• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 27 Paź 2025:
    Idyllia (Optional PvP) Hostera (Open PvP) us_logo Dracobra (Open PvP)

Grizzly Adams - RL wersja.

Status
Zamknięty.

Our partners and their custom servers:

Odp: Grizzly Adams - RL wersja.

Oskarku jest b??d


to:
Kod:
if msgcontains(msg, 'task') and getStorage == 0 then 
	if getStorage == -1 then
		setPlayerStorageValue(cid, main_storage, 0)
	end
	if (getPlayerLevel(cid) > 5 and getPlayerLevel(cid) < 50) then
		selfSay("All right, what would you like to hunt? {Crocodiles}, {tarantulas}, {carniphilas}, {stone golems} or {mammoths}?", cid)
		talkState[talkUser] = 1
	elseif (getPlayerLevel(cid) > 49 and getPlayerLevel(cid) < 90) then
		selfSay("All right, what would you like to hunt? {Ice golems}, {quara}, {elementals}, {mutated rats} or {giant spiders}?", cid)
		talkState[talkUser] = 2
	elseif (getPlayerLevel(cid) > 89) then
		selfSay("All right, what would you like to hunt? {Hydras}, {sea serpents}, {behemoths} or {serpent spawns}?", cid)
		talkState[talkUser] = 3
	end
end



Zmie? na:

Kod:
if msgcontains(msg, 'task') and getStorage == -1 then 
		setPlayerStorageValue(cid, main_storage, 0)
	end
	if msgcontains(msg, 'task') and getStorage == 0 then 
	if (getPlayerLevel(cid) > 5 and getPlayerLevel(cid) < 50) then
		selfSay("All right, what would you like to hunt? {Crocodiles}, {tarantulas}, {carniphilas}, {stone golems} or {mammoths}?", cid)
		talkState[talkUser] = 1
	elseif (getPlayerLevel(cid) > 49 and getPlayerLevel(cid) < 90) then
		selfSay("All right, what would you like to hunt? {Ice golems}, {quara}, {elementals}, {mutated rats} or {giant spiders}?", cid)
		talkState[talkUser] = 2
	elseif (getPlayerLevel(cid) > 89) then
		selfSay("All right, what would you like to hunt? {Hydras}, {sea serpents}, {behemoths} or {serpent spawns}?", cid)
		talkState[talkUser] = 3
	end
end


Bo inaczej na tfs przynajmniej 0.4 nie dzia?a bo kolejno?? if storage z?a ;p
 
Odp: Grizzly Adams - RL wersja.

Dodano bossy.










 
Odp: Grizzly Adams - RL wersja.

No nawet sie niezle zapowiada. A jestes w stanie ustawic do tego quests.xml, zeby w quest logu pokazywalo jak na rl? Albo tez mozna dodac talkactions typu !task, ktory pokazuje liczbe zabitych potworow :)
 
Ostatnia edycja:
Odp: Grizzly Adams - RL wersja.

Z logiem ju? pr?bowa?em co? zdzia?a?, ale ?eby zrobi? naliczanie potwor?w to trzeba by?oby grzeba? w sourcach bodaj?e, a tym si? nie zajmuj?.
Jeszcze dzi? zrobi? skrypt talkactions i go tu wstawi?.

Wszystkie b??dy zg?asza? w temacie, gdy? ja nie by?em w stanie sprawdzi? wszystkich skrypt?w czy dzia?aj?.
 
Odp: Grizzly Adams - RL wersja.

Boze! Szukalem tego tyle czasu, a to siedzialo pod moim nosem.. ;x
Dziekuje ci bardzo, wszystko dziala, reput leci :)
SKRYPT JAK NAJBARDZIEJ 10/10 !!
 
Odp: Grizzly Adams - RL wersja.

w 196 linijce if tasks.name == "carniphila" trzeba zmienic na "carniphilas"

A Oskar, jeszcze jak dodasz ta komende task to to liczenie "11:24 You killed 1 of 15 carniphilas." wylacz bedzie bardziej jak na RL ;p, albo jeszcze taki motyw, ze aby to you killed wrzucic w server log (na default za bardzo spami) na normalny kolor bialy i zeby nie pokazywalo co 1 potwor tylko co 10.



--------------
Teraz tak testuje i mam blad w konsloi gdy ide zabic bosa, a konkretnie:
[Error moveevent interface]
data/movements/scripts/tp_bossy.lua:onStepIn
Description
data/movements/scripts/tp_bossy.lua:84 attempt to index local 'exit' <a nil value>
stack traceback
data/movements/scripts/tp_bossy.lua:84: in function <data/movements/scripts/tp_bossy.lua:49>


czym to jest spowodowane i jak nareperowac?


+------------
no i taki bardzo powazny bug:

oprocz tego gdy pisze promotion i mam to 5 pkt ciagle dodaje mi expa... ;d
 
Ostatnia edycja:
Odp: Grizzly Adams - RL wersja.

Dzi?ki, poprawi?em b??dy o kt?rych m?wi?e?. Teraz dzia?a poprawnie.
Je?li znajdziesz jakie? jeszcze b??dy to pisz.
 
Odp: Grizzly Adams - RL wersja.

Zach?cam do wyszukiwania b??d?w w skryptach, to mi bardzo pomo?e w dalszej pracy.
Bodaj?e dzi? zrobi?, ?e gdy gracz zginie b?d? ucieknie nie zabijaj?c bossa to potw?r z areny zniknie, a gracz otrzyma kolejn? szans? walki z nim, czyli tak jak na rl. Chce r?wnie? zrobi? by wyrzuca?o gracza z areny po 10 minutach.
Piszcie co jeszcze mia?bym doda?/zmieni?/naprawi?.
 
Odp: Grizzly Adams - RL wersja.

Gracz nie dostaje drugiej szansy, w?a?nie o to chodzi by nie dostawa?, do tego mamy ogie? kt?ry pokazuje nam ile czasu mamy...

@Edit
Co do quests.xml to mam napisane to, ale tylko tak ile mamy z danej rasy, nie jak na rl, ?e np. ile mamy Pirate Marauder ile Buccaner tylko ile Pirates razem, to si? opiero na mission state - storage value, tam gdzie zapisujesz moby to to jest storage do quest loga, jedyny problem, ?e jak masz np. 2k hyder, to musisz zrobi? 2k rekord?w... itd.

Mam zrobione, ale par? b??d?w jeszcze jest, poprawie i doklej? tutaj ;p

@Edit 2

Aha i jeszcze zmie? looty w mobach, bo u Ciebie patrzy?em jeszcze stary system z bagami... Teraz ju? bez work?w na rl jest.

//Liczenie mob?w ju? kto? napisa?, ale trzeba kompilowa? silnik co nie za bardzo si? podoba. Skoro ju? robisz Quest Loga to zr?b by pokazywa?o co ~50 zabitych mob?w, bo nie warto pisa? 10x po 2k linijek tylko po to by wiedzie? ile mamy ich zabite.

// To nie jest problem, wystarczy doda? komend?, kt?ra pisz? to sama za Ciebie zwi?kszaj?c dan? liczb? o 1 przy nast?pnym rekordzie.. Przy tym to ca?o?? si? robi max 10 minutek.

Tutaj na speedy macie wersje 1, jutro j? udoskonal?, dam wpisy do quest loga jak na rl itp.

Tylko zmie?cie sobie na quests.xml i gotowe ;p

Zawiera to dok?adnie 10714 linijek, jak pr?bowa?em na wklejto da? to mi firefox brak odpowiedzi wywala? ;/ Wi?c macie na speedy, jakby kto? skana za mnie zrobi? by?o by mi?o ;p
 
Ostatnia edycja:
Odp: Grizzly Adams - RL wersja.

Skrypt NPC posiada? jeden b??d, kt?ry zosta? naprawiony.
Zalecam uaktualni? swoje NPCty.
 
Status
Zamknięty.
Back
Do góry Bottom