModule:addBuyableItem({'great fireball', 'gfb'}, 2304, 1500, 100, 'great fireball rune')
shopModule:addBuyableItem({'explo', 'xpl'}, 2313, 2500, 100, 'explosion rune')
shopModule:addBuyableItem({'ultimate healing', 'uh'}, 2273, 3000, 100, 'ultimate healing rune')
shopModule:addBuyableItem({'sudden death', 'sd'}, 2268, 4000, 100, 'sudden death rune')
shopModule:addBuyableItem({'blank', 'rume'}, 2260, 1, 'blank rume')
shopModule:addBuyableItem({'manarune', 'mr'}, 2270, 6000, 100, 'manarune rune')


shopModule:addBuyableItem({'wand of inferno', 'inferno'}, 2187, 15000, 'wand of inferno')
shopModule:addBuyableItem({'wand of plague', 'plague'}, 2188, 5000, 'wand of plague')
shopModule:addBuyableItem({'wand of cosmic energy', 'cosmic energy'}, 2189, 10000, 'explosion rune')
shopModule:addBuyableItem({'wand of vortex', 'vortex'}, 2190, 500, 'wand of cosmic energy')
shopModule:addBuyableItem({'wand of dragonbreath', 'dragonbreath'}, 2191, 1000, 'wand of dragonbreath')

shopModule:addBuyableItem({'quagmire rod', 'quagmire'}, 2181, 10000, 'quagmire rod')
shopModule:addBuyableItem({'snakebite rod', 'snakebite'}, 2182, 500, 'snakebite rod')
shopModule:addBuyableItem({'tempest rod', 'tempest'}, 2183, 15000, 'tempest rod')
shopModule:addBuyableItem({'volcanic rod', 'volcanic'}, 2185, 3000, 'volcanic rod')
shopModule:addBuyableItem({'moonlight rod', 'moonlight'}, 2186, 500, 'moonlight rod')

npcHandler:addModule(FocusModule:new())
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Witam. Prosi? bym o Skrypt:
Typ: Action
Tibia: 8.22 Silnik: TFS SQL
Chce lataj?c? miot??, gdy da sie j? zamiast broni to pisze za nami ziiiiium... na jaki? niebieski kolor(jak sie da) i jest pr?dko?? wi?ksza ni? na utani gran hur :). Z g?ry dzi?kuje :D
(widzia?em ju? taki skrypt gdzie? ale 7.6 i mi nie dzia?a?o)

Wchodzisz w: data/items/items.xml i szukasz broom i podmieniasz swoje z:
Kod:
<item id="2324" article="a" name="broom">
		<attribute key="weight" value="1100"/>
 		<attribute key="speed" value="100"/>

Potem wchodzisz w data/movements/miotla.lua

Kod:
function onEquip(cid, item, slot)
 if(slot == 6) then
doSendAnimatedText(getPlayerPosition(cid),"Ziuuu...",35)
 end
return 1
end

W data/movements/movements.xml
Kod:
<movevent event="Equip" itemid="2324" slot="left-hand" script=”miotla.lua” />

Napisz czy dziala ;]
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

ok juz daje
naprzyklad malak co sela runy
data/npc nazwa np. malak
<npc name="Malak" script="data/npc/scripts/runes.lua" autowalk="25" floorchange="0" access="5" level="1" maglevel="1">
<health now="150" max="150"/>
<look type="130" head="132" body="116" legs="116" feet="76" corpse="2212"/>
<parameters>
<parameter key="message_greet" value="Hello |PLAYERNAME|. I sell runes, fluids, wands and rods." />
<parameter key="message_needmoremoney" value="You do not have enough money." />
<parameter key="message_decline" value="Is |TOTALCOST| gold coins too much for you?" />
</parameters>
</npc>
potem w data/npc/skript
plik robimy np nazwa runes
local keywordHandler = KeywordHandler:new()
local npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler)
NpcSystem.parseParameters(npcHandler)
-- OTServ event handling functions start
function onCreatureAppear(cid) npcHandler:onCreatureAppear(cid) end
function onCreatureDisappear(cid) npcHandler:onCreatureDisappear(cid) end
function onCreatureSay(cid, type, msg) npcHandler:onCreatureSay(cid, type, msg) end
function onThink() npcHandler:onThink() end
-- OTServ event handling functions end
local shopModule = ShopModule:new()
npcHandler:addModule(shopModule)
shopModule:addBuyableItem({'light wand', 'lightwand'}, 2163, 500, 'magic light wand')
shopModule:addBuyableItem({'manapotion', 'manapotion'}, 7620, 100, 'mana potion')
shopModule:addBuyableItem({'healthpotion', 'healthpotion'}, 7618, 100, 'health potion')
shopModule:addBuyableItem({'strong mana potion', 'strong mana potion'}, 7589, 300, 'strong mana potion')
shopModule:addBuyableItem({'strong health potion', 'strong health potion'}, 7588, 300, 'strong health potion')
shopModule:addBuyableItem({'great mana potion', 'great mana potion'}, 7590, 500, 'great mana potion')
shopModule:addBuyableItem({'great health potion', 'great health potion'}, 7591, 500, 'great health potion')
shopModule:addBuyableItem({'heavy magic missile', 'hmm'}, 2311, 1500, 100, 'heavy magic missile rune')
shopModule:addBuyableItem({'great fireball', 'gfb'}, 2304, 1500, 100, 'great fireball rune')
shopModule:addBuyableItem({'explo', 'xpl'}, 2313, 2500, 100, 'explosion rune')
shopModule:addBuyableItem({'ultimate healing', 'uh'}, 2273, 3000, 100, 'ultimate healing rune')
shopModule:addBuyableItem({'sudden death', 'sd'}, 2268, 4000, 100, 'sudden death rune')
shopModule:addBuyableItem({'blank', 'rume'}, 2260, 1, 'blank rume')
shopModule:addBuyableItem({'manarune', 'mr'}, 2270, 6000, 100, 'manarune rune')
shopModule:addBuyableItem({'wand of inferno', 'inferno'}, 2187, 15000, 'wand of inferno')
shopModule:addBuyableItem({'wand of plague', 'plague'}, 2188, 5000, 'wand of plague')
shopModule:addBuyableItem({'wand of cosmic energy', 'cosmic energy'}, 2189, 10000, 'explosion rune')
shopModule:addBuyableItem({'wand of vortex', 'vortex'}, 2190, 500, 'wand of cosmic energy')
shopModule:addBuyableItem({'wand of dragonbreath', 'dragonbreath'}, 2191, 1000, 'wand of dragonbreath')
shopModule:addBuyableItem({'quagmire rod', 'quagmire'}, 2181, 10000, 'quagmire rod')
shopModule:addBuyableItem({'snakebite rod', 'snakebite'}, 2182, 500, 'snakebite rod')
shopModule:addBuyableItem({'tempest rod', 'tempest'}, 2183, 15000, 'tempest rod')
shopModule:addBuyableItem({'volcanic rod', 'volcanic'}, 2185, 3000, 'volcanic rod')
shopModule:addBuyableItem({'moonlight rod', 'moonlight'}, 2186, 500, 'moonlight rod')
npcHandler:addModule(FocusModule:new())
Dodajesz nowego npc w data/npc o nazwie jak? wybra?e?.xml, a w nim:
Kod:
<npc name="Kto?tam" script="data/npc/scripts/new item seller.lua" autowalk="25" floorchange="0" access="5" level="1" maglevel="1">
	<health now="150" max="150"/>
	<look type="130" head="132" body="116" legs="116" feet="76" corpse="2212"/>
	<parameters>
		<parameter key="message_greet" value="Hello |PLAYERNAME|. I sell new items" />
		<parameter key="message_needmoremoney" value="You do not have enough money." />
		<parameter key="message_decline" value="Is |TOTALCOST| gold coins too much for you?" />
	</parameters>
</npc>
Potem w data/npc/scripts dodajesz plik new item seller.lua a w nim:
Kod:
local keywordHandler = KeywordHandler:new()
local npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler)
NpcSystem.parseParameters(npcHandler)
-- OTServ event handling functions start
function onCreatureAppear(cid)				npcHandler:onCreatureAppear(cid) end
function onCreatureDisappear(cid) 			npcHandler:onCreatureDisappear(cid) end
function onCreatureSay(cid, type, msg) 	npcHandler:onCreatureSay(cid, type, msg) end
function onThink() 						npcHandler:onThink() end
-- OTServ event handling functions end
local shopModule = ShopModule:new()
npcHandler:addModule(shopModule)
shopModule:addBuyableItem({'holy sword'}, 				7417, [COLOR="Red"]500[/COLOR], 	'holy sword')
shopModule:addBuyableItem({'antyczny sword'}, 				7391, [COLOR="Red"]100[/COLOR],	'antyczny sword')
shopModule:addBuyableItem({'ice double axe'}, 				7455, [COLOR="Red"]100[/COLOR],  	'ice double axe')
shopModule:addBuyableItem({'blue staff'}, 				7409, [COLOR="Red"]100[/COLOR],  	'blue staff')
shopModule:addBuyableItem({'mechanic scythe'}, 				7420, [COLOR="Red"]100[/COLOR],  	'mechanic scythe')
npcHandler:addModule(FocusModule:new())
Powinno dzia?a?. Na czerwono zaznaczone s? ceny przedmiot?w.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Potrzeuje
Typ:Talkactions
Wersja:8.22 TFS Mystic Spirit 2.14 SQL
Darmowy pacc dla kazdego nowego hara na 2 dni
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Typ:Action
Wersja:8.22 TFS
Opis:A ja potrzebuje d?wignie,jak za ni? poci?gne to w tedy na 10 pozycjach tworz? sie rotwormy.

Edit:A da sie ustawi? tak ?e jak ten kamien spada to z okreslonym unique id?
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

TFS 8.31
action
chce cos takiego zrobic jak tp tylko rze jak wejde w niego to mnie teleprtuje i ustala mi townid czyli miejsce gdzie sie odrodze po smierc

pozycja gdzie ma teleportowac moze cie wpisac po xxx
townid zaznaczcie x
TFS 8.31
actions na uid najlepiej
chce cos takiego ze jak ktos przeciognie dzwignie to sie pojawi druga a ta zniknie a jak przeciagnie druga to sie pojawi tp (jak mozesz ustaw pozycje tp jaka kolwiek)
doadm ze kazde z tych ze czy jest w innym miejscu

robiles tam skrypt na movent ments z ogniem po bokach ja bym potrzbowa cos takiego tylko ze w odwrotna strone maja sie gasic te ognie
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Typ:Action
Wersja:8.22 TFS
Opis:A ja potrzebuje d?wignie,jak za ni? poci?gne to w tedy na 10 pozycjach tworz? sie rotwormy.
Edit:A da sie ustawi? tak ?e jak ten kamien spada to z okreslonym unique id?
Wchodzisz w data/actions/scripts/skrypt1.lua

Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local pozycja1 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local pozycja2 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local pozycja3 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local pozycja4 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local pozycja5 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local pozycja6 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local pozycja7 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local pozycja8 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local pozycja9 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local pozycja10 = {x=xxx, y=yyy, z=z}
local name = "rotworm"

	if(item.itemid == 200) then ---- 200 zmienic na id dzwigni
	doSummonCreature(name, pozycja1)
	doSummonCreature(name, pozycja2)
	doSummonCreature(name, pozycja3)
	doSummonCreature(name, pozycja4)
	doSummonCreature(name, pozycja5)
	doSummonCreature(name, pozycja6)
	doSummonCreature(name, pozycja7)
	doSummonCreature(name, pozycja8)
	doSummonCreature(name, pozycja9)
	doSummonCreature(name, pozycja10)
	end
 return 1
end

Wchodzisz w data/actions/actions.xml
Kod:
<action uniqueid="UNIQUE ID DZWIGNI" script="skrypt1.lua" />

i juz all gotowe ;] konfiguracja na gorze

NAPISZ CZY DZIALA!
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

TFS 8.31
action
chce cos takiego zrobic jak tp tylko rze jak wejde w niego to mnie teleprtuje i ustala mi townid czyli miejsce gdzie sie odrodze po smierc

pozycja gdzie ma teleportowac moze cie wpisac po xxx
townid zaznaczcie x
TFS 8.31
actions na uid najlepiej
chce cos takiego ze jak ktos przeciognie dzwignie to sie pojawi druga a ta zniknie a jak przeciagnie druga to sie pojawi tp (jak mozesz ustaw pozycje tp jaka kolwiek)
doadm ze kazde z tych ze czy jest w innym miejscu
robiles tam skrypt na movent ments z ogniem po bokach ja bym potrzbowa cos takiego tylko ze w odwrotna strone maja sie gasic te ognie
Do 1:
W folderze data/movements/scripts robisz plik o nazwie town1.lua a w nim:
Kod:
function onStepIn(cid, item, position, fromPosition)
local townid = x   -- Town ID
local pos_to_tp = {x=xxx, y=yyy, z=z}

doTeleportThing(cid,pos_to_tp)
doPlayerSetTown(cid,townid)
end
Na g?rze jest konfiguracja. Potem do movements.xml dodajesz:
Kod:
<movevent event="StepIn" uniqueid="UNIQUE ID POLA" script="town1.lua" />
Potem do ka?dego miasta robisz tak samo. Zmienia si? tylko uniqueid i nazwa skryptu.

Do 2:
Nie da si?, ?eby ten teleport teleportowa?.

Do 3:
W data/movements/scripts dodajesz plik: un ogien.lua a w nim:
Kod:
function onStepIn(cid, item, position, fromPosition)
local ogien1_pos = {x=xxx, y=yyy, z=z}    -- Pozycja 1 ognia
local ogien2_pos = {x=xxx, y=yyy, z=z}    -- Pozycja 2 ognia

local ogien1 = getThingfromPos(ogien1_pos)
local ogien2 = getThingfromPos(ogien2_pos)

doRemoveItem(ogien1,1)
doRemoveItem(ogien2,1)
end
Potem uzupe?niasz konfiguracje i do movements.xml dodajesz:
Kod:
<movevent event="StepIn" uniqueid="UNIQUE ID POLA" script="un ogien.lua" />

Powinno dzia?a?.
Pozdro,
Gelio
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Witam. Prosi?bym o 2 s?dze ?e trudne skrypty. Mianowicie:
1.
Skrypt Yellow Skull
Tibia 7.6
Ka?dy wie chyba o co chodzi w tym Skrypcie..

2.
Follow System czyli klikanie na "go?cia" i chodzenie za nim
Tibia 7.6

Wiem ?e to trudne Skrypty ale mam nadzieje ?e je wykonasz... Wynagrodz? Ci? za to :D

Pozdro VissQ
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Witam. Prosi?bym o 2 s?dze ?e trudne skrypty. Mianowicie:
1.
Skrypt Yellow Skull
Tibia 7.6
Ka?dy wie chyba o co chodzi w tym Skrypcie..
2.
Follow System czyli klikanie na "go?cia" i chodzenie za nim
Tibia 7.6
Wiem ?e to trudne Skrypty ale mam nadzieje ?e je wykonasz... Wynagrodz? Ci? za to :D
Pozdro VissQ
To mo?na zrobi? tylko w silniku ;/ Sory, ale takimi rzeczami si? nie zajmuj?.

Pozdro,
Gelio

@down
Prze?lij mi ten silnik to spr?buje to zrobi?.
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

1.
typ:Talkactions
Wersja:8.22 TFS Mystic Spirit ver. 2.14
Opis:Potrzebuje takiego czegos ze gdy ktos zalozy new chara dostaje pacc na 2 dni. Dodaje sie to w accmakerze tzn. Gesior acc czy w ots? jak tak prosze o taki skrypt
2.Skrypt na anty afk training room
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

1.
typ:Talkactions
Wersja:8.22 TFS Mystic Spirit ver. 2.14
Opis:Potrzebuje takiego czegos ze gdy ktos zalozy new chara dostaje pacc na 2 dni. Dodaje sie to w accmakerze tzn. Gesior acc czy w ots? jak tak prosze o taki skrypt
2.Skrypt na anty afk training room
Pierwszego chyba si? nie da zrobi?. Mog? ew. zrobi? co? takiego, ?e gracz m?wi /premium i dodaje mu premium, je?eli powiedzia? to 1-szy raz.

2. Mo?e opiszesz jako? szczeg??owiej?

Pozdro,
Gelio

@down
Zrobie to jutro, bo dzisiaj mnie brzuch boli i zaraz spa? ide ;/

@edit
@down
Sam wymy?l jaki to ma by? anty afk.
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

moze byc i to co powiedziales ale zeby mogl to uzyc tylko raz na caly acc bo jak zroi 2 hara na tym samym acc i wpisze to to bedzie mial juz 4 dni pacc a co do 2 chodzi mi o to zeby byly roomy do trenienia z jakims bajerem zeby ludzie nie afkowali pozdrawiam.
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

skript dziala z npc zmienilem ceny jest ok dzieki za pomoc sam nie dal bym rady

dziex
 
Status
Zamknięty.
Do góry