• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Skrypty] Zam?wienia

Status
Zamknięty.
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

ta k jeste? moim kumplem zal ... na szybko to pisa?em a tak to 2x up chodzi mi o d?wigni? na trainerach ze zmienia po?o?enie jak si? x razy kliknie tzn lewo raz raz w prawo czy co? ...


a tak poza tym gelio plz popraw ten skrypt to guild brodcaster tzn lider albo vice lider mo?e pisa? na czerwono do cz?onk?w gildii prosz? o poprawienie gdy? nie dzi?a to i pisze tak jak normalnie a nie do cz?onk?w gildii na czerwono .. ;] :

function onSay(cid, words, param)
local playerGuild = getPlayerGuildId(cid)
if playerGuild > 0 then
local playerGuildLevel = getPlayerGuildLevel(cid)
if playerGuildLevel >= GUILDLEVEL_VICE then
local players = getOnlinePlayers()
local message = "*Guild* " .. getCreatureName(cid) .. " [" .. getPlayerLevel(cid) .. "]:\n" .. param;
for i,playerName in ipairs(players) do
local player = getPlayerByName(playerName);
if getPlayerGuildId(player) == playerGuild then
doPlayerSendTextMessage(player, MESSAGE_STATUS_WARNING, message);
end
end
doPlayerSendCancel(cid, "Message sent to whole guild.");
else
doPlayerSendCancel(cid, "You have to be at least Vice-Leader to guildcast!");
end
else
doPlayerSendCancel(cid, "Sorry, you're not in a guild.");
end
doPlayerSendTextMessage(cid, 25, words)
return FALSE
end



---------------------------------------
link do skryptu je?li nie kapujesz o co chodzi w tym skrypcie ;]
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Szczegoly dotyczace rainbow shield - biore niebieski enchated kamien i uzywam na tarczy i zamienia sie ona w ice rainbow shield na 30min i ma 39 def , biore czerwony to w fire rainbow shield i tak dalej, jezeli tylko od 8.4 to podaj na 8.4 jak masz :D
Macie:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local zywioly = {
fire = {kamien = 123, tarcza = 1234},
earth = {kamien = 123, tarcza = 1234},
energy = {kamien = 123, tarcza = 1234},
ice = {kamien = 123, tarcza = 1234}
}  -- Tutaj uzupelniamy id kamienia, ktory ma enchantowac na dany zywiol i jaka tarcze ma zostawiac
local rainbowShieldID = 1123   -- Id rainbow shielda
zywiol = ''
local minuty = 30   -- Na ile minut

if (item2.itemid == rainbowShieldID) then
	if (item.itemid == zywioly.fire.kamien) then
		zywiol = 'fire'
	elseif (item.itemid == zywioly.earth.kamien) then
		zywiol = 'earth'
	elseif (item.itemid == zywioly.energy.kamien) then
		zywiol = 'energy'
	elseif (item.itemid == zywioly.ice.kamien) then
		zywiol = 'ice'
	end
	doTransformItem(item2.uid,zywioly.zywiol.tarcza)
	doRemoveItem(item.uid,1)
	local x = {raibowShieldID = rainbowShieldID, item2 = item2}
	addEvent(transformBack,minuty*60*1000,x)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You enchanted your rainbow shield to ".. zywiol .." rainbow shield on ".. minuty .." minutes.")
else
	doPlayerSendCancel(cid,"You can\'t use this object.")
end
end

function transformBack(x)
	doTransformItem(x.item2.uid,x.rainbowShieldID)
end
Wszystko jest wyja?nione w skrypcie. Wystarczy tylko id wpisa?, bo nie mam silnika pod 8.4 aktualnie.


Pozdro,
Gelio

@edit
Dodane co? takiego, ?e na okre?lony czas tylko dzia?a tarcza. Potem zamienia si? w normaln? rainbow shield.

Edit:
Rodzaj: actions
Wersja tibii: 8.40
O czym ma by? skrypt: skrypt ma by? o odrdzewianiu tak jak na rl tibi :).
Szczeg??y, ew. screen je?eli to ma by? skrypt z rl: nie mam screena ale mam linki do tych item?w:

, tam jest podane jakie itemy z niego wychodz? jesli odrdzewimy
- tak samo, podane jakie spodnie maj? wyj?c z tego.
Ju? ci kto? poda?, wi?c nie potrzeba.

Pozdro,
Gelio
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: Action
Wersja tibii: 8.10
Gdy u?yj? use na webbed cocoon, close to zamiast tego pojawia si? webbed cocoon, 5 poison spider?w i 1 Giant Spider
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

GELIO !!

Powiedz gdzie ten skrypt rainbow shield doda? i co wpisa? np w actions .xml ?? plz


Edit:
if (item.itemid == zywioly.fire.kamien) then
zywiol = 'fire'
elseif (item.itemid == zywioly.earth.kamien) then
zywiol = 'earth'
elseif (item.itemid == zywioly.energy.kamien) then
zywiol = 'energy'
elseif (item.itemid == zywioly.ice.kamien) then
zywiol = 'ice'
end
doTransformItem(item2.uid,zywioly.zywiol.tarcza)
doRemoveItem(item.uid,1)
local x = {raibowShieldID = rainbowShieldID, item2 = item2}
addEvent(transformBack,minuty*60*1000,x)
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You enchanted your rainbow shield to ".. zywiol .." rainbow shield on ".. minuty .." minutes.")
else

TAM W ZYWIOLY ICE KAMIEN TRZEBA ID WSTAWIC CY TO ZAOSTAWIC TEN TEKST ??
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

GELIO !!
Powiedz gdzie ten skrypt rainbow shield doda? i co wpisa? np w actions .xml ?? plz
Edit:
if (item.itemid == zywioly.fire.kamien) then
zywiol = 'fire'
elseif (item.itemid == zywioly.earth.kamien) then
zywiol = 'earth'
elseif (item.itemid == zywioly.energy.kamien) then
zywiol = 'energy'
elseif (item.itemid == zywioly.ice.kamien) then
zywiol = 'ice'
end
doTransformItem(item2.uid,zywioly.zywiol.tarcza)
doRemoveItem(item.uid,1)
local x = {raibowShieldID = rainbowShieldID, item2 = item2}
addEvent(transformBack,minuty*60*1000,x)
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You enchanted your rainbow shield to ".. zywiol .." rainbow shield on ".. minuty .." minutes.")
else
TAM W ZYWIOLY ICE KAMIEN TRZEBA ID WSTAWIC CY TO ZAOSTAWIC TEN TEKST ??





Do data/actions/scripts-skopiuj jaki? inny plik i nazwij go rainbow, a potem wklej do niego to:

Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local zywioly = {
fire = {kamien = 7760, tarcza = 8906},
earth = {kamien = 7761, tarcza = 8909},
energy = {kamien = 7759, tarcza = 8908},
ice = {kamien = 7762, tarcza = 8907}
}
local rainbowShieldID = 8905
zywiol = ''
local minuty = 30   
if (item2.itemid == rainbowShieldID) then
	if (item.itemid == zywioly.fire.kamien) then
		zywiol = 'fire'
	elseif (item.itemid == zywioly.earth.kamien) then
		zywiol = 'earth'
	elseif (item.itemid == zywioly.energy.kamien) then
		zywiol = 'energy'
	elseif (item.itemid == zywioly.ice.kamien) then
		zywiol = 'ice'
	end
	doTransformItem(item2.uid,zywioly.zywiol.tarcza)
	doRemoveItem(item.uid,1)
	local x = {raibowShieldID = rainbowShieldID, item2 = item2}
	addEvent(transformBack,minuty*60*1000,x)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You enchanted your rainbow shield to ".. zywiol .." rainbow shield on ".. minuty .." minutes.")
else
	doPlayerSendCancel(cid,"You can\'t use this object.")
end
end
function transformBack(x)
	doTransformItem(x.item2.uid,x.rainbowShieldID)
end


A do action.xml wklej:

Kod:
	<action itemid="7760" script="rainbow.lua"/>
	<action itemid="7761" script="rainbow.lua"/>
	<action itemid="7759" script="rainbow.lua"/>
	<action itemid="7762" script="rainbow.lua"/>


Kumasz?A jak masz tfs to tak samo tylko plik stw?rz w folderze data/action/script/other, a do action.xml wklej:

Kod:
	<action itemid="7760" script="other/rainbow.lua"/>
	<action itemid="7761" script="other/rainbow.lua"/>
	<action itemid="7759" script="other/rainbow.lua"/>
	<action itemid="7762" script="other/rainbow.lua"/>

Napisz czy dzia?a...czekam na reputka :p
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: np. NPC
Wersja tibii: 7.6
Npc Kt?ry Za 6 zdobytych itemkow daje Hero Outfit
Id itemkow sam dam i nazwy... tylko to pisze si? 1 np doll ?ebym przyni?s? i przynosz? i on dalej mi m?wi i na ko?cu jak pisze do niego po tych rzeczach.. to Hi Hero Outfit i dostaje i jak bd chcia? zeminic outfit za ka?dym razem i bd przychodzi? do np i bd pisa? hero outfit to dostane go da si? zrobi? ;) ? Je?li tak to prosz? o kontakt 773236
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

GELIO !!
Powiedz gdzie ten skrypt rainbow shield doda? i co wpisa? np w actions .xml ?? plz
Edit:
if (item.itemid == zywioly.fire.kamien) then
zywiol = 'fire'
elseif (item.itemid == zywioly.earth.kamien) then
zywiol = 'earth'
elseif (item.itemid == zywioly.energy.kamien) then
zywiol = 'energy'
elseif (item.itemid == zywioly.ice.kamien) then
zywiol = 'ice'
end
doTransformItem(item2.uid,zywioly.zywiol.tarcza)
doRemoveItem(item.uid,1)
local x = {raibowShieldID = rainbowShieldID, item2 = item2}
addEvent(transformBack,minuty*60*1000,x)
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You enchanted your rainbow shield to ".. zywiol .." rainbow shield on ".. minuty .." minutes.")
else
TAM W ZYWIOLY ICE KAMIEN TRZEBA ID WSTAWIC CY TO ZAOSTAWIC TEN TEKST ??
Tylko w konfiguracji wpisujesz id wszystkiego i tyle. A do actions.xml trzeba da? id tych kamyczk?w ma?ych.

Pozdro,
Gelio

Edit:
Rodzaj: Action
Wersja tibii: 8.10
Gdy u?yj? use na webbed cocoon, close to zamiast tego pojawia si? webbed cocoon, 5 poison spider?w i 1 Giant Spider
Masz:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local openID = 1234   -- Id otwartego kokonu
local monsters = {"Poison spider", "Poison spider", "Poison spider", "Poison spider", "Poison spider", "Giant Spider"}  -- Jakie monstery maja sie robic

doTransformItem(item.uid,openID)
for i=1, #monsters do
	doSummonCreature(monsters[i], getPlayerPosition(cid))
end
end
Do actions.xml:
Kod:
<action itemid="id zamknietego kokonu" script="nazwa skryptu.lua" />

Pozdro,
Gelio

Edit:
Rodzaj: np. NPC
Wersja tibii: 7.6
Npc Kt?ry Za 6 zdobytych itemkow daje Hero Outfit
Id itemkow sam dam i nazwy... tylko to pisze si? 1 np doll ?ebym przyni?s? i przynosz? i on dalej mi m?wi i na ko?cu jak pisze do niego po tych rzeczach.. to Hi Hero Outfit i dostaje i jak bd chcia? zeminic outfit za ka?dym razem i bd przychodzi? do np i bd pisa? hero outfit to dostane go da si? zrobi? ;) ? Je?li tak to prosz? o kontakt 773236
Wyja?nij bardziej i przyk?adowy npc daj.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

GELIO​
Zrobi?em tak jak powiedzia?e? i nie dzia?a mi to wchodz? na ots enchantuje sobie kamyczki potem prawym na kamyk i na tarcze i nic ;/ plz help i jeszcze 1 prosz? o skrypt kt?ry podawa?em troch? wy?ej .

Edit:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local zywioly = {
fire = {kamien = 7760, tarcza = 8906},
earth = {kamien = 7761, tarcza = 8909},
energy = {kamien = 7762, tarcza = 8908},
ice = {kamien = 7759, tarcza = 8907}
}
local rainbowShieldID = 8905
zywiol = ''
local minuty = 30 -- Na ile minut
if (item2.itemid == rainbowShieldID) then
if (item.itemid == zywioly.fire.kamien) then
zywiol = 'fire'
elseif (item.itemid == zywioly.earth.kamien) then
zywiol = 'earth'
elseif (item.itemid == zywioly.energy.kamien) then
zywiol = 'energy'
elseif (item.itemid == zywioly.ice.kamien) then
zywiol = 'ice'
end
doTransformItem(item2.uid,zywioly.zywiol.tarcza)
doRemoveItem(item.uid,1)
local x = {raibowShieldID = rainbowShieldID, item2 = item2}
addEvent(transformBack,minuty*60*1000,x)
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You enchanted your rainbow shield to ".. zywiol .." rainbow shield on ".. minuty .." minutes.")
else
doPlayerSendCancel(cid,"You can\'t use this object.")
end
end
function transformBack(x)
doTransformItem(x.item2.uid,x.rainbowShieldID)
end
------------------------------------------------------------------------
DOBRZE TO MAM ??





W skrypcie poda? id kamyczk?w tych enchantowanych czy zwyk?ych ?? w skrypcie da?em te z enchantowane
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

GELIO​
Zrobi?em tak jak powiedzia?e? i nie dzia?a mi to wchodz? na ots enchantuje sobie kamyczki potem prawym na kamyk i na tarcze i nic ;/ plz help i jeszcze 1 prosz? o skrypt kt?ry podawa?em troch? wy?ej .
Kt?ry skrypt? I jakie? b??dy s? w silniku?

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Ej gelio, robisz ten tutorial i p?ywanie ??dk?, pisz co ju? masz, to przynajmniej b?de wiedzia? co masz...i czy wog?le robisz...
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Ej gelio, robisz ten tutorial i p?ywanie ??dk?, pisz co ju? masz, to przynajmniej b?de wiedzia? co masz...i czy wog?le robisz...
Narazie jest tutorial. Tylko jest jedna zasada: musisz od razu napisa? co gdzie ma si? wy?wietla?, po jakich kratkach chodzi gracz (mo?esz pisa? np.: p??noc, potem po?udnie, p??noc, wsch?d) bo tak trzeba i co ile ma si? porusza? gracz (co ile milisekund).

A p?ywanie to zrobi? po tutorialu.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Krypt na rainbow shield nie dzila w silniku si? nic nei wy?wietla o b??dzie prosz? o odp
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Narazie jest tutorial. Tylko jest jedna zasada: musisz od razu napisa? co gdzie ma si? wy?wietla?, po jakich kratkach chodzi gracz (mo?esz pisa? np.: p??noc, potem po?udnie, p??noc, wsch?d) bo tak trzeba i co ile ma si? porusza? gracz (co ile milisekund).
A p?ywanie to zrobi? po tutorialu.
Pozdro,
Gelio


A wi?c:
Pozycja startowa:
X:496Y:463Z:6-tutaj m?wi:Welcome on Mystic Ots, here is a temple!
Potem idzie tak:
-d??
-lewo
-d??
-d??
-d??
-d??
-d??
-d??
-d??
-d??-tutaj m?wi:Now you go to the depo!
-prawo
-prawo
-prawo
-g?ra-tutaj m?wi:Here is a depo!On upstairs is a small TP room, you can go easy monster at first it is under the town!You succefully end the tutorial!


I to ju? koniec tutoriala.


@EDIT:Wida? ?e s? to dla ciebie wyzwania :p, dodaj sobie te skrypty na swoj? stronk? potem :p
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

A wi?c:
Pozycja startowa:
X:496Y:463Z:6-tutaj m?wi:Welcome on Mystic Ots, here is a temple!
Potem idzie tak:
-d??
-lewo
-d??
-d??
-d??
-d??
-d??
-d??
-d??
-d??-tutaj m?wi:Now you go to the depo!
-prawo
-prawo
-prawo
-g?ra-tutaj m?wi:Here is a depo!On upstairs is a small TP room, you can go easy monster at first it is under the town!You succefully end the tutorial!
I to ju? koniec tutoriala.
@EDIT:Wida? ?e s? to dla ciebie wyzwania :p, dodaj sobie te skrypty na swoj? stronk? potem :p
Wiadomo, ?e dodam. No wi?c tak. Na pocz?tku wchodzisz do creaturescripts/creaturescripts.xml i dodajesz:
Kod:
<event type="login" name="Tutorial" script="tutorial.lua" />
I potem plik data/creaturesctipts/scripts/tutorial.lua:
Kod:
function onLogin(cid)
registerCreatureEvent(cid, "Tutorial")
local moves = {
{dir = SOUTH, delay = 500),
{dir = WEST, delay = 750},
{dir = SOUTH, delay = 1000},
{dir = SOUTH, delay = 1250},
{dir = SOUTH, delay = 1500},
{dir = SOUTH, delay = 1750},
{dir = SOUTH, delay = 2000},
{dir = SOUTH, delay = 2250},
{dir = SOUTH, delay = 2500},
{dir = SOUTH, delay = 2750},
{dir = EAST, delay = 3250},
{dir = EAST, delay = 3500},
{dir = EAST, delay = 3750},
{dir = NORTH, delay = 4000}
}
local messages = {
{tresc = "Welcome on Mystic Ots, here is a temple!", typ = "MESSAGE_INFO_DESCR", delay = 250},
{tresc = "Now you go to the depo!", typ = "MESSAGE_INFO_DESCR", delay = 3000},
{tresc = "Here is a depo! On upstairs is a small TP room, you can go easy monster at first it is under the town! You succefully end the tutorial!", typ = "MESSAGE_INFO_DESCR", delay = 4000}
}
local storage = 226

if (getPlayerStorageValue(cid,storage) == -1) then
	mayNotMove(cid,1)
	for i=1, #moves do
		local x = {dir = moves[i].dir, cid = cid}
		addEvent(move,moves[i].delay,x)
	end
	for i=1, #messages do
		local message = {tresc = messages[i].tresc, cid = cid, typ = messages[i].typ}
		addEvent(message,messages[i].delay,message)
	end
	local cid = {cid = cid}
	addEvent(mayMove,4500,cid)
end
end

function move(x)
	doMoveCreature(x.cid, x.dir)
end

function message(x)
	doPlayerSendTextMessage(x.cid,x.typ,x.tresc)
end

function mayMove(cid)
	mayNotMove(cid.cid,0)
end
Here you are. I wszystkim graczom musisz doda? storage value 226, ?eby si? nie zalogowali a tu im idzie gdzie?. Mam nadziej?, ?e si? podoba.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: actions, chyba
Wersja tibii: 8.31
O czym ma by? skrypt.: Na dana kratke moze stanac 1 profesja (wybrana w skrypcie)
Jeslij bedzie trzeba podac kordy i id profesij to pokaz w skrypcie gdzie wpisac
Gdy wejdzie inna profesja na dana kratke 100% hp w dol

Pozdro
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: actions, chyba
Wersja tibii: 8.31
O czym ma by? skrypt.: Na dana kratke moze stanac 1 profesja (wybrana w skrypcie)
Jeslij bedzie trzeba podac kordy i id profesij to pokaz w skrypcie gdzie wpisac
Gdy wejdzie inna profesja na dana kratke 100% hp w dol
Pozdro
Masz. Do data/movements/scripts/vocation1.lua:
Kod:
function onStepIn(cid, item, pos)
[COLOR="Red"]local jakiVocMoze = 1  -- Jaki vocation id moze wejsc[/COLOR]

if ((getPlayerVocation(cid) > jakiVocMoze) or (getPlayerVocation(cid) < jakiVocMoze)) then
	doPlayerAddHealth(cid,-getPlayerHealth(cid))
	doSendMagicEffect(pos,CONST_ME_HITBYFIRE)
end
end
Na czerwono jest zaznaczone gdzie wpisa? profesje. A do data/movements/movements.xml:
Kod:
<movevent event="StepIn" uniqueid="unique id tej kratki" script="vocation1.lua" />

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: np. actions,talkaction,movements
Wersja tibii: np. 8.22
O czym ma by? skrypt.Enchant
Szczeg??y- Wiem ?e ju? by?y tego typu skrypty ale mi chodzi o to ,aby nieby?o jak w rl z kaplicami tylko na zasadzie !enchant "fire (trzeba ta bron trzymac w reku i zeby ta komenda zabierala soul i 200many)

@PS MAM SILNIK TFS 0.2.0.0
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: actions
Wersja tibii: 8.1
Teraz chcia?bym ze jak kliknie si? na item (sam wpisz? ID (najlepiej unique ID)) to znika ?ciana na pozycji (Sam wpisz?)

Drugie:
Rodzaj: Chyba actions
Wersja: 8.1
Chcia?bym zrobi? quest (?e raz mo?na wyci?gn?? item) pomo?esz?
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: actions
Wersja tibii: 8.1
Teraz chcia?bym ze jak kliknie si? na item (sam wpisz? ID (najlepiej unique ID)) to znika ?ciana na pozycji (Sam wpisz?)
Drugie:
Rodzaj: Chyba actions
Wersja: 8.1
Chcia?bym zrobi? quest (?e raz mo?na wyci?gn?? item) pomo?esz?


Co do drugiego to, poprostu w unique ID skrzyni wpisz ID itemu kt?ry sie dostaje, a co do pierwszego to nie wiem(gdzie? by?o)


@EDIT:a zta sciana to masz:
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: np. actions,talkaction,movements
Wersja tibii: np. 8.22
O czym ma by? skrypt.Enchant
Szczeg??y- Wiem ?e ju? by?y tego typu skrypty ale mi chodzi o to ,aby nieby?o jak w rl z kaplicami tylko na zasadzie !enchant "fire (trzeba ta bron trzymac w reku i zeby ta komenda zabierala soul i 200many)
@PS MAM SILNIK TFS 0.2.0.0
Masz:
Do data/talkactions/scripts/enchant.lua:
Kod:
function onSay(cid, words, param)
local weapons = {
{id = 1234, fire = 123, ice = 123, earth = 124, energy = 158},   -- Tutaj wpisujesz: id - id broni normalne, fire - id broni ogniowej itp.
{id = 1234, fire = 123, ice = 123, earth = 124, energy = 158}
}
local lewa = getPlayerSlotItem(cid, CONST_SLOT_LEFT)
local prawa = getPlayerSlotItem(cid, CONST_SLOT_RIGHT)
local mana = 200  -- Ile many bierze
local soul = 1 ---Ile soula bierze
ilebroni = 0  -- tego nie ruszaj

if ((param == "fire") or (param == "ice") or (param == "earth") or (param == "energy")) then
	if (getPlayerMana(cid) >= mana) then
		if (getPlayerSoul(cid) >= soul) then
			for i=1, #weapons do
				if (lewa.itemid == weapons[i].id) then
					doPlayerAddMana(cid,-mana)
					doPlayerAddSoul(cid,-soul)
					if (param == "fire") then
						doTransformItem(lewa.uid,weapons[i].weapons[i].fire)
					elseif (param == "ice") then
						doTransformItem(lewa.uid,weapons[i].weapons[i].ice)
					elseif (param == "earth") then
						doTransformItem(lewa.uid,weapons[i].weapons[i].earth)
					elseif (param == "energy") then
						doTransformItem(lewa.uid,weapons[i].weapons[i].energy)
					end
					ilebroni = ilebroni+1
				elseif (prawa.itemid == weapons[i].id) then
					doPlayerAddMana(cid,-mana)
					doPlayerAddSoul(cid,-soul)
					if (param == "fire") then
						doTransformItem(prawa.uid,weapons[i].weapons[i].fire)
					elseif (param == "ice") then
						doTransformItem(prawa.uid,weapons[i].weapons[i].ice)
					elseif (param == "earth") then
						doTransformItem(prawa.uid,weapons[i].weapons[i].earth)
					elseif (param == "energy") then
						doTransformItem(prawa.uid,weapons[i].weapons[i].energy)
					end
					ilebroni = ilebroni+1
				end
			end
			if (ilebroni == 0) then
				doPlayerSendCancel(cid,"You need to put weapon to right or left hand.")
			end
		else
			doPlayerSendCancel(cid,"You don\' have enought soul points.")
		end
	else
		doPlayerSendCancel(cid,"You don\'t have enouth mana.")
	end
else
	doPlayerSendCancel(cid,"You can\'t enchant weapon to ".. param ..".")
end
end
Na g?rze wpisujesz wszystkie bronie jakie maj? by? enchantowane.
Potem do data/talkactions/talkactions.xml:
Kod:
<talkaction words="!enchant" script="enchant.lua" />
I gotowe. Powinno dzia?a?. :)


Pozdro,
Gelio
 
Status
Zamknięty.
Do góry