Yondaime
Advanced User
- Dołączył
- Kwiecień 5, 2008
- Posty
- 311
- Liczba reakcji
- 21
Witajcie!
Skrypt ten pozwala ?uca? siekierkami xD
stoi se niepozornie knight i wali w sorca swoj? amunicj? czy to nie by? by wspania?y widok?
przejd?my do ?eczy:
w wapones.xml
<distance id="2447" range="8" enabled="1" exhaustion="0" hitchance="100" ammo="removecount" script="siekierka.lua"></distance>
teraz zawarto?? pliku siekierka
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, 1)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 25)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_SKILL, 0, 0, 0, 0)
function onUseWeapon(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
i odteraz mo?esz ?uca? swoim twin axe
Skrypt ten pozwala ?uca? siekierkami xD
stoi se niepozornie knight i wali w sorca swoj? amunicj? czy to nie by? by wspania?y widok?
przejd?my do ?eczy:
w wapones.xml
<distance id="2447" range="8" enabled="1" exhaustion="0" hitchance="100" ammo="removecount" script="siekierka.lua"></distance>
teraz zawarto?? pliku siekierka
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_BLOCKARMOR, 1)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 25)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_SKILL, 0, 0, 0, 0)
function onUseWeapon(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end
i odteraz mo?esz ?uca? swoim twin axe
