vDk
Active User
- Dołączył
- Kwiecień 4, 2008
- Posty
- 111
- Liczba reakcji
- 19
Witajcie,
Jako i? kiedy? na moim serwerze gra?o bardzo du?o os?b, a co za tym idzie strasznie spamowali czarami, wpad?em na pomys? aby zmieni? spos?b wy?wietlania czar?w na taki aby nie wy?wietla?y si? one po wypowiedzeniu w ?adnym kanale.
Jak to zrobi??
Najpierw musimy otworzy? plik o nazwie game.cpp,
nast?pnie odnajdujemy kawa?ek kodu:
Zmieniamy linijk?
na
Zapisujemy, kompilujemy naszego ots'a.
W razie problem?w - pisa?!
Pozdrawiam.
Jako i? kiedy? na moim serwerze gra?o bardzo du?o os?b, a co za tym idzie strasznie spamowali czarami, wpad?em na pomys? aby zmieni? spos?b wy?wietlania czar?w na taki aby nie wy?wietla?y si? one po wypowiedzeniu w ?adnym kanale.
Jak to zrobi??
Najpierw musimy otworzy? plik o nazwie game.cpp,
nast?pnie odnajdujemy kawa?ek kodu:
Kod:
result = g_spells->playerSaySpell(player, type, text);
if(result == TALKACTION_BREAK)
return internalCreatureSay(player, SPEAK_SAY, text);
else if(result == TALKACTION_FAILED)
return true;
Zmieniamy linijk?
Kod:
return internalCreatureSay(player, SPEAK_SAY, text);
Kod:
return internalCreatureSay(player, SPEAK_[B]MONSTER[/B]_SAY, text);

W razie problem?w - pisa?!
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowane przez moderatora: