What's new

Kody do gry Medieval 2: Total War

Status
Not open for further replies.

Ellero

Forum friend
Joined
Jul 3, 2008
Messages
379
Reaction score
30
Age
29
Kody do gry Medieval 2: Total War


Je?eli koniecznie chcesz popsu? sobie zabaw?, w trakcie rozgrywki na mapie kampanii wci?nij tyld? (~), aby wy?wietli? konsol?. Wpisz nast?pnie w jej ramach wybrane kody. Nazwy przedmiot?w, os?b, posiad?o?ci etc. musz? zosta? wprowadzone zgodnie z pisowni? u?yt? w grze.


create_unit P Q R S T W - stw?rz dowoln? jednostk? (gdzie P to nazwa miasta/genera?a, Q to nazwa jednostki, R to liczba jednostek (1-5), S to poziom do?wiadczenia jednostki (1-9), T to poziom pancerza (1-3) a W to poziom uzbrojenia (1-3))
add_population Y X - wi?ksza populacja (gdzie Y to nazwa miasta a X to liczba populacji)
give_trait X Y Z* - genera? otrzymuje okre?lon? cech? (gdzie X to posta?, Y to nazwa cechy a Z poziom cechy)
give_ancillary X Y Z* - genera? otrzymuje okre?lon? s?u?b? (gdzie X to genera?, Y s?u?ba a Z poziom s?u?by)
process_cq X - automatyczna budowa w mie?cie (gdzie X to nazwa budowli)
add_money X - otrzymujesz wskazan? ilo?? got?wki (gdzie X to liczba od 1 do 40000)
toggle_fow - odkrywa ca?? map?
auto_win - wygrywasz kampani?
auto_win ATTACKER/DEFENDER - nast?pn? bitw? wygrywa atakuj?cy/obro?ca
rogan - tworzy Elephant Artillery (przy zaznaczonym mie?cie/generale)
vindaloo - tworzy Elephant Rocketeer
madras - tworzy Elephants
istanbul - tworzy Mercenary Monster Bombard
george - tworzy Mercenary Monster Ribault
houston - tworzy Mercenary Rocket Launcher

* - s?u?ba/cecha musi by? podana po angielsku
 
Status
Not open for further replies.
Top