• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Spells Exevo element attack (nie?wyk?y czar xD)

Status
Zamknięty.

Xole Airon

Active User
Dołączył
Styczeń 3, 2010
Posty
106
Liczba reakcji
1
Cze?c przedstawiam wam moj pierwszy czar zrobiony w 100% przezemnie.

Zaczynamy


Najpierw wchodzimy w data/spells/scripts/tworzymy plik.lua

Nast?pnie wchodzimy w ten plik i wpisujemy to:

PHP:
local acombat1 = createCombatObject()
local acombat3 = createCombatObject()
local acombat2 = createCombatObject()

local combat1 = createCombatObject()
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_[COLOR="darkslategray"]FIREDAMAGE[/COLOR])
[COLOR="mediumturquoise"]setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, 36)[/COLOR][COLOR="darkorchid"]setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 3)[/COLOR]setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -330.3, 0, -330.4, 0)
 
local combat3 = createCombatObject()
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_[COLOR="darkslategray"]POISONDAMAGE[/COLOR])
[COLOR="mediumturquoise"]setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_EFFECT, 54)[/COLOR][COLOR="darkorchid"]setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 29)[/COLOR]setCombatFormula(combat3, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -330.3, 0, -330.4, 0)

local combat2 = createCombatObject()
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_[COLOR="darkslategray"]ICEDAMAGE[/COLOR])
[COLOR="mediumturquoise"]setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_EFFECT, 52)[/COLOR][COLOR="darkorchid"]setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 28)[/COLOR]setCombatFormula(combat2, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -330.3, 0, -330.4, 0)

[COLOR="YellowGreen"]arr1 = {
{1, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 1},
{0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 2, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0},
{1, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 1}
}

arr3 = {
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1},
{1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1},
{0, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 0},
{1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1},
{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 0, 0}
}
 
arr2 = {
{0, 1, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 1, 0},
{1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1},
{0, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 0},
{1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1},
{0, 1, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 1, 0}
}[/COLOR] 
local area1 = createCombatArea(arr1)
local area3 = createCombatArea(arr3)
local area2 = createCombatArea(arr2)
setCombatArea(acombat1, area1)
setCombatArea(acombat3, area3)
setCombatArea(acombat2, area2)

function onTargetTile(cid, pos)
    doCombat(cid,combat1,positionToVariant(pos))
end

function onTargetTile3(cid, pos)
    doCombat(cid,combat3,positionToVariant(pos))
end

function onTargetTile2(cid, pos)
    doCombat(cid,combat2,positionToVariant(pos))
end

setCombatCallback(acombat1, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile")

setCombatCallback(acombat3, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile3")

setCombatCallback(acombat2, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile2")

local function onCastSpell1(parameters)
    doCombat(parameters.cid, acombat1, parameters.var)
end
 
local function onCastSpell3(parameters)
    doCombat(parameters.cid, acombat3, parameters.var)
end

local function onCastSpell2(parameters)
    doCombat(parameters.cid, acombat2, parameters.var)
end
 
function onCastSpell(cid, var)
local parameters = { cid = cid, var = var}
[COLOR="Yellow"]addEvent(onCastSpell1, 1000, parameters)
addEvent(onCastSpell3, 5000, parameters)
addEvent(onCastSpell2, 5000, parameters)[/COLOR]end

Obja?nienia

Kolor- zamieniamy w (onCastSpell1,tutaj czas po jakim ma si? pokazac efekt

kolor-obszar na jakim ma si? ukazac czar

kolor-to efekt jaki ma sie pokazac mo?emy sprawdzic efekt wchodz?c w nasz silnik na konto Gm i sprawdzic fekty za pomoc? komeny /z .... <---zamiast kropek liczby od 1-68

kolor
-tak jak efekt wy?yj tlyko ?e to efekt strza?u i mo?emy go sprawdzic za pomoc? komendy /x ...

kolor- to ?ywio? jaki ma byc u?yty
POISONDEMAGE-truj?ce
FIREDEMAGE-ogniste
ICEDEMAGE-lodowe
PHYSICALDEMAGE-fizyczne
DEATHDEMAGE-smierc
i jest ich jesze troch?

Ok teraz wchodzimy w data/spells/spells.xml i tu dodajemy:

<instant name="Potencjal ATTACK" words="elementar dystroy" lvl="60" mana="1200" direction="1" exhaustion="3000" needlearn="0" event="script" value="moje/element.lua"/>
</instant>

instant name-nazwa jaka bedzie wyswietlana
words-co mamy napisac ?eby u?yc
lvl-lvl z jakim mo?emy go u?yc
mana-ile ma spalic many
exhausion-czas po jakim mo?emy go u?yc nast?pny raz w minisekundach 1sec=1000minisec
value=moje/element w moje to do jakiego folderu w?o?yliscie czar a element to jak nazywa sie wasz plik lua

Mi?ego ko?ystania z mojego czaru

Notka moderatorska:
2 screeny z 2 faz czaru:
27y0mzb.png

l8rrq.png
 
Odp: Exevo element attack (nie?wyk?y czar xD)

?enuj?cy a tak poza tym to by? screeny wrzuci? ^^
PS. nie ka?dy jest taki po*******ony jak ty wi?c nie musia?e? tego kolorowa? i obja?nia? bo od tego s? poradniki w innych dzia?ach ^^ (ale moim znaniem nawet poradnik nie jest potrzebny to bo jest oczywiste) ^^
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry