Kazik Flo
Advanced User
- Dołączył
- Czerwiec 6, 2010
- Posty
- 216
- Liczba reakcji
- 8
Autor: GoD Aron
Licencja: Byle by nie usuwa? autora
?o?! Napisa?em sw?j pierwszy skrypt jego zadaniem jest dodanie graczowi cale hp oraz mane + super efekty gdy awansuje w jednym z mo?liwo?? swej postaci!
Teraz do roboty!
Cz??? LUA
Wchodzimy do katalogu /data/creaturescripts/scripts/ i tam dodajemy plik advance.lua jego zawarto?? to :
W kolejnym kroku wchodzimy do pliku login.lua i dodajemy linijk? :
Nast?pnie w katalogu /data/creaturescripts/creaturescripts.xml/
Koniec!
Skrypt jest wpe?ni sprawny ! Wszystko dzia?a!
Licencja: Byle by nie usuwa? autora

?o?! Napisa?em sw?j pierwszy skrypt jego zadaniem jest dodanie graczowi cale hp oraz mane + super efekty gdy awansuje w jednym z mo?liwo?? swej postaci!
Teraz do roboty!
Cz??? LUA
Wchodzimy do katalogu /data/creaturescripts/scripts/ i tam dodajemy plik advance.lua jego zawarto?? to :
Kod:
-- Autor: GoD Aron
function onAdvance(cid, skill, oldlevel, newlevel)
local pPos = getCreaturePosition(cid)
if skill == SKILL__MAGLEVEL then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_EVENT_ADVANCE, "Gratulacje! Awansowales w Magic Levelu")
doSendMagicEffect(pPos, 40)
doCreatureAddHealth(cid, getCreatureMaxHealth(cid))
doCreatureAddMana(cid, getCreatureMaxMana(cid))
elseif skill == SKILL_SHIELD then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_EVENT_ADVANCE, "Gratulacje! Awansowales w Obronie")
doSendMagicEffect(pPos, 3)
elseif skill == SKILL_AXE then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_EVENT_ADVANCE, "Gratulacje! Awansowales w walce Toporami")
doSendMagicEffect(pPos, 42)
elseif skill == SKILL_SWORD then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_EVENT_ADVANCE, "Gratulacje! Awansowales w walce Mieczami")
doSendMagicEffect(pPos, 50)
elseif skill == SKILL_CLUB then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_EVENT_ADVANCE, "Gratulacje! Awansowales w walce Maczugami")
doSendMagicEffect(pPos, 30)
elseif skill == SKILL_DISTANCE then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_EVENT_ADVANCE, "Gratulacje! Awansowales w walce na Dystans")
doSendMagicEffect(pPos, 29)
elseif skill == SKILL__LEVEL then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_EVENT_ADVANCE, "Gratulacje! Awansowales w Levelu!")
doSendMagicEffect(pPos, 28)
end
return true
end
Kod:
registerCreatureEvent(cid, "Advance")
Kod:
<event type="advance" name="Advance" event="script" value="advance.lua"/>
Skrypt jest wpe?ni sprawny ! Wszystko dzia?a!