• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Spells Bariera magiczna - hit dla orsh OTS?w.

Status
Zamknięty.

Oskar

Forum friend
Dołączył
Styczeń 24, 2009
Posty
2256
Liczba reakcji
331
Post?pujemy wed?ug tego tematu:


Wklepujemy w data/spells/scripts nowy plik o nazwie nazwa.lua i wklejamy:
PHP:
local config = {
				storage = 1234, --storage zapisujace
				dlugosc = 4, --w sekundach
				
				--nie ruszac
				k = {'?MIER?',COLOR_BLACK,'OGIE?',COLOR_ORANGE,'L?D',COLOR_TEAL,'ZIEMIA',COLOR_LIGHTGREEN,'?WIAT?O',COLOR_DARKYELLOW,'ENERGIA',COLOR_DARKPURPLE,'FIZYCZNE',COLOR_GREY,'LIFEDRAIN',COLOR_DARKRED},
				odpornosci = {ABSORB_DEATH,50,ABSORB_FIRE,25,ABSORB_ICE,20,ABSORB_EARTH,65,ABSORB_HOLY,90,ABSORB_ENERGY,10,ABSORB_PHYSICAL,25,ABSORB_LIFEDRAIN,90},
				shoots = {CONST_ANI_SUDDENDEATH,CONST_ANI_FIRE,CONST_ANI_ICE,CONST_ANI_EARTH,CONST_ANI_HOLY,CONST_ANI_ENERGYBALL,CONST_ANI_LARGEROCK,CONST_ANI_EXPLOSION},
				eff = {CONST_ME_MORTAREA,COMBAT_DEATHDAMAGE,CONST_ME_FIREAREA,COMBAT_FIREDAMAGE,CONST_ME_ICEATTACK,COMBAT_ICEDAMAGE,CONST_ME_CARNIPHILA,COMBAT_EARTHDAMAGE,CONST_ME_HOLYDAMAGE,COMBAT_HOLYDAMAGE,CONST_ME_ENERGYAREA,COMBAT_ENERGYDAMAGE,CONST_ME_GROUNDSHAKER,COMBAT_PHYSICALDAMAGE,CONST_ME_RED_SHIMMER,COMBAT_LIFEDRAIN}
				}

function onCastSpell(cid, var)
if getPlayerStorageValue(cid, config.storage) >= os.time() then 
	return false
end
local v = math.random(#config.shoots)
doSendAnimatedText(getThingPos(cid), config.k[v*2-1], config.k[v*2])
absorbObject(cid, config.odpornosci[v*2-1], config.dlugosc, config.odpornosci[v*2])
doPlayerSetStorageValue(cid, config.storage, os.time() + config.dlugosc)
return shoot(cid, v) and false
end

function shoot(cid, v)
if getPlayerStorageValue(cid, config.storage) >= os.time() then 
	local pos = getThingPos(cid)
	local h = getSpectators(pos, 1, 1)
	if h ~= nil then
		for _, t in ipairs(h) do
			if isCreature(t) then
				doTargetCombatHealth(cid, t, config.eff[v*2], 0, -config.odpornosci[v*2] * math.random(4), config.eff[v*2-1])
			end
		end
	end
	doSendDistanceShoot({x=pos.x-1,y=pos.y,z=pos.z}, {x=pos.x-1,y=pos.y+1,z=pos.z}, config.shoots[v])
	doSendDistanceShoot({x=pos.x-1,y=pos.y+1,z=pos.z}, {x=pos.x,y=pos.y+1,z=pos.z}, config.shoots[v]) 
	doSendDistanceShoot({x=pos.x,y=pos.y+1,z=pos.z}, {x=pos.x+1,y=pos.y+1,z=pos.z}, config.shoots[v]) 
	doSendDistanceShoot({x=pos.x+1,y=pos.y+1,z=pos.z}, {x=pos.x+1,y=pos.y,z=pos.z}, config.shoots[v]) 
	doSendDistanceShoot({x=pos.x+1,y=pos.y,z=pos.z}, {x=pos.x+1,y=pos.y-1,z=pos.z}, config.shoots[v]) 
	doSendDistanceShoot({x=pos.x+1,y=pos.y-1,z=pos.z}, {x=pos.x,y=pos.y-1,z=pos.z}, config.shoots[v]) 
	doSendDistanceShoot({x=pos.x,y=pos.y-1,z=pos.z}, {x=pos.x-1,y=pos.y-1,z=pos.z}, config.shoots[v]) 
	doSendDistanceShoot({x=pos.x-1,y=pos.y-1,z=pos.z}, {x=pos.x-1,y=pos.y,z=pos.z}, config.shoots[v]) 
	return addEvent(shoot, 150, cid, v) 
end
return true
end
Do spells.xml wklejamy:
PHP:
<instant name="Magic Barrer" words="magic barrer" lvl="20" mana="100" selftarget="1" event="script" value="test.lua"/>



Nie chcia?o mi si? optymalizowa? skryptu xd
 
Odp: Bariera magiczna - hit dla orsh OTS?w.

Hmm ciekawe.. ;D podoba mi sie dzieki, za skrypta ;D
 
Odp: Bariera magiczna - hit dla orsh OTS?w.

Skrypt naprawd? fajny! A czy da? by? rad?, zrobi? aby skrypt na cza? dzia?ania Bariery dodawa? np. 200hp albo skill? Repucik za to poleci, czekam:)

PS.
U mnie ten czar si? nie ko?czy, ale mo?e by? to wina ?e jestem na gm.
 
Ostatnia edycja:
Odp: Bariera magiczna - hit dla orsh OTS?w.

Czar nie powinien si? ko?czy?. To by?o robione dla zabawy tak by ka?dy m?g? swobodnie edytowa? go na swoje potrzeby.
 
Odp: Bariera magiczna - hit dla orsh OTS?w.

Wow, jestem pod wra?eniem. Nie wiem czy skrypt jest zaawansowany czy nie, bo si? na tym nie znam, ale po efekcie uwa?am, ?e jest on zrobiony profesjonalnie. Efekt zajebisty, skrypt na pewno zainstaluj? na swoim ots. Nazwa tematu nijaka, nawet, je?eli rzeczywi?cie jest to hit.
 
Odp: Bariera magiczna - hit dla orsh OTS?w.

Jeden z gorszych Twoich skrypt?w, taki bym powiedzia? poziom podw?rkowy.
Do tego co stopuje Event? Do tego ta bariera nie ma jakiegokolwiek zastosowanie czyli tak naprawd? jest zb?dnym bublem.
 
Odp: Bariera magiczna - hit dla orsh OTS?w.

Moje zaawansowane skrypty 'le??' sobie bezpiecznie u mnie na dysku i nie mam zamiaru ich ju? publikowa?. A ten tutaj jest dla zabawy, by ka?dy kto chcia? m?g? go edytowa? dla w?asnych potrzeb (dodawanie odporno?ci, szybko??, bariera zadaje obra?enia etc)
 
Odp: Bariera magiczna - hit dla orsh OTS?w.

jest mozliwosc abys zrobil ten skrypt tak ze mozna go trzymac na sobie tylko raz oco mi chodzi a oto jak uzyjemy raz tej bariery to dop?ki ja mamy to nie mozemy uzyc jej 2 raz
 
Odp: Bariera magiczna - hit dla orsh OTS?w.

Naprawd? fajny skrypt, lecz m?g?by? da? wi?cej swoich skrypt?w na tibia.net.pl? Bo administracja a przede wszystkim gracze na moim OTSie s? naprawd? bardzo zadowoleni, wi?c fajnie by?o by gdyby? da? wi?cej czar?w. ;-)
 
Odp: Bariera magiczna - hit dla orsh OTS?w.

Wow to jest super wida? ?e si? natym znasz
 
Odp: Bariera magiczna - hit dla orsh OTS?w.

Ten skrypt nie wybalansowany a u?yty w elfie przynosi lepsze skutki (crashe) ;d
 
Odp: Bariera magiczna - hit dla orsh OTS?w.

Oskar teraz to mnie zdziwi?e? ;]]

ten skrypt jest fajny ;] cudowny ^^
ale lepiej by wygl?da? z jednym efektem

przyda?o by sie jakby dawa? 65% obrony przed magi? ;]
chyba ze daje cos takiego
ale 100% juz niejest tak dobrze
 
Odp: Bariera magiczna - hit dla orsh OTS?w.

O stary to jest cudowne :] Jak by sie da?o zrobic to tak ?e po na?o?eniu danego pier?cienia pokazuje si? takie cos to by by?o cool
 
Odp: Bariera magiczna - hit dla orsh OTS?w.

No bardzo fajny czar nie wiedzia?em ?e czary mog? by? a? tak skomplikowane.
Dzi?ki wielkie za skrypta na pewno si? przyda.
Ocenka oczywi?cie 10/10
 
Odp: Bariera magiczna - hit dla orsh OTS?w.

To jest na Tibi? 8.54? Ciekawe czy p?jdzie na moim silniku 8.50 ;]

Jak tak no to mog? se zrobi? fajn? animacj? do czaru lecz?cego :)

10/10, super skrypcik, a po odpowiednich przer?bkach mam kilka new spelli do ots ;P
 
Odp: Bariera magiczna - hit dla orsh OTS?w.

Ma?y update, ale to bardzo ma?y.
Bariera dodaje nam odporno?? na losowy ?ywio? oraz zadaje wszystkim wok?? obra?enia od danego ?ywio?u. Wszystko jest w configu.


Post pierwszy z edytowany.



#down
Je?li ustawisz czas trwania bariery na kilka godzin to zamuli Ci serwer, ale tak to nie powinno odczuwa? si? r??nicy.
 
Ostatnia edycja:
Odp: Bariera magiczna - hit dla orsh OTS?w.

Bardzo dobra sprawa s?dz? ,?e komu? si? przyda acz kolwiek przy du?ej ilo?ci os?b mo?e zamula? silnik ,prawda?
 
Status
Zamknięty.
Do góry