• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[x.x][Quests]Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

Status
Zamknięty.

Elf

Sing blue silver
Dołączył
Kwiecień 12, 2008
Posty
409
Liczba reakcji
50
Wiek
34
Wrzuci?em jaki? czas temu na otland.net, to i tu przy okazji wrzuc?
Kod:
local config = {
	storage = 5019,
	experience = 400,
	axe = 2429,
	club = 2394,
	sword = 2409
}
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
	if(getPlayerCustomFlagValue(cid, PlayerCustomFlag_GamemasterPrivileges) == TRUE) then
		return TRUE
	end
	if(getPlayerStorageValue(cid, config.storage) ~= -1) then
		doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "It is empty.")
		return TRUE
	end
	local club = getPlayerSkill(cid, 1)
	local sword = getPlayerSkill(cid, 2)
	local axe = getPlayerSkill(cid, 3)
	local reward = 0
	if(axe > sword and axe > club) then
		reward = doCreateItemEx(config.axe, 1)
	elseif(club > sword and club > axe) then
		reward = doCreateItemEx(config.club, 1)
	elseif(sword > club and sword > axe) then
		reward = doCreateItemEx(config.sword, 1)
	end
	if(reward == 0) then
		doPlayerSendCancel(cid, "Sorry, you have to choose a weapon type first.")
	elseif(doPlayerAddItemEx(cid, reward, FALSE) ~= RETURNVALUE_NOERROR) then
		doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "You have found a reward weighing " .. getItemWeight(reward) .. " oz. It is too heavy or you have not enough space.")
	else
		local tmp = getItemDescriptions(reward)
		doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "You have found " .. tmp.article .. " " .. tmp.name .. ".")
		setPlayerStorageValue(cid, config.storage, 1)
		doPlayerAddExp(cid, config.experience)
		doSendAnimatedText(getCreaturePosition(cid), config.experience, TEXTCOLOR_WHITE_EXP)
	end
	return TRUE
end
storage <- chyba nie musz? wyja?nia?
experience <- ilo?? otrzymanego do?wiadczenia za wykonanie
axe, club, sword <- numery broni

//Sinner
Dodane tagi.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Odp: Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

Odp: Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

spoko skrypt, zreszt? jak wszystkie Twoje xd na pewno si? przyda.

PS: Elf ty ci?gle nad TFS pracujesz? bo s?ysza?em ze ju? podobno nie ale widz? ze wszystkie update ty robisz ;] fatalnie by by?o jakby? zrezygnowa? ;/
 
Ostatnia edycja:
Odp: Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

Odp: Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

Te funkcje z Ex na ko?cu to nie ma ich chyba w ka?dym silniku. I w?a?ciwie co on ma dok?adnie robi?? Tylko dawa? item w zale?no?ci od skilla? Mog?e? dorobi?, ?e daje jak?? uniwersaln? bro? (nie wiem co dok?adnie) je?eli wszystkie skille s? r?wne sobie (po prostu else). I nie, ?ebym si? czepia?, ale mog?e? dopisa?, ?e to prawdopodobnie tylko na TFS. Bo np. getItemDescriptions nie ma nigdzie opr?cz TFS.


Pozdro,
Gelio
 
Odp: [x.x][Quests]Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

fajne na pewno pomoze :)
 
Odp: [x.x][Quests]Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

Bardzo mi si? to przyda.
D?ugo tego szuka?em.
 
Odp: [x.x][Quests]Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

Bardzo fajny skrypcik napewno go uzyje w moim otsie!.;]
 
Odp: Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

Odp: Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

Te funkcje z Ex na ko?cu to nie ma ich chyba w ka?dym silniku. I w?a?ciwie co on ma dok?adnie robi?? Tylko dawa? item w zale?no?ci od skilla? Mog?e? dorobi?, ?e daje jak?? uniwersaln? bro? (nie wiem co dok?adnie) je?eli wszystkie skille s? r?wne sobie (po prostu else). I nie, ?ebym si? czepia?, ale mog?e? dopisa?, ?e to prawdopodobnie tylko na TFS. Bo np. getItemDescriptions nie ma nigdzie opr?cz TFS.
Pozdro,
Gelio
'Ex tworzy item w wirtualnym cylindrze (kt?ry, tak nawiasem jest oczyszczony po wywo?aniu skryptu), aby dopiero potem przypisa? go do istniej?cego. Przydatne, je?li chcemy doda? graczowi np. ca?y backpack danych item?w, a nie chcemy by przeplaci? nie dostaj?c wszystkich item?w.
 
Odp: [x.x][Quests]Przyk?ad questu zale??cego od poziomu umiej?tno?ci

Cudna praca 100/10
 
Status
Zamknięty.
Do góry