Xole Airon
Active User
- Dołączył
- Styczeń 3, 2010
- Posty
- 106
- Liczba reakcji
- 1
Cze?c przedstawiam wam moj pierwszy czar zrobiony w 100% przezemnie.
Zaczynamy
Najpierw wchodzimy w data/spells/scripts/tworzymy plik.lua
Nast?pnie wchodzimy w ten plik i wpisujemy to:
Obja?nienia
Kolor- zamieniamy w (onCastSpell1,tutaj czas po jakim ma si? pokazac efekt
kolor-obszar na jakim ma si? ukazac czar
kolor-to efekt jaki ma sie pokazac mo?emy sprawdzic efekt wchodz?c w nasz silnik na konto Gm i sprawdzic fekty za pomoc? komeny /z .... <---zamiast kropek liczby od 1-68
kolor-tak jak efekt wy?yj tlyko ?e to efekt strza?u i mo?emy go sprawdzic za pomoc? komendy /x ...
kolor- to ?ywio? jaki ma byc u?yty
POISONDEMAGE-truj?ce
FIREDEMAGE-ogniste
ICEDEMAGE-lodowe
PHYSICALDEMAGE-fizyczne
DEATHDEMAGE-smierc
i jest ich jesze troch?
Ok teraz wchodzimy w data/spells/spells.xml i tu dodajemy:
instant name-nazwa jaka bedzie wyswietlana
words-co mamy napisac ?eby u?yc
lvl-lvl z jakim mo?emy go u?yc
mana-ile ma spalic many
exhausion-czas po jakim mo?emy go u?yc nast?pny raz w minisekundach 1sec=1000minisec
value=moje/element w moje to do jakiego folderu w?o?yliscie czar a element to jak nazywa sie wasz plik lua
Mi?ego ko?ystania z mojego czaru
Zaczynamy
Najpierw wchodzimy w data/spells/scripts/tworzymy plik.lua
Nast?pnie wchodzimy w ten plik i wpisujemy to:
PHP:
local acombat1 = createCombatObject()
local acombat3 = createCombatObject()
local acombat2 = createCombatObject()
local combat1 = createCombatObject()
setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_[COLOR="darkslategray"]FIREDAMAGE[/COLOR])
[COLOR="mediumturquoise"]setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_EFFECT, 36)[/COLOR][COLOR="darkorchid"]setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 3)[/COLOR]setCombatFormula(combat1, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -330.3, 0, -330.4, 0)
local combat3 = createCombatObject()
setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_[COLOR="darkslategray"]POISONDAMAGE[/COLOR])
[COLOR="mediumturquoise"]setCombatParam(combat3, COMBAT_PARAM_EFFECT, 54)[/COLOR][COLOR="darkorchid"]setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 29)[/COLOR]setCombatFormula(combat3, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -330.3, 0, -330.4, 0)
local combat2 = createCombatObject()
setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_[COLOR="darkslategray"]ICEDAMAGE[/COLOR])
[COLOR="mediumturquoise"]setCombatParam(combat2, COMBAT_PARAM_EFFECT, 52)[/COLOR][COLOR="darkorchid"]setCombatParam(combat1, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, 28)[/COLOR]setCombatFormula(combat2, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -330.3, 0, -330.4, 0)
[COLOR="YellowGreen"]arr1 = {
{1, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 1},
{0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 2, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0},
{1, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 1}
}
arr3 = {
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1},
{1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1},
{0, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 0},
{1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1},
{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1},
{0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 0, 0}
}
arr2 = {
{0, 1, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 1, 0},
{1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1},
{0, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 0},
{0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 0, 1, 0},
{1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1},
{0, 1, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0, 1, 0}
}[/COLOR]
local area1 = createCombatArea(arr1)
local area3 = createCombatArea(arr3)
local area2 = createCombatArea(arr2)
setCombatArea(acombat1, area1)
setCombatArea(acombat3, area3)
setCombatArea(acombat2, area2)
function onTargetTile(cid, pos)
doCombat(cid,combat1,positionToVariant(pos))
end
function onTargetTile3(cid, pos)
doCombat(cid,combat3,positionToVariant(pos))
end
function onTargetTile2(cid, pos)
doCombat(cid,combat2,positionToVariant(pos))
end
setCombatCallback(acombat1, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile")
setCombatCallback(acombat3, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile3")
setCombatCallback(acombat2, CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile2")
local function onCastSpell1(parameters)
doCombat(parameters.cid, acombat1, parameters.var)
end
local function onCastSpell3(parameters)
doCombat(parameters.cid, acombat3, parameters.var)
end
local function onCastSpell2(parameters)
doCombat(parameters.cid, acombat2, parameters.var)
end
function onCastSpell(cid, var)
local parameters = { cid = cid, var = var}
[COLOR="Yellow"]addEvent(onCastSpell1, 1000, parameters)
addEvent(onCastSpell3, 5000, parameters)
addEvent(onCastSpell2, 5000, parameters)[/COLOR]end
Obja?nienia
Kolor- zamieniamy w (onCastSpell1,tutaj czas po jakim ma si? pokazac efekt
kolor-obszar na jakim ma si? ukazac czar
kolor-to efekt jaki ma sie pokazac mo?emy sprawdzic efekt wchodz?c w nasz silnik na konto Gm i sprawdzic fekty za pomoc? komeny /z .... <---zamiast kropek liczby od 1-68
kolor-tak jak efekt wy?yj tlyko ?e to efekt strza?u i mo?emy go sprawdzic za pomoc? komendy /x ...
kolor- to ?ywio? jaki ma byc u?yty
POISONDEMAGE-truj?ce
FIREDEMAGE-ogniste
ICEDEMAGE-lodowe
PHYSICALDEMAGE-fizyczne
DEATHDEMAGE-smierc
i jest ich jesze troch?
Ok teraz wchodzimy w data/spells/spells.xml i tu dodajemy:
<instant name="Potencjal ATTACK" words="elementar dystroy" lvl="60" mana="1200" direction="1" exhaustion="3000" needlearn="0" event="script" value="moje/element.lua"/>
</instant>
instant name-nazwa jaka bedzie wyswietlana
words-co mamy napisac ?eby u?yc
lvl-lvl z jakim mo?emy go u?yc
mana-ile ma spalic many
exhausion-czas po jakim mo?emy go u?yc nast?pny raz w minisekundach 1sec=1000minisec
value=moje/element w moje to do jakiego folderu w?o?yliscie czar a element to jak nazywa sie wasz plik lua
Mi?ego ko?ystania z mojego czaru
Notka moderatorska: |
2 screeny z 2 faz czaru:![]() ![]() |