• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[GregoRex] Threard

Status
Zamknięty.

GregoRex

Senior User
Dołączył
Grudzień 26, 2008
Posty
1185
Liczba reakcji
93
Wiek
31
Wpad?em na pomys?, aby wreszcie za?o?y? w?asn? galeri?.
Dawno nie pokazywa?em na tym forum swoich prac zwi?zanych z mappingiem.
B?d? stara? si? cz?sto dodawa? SS-y, ale niczego nie obiecuj?.
No to zaczynamy...

Temple do pewnego projektu Evo:
rqnxqx.png


Wie?e wartownicze w g?rach - dla projektu Bottle of Wine:
rqnxqe.png

rqnxqw.png


Zapraszam do komentowania i oceniania.
Prosz? o szczer? krytyk? ;)

Pozdrawiam
GregoRex

PS. Sorry, ?e pathingu nie wy??czy?em :(
 
Odp: GregoRex - Warsztat mappingu

Odp: GregoRex - Warsztat mappingu

?wietne prace naprawd? podziwiam twoje mappowanie tylko mam jedno zastrze?enie. Czemu nie ma szczeg???w na trawach na pi?trze 0 ????

Pozdrawiam,
Javimax
 
Odp: GregoRex - Warsztat mappingu

Odp: GregoRex - Warsztat mappingu

Widz?, ?e kierujesz si? ideami innych u?ytkownik?w w tworzeniu mapy przy tym zapominasz o swojej idei i kreatywno?ci. Te temple tak pr?bowa?e? upi?kszy?, ?e sta?o si? ono kwadratem z r??norodn? pod?og?, to wygl?da ble. U?ywaj?c RME robisz g?ry, gdzie jest masa b??d?w. Jedna deska opiera si? o co? No nie wiem ja nawet, mo?e o powietrze? W g?rach nie r?b r??norodno?ci pod??g nie przystosowanych pod ten klimat, jak m?wi?em ble. Jeszcze wiele Ci potrzeba, ?eby ogarn?? sztuk? mappingu. Polecam Ci zrobi? to z SimOne Map Edytorem..
 
Odp: GregoRex - Warsztat mappingu

Odp: GregoRex - Warsztat mappingu

Strasznie biedny b?dzie ten projekt je?li b?dziesz do niego dalej mappowa? =)
 
Odp: GregoRex - Warsztat mappingu

Odp: GregoRex - Warsztat mappingu

@Up :D :D :D :D To si? nazywa ocena bez lito?ci <lol2>

Mapy sa fajne ale jak ju? dajesz to dawaj sko?czone a nie ze na poziomie -0 nic nie ma. To psuje estetyk? screena. Pozdrawiam ^^

Aha no i wylaczaj tez spawny i shadow.
 
Odp: GregoRex - Warsztat mappingu

Odp: GregoRex - Warsztat mappingu

Kod:
Strasznie biedny b?dzie ten projekt je?li b?dziesz do niego dalej mappowa?
Hah, ty zawsze rozpier*** mnie na ?opatki swoimi negatywami :) +1.

#temat
Dziwne te wie?e wartownicze, tworzone bez pomys?u czy gracjii, a wykonanie jest r?wnie s?abe jak achillesowa pi?ta. Jak ju? kto? wy?ej wspomnia? natura woko?o jest pusta, ale to zapewnie specjalnie bo nie o tym tu mowa.
Evo temple koksi, kwadratowe, ale ??dnie uzupe?nione detalami +.

Pozdrawiam
Fluos!
 
Odp: GregoRex - Warsztat mappingu

Odp: GregoRex - Warsztat mappingu

Dzi?kuj? za szczero??. :)

No to tak...

@Javimax
Nie dawa?em nic do traw, bo chcia?em tylko g?ry pokaza? :P

@Phoenix332
Nie miesza?em klimat?w, zrobi?em all dobrze je?eli chodzi o klimat. SimOne jest dla profesjonalist?w, a ja do takich nie nale??.

@Thrak
O to si? nie martw. Raporcik ;)

@Xrobix
Gdzie tu masz spawny i shadow?
Na 0 nic nie robi?em, bo te mapy si? doklei? :)

@Fluos2
Nie mia?em pomys?u na te wie?e. Dosta?em takie zlecenie i je wykona?em. Szkoda, ?e to by?a moja pierwsza praca typu wie?a & g?ry. G?ry to nie moja najmocniejsza strona. :D
Temple evo pasuje do kwadratu, wi?c takie zrobi?em :P
Da?em detale i dzi?ki, ?e to zauwa?y?e?, ale czego? mi tu jeszcze brakuje... :)

Zapraszam do dalszych komentarzy! ;)
 
Odp: GregoRex - Warsztat mappingu

Odp: GregoRex - Warsztat mappingu

Nie dawa?em nic do traw, bo chcia?em tylko g?ry pokaza? :P
Lul, sko?cz map? i dopiero si? ni? popisuj. Je?li dajesz jej 20%, to z g?ry przyj?? mo?na, ?e b?dzie zjechana.

Nie miesza?em klimat?w, zrobi?em all dobrze je?eli chodzi o klimat. SimOne jest dla profesjonalist?w, a ja do takich nie nale??.
Gdzie tam jest ten klimat? :D Nawet z okularami dostrzec go nie mog?. Masz racje, SimOne jest dla profesjonalist?w, RME jest dla bardziej inteligentnych profesjonalist?w, niestety do ?adnej z w/w grup nie nale?ysz, polecam powr?t do Microsoftowego painta.

O to si? nie martw. Raporcik
Za krytyk? raportujesz? olaboga.

Nie mia?em pomys?u na te wie?e. Dosta?em takie zlecenie i je wykona?em. Szkoda, ?e to by?a moja pierwsza praca typu wie?a & g?ry. G?ry to nie moja najmocniejsza strona.
Temple evo pasuje do kwadratu, wi?c takie zrobi?em :P
Da?em detale i dzi?ki, ?e to zauwa?y?e?, ale czego? mi tu jeszcze brakuje...
Z tego co widz? na nic nie masz pomys?u, 'wie?a & g?ry', 'trawa & lawa', 'dupa i s?o?ce', brak twoich mocnych stron. Fajnie jest remejkowa? to co remejkowane by?o po raz tysi?czny. Daj spok?j, znajd? dziewczyn?, nie mappuj.

pos?uchaj wujka thraka
 
Odp: GregoRex - Warsztat mappingu

Odp: GregoRex - Warsztat mappingu

Wi?c zacznijmy od buduj?cej krytyki.
Pierwszy ss: od razu tracisz w moich oczach edytuj?c temple z evo zamiast zrobi? co? w?asnego. Nie do??, ?e jest to kiczowata przer?bka, gdzie zaspamowa?e? tronami kt?re tam nie pasuj?, dalej mieszasz tam borderami strasznie. I og?lnie shitnie to wygl?da.

Drugi ss: Po pierwsze nawet dobrze ss?w nie zrobi?e? - przypominam F11 w RME. Na po?udniowym stoku straszny spam tymi g?owami co niezbyt wygl?da. Bry?a wie?y nieciekawa, tak samo z wn?trzem. To samo si? dzieje z pod?o?em na g?rze. Og?lnie shit;)

Trzeci ss: To samo co w drugim.

Dzi?kuj? za uwag?.
 
Odp: GregoRex - Warsztat mappingu

Odp: GregoRex - Warsztat mappingu

Z tego co pami?tam, regulamin zawiera odpunkt o zakazie dodawania prac w stanie surowym...

1.Jak napisa? Krzy?, nie edytuj map evo, to syf jakich ma?o, zr?b co? w?asnego, o ile masz wen? oczywi?cie, bo bez tego ani rusz.
Niekt?re elementy kompletnie nie pasuj?, te trony, miecze, zbroje, to nie koszary tylko ?wi?tynia...
Niepotrzebne s? te groundy w temple, ujednolici? to.

2.G?ry, zn?w niepotrzebne elementy (belki, groundy itd.), brak pomys?u, kiepskie wykonanie g?r.
 
Odp: [GregoRex] Threard

Refresh

Drugi screen z obozu:
oboz-lucz_rqaewn.png


Komentowa?. ;/
 
Odp: [GregoRex] Threard

Noo widze mapa ?adna ,chod? w nie kt?rych ssach brakuje przyrody ,ale og??em mapa do?c dobra : ) Jedyne co mi si? nie podoba ,to te kamienie na ziemi ,nie s? zbyt dobrze dopasowane ;)

8,5/10:cool::cool:
 
Odp: [GregoRex] Threard

as you wish, pierwsze co rzuca si? w oczy to brak natury, zajebi?cie denny border g?r kt?ry wygl?da dramatycznie gdy nie umie si? go poprawnie skomponowa?, nie udana zabawa borderami groundu, spam autoborderem szaro-br?zowych kamyczk?f.

Co do budynk?w, oklepane, staromodne, tworzone bez pomys?u, te ko?ci nie komponuj? si? z drewnem.

Og?lnie nic nowego nie pokazujesz, s?abo - w twoim stylu.
 
Odp: [GregoRex] Threard

@Maly Wizak
No, niestety mam spore problemy z przyrod?. :(

@Thrak
Pumba u?y? tych ko?ci w swojej mapie, ja ich u?y?em. Skomentowa?e? Pumb? bardzo dobrze, a mi doje?d?asz, ?e si? nie komponuje, ogarnij si?. A co do pracy - jest w miar? oryginalna.

@topic
Comment, and rate :D

@down
Mi chodzi jedynie o te "ko?ci".
Btw. jeste? zestresowany? Bo si? do mnie dobijasz ostatnio. Wy?yj si? na ?cianie jak masz ochot?, a nie na mnie. Elo.
 
Ostatnia edycja:
Odp: [GregoRex] Threard

Jego praca:


Twoja praca:


Zauwa?asz r??nice? Bo ja owszem.

#up
Dajesz prace do komentowania, komentuje. Je?li boli Ci? tak bardzo moja krytyka nie dodawaj wi?cej prac.
Jest te? druga opcja, r?b tak dobre prace ?eby szcz?ka mi opad?a x]

Nareszcie mnie pos?ucha?e? x]
 
Ostatnia edycja:
Odp: [GregoRex] Threard

Prosz? o zamkni?cie tematu. (mo?liwe, ?e tymczasowe)
 
Status
Zamknięty.
Do góry