• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Spells Aura

Status
Zamknięty.

Borczi

User
Dołączył
Luty 9, 2013
Posty
27
Liczba reakcji
0
Aura. Jest to czar, kt?ry pod?wietla ekran. Po prostu daje ?wiat?o. Gdy wpisuje "aura" ?wiat?o si? pojawia, ale ja chce zrobi? tak, ?e jak wpisze kolejny raz "aura" to, ?eby "jasno?? wraca?a to swojego pierwotnego stanu"-czyli, ?eby ?wiat?o powsta?e, zgas?o.
W tej chwili to wygl?da tak:
[LUA]local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_BLOCKHIT)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, false)

local condition = createConditionObject(CONDITION_LIGHT)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_LIGHT_LEVEL, 8)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_LIGHT_COLOR, 215)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, (11 * 60 + 35) * 1000)
setCombatCondition(combat, condition)

function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end[/LUA]
 
Status
Zamknięty.
Do góry