• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

[Always] Threard

Status
Zamknięty.
Odp: Always~ Gallery.

Odp: Always~ Gallery.

Moja nowa praca, tym razem z serii "Alwaysowi sko?czy? si? fart w MA i dosta? w dup?".
1xx.png

2xx.png

3xxh.png
 
Odp: Always~ Gallery.

Odp: Always~ Gallery.

No, no, no!

Te ostatnie prace musz? przyzna? s? na naprawd? ciekawym poziomie - zrobi?e? ogromny post?p w ostatnim czasie. Rzeczka co prawda (w ostatniej pracy) nieco pusta; przyda?yby si? jakie? kamienie i lilie na wodzie, ale te? trzyma sw?j ciekawy klimat.
Trzymaj tak dalej.

Regards
Seylit
 
Odp: Always~ Gallery.

Odp: Always~ Gallery.

Dwie bramy ; d
16137186.png
 
Odp: Always~ Gallery.

Odp: Always~ Gallery.

"...Sko?czy? si? fart i dosta? w dup?..." Jaki fart? W pe?ni zas?u?y?e? sobie na te wcze?niejsze wygrane ;)
Ostatnia praca: Ciekawie zrobione, wida?, ?e je?li chodzi o bramy to jeste? ekspertem :S

Te dwie "noobowskie" prace, mnie sie nie podobaj?, nie zmiesza?e? ze sob? ground'?w, lepiej by to wygl?da?o, troszk? ma?o szczeg???w i og?lnie praca badzo malutka.
 
Odp: Always~ Gallery.

Odp: Always~ Gallery.

Cze?? Always!
Je?eli chodzi o prac? z Mapping Arena, jest ona brzydka. Zero ?adu, sk?adu i sradu u?o?enie fatalne, jak zako?czenie wodospadu. Swoj? spraw? administracja da?a plamy pozwalaj?c wam robi? temat jaki sobie wymy?licie.

Je?eli chodzi o te pseudo-"bramy" to mam wielkie zastrze?enia. Jak takie co? mo?na nazwa? bram?, gdzie s? miejsca dla stra?nik?w, w bramie te? cz?sto znajduj? si? karczma, ew. zbrojownia. Nazwa?bym to raczej przej?ciami do dzielnic, pierwsza "brama" i tak ssie, a druga obleci.

Pozdrawiam
Fluos!
 
Odp: [Always] Threard

Cu? tam.
34h6eyp.jpg

Tak, to ju? robione w simone.
 
Ostatnia edycja:
Odp: [Always] Threard

Z tym domkiem to ju? przesadzi?e?, zdecydowanie za du?o tego wszystkiego. Zbyt natr?tna jest te? gra borderami na trawie.
 
Odp: [Always] Threard

W tej ostatniej pracy ciutk? przegi??e? z detalami i nie dopracowa?e? og??u. Tych border?w, jak m?wi Chris, jest ciut za du?o - za ma?o za to r??norodnych (chodzi mi o inne odcienie trawy). K?pki trawy nie powinny porasta? drzew. No i zmiana ?cian budynku powinna by? zrobiona via specjalne sprity - SME ich nie pokazuje z tego co wiem w takiej kolejno?ci, wi?c u?ywaj RME, pomijaj?c te nowe sprity kt?re nie specjalnie mi pasuj? w tej sceneri. Do tego, dom jest troch? nienaturalnie poro?ni?ty, tj. wszystko ko?czy si? w jednym miejscu i zaczyna w drugim - powinno to by? nieco bardziej roz?o?one.

Poza tym jest ca?kiem zno?nie.

Regards
Sey~
 
Odp: [Always] Threard

Hmmm mi si? wydaje czy ty ?e? pomin?? 1 podstawowy punkt ewolucji dzisiejszego mappingu ....
RME -> SME
Pierwsze prace takie sobie ... lecz ta ostatnia .. udam ?e jej nie by?o ....
Jak dla mnie 7/10 ....
 
Odp: [Always] Threard

jedynka poprawna cho? bez wielkich rewelacji, taka jaka? zwyk?a i nijaka.
Numerek dwa ju? du?o lepszy, ciekawy pomys?, ?adne zastosowanie ground?w, og?lnie mi si? podoba.
 
Odp: [Always] Threard

Prace by mi si? podoba?y gdyby? umia? zastosowa? niekt?re szczeg??y w mapach. Musisz troch? d?u?ej posiedzie? i popatrzy? co w tym map editorze jest bo strasznie du?o szczeg???w Ci gdzie? ucieka, a uwierz na szczeg??ach si? znam xd

Mapy og?lnie nie wyr??niaj? si? jako? specjalnie od reszty wi?c standardowe 6,5/10 :)
 
Odp: [Always] Threard

C?? za dziwna odmiana s?ysza?em, i? jeste? dobrym mapperem dlatego w?a?nie postanowi?em tutaj wej??...
Co do 1 postu
-Na 100% nie pasuje tam ta zaschni?ta lawa
-Mog?e? pokombinowa? ze ?cianami o wiele lepszy efekt by by?
-Nie ci?gnij tych szarych border?w przez ca?? map? lecz tylko po szarym groundzie dodaj br?zowy przy trawie itp.
-Mieszasz Floory jak m?j m?odszy brat xD co jest bardzo nietypowe i dziwnie wygl?da
-Je?li chodzi o wodospad to woda raczej z kamyka nie wyjdzie nie? :)
-Most jest strasznie pusty musisz nad tym popracowa?
-dachy te? nie za ciekawe postaraj si? pomiesza? par? dach?w
-Widz? par? b??d?w z barierkami ale wystarczy przecie? zwyk?e CTRL+C CTRL+V i za?atwione
-Og?lnie natura le?y
Wioska Goblin?w
Hmmm tutaj musz? si? powa?nie zastanowi?
-Sama ta g?rka niezbyt ciekawie wygl?da masz przecie? specjalne bordery od g?r! u?yj ich
-Nie wiem po co taka d?uga palisada jak mo?na przej?? bokiem :)
-Ahh znowu? te bordery! :) Na dachy k?adziesz od ch*ja border?w ale po co zobacz na sw?j dach czy masz taki mech tam :D
-Tamten domek mi si? nie podoba nie pasuje do reszty(Tak ten z czerwonym dachem zgad?e?)
-Podoba mi si? pomys? na klas? ale ?rednie wykonanie
-I ten forge tam te? nie pasuje przy takich krzaczkach to by po prostu si? spali?o takie jest moje odczucie
-Popracuj nad natur? i pomieszaj id ziemi

Na koniec tego postu, kt?rego i tak z pewno?ci? nikt nie przeczyta chcia?bym ci powiedzie?, ?e dobrze jest ?e mappujesz w Sim0ne Map editor

Kiedy najdzie mnie ch?tka ocenie reszt?... Oceny w skali punktowej nie wystawiam.

PAMI?TAJ 80% KRZACZK?W 20% DRZEW!
 
Odp: [Always] Threard

Trah, teraz ja w tym temacie wzbudzam niesmak prowadz?cy do kunsztu poprawy.
Precz tym bram? wyg?adzonym, a zarazem przynale?nym dla kiczowatej ludzkiej rasy rodem ma?p. Ni?eli masz zamiar urozmaici? sw? map? o nieco realizmu, a zarazem powie?ci fantastycznych wied?, albowiem orki my?l? o zem?cie, a chc? prowadzi? krwawy felieton. Oddaj? si? one klimatowi mrocznemu. Ten o to zrzut ekranu powinien przedstawi? mi epiczn? bram? zabit? dechami, a zarazem na niej ju? na samym wst?pie prezentowa? powinny si? czachy trup?w, a zarazem wo? truch?a kt?re pali si? na stosie.
 
Odp: [Always] Threard

@UP
Masz bujn? wyobra?nie, lecz nie potrafisz jej wykorzysta? w Map Editorze:)

@Topic
Dobra robi? next posta

Ocenie ci 3 ostatnie screeny
1Screen
Budynek jest przepasiony strasznie mn?stwo g?wien, kt?re nie powinny si? tam znale??. Je?li jest tam forge to m?g?by? si? domy?li? ?e te kwiatki si? podpal? wraz z jakim? odpryskiem Magmy.
Natura na zewn?trz nie powala strasznie najebane, nie podoba mi si? ?e u?ywasz tak du?o border?w co naprawd? w du?ej mierze psuje mape.

2Screen
Popracuj nad bagnami i doko?cz mape zanim wystawisz.
Napewno nie pasuje tam ten Dragon mieszasz za du?o klimat?w ze sob? m?g?by? przynajmniej pokaza? g?rne pi?tro g?ry:)

3Screen
Nic do mnie z niego nie przemawia og?lnie wysepka jest do dupy, ?e si? tak wyra?e sam domek nie powala te dachy nie pasuj? do bezludnej wysepki :)

Na zako?czenie powiem, ?e nie wystawiam ocen w skali punktowej

Pozdrawiam
-Guru
 
Odp: [Always] Threard

#Sadystic
Przesta? biadoli? bo robisz ludziom m?tlik w g?owie a sam nie potrafisz zmontowa? niczego lepszego.

#topic
Naprawde fajne bagienka, by?o by ca?kiem nie?le, gdyby? je doko?czy?, bo chyba najbardziej przypad?y mi do gustu.

Pozdrawiam!
 
Odp: [Always] Threard

No te prace bardzo mi sie podobaja ocenie je na 8/10 bo zawsze mo?e byc lepiej czekam na kolejne prace.
 
Status
Zamknięty.
Do góry