Gelio
Senior User
- Dołączył
- Kwiecień 10, 2008
- Posty
- 617
- Liczba reakcji
- 98
- Wiek
- 29
Mam dzisiaj do zaprezentowania wam run?, kt?ra usuwa "skulla" (czyli czaszk? pokazuj?c? si? nad g?ow? gracza po zaatakowaniu innego). Nie zosta?a przetestowana, ale dzia?a na 99 %. Zosta?a zrobiona z pro?by w tym temacie oraz innych ludzi.
Robimy plik: skull remove.lua w katalogu: data/actions/scripts, a do niego dodajemy:
Zmieniamy potrzebne nam opcje (runa usuwa white skulla, yellow skulla oraz gdy zezwolimy tak?e red skulla). Nast?pnie dodajemy do actions.xml:
czerwony - id runy.
Je?eli nie b?dzie dzia?a?a runa (?adnych b??d?w, ale runa nie dzia?a) to zmie?cie id runy zaznaczone na czerwono.
Pozdro,
Gelio
Robimy plik: skull remove.lua w katalogu: data/actions/scripts, a do niego dodajemy:
Kod:
-- Skull remove by Gelio
-- With little Gesior's help (frags remove)
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local zabieraLadunki = "tak" -- Czy zabiera ladunki runy
local usuwaRedSkulla = "tak" -- Czy usuwa red skulla
if((getPlayerSkullType(cid) ~= SKULL_RED or usuwaRedSkulla == "tak") or getPlayerSkullType(cid) ~= SKULL_GREEN) then
doCreatureSetSkullType(cid, SKULL_NONE)
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_STATUS_CONSOLE_BLUE,"You don't have any skull now.")
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid),CONST_ME_MAGIC_RED)
doPlayerSetRedSkullTicks(cid, 0) -- Usuwanie fragow. Usuniesz ta linijk? to nie b?dzie bra? frag?w
else
doPlayerSendCancel(cid,"You can't remove red or green skull.")
end
if(zabieraLadunki == "tak") then
if(item.type > 1) then
doChangeTypeItem(item.uid, item.type-1)
else
doRemoveItem(item.uid,1)
end
end
end
Kod:
<action itemid="[COLOR="Red"]2271[/COLOR]" script="skull remove.lua" />
Je?eli nie b?dzie dzia?a?a runa (?adnych b??d?w, ale runa nie dzia?a) to zmie?cie id runy zaznaczone na czerwono.
Pozdro,
Gelio
Ostatnia edycja: