dominikms1
Senior User
- Dołączył
- Luty 6, 2010
- Posty
- 696
- Liczba reakcji
- 65
Siema!!
Za?o?y?em ten temat aby pochwali? si? moimi umiej?tno?ciami i zapyta? si? was co o tym my?licie??
Od jakiego? czasu bawi? si? z c++ i edytuj? klienta tak, aby jak najbardziej go dopasowa? do naszej gry.
Graficznie nie jest wypas, nie jestem grafikiem. Chc? pokaza? jedynie funkcje i dzia?alno??
Co uda?o mi si? ju? uzyska???
1. Auto updater.
Po w??czeniu klienta automatycznie jest sprawdzana wersja gry.
Je?eli mamy starsz? ni? wymagana, to automatycznie pobierana jest aktualizacja.
Mo?emy wy??czy? klienta tym samym zatrzymuj?c pobieranie. Po w??czeniu jest ponawiana aktualizacja od poprzedniego momentu.
Po pobraniu klient sam si? ponownie w??cza.
2. Ramka atak?w.
Po klikni?ciu na dany atak nasz pokemon go po prostu u?ywa, a ikona zamienia si? na szar? i pokazuje czas do ponownego u?ycia.
Ramk? mo?na zmniejsza? i zwi?ksza? od 50% do 150%.
Ta funkcja jest bardzo dobrze wam znana z PxG.
3. Ramka z pokemonami.
Po klikni?ciu na dan? ikon? pokemona powoduje go wypuszczenie. Je?eli mamy ju? wyci?gni?tego pokemona, to ten si? chowa, a wyci?ga tego, kt?rego wybrali?my. Ramka r?wnie? pokazuje stan poziomu ?ycia. Im mniej hp tym kolor tekstu jest bardziej czerwony.
Nie jest jeszcze gotowe, dlatego tak wygl?da.
4. Skills
Uda?o mi si? podmieni? funkcj? po klikni?ciu na przycisk "Skills" (ten po lewej od battle) i wywo?a? w?asn? ramk? "Skills". Pasek z procentem poziomu jest p?ynny (to znaczy, ?e jak zdob?dziemy exp to pasek p?ynie do tego miejsca, taki ma?y bajer).
5. Pokedex.
Opcja, na kt?r? po?wi?ci?em najwi?cej czasu.
Auto przewijanie. Je?eli najedziemy na ostatniego lub pierwszego widocznego pokemona to Pokedex automatycznie si? przewija.
Kolor tekst?w wed?ug typ?w. Wi?cej chyba jest jasne.
6. Nicki
Pokemony graczy maj? ikonk? pokeballa przy nicku, to bardzo u?atwia rozgrywk? na dru?ynowych wyprawach.
Shiny pokemony maj? inny kolor s?owa "Shiny".
Za?o?y?em ten temat aby pochwali? si? moimi umiej?tno?ciami i zapyta? si? was co o tym my?licie??
Od jakiego? czasu bawi? si? z c++ i edytuj? klienta tak, aby jak najbardziej go dopasowa? do naszej gry.
Graficznie nie jest wypas, nie jestem grafikiem. Chc? pokaza? jedynie funkcje i dzia?alno??

Co uda?o mi si? ju? uzyska???
1. Auto updater.
Po w??czeniu klienta automatycznie jest sprawdzana wersja gry.
Je?eli mamy starsz? ni? wymagana, to automatycznie pobierana jest aktualizacja.
Mo?emy wy??czy? klienta tym samym zatrzymuj?c pobieranie. Po w??czeniu jest ponawiana aktualizacja od poprzedniego momentu.
Po pobraniu klient sam si? ponownie w??cza.
2. Ramka atak?w.
Po klikni?ciu na dany atak nasz pokemon go po prostu u?ywa, a ikona zamienia si? na szar? i pokazuje czas do ponownego u?ycia.
Ramk? mo?na zmniejsza? i zwi?ksza? od 50% do 150%.
Ta funkcja jest bardzo dobrze wam znana z PxG.
3. Ramka z pokemonami.
Po klikni?ciu na dan? ikon? pokemona powoduje go wypuszczenie. Je?eli mamy ju? wyci?gni?tego pokemona, to ten si? chowa, a wyci?ga tego, kt?rego wybrali?my. Ramka r?wnie? pokazuje stan poziomu ?ycia. Im mniej hp tym kolor tekstu jest bardziej czerwony.
Nie jest jeszcze gotowe, dlatego tak wygl?da.
4. Skills
Uda?o mi si? podmieni? funkcj? po klikni?ciu na przycisk "Skills" (ten po lewej od battle) i wywo?a? w?asn? ramk? "Skills". Pasek z procentem poziomu jest p?ynny (to znaczy, ?e jak zdob?dziemy exp to pasek p?ynie do tego miejsca, taki ma?y bajer).
5. Pokedex.
Opcja, na kt?r? po?wi?ci?em najwi?cej czasu.
Auto przewijanie. Je?eli najedziemy na ostatniego lub pierwszego widocznego pokemona to Pokedex automatycznie si? przewija.
Kolor tekst?w wed?ug typ?w. Wi?cej chyba jest jasne.
6. Nicki
Pokemony graczy maj? ikonk? pokeballa przy nicku, to bardzo u?atwia rozgrywk? na dru?ynowych wyprawach.
Shiny pokemony maj? inny kolor s?owa "Shiny".






