Gelio
Senior User
- Dołączył
- Kwiecień 10, 2008
- Posty
- 617
- Liczba reakcji
- 98
- Wiek
- 29
Odp: Skrypty na zam?wienie.
Odp: Skrypty na zam?wienie.
), wi?c skrypty pojawi? si? dopiero po moim powrocie (ok. 11 chyba), a ten skrypt jeszcze przed. Zaraz dam edita.
Pozdro,
Gelio
@edit
Skrypt:
Na g?rze konfiguracja. Do actions.xml:
Je?eli to maj? by? ka?de drzwi o danym id:
Je?eli to maj? by? ka?de drzwi o okre?lonym actionid:
Powinno dzia?a?.
Odp: Skrypty na zam?wienie.
Zaraz zrobie, ale o 9:00 jad? na cmentarz (pohunci? Ghoule trocheDzia?a,tak jak wszystkie inne skrypty od ciebie
Wi?c ja poprosze jeszcze,to ju? ostatni
Typ:Action
Wersja:8.22 TFS
Opisrzwi tylko dla GM i wy?ej postawionych.
To ju? wszystko![]()

Pozdro,
Gelio
@edit
Skrypt:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local id_pionowy = xxxx -- Id drzwi, ktore beda teleportowaly gora-dol
local id_poziomy = xxxx -- Id drzwi, ktore beda teleportowaly prawo-lewo
local access_ktory_moze = 3 -- access, ktory moze przechodzic przez drzwi
local pozycja_drzwi = getThingPos(item)
local pozycja_gracza = getPlayerPosition(cid)
local access = getPlayerAccess(cid)
if (access >= access_ktory_moze) then
if (item.itemid == id_pionowy) then
local pozycja_up = {x=pozycja_drzwi.x, y=pozycja_drzwi.y-1, z=pozycja_drzwi.z}
local pozycja_down = {x=pozycja_drzwi.x, y=pozycja_drzwi.y+1, z=pozycja_drzwi.z}
if (pozycja_gracza == pozycja_down) then
doTeleportThing(cid,pozycja_up)
elseif (pozycja_gracza == pozycja_up) then
doTeleportThing(cid,pozycja_down)
end
elseif (item.itemid == id_poziomy) then
local pozycja_right = {x=pozycja_drzwi.x+1, y=pozycja_drzwi.y, z=pozycja_drzwi.z}
local pozycja_left = {x=pozycja_drzwi.x-1, y=pozycja_drzwi.y, z=pozycja_drzwi.z}
if (pozycja_gracza == pozycja_right) then
doTeleportThing(cid,pozycja_left)
elseif (pozycja_gracza == pozycja_left) then
doTeleportThing(cid,pozycja_right)
end
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"Tylko player z accessem wiekszym lub rownym " .. access_ktory_moze .. " moze przejsc.")
end
end
Je?eli to maj? by? ka?de drzwi o danym id:
Kod:
<action itemid="id pionowych" script="nazwa_skryptu.lua" />
<action itemid="id poziomych" script="nazwa_skryptu.lua" />
Kod:
<action actionid="actionid pionowych" script="nazwa_skryptu.lua" />
<action actionid="actionid poziomych" script="nazwa_skryptu.lua" />
Powinno dzia?a?.
Ostatnia edycja: