Matt
Banned
- Joined
- May 9, 2013
- Messages
- 595
- Reaction score
- 46
Mia?em chwilk?, wi?c zn?w udost?pniam jaki? tam stary m?j skrypt.
Znane jest to z war?w czy jakiego? tam serwera.
Opis: W przypadku gdy gracz ma mniejszy ni? 40 lvl i ginie od gracza dostaje on po prostu teleport do temple, nic nie traci, robisz logout i jak si? logujesz z powrotem to masz hp, lvl i itemki tak jak mia?e?, mniej wi?cej tak to dzia?a.
Skrypt:
W creaturescript/scripts/ tworzysz plik playerdeath.ua i wklejasz tam to:
[LUA]function onStatsChange(cid, attacker, type, combat, value)
if (getPlayerLevel(cid) < 40 and isPlayer(attacker) and value >= getCreatureHealth(cid)) then
doCreatureAddHealth(cid, getCreatureMaxHealth(cid) - getCreatureHealth(cid))
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), CONST_ME_POFF)
doTeleportThing(cid, getTownTemplePosition(getPlayerTown(cid)), false)
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), CONST_ME_TELEPORT)
doPlayerSetPzLocked(attacker, false)
doRemoveCondition(attacker, CONDITION_INFIGHT)
doPlayerSetPzLocked(cid, false)
doRemoveCondition(cid, CONDITION_INFIGHT)
doCreatureSetSkullType(attacker, SKULL_NONE)
return false
end
return true
end[/LUA]
do creaturescripts.xml dodajesz linijk?:
[XML]<event type="statschange" name="PlayerDeath" script="playerdeath.lua"/>[/XML]
pami?taj tak?e, aby zarejestrowa? event, czyli w creaturescripts/scripts/login.lua dodaj:
[LUA]registerCreatureEvent(cid, "PlayerDeath")[/LUA]
Tyle.
?ycz? mi?ego u?ytku,
Matt.
Znane jest to z war?w czy jakiego? tam serwera.
Opis: W przypadku gdy gracz ma mniejszy ni? 40 lvl i ginie od gracza dostaje on po prostu teleport do temple, nic nie traci, robisz logout i jak si? logujesz z powrotem to masz hp, lvl i itemki tak jak mia?e?, mniej wi?cej tak to dzia?a.
Skrypt:
W creaturescript/scripts/ tworzysz plik playerdeath.ua i wklejasz tam to:
[LUA]function onStatsChange(cid, attacker, type, combat, value)
if (getPlayerLevel(cid) < 40 and isPlayer(attacker) and value >= getCreatureHealth(cid)) then
doCreatureAddHealth(cid, getCreatureMaxHealth(cid) - getCreatureHealth(cid))
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), CONST_ME_POFF)
doTeleportThing(cid, getTownTemplePosition(getPlayerTown(cid)), false)
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), CONST_ME_TELEPORT)
doPlayerSetPzLocked(attacker, false)
doRemoveCondition(attacker, CONDITION_INFIGHT)
doPlayerSetPzLocked(cid, false)
doRemoveCondition(cid, CONDITION_INFIGHT)
doCreatureSetSkullType(attacker, SKULL_NONE)
return false
end
return true
end[/LUA]
do creaturescripts.xml dodajesz linijk?:
[XML]<event type="statschange" name="PlayerDeath" script="playerdeath.lua"/>[/XML]
pami?taj tak?e, aby zarejestrowa? event, czyli w creaturescripts/scripts/login.lua dodaj:
[LUA]registerCreatureEvent(cid, "PlayerDeath")[/LUA]
Tyle.
?ycz? mi?ego u?ytku,
Matt.