jeztPolak
Active User
- Dołączył
- Październik 11, 2010
- Posty
- 132
- Liczba reakcji
- 17
Skrypt RPG, Niszczenie si? broni, wytrzyma?o??, serwery RPG
Skrypt by? testowany tylko pod silnikiem TFS 0.3.6pl1, je?li na inne nie dzia?a - nic nie poradz?, nie przerabiam za darmo skrypt?w. Skrypt dodaje nam now? w?a?ciwo?? broni, wytrzyma?o??, po ka?dym uderzeniu broni? blisko-kontaktow?, wytrzyma?o?? tej broni spada - gdy osi?ga warto?? 0 broni si? niszczy.

Sprawy techniczne, bro? jako licznika u?ywa actionid, wi?c bronie z tym typem danych b?d? usuwane przez system automatycznie. Wi?c wolno samemu sobie zamontowa? skrypt, kt?ry b?dzie omija? okre?lone bronie. Je?li chodzi o wz?r obliczeniowy to jest taki (zapis w j?zyku LUA):
PHP:
math.floor((getItemInfo(weapon.itemid).attack * getItemInfo(weapon.itemid).defense) / 13)
data/creaturescripts/creaturescripts.xml
PHP:
<event type="attack" name="JPAxC001" event="script" value="JPAxC001.lua" />
data/creaturescripts/script/login.lua
PHP:
registerCreatureEvent(cid, "JPAxC001")
data/creaturescripts/script/JPAxC001.lua
PHP:
function onAttack(cid, target)
local weapon, desc = getPlayerWeapon(cid, true), ""
if (not isPlayer(cid)) then
return true
end
local weapon_strength = math.min(1000, math.floor((getItemInfo(weapon.itemid).attack * getItemInfo(weapon.itemid).defense) / 13))
if (not getItemAttribute(weapon.uid, "aid")) then
doItemSetAttribute(weapon.uid, "aid", 1000 + weapon_strength)
end
doItemSetAttribute(weapon.uid, "aid", getItemAttribute(weapon.uid, "aid") - 1)
doItemSetAttribute(weapon.uid, "description", "\nStrength of your arms is "..(getItemAttribute(weapon.uid, "aid")-1000).." attackable.")
if ((getItemAttribute(weapon.uid, 'aid')-1000) == 1) then
doRemoveItem(weapon.uid, 1)
end
return true
end
Instalacja skryptu nie powinna sprawia? problemu, ale oczywi?cie w razie takich prosz? pisa? w tym temacie. Komentarze tak?e piszemy w tym temacie.