Piotrek05
Advanced User
- Dołączył
- Luty 18, 2009
- Posty
- 471
- Liczba reakcji
- 38
Witam. Na wielu forach widze tematy pt. „Anni mi nie dziala plx pomozcie” itp.
Postanowi?em wiec napisac temat gdzie zamieszcze dzia?aj?ce skrypty anni dhq i poi.
Sam niedawno szukalem owych skryptow i nie wszystkie kt?re mi dawno dzia?a?y.
Teraz ja postanowi?em pomoc newbie i dac te 3 skrypty.
Skrypy nie sa moje.
Oto one:
-Annihilator(bez prezentu):
W actions.xml dodajemy:
Na anni w map edytorze nie dodajemy respow demonow poniewaz skrypt sam je summonuje.
Oto id ktorych trzeba uzyc:
- Pod?oga: 426
- To na czym ma byc przelacznik: 1617
- Prze??cznik(dzwignia): 1946
To ma wygladac tak:
-Dhq:
-Dzwignia:
Na niebiesko id kamienia.
Na zolto id przelacznika(dzwigni)
Na czerwono uid przelacznika(dzwigni).
-Skrzynki dhq:
Do actions.xml dodajemy:
-Poi skrzynki:
Do actions.xml dodajemy :
Co do poia nagrody sobie sami ustawcie bo ja mam takie jak widac.
Gdy ktos nie wiedzia? jak zmienic to po prostu w tej linijce: doPlayerAddItem(cid,5803,1)
Zmieniamy 5803 na id itemku no i napis (u mnie jest You got an Arbalest)
Spis id itemkow mo?na znale?? tu
W razie jakis niedoci?gni?? lub bledow prosz? pisac na priv lub w temacie.
Mam nadzieje ze si? przyda.
Postanowi?em wiec napisac temat gdzie zamieszcze dzia?aj?ce skrypty anni dhq i poi.
Sam niedawno szukalem owych skryptow i nie wszystkie kt?re mi dawno dzia?a?y.
Teraz ja postanowi?em pomoc newbie i dac te 3 skrypty.
Skrypy nie sa moje.
Oto one:
-Annihilator(bez prezentu):
Kod:
-- UniqueIDs:
--
-- 8000 = uid dzwigni
-- 9000 = Demon Armor chest.
-- 9001 = Magic Sword chest.
-- 9002 = Stonecutter Axe chest.
--
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 8000 then --uid dzwigni
if item.itemid == 2711 then -id dzwigni
player1pos = {x=1065, y=1198, z=9, stackpos=253} --pozycja 1 playera
player1 = getThingfromPos(player1pos)
player2pos = {x=1064, y=1198, z=9, stackpos=253} --pozycja 2 playera
player2 = getThingfromPos(player2pos)
player3pos = {x=1063, y=1198, z=9, stackpos=253} --pozycja 3 playera
player3 = getThingfromPos(player3pos)
player4pos = {x=1062, y=1198, z=9, stackpos=253} --pozycja 4 playera
player4 = getThingfromPos(player4pos)
if player1.itemid > 0 and player2.itemid > 0 and player3.itemid > 0 and player4.itemid > 0 then
player1level = getPlayerLevel(player1.uid)
player2level = getPlayerLevel(player2.uid)
player3level = getPlayerLevel(player3.uid)
player4level = getPlayerLevel(player4.uid)
questlevel = 100 -- lvl questa
if player1level >= questlevel and player2level >= questlevel and player3level >= questlevel and player4level >= questlevel then
queststatus1 = getPlayerStorageValue(player1.uid,6026)
queststatus2 = getPlayerStorageValue(player2.uid,6026)
queststatus3 = getPlayerStorageValue(player3.uid,6026)
queststatus4 = getPlayerStorageValue(player4.uid,6026)
if queststatus1 == -1 and queststatus2 == -1 and queststatus3 == -1 and queststatus4 == -1 then
demon1pos = {x=1093, y=1223, z=9} -- pozycja 1szego demona
demon2pos = {x=1095, y=1223, z=9} -- pozycja 2go demona
demon3pos = {x=1092, y=1227, z=9} -- pozycja 3go demona
demon4pos = {x=1094, y=1227, z=9} -- pozycja 4go demona
demon5pos = {x=1096, y=1225, z=9} -- pozycja 5go demona
demon6pos = {x=1097, y=1225, z=9} -- pozycja 6go demona
doSummonCreature("Demon", demon1pos)
doSummonCreature("Demon", demon2pos)
doSummonCreature("Demon", demon3pos)
doSummonCreature("Demon", demon4pos)
doSummonCreature("Demon", demon5pos)
doSummonCreature("Demon", demon6pos)
nplayer1pos = {x=1095, y=1225, z=9} -- gdzie ma byc teleportowany gracz 1
nplayer2pos = {x=1094, y=1225, z=9} -- gdzie ma byc teleportowany gracz 2
nplayer3pos = {x=1093, y=1225, z=9} -- gdzie ma byc teleportowany gracz 3
nplayer4pos = {x=1092, y=1225, z=9} -- gdzie ma byc teleportowany gracz 4
doSendMagicEffect(player1pos,2)
doSendMagicEffect(player2pos,2)
doSendMagicEffect(player3pos,2)
doSendMagicEffect(player4pos,2)
doTeleportThing(player1.uid,nplayer1pos)
doTeleportThing(player2.uid,nplayer2pos)
doTeleportThing(player3.uid,nplayer3pos)
doTeleportThing(player4.uid,nplayer4pos)
doSendMagicEffect(nplayer1pos,10)
doSendMagicEffect(nplayer2pos,10)
doSendMagicEffect(nplayer3pos,10)
doSendMagicEffect(nplayer4pos,10)
doTransformItem(item.uid,item.itemid+1)
else
doPlayerSendCancel(cid,"Not Possible.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"Not Possible.")
end
else
doPlayerSendCancel(cid,"Not Possible.")
end
elseif item.itemid == 1946 then
if getPlayerAccess(cid) == 3 then
doTransformItem(item.uid,item.itemid-1)
else
doPlayerSendCancel(cid,"Not Possible.")
end
end
----LOOTS
elseif item.uid == 9000 then --unique id skrzynki
queststatus = getPlayerStorageValue(cid,6080)
if queststatus == -1 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You got a Demon Armor.")
doPlayerAddItem(cid,2494,1)
setPlayerStorageValue(cid,6080,1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You can get only one item.")
end
elseif item.uid == 9001 then--unique id skrzynki
queststatus = getPlayerStorageValue(cid,6080)
if queststatus == -1 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You got a Magic Sword.")
doPlayerAddItem(cid,2400,1)
setPlayerStorageValue(cid,6080,1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You can get only one item.")
end
elseif item.uid == 9002 then--unique id skrzynki
queststatus = getPlayerStorageValue(cid,6080)
if queststatus == -1 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You got a Stonecutter Axe.")
doPlayerAddItem(cid,2431,1)
setPlayerStorageValue(cid,6080,1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You can get only one item.")
end
end
return 1
end
Kod:
<action uniqueid="8000" script="annihilator.lua" />
<action uniqueid="9000" script="annihilator.lua" />
<action uniqueid="9001" script="annihilator.lua" />
<action uniqueid="9002" script="annihilator.lua" />
Oto id ktorych trzeba uzyc:
- Pod?oga: 426
- To na czym ma byc przelacznik: 1617
- Prze??cznik(dzwignia): 1946
To ma wygladac tak:

-Dhq:
-Dzwignia:
Kod:
-- Dhq Lever --
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
gatepos = {x=869, y=1060, z=7, stackpos=1} --polozenie kamienia
getgate = getThingfromPos(gatepos)
if item.uid == [color=red]1234[/color] and item.itemid == [color=yellow]1945 [/color]and getgate.itemid == [color=blue]1355[/color] then
doRemoveItem(getgate.uid,1)
doTransformItem(item.uid,item.itemid+1)
elseif item.uid == 1234 and item.itemid == 1946
and getgate.itemid == 0 then
doCreateItem(1355,1,gatepos)
doTransformItem(item.uid,item.itemid-1)
else
doPlayerSendCancel(cid,"Sorry, not possible.")
end
return 1
end
Na zolto id przelacznika(dzwigni)
Na czerwono uid przelacznika(dzwigni).
-Skrzynki dhq:
Kod:
-- Demon helmet chest by MTK
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 7407 then --unique id skrzynki
queststatus = getPlayerStorageValue(cid,7407)
if queststatus == -1 or queststatus == 0 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You got a Steel Boots.")
doPlayerAddItem(cid,2645,1)
setPlayerStorageValue(cid,7407,1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"It is empty.")
end
elseif item.uid == 7406 then --unique id skrzynki
queststatus = getPlayerStorageValue(cid,7406)
if queststatus == -1 or queststatus == 0 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You got a Demon Helmet.")
doPlayerAddItem(cid,2493,1)
setPlayerStorageValue(cid,7406,1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"It is empty.")
end
elseif item.uid == 7405 then --unique id skrzynki
queststatus = getPlayerStorageValue(cid,7405)
if queststatus == -1 or queststatus == 0 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You got a Demon Shield.")
doPlayerAddItem(cid,2520,1)
setPlayerStorageValue(cid,7405,1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"it's empty.")
end
else
return 0
end
return 1
end
Kod:
<action uniqueid="1234" script="demonhelm2.lua" />
<action uniqueid="7407" script="demonhelm.lua" />
<action uniqueid="7405" script="demonhelm.lua" />
<action uniqueid="7406" script="demonhelm.lua" />
Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 9993 then --unique id skrzynki
queststatus = getPlayerStorageValue(cid,6082)
if queststatus == -1 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You got an Avanger.")
doPlayerAddItem(cid,6528,1)
setPlayerStorageValue(cid,6082,1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You can get only one item.")
end
elseif item.uid == 9994 then--unique id skrzynki
queststatus = getPlayerStorageValue(cid,6082)
if queststatus == -1 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You got a Naginata.")
doPlayerAddItem(cid,2426,1)
setPlayerStorageValue(cid,6082,1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You can get only one item.")
end
elseif item.uid == 9995 then--unique id skrzynki
queststatus = getPlayerStorageValue(cid,6082)
if queststatus == -1 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You got a Arcane Staff.")
doPlayerAddItem(cid,2453,1)
setPlayerStorageValue(cid,6082,1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You can get only one item.")
end
elseif item.uid == 9995 then--unique id skrzynki
queststatus = getPlayerStorageValue(cid,6082)
if queststatus == -1 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You got anArbalest")
doPlayerAddItem(cid,5803,1)
setPlayerStorageValue(cid,6082,1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You can get only one item.")
end
end
return 1
end
Kod:
<action uniqueid="9993" script="poi.lua" />
<action uniqueid="9994" script="poi.lua" />
<action uniqueid="9995" script="poi.lua" />
<action uniqueid="9996" script="poi.lua" />
Gdy ktos nie wiedzia? jak zmienic to po prostu w tej linijce: doPlayerAddItem(cid,5803,1)
Zmieniamy 5803 na id itemku no i napis (u mnie jest You got an Arbalest)
Spis id itemkow mo?na znale?? tu
W razie jakis niedoci?gni?? lub bledow prosz? pisac na priv lub w temacie.
Mam nadzieje ze si? przyda.