• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Creaturescripts Automatyczne zapisywanie postaci gry awansuje by GoD Aron

Status
Zamknięty.

Kazik Flo

Advanced User
Dołączył
Czerwiec 6, 2010
Posty
216
Liczba reakcji
8
Autor: GoD Aron
Licencja: Brak
Jest to ma?y skrypt maj?cy na celu zapisywanie postaci gdy awansuje.
Cz??? LUA
Wchodzimy do katalogu /data/globalevents/globalevents.xml i doklejamy linijk?:
Kod:
<event type="advance" name="advance" event="script" value="advance.lua"/>
Nastepnie przechodzimy do /data/globalevents/scripts/ i tam tworzymy plik advance.lua a jego zawarto?? to:
Kod:
  function onAdvance(cid, skill, oldlevel, newlevel)
   doPlayerSave(cid)
end
Pami?taj aby doda? r?wnie? t? linijk? do login.lua :
Kod:
registerCreatureEvent(cid, "advance")
Gotowe!
 
Odp: Automatyczne zapisywanie postaci gry awansuje by GoD Aron

pfff.. to jest creaturescript nie globalevent


piszesz skrypt a nawet nie wiesz gdzie go wsadzi?
 
Odp: Automatyczne zapisywanie postaci gry awansuje by GoD Aron

@up,
fakt, creaturescript.

@toppic
nie polecam. pomysl, wbije ci bydlo na otsa, jakies 500osob na start, kazdy poleci na roty i?
i kazdy bedzie awansowal "na raz" co zrobi niezle lagi na serwie.

@edit,
spr?buj zrobic tak ze zapisuje postacie ddopiero gdy osiagna xxx lvl
 
Odp: Automatyczne zapisywanie postaci gry awansuje by GoD Aron

Eh... Co za problem...
Kod:
local v_lv = {100, 250, 300} -- jaki level musisz wbi?, ?eby zapisa?
function onAdvance(cid, skill, oldlevel, newlevel)
if(isInArray(v_lv, newlevel)) then
   doPlayerSave(cid)
end
end

Wybaczcie estetyk?, pisa?em na szybko, w edytorze tekstowym forum ^^

Pozdrawiam,
Animax.
 
Ostatnia edycja:
Odp: Automatyczne zapisywanie postaci gry awansuje by GoD Aron

zwracam si? z pro?b? by zapisywanie by?o co osi?gniecie 100k lvla

Notka moderatorska:
Wy?ej masz na to skrypt. Zmie? tylko: {100, 250, 300}
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Odp: Automatyczne zapisywanie postaci gry awansuje by GoD Aron

Mo?na te? zrobi? co? takiego:
HTML:
local v_lv > 150
function onAdvance(cid, skill, oldlevel, newlevel)
if(isInArray(v_lv, newlevel)) then
   doPlayerSave(cid)
end
end
I wtedy b?dzie zapisywa? ka?dy awans, ale tylko wtedy, gdy gracz ma 150-ty lub wi?kszy level.
Czyli jak np. na 150-tym lvlu jest exp x2, to nie powinno by? lag?w, bo wcale tak szybko tego lvla nie wbij?
 
Status
Zamknięty.
Do góry