• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Skrypty] Zam?wienia

Status
Zamknięty.
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

dziwgnia jak klikasz znika przedmiot ( sciana ) ale jakis dobry bo jak mam 1 taki i jak chce zrobic 2 to nie dziala
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

ja chce skrypt pod 8.1 ze jest npc a u niego mozna wymienic jakies itemki na jakis rare items
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

ja chce skrypt pod 8.1 ze jest npc a u niego mozna wymienic jakies itemki na jakis rare items
Jeszcze jakby? powiedzia? jakie itemy, to by?bym szcz??liwy.

Pozdro,
Gelio

Bump:
Tak na trade i silnik TFS, a i jak masz to parcel system.
Parcel system to jest w silniku. A NPC zaraz zrobie.

Pozdro,
Gelio

Bump:
Widz? ze 1 skrypt chyba za trudny no to poprosi?bym 2 inne jak najszybciej je?li mo?na.
Client: 8.0
Actions
1.K?adziesz w 4 miejscach 4 przedmioty poci?gasz za d?wignie i tp cie na wybrane miejsce a itemy znikaj?.
2.stajesz w wybranym miejscu poci?gasz za dzwignie i tp cie na wybrane miejsce.
Z g?ry dzi?ki.
1.
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local item1Pos = {x=123, y=123, z=7, stackpos=254}  -- Pozycja gdzie ma byc 1 item
local item1ID = 1324
local item2Pos = {x=132, y=123, z=7, stackpos=254}
local item2ID = 1234
local item3Pos = {x=132, y=123, z=7, stackpos=254}
local item3ID = 1234
local item4Pos = {x=132, y=123, z=7, stackpos=254}
local item4ID = 1234
local whereTP = {x=123, y=132, z=7}  -- Gdzie teleportuje

local items = {item1 = getThingfromPos(item1Pos), item2 = getThingfromPos(item2Pos), item3 = getThingfromPos(item3Pos), item4 = getThingfromPos(item4Pos)}

if (item.itemid == 1945) then
if (items.item1.itemid == item1ID and items.item2.itemid == item2ID and items.item3.itemid == item3ID and items.item4.itemid == item4ID) then
	doRemoveItem(items.item1,1)
	doRemoveItem(items.item2,1)
	doRemoveItem(items.item3,1)
	doRemoveItem(items.item4,1)
	doTeleportThing(cid,whereTP)
	doTransformThing(item,1946)
	doSendMagicEffect(item1Pos,CONST_ME_MAGIC_BLUE)
	doSendMagicEffect(item2Pos,CONST_ME_MAGIC_BLUE)
	doSendMagicEffect(item3Pos,CONST_ME_MAGIC_BLUE)
	doSendMagicEffect(item4Pos,CONST_ME_MAGIC_BLUE)
else
	doPlayerSendCancel(cid,"Nie sa polozone wlasciwe przedmioty")
end
else
	doTransformThing(item,1945)
end
end
2.
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local jakiPosMaByc = {x=132, y=132, z=7}  -- Na jakim polu gracz ma stawac
local gdzieTP = {x=123, y=123, z=7}  -- Gdzie ma teleportowac

if (item.itemid == 1945) then
if (getPlayerPosition(cid) == jakiPosMaByc) then
	doTransformThing(item,1945)
	doTeleportThing(cid,gdzieTP)
	doSendMagicEffect(gdzieTP,CONST_ME_MAGIC_BLUE)
	doSendMagicEffect(jakiPosMaByc,CONST_ME_MAGIC_BLUE)
	doSendMagicEffect(frompos, CONST_ME_MAGIC_BLUE)
else
	doPlayerSendCancel(cid,"Wrong position")
end
else
	doTransformThing(item,1946)
end
end

Pozdro,
Gelio

Bump:
dziwgnia jak klikasz znika przedmiot ( sciana ) ale jakis dobry bo jak mam 1 taki i jak chce zrobic 2 to nie dziala
Ok:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local coMaZnikac = {x=123, y=123, z=7}  -- Pozycja itemu co ma znikac
local itemZnikajacy = getThingfromPos(coMaZnikac)
if (item.itemid == 1945) then
doRemoveItem(itemZnikajacy,1)
doTransformThing(item,1946)
end
end

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local item1Pos = {x=123, y=123, z=7, stackpos=254} -- Pozycja gdzie ma byc 1 item
local item1ID = 1324
local item2Pos = {x=132, y=123, z=7, stackpos=254}
local item2ID = 1234
local item3Pos = {x=132, y=123, z=7, stackpos=254}
local item3ID = 1234
local item4Pos = {x=132, y=123, z=7, stackpos=254}
local item4ID = 1234
local whereTP = {x=123, y=132, z=7} -- Gdzie teleportuje
local items = {item1 = getThingfromPos(item1Pos), item2 = getThingfromPos(item2Pos), item3 = getThingfromPos(item3Pos), item4 = getThingfromPos(item4Pos)}
if (item.itemid == 1945) then
if (items.item1.itemid == item1ID and items.item2.itemid == item2ID and items.item3.itemid == item3ID and items.item4.itemid == item4ID) then
doRemoveItem(items.item1,1)
doRemoveItem(items.item2,1)
doRemoveItem(items.item3,1)
doRemoveItem(items.item4,1)
doTeleportThing(cid,whereTP)
doTransformThing(item,1946)
doSendMagicEffect(item1Pos,CONST_ME_MAGIC_BLUE)
doSendMagicEffect(item2Pos,CONST_ME_MAGIC_BLUE)
doSendMagicEffect(item3Pos,CONST_ME_MAGIC_BLUE)
doSendMagicEffect(item4Pos,CONST_ME_MAGIC_BLUE)
else
doPlayerSendCancel(cid,"Nie sa polozone wlasciwe przedmioty")
end
else
doTransformThing(item,1945)
end
end

Wszystko fajnie tylko ?e ten skrypt nie chce dzia?a?.
Normalnie dodaje do skrypt?w dodaje linijk? do actions
<action uniqueid="8894" script="nowadzwignia2.lua" />
Robi? d?wignie na mapie daje jej uniqueid="8894" potem k?ad? itemy naciskam d?wignie i nic si? nie dzieje a ?aden b??d w silniku si? nie pokazuje.

@down LOL my?lisz ?e ich nie zmieni?em wszystko zmieni?em wed?ug siebie nie pisa?bym zanim bym wszystkiego nie sprawdzi?.
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Wszystko fajnie tylko ?e ten skrypt nie chce dzia?a?.
Normalnie dodaje do skrypt?w dodaje linijk? do actions
Robi? d?wignie na mapie daje jej uniqueid="8894" potem k?ad? itemy naciskam d?wignie i nic si? nie dzieje a ?aden b??d w silniku si? nie pokazuje.
A POZYCJE TO JA SE KURWA Z DUPY WYCI?GN??EM!!?? ZMIE? JE, BO NA PEWNO TAKICH NIE MA!! I MI KURWA NIE SPAMUJ.

Pozdro ;]
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj :Czar
Tibia :8.1
Co tu powiedzie? chcia?bym Czar taki np jak ExEvo gran mas Mort ;] Dla Sorca I czy Zrobisz jescze Exevo gran mas pox? ;D
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

ee to ja chce czar ,ze jak go wpisujesz to wokol ciebie barbariany sa zrobisz??
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Chcia?bym aby? edytowa? ten skrypt:
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_SUDDENDEATH)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, 0, -4000, 0, -9000)
function onUseWeapon(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end

To sprite wand ale zawsze bije 8-9k a chce ?eby na 10 lvl bi?o max 200 a na 100 oko?o 2k. Czyli ?eby jego moc zale?a?a od lvl i mlvl.
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

typ hm nie wiem
tibia 8.10
jak nadepne na ta wode zco sie pytalem to sprawdza czy mam boots jak nie to mam paralize i zabiera mi po 100 hp a jak wyjde z wody to ma mi przez 5 min isc hp po 50 a i id to 4820

dotroy nie spamuj juz wzioles i napisales ! nie spamuj
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

8.1
czar
ze wokol ciebie barbariany sa
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: np. actions/movements
Wersja tibii: 7.6
O czym ma by? skrypt. rozkopywanie ziemi, kt?ra znajduje si? na pos x:32775 y:32012 z:10 kilofem.

Rodzaj: np. actions
Wersja tibii: 7.6
O czym ma by? skrypt.
*gdy otworzymy dan? szafk?, znajdujemy bag, a w nim itemy o id (sam wpisze) xxxx,
*gdy otworzymy dan? szafke, znajdujemy item o id xxxx,
*gdy otworzymy dan? szafk?, znajdujemy klucz 3700.

Przepraszam, ?e daj? zam?wienie, gdy jeszcze nie rozwi?za?e? tamtych, jednak zapomnia?bym co chc? dok?adnie ^^
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj :Czar
Tibia :8.1
Co tu powiedzie? chcia?bym Czar taki np jak ExEvo gran mas Mort ;] Dla Sorca I czy Zrobisz jescze Exevo gran mas pox? ;D
Wystarczy tylko efekt zmieni? w exevo gran mas vis.

Pozdro,
Gelio

Edit:
ee to ja chce czar ,ze jak go wpisujesz to wokol ciebie barbariany sa zrobisz??
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_RED)

function onCastSpell(cid, var)
local nazwa = "Barbarian Bloodwalker"
local pos = getPlayerPosition(cid)

local summon1 = doSummonCreature(nazwa,{x=pos.x+1, y=pos.y, z=pos.z})
local summon2 = doSummonCreature(nazwa,{x=pos.x-1, y=pos.y, z=pos.z})
local summon3 = doSummonCreature(nazwa,{x=pos.x+1, y=pos.y+1, z=pos.z})
local summon4 = doSummonCreature(nazwa,{x=pos.x+1, y=pos.y-1, z=pos.z})
local summon5 = doSummonCreature(nazwa,{x=pos.x-1, y=pos.y+1, z=pos.z})
local summon6 = doSummonCreature(nazwa,{x=pos.x-1, y=pos.y-1, z=pos.z})
local summon7 = doSummonCreature(nazwa,{x=pos.x, y=pos.y+1, z=pos.z})
local summon8 = doSummonCreature(nazwa,{x=pos.x, y=pos.y-1, z=pos.z})
doConvinceCreature(cid,summon1)
doConvinceCreature(cid,summon2)
doConvinceCreature(cid,summon3)
doConvinceCreature(cid,summon4)
doConvinceCreature(cid,summon5)
doConvinceCreature(cid,summon6)
doConvinceCreature(cid,summon7)
doConvinceCreature(cid,summon8)
return doCombat(cid, combat, var)

end
Uwaga! Monster musi mie? w convinceable warto?? 1 (czyli, ?e normalnie da si? go summonowa? przez utevo res)

Pozdro,
Gelio

Edit:
typ hm nie wiem
tibia 8.10
jak nadepne na ta wode zco sie pytalem to sprawdza czy mam boots jak nie to mam paralize i zabiera mi po 100 hp a jak wyjde z wody to ma mi przez 5 min isc hp po 50 a i id to 4820
dotroy nie spamuj juz wzioles i napisales ! nie spamuj
Podaj mi tylko id tych boots of waterwalking, bo rozumiem, ?e to id to jest woda.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

dzieki gelio dziala jak powinno jestes super
 
Ostatnia edycja:
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Rodzaj: np. actions/movements
Wersja tibii: 7.6
O czym ma by? skrypt. rozkopywanie ziemi, kt?ra znajduje si? na pos x:32775 y:32012 z:10 kilofem.
Rodzaj: np. actions
Wersja tibii: 7.6
O czym ma by? skrypt.
*gdy otworzymy dan? szafk?, znajdujemy bag, a w nim itemy o id (sam wpisze) xxxx,
*gdy otworzymy dan? szafke, znajdujemy item o id xxxx,
*gdy otworzymy dan? szafk?, znajdujemy klucz 3700.
Przepraszam, ?e daj? zam?wienie, gdy jeszcze nie rozwi?za?e? tamtych, jednak zapomnia?bym co chc? dok?adnie ^^
Z t? szafk?, to nie mo?na. Jedyne co mo?na, to ?e u?ywamy szafki i wtedy do plecaka nam dodaje, a nie, ?e otwiera si? zawarto?? szafki.

Kilof:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local position = {x=32775, y=32012, z=10}
local idDziury = 1234   -- ID dziury, jaka ma zostawic
local poJakimCzasie = 60*1000   -- Po jakim czasie ma znikac (po 60 sekundach ustawione)

if (topos == position) then
	doTransformThing(item, idDziury)
	local x = {item = item, itemid = item.itemid}
	addEvent(zmien,poJakimCzasie,x)
else
	doPlayerSendCancel(cid,"Nie mozesz tego uzyc")
end
end

function zmien(x)
	doTransformThing(x.item, x.itemid)
end


Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Chcia?bym aby? edytowa? ten skrypt:
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_SUDDENDEATH)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, 0, -4000, 0, -9000)
function onUseWeapon(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
To sprite wand ale zawsze bije 8-9k a chce ?eby na 10 lvl bi?o max 200 a na 100 oko?o 2k. Czyli ?eby jego moc zale?a?a od lvl i mlvl.

Nie wiem czy przeoczy?e? m?j post ale mi zale?y...
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

#Dzi?kuj?, w?a?nie o to mi chodzi?o, ?e otwieramy szafeczk?, na zielono wy?wietla si? "You have found a bag", a w naszym BP mamy baga, w kt?rym jest to co opisa?em ;]

Reput leci ^^
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Nie wiem czy przeoczy?e? m?j post ale mi zale?y...
Sory, nie przeczyta?em. Masz:
Kod:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_SUDDENDEATH)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -10.8, -500, -12.2, -1000)
function onUseWeapon(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end

Pozdro,
Gelio

Edit:
#Dzi?kuj?, w?a?nie o to mi chodzi?o, ?e otwieramy szafeczk?, na zielono wy?wietla si? "You have found a bag", a w naszym BP mamy baga, w kt?rym jest to co opisa?em ;]
Reput leci ^^
Ok, no to bag z itemami:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local bagID = 1234 -- Id baga
local itemy = {123, 124, 125}  -- Jakie itemy gracz dostanie
local storage = 1582   -- Dla kazdego questu ma byc inny

if (getPlayerStorageValue(cid,storage) == -1) then
	local bag = doPlayerAddItem(cid,bagID,1)
	for i=0, #itemy do
		doAddContainerItem(bag,itemy[i],1)
	end
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You have found a bag")
setPlayerStorageValue(cid,storage,1)
else
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"It\' empty")
end
end

Klucz:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local kluczID = 3700 -- Id klucza
local actionID = 0   -- Actionid klucza. 0 = bez actionid (bez key Id)
local storage = 1583   -- Dla kazdego questu ma byc inny

if (getPlayerStorageValue(cid,storage) == -1) then
	local key = doPlayerAddItem(cid,kluczID,1)
	if (actionID > 0) then
	doSetItemActionId(key,actionID)
	end
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You have found a key")
setPlayerStorageValue(cid,storage,1)
else
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"It\' empty")
end
end

Item o id xxx:
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local itemID = 1234 -- Id itemu
local itemName = "leather armor"  -- Nazwa itemu
local storage = 1584   -- Dla kazdego questu ma byc inny

if (getPlayerStorageValue(cid,storage) == -1) then
	doPlayerAddItem(cid,itemID,1)
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"You have found a ".. itemName .."")
	setPlayerStorageValue(cid,storage,1)
else
	doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_INFO_DESCR,"It\' empty")
end
end
Powinno dzia?a?.

Pozdro,
Gelio
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

gsybys umial to zrob mi sanki ktorymi mozna jezdzic bo miescie lub na expowiska :D:D
 
Odp: Skrypty na zam?wienie.

Odp: Skrypty na zam?wienie.

Oczywi?cie repucik!!! Robie otsa jak wida? i mam do ciebie du?o pr??b. St?d nast?pna :confused: NPC ju? mam ale nie dzia?a:
Kod:
Warning [NpcScript::NpcScript] Can not load script. data/npc/scripts/profesje.lua
data/npc/scripts/profesje.lua:57: unexcepted symbol near 'then'
A o to przyczyna problemu:
Kod:
local focus = 0
local talk_start = 0
local target = 0
local following = false
local attacking = false
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end
function onCreatureAppear(creature)
end
function onCreatureDisappear(cid, pos)
  	if focus == cid then
          selfSay('Good bye then.')
          focus = 0
          talk_start = 0
  	end
end
function onCreatureTurn(creature)
end
function msgcontains(txt, str)
  	return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. 
'(%w+)'))
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
  	msg = string.lower(msg)
  	if (msgcontains(msg, 'hi') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
  		selfSay('Witaj, ' .. getCreatureName(cid) .. '! Zmieniam profesje paladyn i knight na "Epic 
Gladiator".')
  		focus = cid
  		talk_start = os.clock()
  	elseif msgcontains(msg, 'hi') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
  		selfSay('Sorki, ' .. getCreatureName(cid) .. '! Ale gadam z kims innym!')
	elseif focus == cid then
		talk_start = os.clock()
		if msgcontains(msg, 'Epic Gladiator') then
 			if getPlayerVocation(cid) > 8 then
				selfSay('Sorki, ale nie jestes Elite Knightem badz Royal Paladinem.')
			elseif getPlayerVocation(cid) < 7 then
				selfSay('Sorki, ale nie jestes Elite Knightem badz Royal Paladinem.')
			else
				selfSay('Czy chcesz stac sie Epic Gladiatorem?') then
				talk_state = 1
			end
		end
		elseif talk_state = 1 then
			if msgcontains(msg, 'tak') then
				if (getPlayerItemCount(cid,5904) >= 15) then
					sell(cid,5904,15,0) then
					doPlayerSetVocation(cid, 10) then
					selfSay('Stales sie Epic Wizardem')
				else
					selfSay('Nie masz 15 magic sulphur!')
				end
			end
 		end
		talk_state = 0
		elseif msgcontains(msg, 'Epic Wizard') then
 			if getPlayerVocation(cid) > 6 then
				selfSay('Sorki, ale nie jestes Elder Dridem badz Master Sorcererem.')
			elseif getPlayerVocation(cid) < 5 then
				selfSay('Sorki, ale nie jestes Elder Dridem badz Master Sorcererem.')
			else
				selfSay('Czy chcesz stac sie Epic Wizardem?') then
				talk_state = 2
			end
		end
		elseif talk_state = 2 then
			if msgcontains(msg, 'tak') then
				if (getPlayerItemCount(cid,5904) >= 15) then
					sell(cid,5904,15,0) then
					doPlayerSetVocation(cid, 9) then
					selfSay('Stales sie Epic Wizardem')
				else
					selfSay('Nie masz 15 magic sulphur!')
				end
			end
 		end
		talk_state = 0
		elseif msgcontains(msg, 'bye') and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
			selfSay('Narazie, ' .. getCreatureName(cid) .. '!')
			focus = 0
			talk_start = 0
		end
		end
	end
end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
	if focus > 0 then 
		x, y, z = creatureGetPosition(focus)
		myx, myy, myz = selfGetPosition()
		if ((myy-y==0) and (myx-x<=0 and myx-x>=-4)) then
			selfTurn(1)
		end 
		if ((myy-y==0) and (myx-x>=0 and myx-x<=4)) then
			selfTurn(3)
		end
		if ((myx-x==0) and (myy-y<=0 and myy-y>=-4)) then
			selfTurn(2)
		end
		if ((myx-x==0) and (myy-y>=0 and myy-y<=4)) then
			selfTurn(0)
		end
		if ((myy-y==-2) and (myx-x>=-1 and myx-x<=1)) then
			selfTurn(2)
		end
		if ((myy-y==2) and (myx-x>=-1 and myx-x<=1)) then
			selfTurn(0)
		end
		if ((myx-x==2) and (myy-y>=-1 and myy-y<=1)) then
			selfTurn(3)
		end
		if ((myx-x==-2) and (myy-y>=-1 and myy-y<=1)) then
			selfTurn(1)
		end
		if ((myy-y==-3) and (myx-x>=-2 and myx-x<=2)) then
			selfTurn(2)
		end
		if ((myy-y==3) and (myx-x>=-2 and myx-x<=2)) then
			selfTurn(0)
		end
		if ((myx-x==3) and (myy-y>=-2 and myy-y<=2)) then
			selfTurn(3)
		end
		if ((myx-x==-3) and (myy-y>=-2 and myy-y<=2)) then
			selfTurn(1)
		end
		if ((myy-y==-4) and (myx-x>=-3 and myx-x<=3)) then
			selfTurn(2)
		end
		if ((myy-y==4) and (myx-x>=-3 and myx-x<=3)) then
			selfTurn(0)
		end
		if ((myx-x==4) and (myy-y>=-3 and myy-y<=3)) then
			selfTurn(3)
		end
		if ((myx-x==-4) and (myy-y>=-3 and myy-y<=3)) then
			selfTurn(1)
		end
	end
  	if (os.clock() - talk_start) > 30 then
  		if focus > 0 then
  			selfSay('Nastepny...')
  		end
  			focus = 0
  	end
 	if focus ~= 0 then
 		if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
 			selfSay('Gdzie maniery?')
 			focus = 0
 		end
 	end
end
Prosz? aby? to poprawi?.
 
Status
Zamknięty.
Do góry