• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Skrypty] Zam?wienia

Status
Zamknięty.
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Gelio napisa?em ci na PW bo tutaj si? nie mie?ci, a po 2 jest to do?? ciekawy skrypt.
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Gelio kiedy wpisuje komende !enchant i mam diamecik w dloni to pisze param must not be empty o co chodzi w tym? a id dodalem wiec nie wiem o co chodzi i w konsoli silnika wyskakuja bledy

[30/01/2008 23:41:33] Lua Script Error: [TalkAction Interface]
[30/01/2008 23:41:33] data/talkactions/scripts/enchante.lua:onSay

[30/01/2008 23:41:33] data/talkactions/scripts/enchante.lua:22: attempt to index field '?' (a nil value)
[30/01/2008 23:41:33] stack traceback:
[30/01/2008 23:41:33] data/talkactions/scripts/enchante.lua:22: in function <data/talkactions/scripts/enchante.lua:1>
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Pisz !enchant "ice", a jak inny zywiol to np. earth lub fire.
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

@Roki
Tego skryptu nie da si? zrobi?.

@brorza
Musisz pisa?:
!enchant "fire
!enchant "ice
!enchant "earth
!enchant "energy
?eby enchantowa?o.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Kod:
Tibia:8.4 TFS 0.3
Talkactions :Checkbless
Komenda :!checkbless
Co ma robi? :sprawdza czy ma sie zakupione wszystkie blessy na zasadzie yes or no j.n (jak nizej)
Dodatkowy opis : Embrace of Tibia (yes)
Fire of the Suns (no)
Spark of the Phoenix (yes or no)
Spiritual Shielding (yes or no)
Wisdom of Solitude (yes or no)

Moze ja pokaze na jakiej to zasadzie. 
http://img232.imageshack.us/my.php?i...ckblessoi7.png



__________________

@tylko przypominam. Jezeli nie zrobisz to chociaz napisz.
Pozdrawiam
Danabur.
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj: (nie wiem)
Wersja tibii : 8.4
Silnik : TFS 0.2
Opis : 1.Na d?wignie tylko dla VIP kt?ra teleportuje ci? na potwory i jak zabijesz jednego tpuje cie gdzie indziej ... mniej wi?cej tak jak "Distributed" tylko ,?e dla VIPow !
2.?eby ci pisa?o ile potwor?w zabi?e? jak zabijesz potworka (to chyba C++ ,albo talcactions ... idk.)
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Kod:
Tibia:8.4 TFS 0.3
Talkactions :Checkbless
Komenda :!checkbless
Co ma robi? :sprawdza czy ma sie zakupione wszystkie blessy na zasadzie yes or no j.n (jak nizej)
Dodatkowy opis : Embrace of Tibia (yes)
Fire of the Suns (no)
Spark of the Phoenix (yes or no)
Spiritual Shielding (yes or no)
Wisdom of Solitude (yes or no)
Moze ja pokaze na jakiej to zasadzie. 
http://img232.imageshack.us/my.php?i...ckblessoi7.png
__________________
@tylko przypominam. Jezeli nie zrobisz to chociaz napisz.
Pozdrawiam
Danabur.
Sory, ale nie znam funkcje tfsa na blessy.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

No wi?c jeszcze raz napisze :

Czy da?oby si? zrobi? skrypt, ?e po zabiciu potwora pojawia si? tp / znika kamie? / lub ka?dy w roomie dostaje storage value?

Pozdrawiam,
Samik
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

@up
Da si? ... pewnie chodzi ci o Arene ...,a nawet jakby nie to skopiuj se skrypt z Areny z jakiego? silnika 8.x ...
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

@UP2:

Zobacz to jak nie znasz anglika to w google wejdz i se przetlumacz :p

@Down:Jak co? to pisz, pomoge :D
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Akurat chodzi mi o Inquisition... ;) Wi?c nie skopiuje skryptu z Areny, bo za du?o tam room?w itd... Oczywi?cie pr?bowa?em to przerabia? ale niezbyt mi wychodzi?o...


@Roki

Kocham Cie! ^^ Szuka?em tego bardzo d?ugo. Dzi?ki ;) Reput ofc ;d
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj: monster
Wersja tibii: 8.1
hp;500000
eq jakies dobre
exp:11111111
wyglad;rat
nazwa;szczurek
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Prosze bardzo oto sczurek:
Kod:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="szczurek" nameDescription="szczurek" race="blood" experience="11111111" speed="300" manacost="0">
  <health now="500000" max="500000"/>
  <look type="21" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="5964"/>
  <targetchange interval="2000" chance="0"/>
  <strategy attack="100" defense="0"/>
  <flags>
    <flag summonable="0"/>
    <flag attackable="1"/>
    <flag hostile="1"/>
    <flag illusionable="1"/>
    <flag convinceable="1"/>
    <flag pushable="0"/>
    <flag canpushitems="1"/>
    <flag canpushcreatures="1"/>
    <flag targetdistance="1"/>
    <flag staticattack="100"/>
    <flag runonhealth="500"/>
  </flags>
  <attacks>
    <attack name="melee" interval="1000" skill="150" attack="-7000"/>
  </attacks>
  <defenses armor="100" defense="200"/>
  <elements>
	<element earthPercent="12"/>
	<element holyPercent="20"/>
	<element icePercent="-6"/>
	<element deathPercent="-10"/>
  </elements>
  <voices interval="5000" chance="10">
	<voice sentence="Meep!"/>
  </voices>
  <loot>
    <item id="3976" countmax="100" chance1="50000" chancemax="0"/>
    <item id="2148" countmax="70" chance1="80000" chancemax="0"/>
    <item id="2696" chance="20000"/>
  </loot>
</monster>


@DOWN:Mi chodzi :p TFS 0.3b3
 
Ostatnia edycja:
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Gelio to nie dziala wez sprawdz u siebie bo u mnie nie dziala wogole jak wpisuje !enchant "ice
to nic nie ma a po 2 to jak robie !enchant to wyskakuje z tym param must b empty czy cos
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Bardzo bym prosi? o takiego npc Michael co daje misje

Gracz:hi
Npc:Witam.Czy nie pom?g? by? mi rozprawi? si? raz na zawsze ze szczurami w mojej piwnicy''szczur"?
Gracz:szczur
Npc:podejmiesz si? tego zadania "tak" lub "nie"
Gracz:tak
Npc:Powodzenia przyjacielu!


Musimy zabi? 10 rat?w.Kiedy to zrobimy piszemy do npc

Gracz:hi
NPC:Witaj ponownie! Wybi?e? ju? szczury "tak" lub "nie"
Gracz: tak
Npc: Wspaniale oto twoja nagroda

Dostajemy dwarven shield

W razie odpowiedzi "nie"
1.Do zobaczenia podr??niku.
2.Postaraj si? zabi? je wszystkie!

No to troch? podobne do tego o co prosi?e? Magic'a xD.
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

@Edit
No to prosz? o:
Rodzaj: np. NPC
Wersja tibii: np. 8.4 (NPC Priv Channel)
O czym ma by? skrypt. :
Zrobi?em to w ten spos?b.
Jest co? w stylu rooka ale postacie kt?re b?d? si? na nim pokazywa? ju? b?d? mia?y wybran? profesj? typu Knight / Palladyn / Sorcerer / Druid.
Na ca?ym rooku da?em non-pvp zone wi?c przypomina chocia? troch? rook :P.
Gdy juz nabijemy level 25, idziemy do "NPC" (kt?rego ju? mam), kt?ry teleportuje nas na "Wysp? wyboru". Tam jest The Oracle (o nazwie "Swiety Posag"). I ten The Oracle dzia?a mi jak powinien... ale nie potrzebuje takiego :P. Zobacz tu masz The Oracle :
Kod:
<npc name="Swiety Posag" floorchange="0" walkinterval="0">
	<health now="150" max="150"/>
	<look typeex="1448"/>
	<interaction range="3" idletime="30">
		<interact keywords="hi" focus="1">
			<!--These are the keywords will trigger this interaction-->
			<keywords>hello</keywords>
			<keywords>greet</keywords>
			<response>
				<action name="script">
					<![CDATA[
						if(getPlayerLevel(cid)) >= 25 then
							selfSay(getCreatureName(cid) .. ", Jestes gotowy aby wypelnic swoje przeznaczenie?")
							_state.b1 = (isPremium(cid) == TRUE)
							_state.topic = 1
						else
							selfSay("Powroc przed me oblicze gdy zdobedziesz juz wystarczajaco duzo doswiadczenia {25level}!")
							_state.isidle = true
						end
					]]>
				</action>
			</response>
		</interact>
		<interact keywords="yes" topic="1">
			<!--Premium account, b1 is set in above-->
			<response b1="1" text="Do jakiego miasta chcesz przystapic? Masz do wyboru trzy nacje. {Misto Assassynow} na pustyni, {Miasto Druidow} umieszczone w lasach na wchodzie czy do skutej lodem {krainy wiecznych mrozow}?">
				<action name="topic" value="2"/>
			</response>
			<!--Normal account-->
			<response text="Do jakiego miasta chcesz przystapic? Masz do wyboru trzy nacje. {Misto Assassynow} na pustyni, {Miasto Druidow} umieszczone w lasach na wchodzie czy do skutej lodem {krainy wiecznych mrozow}?">
				<action name="topic" value="2"/>
			</response>
		</interact>
		<interact keywords="Misto Assassynow" topic="2">
			<response text="Wiec chcesz byc jednym z Assassynow? Wybierz vokacje : KNIGHT, PALADIN, SORCERER, lub DRUID?">
				<!--n1: 2 = Misto Assassynow, 3 = Miasto Druidow, 4 = kraina wiecznych mrozow-->
				<action name="script">
					<![CDATA[
						_state.n1 = 1
						_state.topic = 3
					]]>
				</action>
			</response>
		</interact>
		<interact keywords="Miasto Druidow" topic="2">
			<response text="Wiec chcesz byc jednym z Lesnych Druidow? Wybierz vokacje : KNIGHT, PALADIN, SORCERER, lub DRUID?">
				<!--n1: 2 = Misto Assassynow, 3 = Miasto Druidow, 4 = kraina wiecznych mrozow-->
				<action name="script">
					<![CDATA[
						_state.n1 = 2
						_state.topic = 3
					]]>
				</action>
			</response>
		</interact>
		<interact keywords="kraina wiecznych mrozow" topic="2">
			<response text="Wiec chcesz marznac tylko poto zeby zaspokoic swoj glod walki? Wybierz vokacje : KNIGHT, PALADIN, SORCERER, lub DRUID?">
				<!--n1: 2 = Misto Assassynow, 3 = Miasto Druidow, 4 = kraina wiecznych mrozow-->
				<action name="script">
					<![CDATA[
						_state.n1 = 3
						_state.topic = 3
					]]>
				</action>
			</response>
		</interact>
		<!--If the player does not say any city, repeat our question-->
		<interact keywords="|*|" topic="2">
			<response b1="1" text="Misto Assassynow, Miasto Druidow czy kraina wiecznych mrozow?"/>
			<response text="Misto Assassynow, Miasto Druidow czy kraina wiecznych mrozow?"/>
		</interact>
		<interact keywords="sorcerer" topic="3">
			<response text="Hmm Sorcerer?? Jestes pewny wyboru? Jest to nieodwracalne.">
				<!--n2: 1 = sorcerer, 2 = druid, 3 = paladin, 4 = knight-->
				<action name="script">
					<![CDATA[
						_state.n2 = 1
						_state.topic = 4
					]]>
				</action>
			</response>
		</interact>
		<interact keywords="druid" topic="3">
			<response text="Hmm Druid?? Jestes pewny wyboru? Jest to nieodwracalne.">
				<!--n2: 1 = sorcerer, 2 = druid, 3 = paladin, 4 = knight-->
				<action name="script">
					<![CDATA[
						_state.n2 = 2
						_state.topic = 4
					]]>
				</action>
			</response>
		</interact>
		<interact keywords="paladin" topic="3">
			<response text="Hmm Paladin?? Jestes pewny wyboru? Jest to nieodwracalne.">
				<!--n2: 1 = sorcerer, 2 = druid, 3 = paladin, 4 = knight-->
				<action name="script">
					<![CDATA[
						_state.n2 = 3
						_state.topic = 4
					]]>
				</action>
			</response>
		</interact>
		<interact keywords="knight" topic="3">
			<response text="Hmm Knight?? Jestes pewny wyboru? Jest to nieodwracalne.">
				<!--n2: 1 = sorcerer, 2 = druid, 3 = paladin, 4 = knight-->
				<action name="script">
					<![CDATA[
						_state.n2 = 4
						_state.topic = 4
					]]>
				</action>
			</response>
		</interact>
		<!--If the player does not say any profession, repeat our question-->
		<interact keywords="|*|" topic="3">
			<response text="KNIGHT, PALADIN, SORCERER, czy DRUID?"/>
		</interact>
		<interact keywords="yes" topic="4">
			<response>
				<!--n1: 2 = Misto Assassynow, 3 = Miasto Druidow, 4 = kraina wiecznych mrozow-->
				<!--n2: 1 = knight, 2 = paladin, 3 = sorcerer, 4 = druid-->
				<action name="script">
					<![CDATA[
						local pos = 0
						if(_state.n1 == 1) then
							pos = {x=180, y=233, z=7}
						elseif(_state.n1 == 2) then
							pos = {x=180, y=233, z=7}
						elseif(_state.n1 == 3) then
							pos = {x=180, y=233, z=7}
						else
							selfSay("Nie znam takiej vokacji. Idz do swiatyni pytaj GODow badz wybierz jedna z sugerowanych przezemnie.")
							return
						end
						selfSay("A wiec postanowione!")
						doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid), CONST_ME_TELEPORT)
						if(doTeleportThing(cid, pos) == 0) then
							doPlayerSetTown(cid, _state.n1)
							doPlayerSetVocation(cid, _state.n2)
							doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid), CONST_ME_TELEPORT)
						end
					]]>
				</action>
				<action name="idle" value="1"/>
			</response>
		</interact>
		<interact keywords="bye" focus="0">
			<keywords>farewell</keywords>
			<response text="Dowidzenia |PLAYERNAME|. Idz i glos nazwe tego swiata a bedzie Ci dane!"/>
		</interact>
		<interact event="onBusy">
			<response text="Nie mamy duzo czasu moj drogi przybyszu. Spiesz sie to twoja szansa!">
				<action name="addqueue" value="|PLAYER|"/>
			</response>
		</interact>
		<!--This event triggers if the player goes to far away from the npc/logout/idle timeout-->
		<interact event="onPlayerLeave" focus="0">
			<response text="Wroc gdy juz dojzejesz aby dokonac decyzji"/>
		</interact>
	</interaction>
</npc>
Chcia?bym aby? przerobi? mi go tak aby mo?na wybiera? juz po Knight / Palladyn / Sorcerer / Druid -> jedn? z trzech profesji jakimi s? :
Druid / Assassyn / Lowca. (Zauwa?, ?e s? trzy.) Chcia?bym aby ka?da vokacja mia?a taki sam wyb?r ka?dej z nich. A po zakupie promotion zmienia?y si? na : Lesny Druid / Pustynny Assassyn / Mroczny Lowca. Do tego wszystkiego chcia?bym aby ten Oracle nadawa? im outfity. Druidowi 2 Addony Druida, Assassynowi 2 Addodny Assassyna, Mrocznemu Lowcy 2 Addony Knighta. A tu "promoter" te? do zmiany:
<> Zaduzo znakow <>
Na pewno masz takiego na sk?adzie ;]
Aha :P ten Lesny Druid to mieszanka Sorca i Druta. Czary juz sobie sam poprzestawiam ale prosi?bym o zmienienie mi tego pliku aby integrowa? si? z naszym wyborem. Krotko m?wi?c... Nie ma by? ?adnych Elite ... Royal ... Master etc tylko prof wymienione powyzej.
<> Za duzo znakow aby da? tobie tutaj vocation. Ufam ?e masz takowego na "stanie". <>
W skrocie : Najpierw jeste? Knight / Druid / Palladyn / Sorcerer -> (masz wybor) -> Druid / Assassyn / Lowca -> (Po promotion) -> Lasny Druid / Pustynny Assassyn / Mroczny Lowca.


Ci?gle czekam. Chyba nie jest to az tak trudne?? a bylem jednym z pierwszych po "Refresh"-u
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

actions
quest
[8.1] Stigma [XML]
Quest typu anihilator. S? 4 kratki i d?wignia. jeden dusi na d?wignie i wszyscy przenosz? si? do innego miejsca. I w quescie maja byc 4 skrzynki i w ka?dej nagroda i chc? ?eby mo?na by?o wzi?c jedna nagrode. Po prostu Anihilator!!
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

M?j kolega z innego forum potrzebuje tego skryptu:
"Skrypt kt?ry dodaje addony, po wpisaniu komendy np. pisze addon i dodaje mi first addon ...
Pisze second addon i daje 2 addon.
?eby nie by?o tak pi?knie chc? zrobi? dodatkowo ze addony zabieraj? mane 10 co sec
da si? zrobi? co? takiego?


Pod tibie 8.40 TFS(nie wiem jaki...)

Rodzaj: (nie wiem)
Wersja tibii : 8.4
Silnik : TFS 0.2
Opis : 1.Na d?wignie tylko dla VIP kt?ra teleportuje ci? na potwory i jak zabijesz jednego tpuje cie gdzie indziej ... mniej wi?cej tak jak "Distributed" tylko ,?e dla VIPow !
2.?eby ci pisa?o ile potwor?w zabi?e? jak zabijesz potworka (to chyba C++ ,albo talcactions ... idk.)
 
Odp: [x.x][Skrypty] Zam?wienia

Rodzaj: actions
Wersja tibii: 8.4 TFS 0.3b3
O czym: Klikasz na ?ciane (fontanne) o ID "ID?CIANY" i dostajesz full mane i full hp. Gdy masz full mane a brak hp dostajesz info, ?e mane masz, a hp dodaje. I na odwr?t.

Pozdrawiam, Kleksu.
 
Status
Zamknięty.
Do góry