• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Train room advance [TFs]

Status
Zamknięty.

Xart Irok

Senior User
Dołączył
Wrzesień 7, 2008
Posty
2925
Liczba reakcji
410
Wiek
34
teraz bym chcial powiedziec ze ten skrypt zostal przezemnie na pisany dzialanie tego skryptu zostalo pokazane na tym filmie
Link:

teraz moze do kon kretu przejde przedstawiam wam
Train advance system ots
teraz skrypty
zacnijmy od czegos prostego
w Data/movements/movements.xml wklej te dwie lnijki
Kod:
    <movevent event="StepIn" uniqueid="[COLOR="Blue"]----[/COLOR]" script="[COLOR="Red"]nazwa.lua[/COLOR]" />
    <movevent event="StepOut" uniqueid="[COLOR="#0000ff"]----[/COLOR]" script="[COLOR="#ff0000"]nazwa.lua[/COLOR]" />

Wersja prosta v1

Data/movements/script/nazwa.lua
PHP:
function onStepIn(cid, item, position, fromPosition)
  local monster1 = "Trainer"  -- Nazwa 1 monstera
  local monster2 = "Trainer"  -- Nazwa 2 monstera
  local charPos = getCreaturePosition(cid)
  local monster1pos = {x = charPos.x + 1, y = charPos.y + 1, z = charPos.z, stackpos=1}   -- Pozycja 1 monstera
  local monster2pos = {x = charPos.x - 1, y = charPos.y + 1, z = charPos.z, stackpos=1}   -- Pozycja 2 monstera
  local efekt = 53   -- Efekt, gdy potwory sie pojawiaja
	if item.actionid == 3000 then
		doCreateMonster(monster1, monster1pos)
		doCreateMonster(monster2, monster2pos)
		doSendMagicEffect(monster1pos, efekt)
		doSendMagicEffect(monster2pos, efekt)
	end 
	return 1
end
Data/movements/script/nazwa.lua
PHP:
function onStepOut(cid, item, position, fromPosition)
  local efekt = 53
  local charPos = getCreaturePosition(cid)
  local monster1pos = {x = charPos.x + 1, y = charPos.y + 2, z = charPos.z, stackpos=255}   -- Pozycja 1 monstera
  local monster2pos = {x = charPos.x - 1, y = charPos.y + 2, z = charPos.z, stackpos=255}   -- Pozycja 2 monstera 
	if item.actionid == 3000 then
		doRemoveCreature(getThingfromPos(monster1pos).uid)
		doRemoveCreature(getThingfromPos(monster2pos).uid)
		doSendMagicEffect(monster1pos, efekt)
		doSendMagicEffect(monster2pos, efekt)
	end 
	return 1
end

Wersja drudniejsza v2

Data/movements/script/nazwa.lua
PHP:
function onStepIn(cid, item, pos)
  local monster1 = "Trainer"  -- Nazwa 1 monstera
  local monster2 = "Trainer"  -- Nazwa 2 monstera
  local charPos = getCreaturePosition(cid)
  local monster1pos = {x = charPos.x - 1, y = charPos.y + 1, z = charPos.z, stackpos=1}   -- Pozycja 1 monstera
  local monster2pos = {x = charPos.x - 1, y = charPos.y - 1, z = charPos.z, stackpos=1}   -- Pozycja 2 monstera
  local efekt = 255   -- Efekt, gdy potwory sie pojawiaja
	if item.actionid == 3000 then
		doRemoveItem(getThingfromPos(monster1pos).uid, 1)
		doRemoveItem(getThingfromPos(monster2pos).uid, 1)
		doSummonCreature(monster1, monster1pos)
		doSummonCreature(monster2, monster2pos)
		doSendMagicEffect(monster1pos, efekt)
		doSendMagicEffect(monster2pos, efekt)
	end 
end
Data/movements/script/nazwa.lua
PHP:
function onStepOut(cid, item, pos)
  local efekt = 45
  local charPos = getCreaturePosition(cid)
  local monster1pos = {x = charPos.x - 2, y = charPos.y + 1, z = charPos.z, stackpos=255}   -- Pozycja 1 monstera
  local monster2pos = {x = charPos.x - 2, y = charPos.y - 1, z = charPos.z, stackpos=255}   -- Pozycja 2 monstera 
	if item.actionid == 3000 then
		doRemoveCreature(getThingfromPos(monster1pos).uid)
		doRemoveCreature(getThingfromPos(monster2pos).uid)
		doCreateItem(8961, 1, monster1pos)
		doCreateItem(8961, 1, monster2pos)
		doSendMagicEffect(monster1pos, efekt)
		doSendMagicEffect(monster2pos, efekt)
	end 
end

Legenda:
xxx - pozycja potwora
zzz - effekt magic
nazwa.lua - nazwa skryptu
8961 - id itemu
---- - uniqueid plytki
Trainer2 - nazwa treinera
potwor do tego dla z krzecznosci wam go daje
Kod:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<monster name="Trainer2" nameDescription="a Trainer2" race="undead" experience="0" speed="250" manacost="1000">
	<health now="60000" max="60000"/>
	<look type="292" head="0" body="0" legs="0" feet="0" corpse="8960"/>
	<targetchange interval="2000" chance="5"/>
	<strategy attack="70" defense="20"/>
	<flags>
		<flag summonable="0"/>
		<flag attackable="1"/>
		<flag hostile="1"/>
		<flag illusionable="1"/>
		<flag convinceable="0"/>
		<flag pushable="0"/>
		<flag canpushitems="1"/>
		<flag canpushcreatures="1"/>
		<flag targetdistance="1"/>
		<flag runonhealth="0"/>
	</flags>
	<attacks>
		<attack name="melee" interval="2000" skill="55" attack="1"/>
	</attacks>
	<defenses armor="25" defense="52">
		<defense name="healing" interval="1000" chance="17" min="100000" max="100000">
			<attribute key="areaEffect" value="blueshimmer"/>
		</defense>
		<defense name="speed" interval="1000" chance="10" speedchange="1100" duration="2000">
			<attribute key="areaEffect" value="redshimmer"/>
		</defense>
	</defenses>
	<immunities>
		<immunity physical="0"/>
		<immunity energy="0"/>
		<immunity fire="0"/>
		<immunity poison="0"/>
		<immunity lifedrain="0"/>
		<immunity paralyze="0"/>
		<immunity outfit="1"/>
		<immunity drunk="1"/>
		<immunity invisible="1"/>
	</immunities>
	<voices interval="5000" chance="10">
		<voice sentence="You think you are strong?!?"/>
	</voices>
	<loot capacity="500">
	</loot>
</monster>
prosze oceniac dawac kometarze i reputki za wszystko bog zaplaci
Zabraniam kopjowania tego tematu na inne fora
mam prawa autorskie©
 
Ostatnia edycja:
Odp: [TFs]Train room advance

Odp: [TFs]Train room advance

Skrypt niczego sobie 8/10 daje i idzie reput
 
Odp: [TFs]Train room advance

Odp: [TFs]Train room advance

Skrypt niezly ;] 8/10. Ale co do tej twojej ortografi to masakra :/. Od kiedy pisze sie prafa? Powinno byc "PRAWA"... tak samo ten kon kret... Masakra... I nie tlumacz sie ze masz dyslekcje bo ja tez mam ;].
 
Ostatnia edycja:
Odp: [TFs]Train room advance

Odp: [TFs]Train room advance

Skrypt nie trudny, 3/10 za pomys?. . .

Mog?e? inaczej zrobi? ten filmik (Windows Movie Maker?), bo ekstremalnie szybko piszesz na klawiaturze, ponad minuta filmu idzie na prezentowanie, i pomy?le?, ?e straci?em ponad minut? swojego jak?e cennego ?ycia. ;)
 
Odp: [TFs]Train room advance

Odp: [TFs]Train room advance

Skrypt nie trudny, 3/10 za pomys?. . .
Mog?e? inaczej zrobi? ten filmik (Windows Movie Maker?), bo ekstremalnie szybko piszesz na klawiaturze, ponad minuta filmu idzie na prezentowanie, i pomy?le?, ?e straci?em ponad minut? swojego jak?e cennego ?ycia. ;)
kolego ale mam problem z movie maker i na to nic nie moga poradzic ze jest bez muzyki i i innych zeczy
 
Odp: Train room advance [TFs]

nie najgorzej no ale chyba skopiowales ten skrypt i tlyko updatnales go xP wiec racz napisac konkretnego autora -.-
dla mnie za skrypt 8/10
 
Odp: Train room advance [TFs]

a ty masz reporta za plagiat!
1 skrypty nie chodzil
2 musialem przez to napisac na otlandzie co zrobic ze by chodzil ten skrypt
3 to mi niemow ze plagiat bo twoj skrypty zabiral hp a nie usuwal potwora a ten uwal

zabiral hp - przez co gracz dodstawal expo a czego nie chcialem
 
Odp: Train room advance [TFs]

Buahahaha. No w?a?nie:
Xart Irok napisał:
2 musialem przez to napisac na otlandzie co zrobic ze by chodzil ten skrypt
Takie s? twoje prawa autorskie, ?e kto? ci to robi?. Buahahaha. Patrz lepiej co piszesz, g??bie.
 
Odp: Train room advance [TFs]

Buahahaha. No w?a?nie:
Takie s? twoje prawa autorskie, ?e kto? ci to robi?. Buahahaha. Patrz lepiej co piszesz, g??bie.
tylko apropo tego to probowalem sam to naprawic ale mi to nie szlo dlatego z tym sie zglosilem na otland bo tam to ty to sie moze kryci z pisaniem skryptow


to jest temat z otlandu ktory napisalem \/\/\/\/\/
Can someone tell me what is evil in this script?

We request that the item was the uid.


first stepin
PHP:
function onStepIn(cid, item, pos)
local monster1 = "Trainer2"  -- Nazwa 1 monstera
local monster2 = "Trainer2"  -- Nazwa 2 monstera
local monster1pos = {x=191, y=136, z=7}   -- Pozycja 1 monstera
local monster2pos = {x=191, y=138, z=7}   -- Pozycja 2 monstera
local efekt = 255   -- Efekt, gdy potwory sie pojawiaja
doRemoveItem(10010, 8961)
doRemoveItem(10009, 8961)
doSummonCreature(monster1, monster1pos)
doSummonCreature(monster2, monster2pos)
doSendMagicEffect(monster1pos, efekt)
doSendMagicEffect(monster2pos, efekt)
end
second stepout
PHP:
function onStepOut(cid, item, pos)
local monster1pos = {x=191, y=136, z=7, stackpos=255}   -- Pozycja 1 monstera
local monster2pos = {x=191, y=138, z=7, stackpos=255}   -- Pozycja 2 monstera
local efekt = 45
doRemoveCreature(monster1pos)
doRemoveCreature(monster2pos)
doCreateItem(8961, 1, monster1pos)
doCreateItem(8961, 1, monster2pos)
doSendMagicEffect(monster1pos, efekt)
doSendMagicEffect(monster2pos, efekt)
end

this wrong in engine
PHP:
[10/11/2008 18:44:27] Lua Script Error: [MoveEvents Interface]  
[10/11/2008 18:44:27] data/movements/scripts/super treinerOut.lua:onStepOut 
[10/11/2008 18:44:27] luaDoRemoveCreature(). Creature not found 
[10/11/2008 18:44:27] Lua Script Error: [MoveEvents Interface]  
[10/11/2008 18:44:27] data/movements/scripts/super treinerOut.lua:onStepOut 
[10/11/2008 18:44:27] luaDoRemoveCreature(). Creature not found


a tu czesci ktora zostala naprawiona na otlandzie
PHP:
function onStepIn(cid, item, pos)
local monster1 = "Trainer2"  -- Nazwa 1 monstera
local monster2 = "Trainer2"  -- Nazwa 2 monstera
local monster1pos = {x=191, y=136, z=7, stackpos=1}   -- Pozycja 1 monstera
local monster2pos = {x=191, y=138, z=7, stackpos=1}   -- Pozycja 2 monstera
local efekt = 255   -- Efekt, gdy potwory sie pojawiaja
doRemoveItem(getThingfromPos(monster1pos).uid, 1)
doRemoveItem(getThingfromPos(monster2pos).uid, 1)
doSummonCreature(monster1, monster1pos)
doSummonCreature(monster2, monster2pos)
doSendMagicEffect(monster1pos, efekt)
doSendMagicEffect(monster2pos, efekt)
end

a teraz prosze sobie porownac jaka jest roznica miedzy mojym skryptem a kolegi gelio
 
Ostatnia edycja:
Odp: Train room advance [TFs]

heh no nie powiem skrypt ciekawy, ale nie przywlaszczaj sobie praw autorskich ;)

"Zostal przezemnie napisany"

pozniej sie przyznales ze Ci pomogli na otlandzie, wiec chyba tu jest cos nie tak ;] popronuje zebys z edytowal pierwszy post, przeciez nie Ty go napisales tylko ktos z tego forum (jesli dobrze rozumiem) Ty go zamiesciles na otlandzie bo nie dzialal, podali Ci dzialajacy skrypt, wiec gdzie w tym Twoje pisanie forum??? :>
pozdro
 
Odp: Train room advance [TFs]

jesli ci chodzi o te prawa to ja sie zglosilem z tym bo cos mi niechodzilo a tam to sa dobrzi skrypterz zawsze pomoga jesli cos niechodzi a tak ro przecisz jak mialem blad to jakos trzeba bylo sie go pozbyc no nie a skrypty byl przezemnie przerobiony i musialem sie jeszcze na dodatego na meczyc ze by chodzil ale ze jednak nie chcial mi chodzic to trzeba bylo sie kogos poradzic a ze juz pisalem taki teamt to nikt mi tego nie napisal to sie wkurzylem i powiedzialem sobie ze sproboje swojych sil i sam napisze taki skrypt
 
Ostatnia edycja:
Odp: Train room advance [TFs]

Mi tam si? podoba tylko lekko wnerwiaj?ce jest wpisywanie tych wsp??rz?dnych.
Dzia?a na TFS 0.3
Ma?o mnie to obchodzi czyj to ale ja go nie widzia?em opublikowanego i za to +
 
Odp: Train room advance [TFs]

Skrypt sux, poniewaz do kazdego train roomu trzeba by bylo dawac po 2 pozycje, co by bylo nuzace. Do tego jeszcze wyzwiska w temacie.. Nie ma to jak wysoka inteligencja 80% spolecznosci na tym forum. Zdecydowanie wole anglojezyczny otland..
 
Odp: Train room advance [TFs]

skrypty zostal usprawniony i zawasowany
plany na przyszlosc:
pojedyncza vocation
kazda vocation ma innego treina
losowy trein bedzie
 
Odp: Train room advance [TFs]

tylko apropo tego to probowalem sam to naprawic ale mi to nie szlo dlatego z tym sie zglosilem na otland bo tam to ty to sie moze kryci z pisaniem skryptow
to jest temat z otlandu ktory napisalem \/\/\/\/\/
a teraz prosze sobie porownac jaka jest roznica miedzy mojym skryptem a kolegi gelio
OMG !
Chyba dalej nie rozumiesz, on napisa? skrypt, a ty na otland polecia?e?, gdzie i tam Oni Ci naprawili -.- Wi?c powinna by? stopka :
Kod:
-- Script BY GELIO
-- Edited by xxx on OTLnad.net
-- G?wno robienie (plax, naprawcie skrypta) przez Xart Irok
A nie ?e masz prawa autorskie -.-
Wi?c pomy?l, przeczytaj jeszcze raz, i skasuj stopk? ?e to Tw?j skrypt.
Mo?esz doda? moj? ;<
A co do skrypta, to jak wi?kszo?? GELIO'a - Dobry. Cho? wole inne z OTLanda.
 
Odp: Train room advance [TFs]

OMG !
Chyba dalej nie rozumiesz, on napisa? skrypt, a ty na otland polecia?e?, gdzie i tam Oni Ci naprawili -.- Wi?c powinna by? stopka :
Kod:
-- Script BY GELIO
-- Edited by xxx on OTLnad.net
-- G?wno robienie (plax, naprawcie skrypta) przez Xart Irok
A nie ?e masz prawa autorskie -.-
Wi?c pomy?l, przeczytaj jeszcze raz, i skasuj stopk? ?e to Tw?j skrypt.
Mo?esz doda? moj? ;<
A co do skrypta, to jak wi?kszo?? GELIO'a - Dobry. Cho? wole inne z OTLanda.
no jaki z ciebie greizol ten co napisal gelio niechodzil a na otlandzie dalem swoj tylko ze by mi go naprawili a teraz sam go ulepszylem i sie udjaska nie wtrocaj OK??
 
Status
Zamknięty.
Do góry