fabian766
Active User
- Joined
- Apr 15, 2008
- Messages
- 126
- Reaction score
- 17
Uwaga! kod do poprawnego dzia?ania wymaga edycji hex?w klienta(czyli tak zwanego w?asnego klienta)
const.h
zamieniamy:
na:
game.cpp
zamieniamy:
na:
na:
game.h
zamieniamy:
na:
na:
player.h
zamieniamy:
na:
protocolgame.cpp
zamieniamy:
na:
je?eli jest:
to usuwamy
zamieniamy:
na:
na:
protocolgame.h
zamieniamy:
na:
na:
data/lib/000-constant.lua
zamieniamy:
na:
jakby by?y potrzebne hexy do innych klient?w to prosz? pisa? w temacie
const.h
zamieniamy:
PHP:
MAGIC_EFFECT_NONE = 0xFF
MAGIC_EFFECT_UNKNOWN = 0xFFFF
PHP:
MAGIC_EFFECT_NONE = 0xFFFF
MAGIC_EFFECT_UNKNOWN = 0xFFFFFFFF
game.cpp
zamieniamy:
PHP:
void Game::addMagicEffect(const Position& pos, uint8_t effect, bool ghostMode /* = false */)
PHP:
void Game::addMagicEffect(const Position& pos, uint16_t effect, bool ghostMode /* = false */)
PHP:
void Game::addMagicEffect(const SpectatorVec& list, const Position& pos, uint8_t effect, bool ghostMode/* = false*/)
PHP:
void Game::addMagicEffect(const SpectatorVec& list, const Position& pos, uint16_t effect, bool ghostMode/* = false*/)
game.h
zamieniamy:
PHP:
void addMagicEffect(const Position& pos, uint8_t effect, bool ghostMode = false);
PHP:
void addMagicEffect(const Position& pos, uint16_t effect, bool ghostMode = false);
PHP:
void addMagicEffect(const SpectatorVec& list, const Position& pos, uint8_t effect, bool ghostMode = false);
PHP:
void addMagicEffect(const SpectatorVec& list, const Position& pos, uint16_t effect, bool ghostMode = false);
player.h
zamieniamy:
PHP:
void sendMagicEffect(const Position& pos, uint8_t type) const
PHP:
void sendMagicEffect(const Position& pos, uint16_t type) const
protocolgame.cpp
zamieniamy:
PHP:
void ProtocolGame::sendMagicEffect(const Position& pos, uint8_t type)
PHP:
void ProtocolGame::sendMagicEffect(const Position& pos, uint16_t type)
je?eli jest:
PHP:
type > MAGIC_EFFECT_LAST
zamieniamy:
PHP:
void ProtocolGame::AddMagicEffect(NetworkMessage_ptr msg,const Position& pos, uint8_t type)
PHP:
void ProtocolGame::AddMagicEffect(NetworkMessage_ptr msg,const Position& pos, uint16_t type)
PHP:
msg->AddByte(0x83);
msg->AddPosition(pos);
msg->AddByte(type + 1);
PHP:
msg->AddByte(0x83);
msg->AddPosition(pos);
msg->AddU16(type + 1);
protocolgame.h
zamieniamy:
PHP:
void sendMagicEffect(const Position& pos, uint8_t type);
PHP:
void sendMagicEffect(const Position& pos, uint16_t type);
PHP:
void AddMagicEffect(NetworkMessage_ptr msg, const Position& pos, uint8_t type);
PHP:
void AddMagicEffect(NetworkMessage_ptr msg, const Position& pos, uint16_t type);
data/lib/000-constant.lua
zamieniamy:
PHP:
CONST_ME_NONE = 255
PHP:
CONST_ME_NONE = 65535
Hexy:
address: 0x37CB
zmieniamy: E1 77 04 00 na F1 77 04 00
address: 0x37D7
zmieniamy: 0F B6 C0 na 0F B7 C0
zmieniamy: E1 77 04 00 na F1 77 04 00
address: 0x37D7
zmieniamy: 0F B6 C0 na 0F B7 C0
address: 0xBA78
zmieniamy: 54 41 09 00 na 24 42 09 00
address: 0xBA82
zmieniamy: 0F B6 C0 na 0F B7 C0
zmieniamy: 54 41 09 00 na 24 42 09 00
address: 0xBA82
zmieniamy: 0F B6 C0 na 0F B7 C0
address: 0xEDC8
zmieniamy: 54 D9 0B 00 na E4 DA 0B 00
address: 0xEDD2
zmieniamy: 0F B6 C0 na 0F B7 C0
zmieniamy: 54 D9 0B 00 na E4 DA 0B 00
address: 0xEDD2
zmieniamy: 0F B6 C0 na 0F B7 C0
address: 0xF915
zmieniamy: 27 48 0D 00 0F B6 C0 na C7 49 0D 00 0F B7 C0
zmieniamy: 27 48 0D 00 0F B6 C0 na C7 49 0D 00 0F B7 C0
address: 0xFAA5
zmieniamy: 27 6B 0D 00 0F B6 C0 na C7 6C 0D 00 0F B7 C0
zmieniamy: 27 6B 0D 00 0F B6 C0 na C7 6C 0D 00 0F B7 C0
address: 0x10135
zmieniamy: 27 3C 0E 00 0F B6 C0 na C7 3D 0E 00 0F B7 C0
zmieniamy: 27 3C 0E 00 0F B6 C0 na C7 3D 0E 00 0F B7 C0
address: 0x10135
zmieniamy: 17 4D 0E 00 0F B6 C0 na B7 4E 0E 00 0F B7 C0
zmieniamy: 17 4D 0E 00 0F B6 C0 na B7 4E 0E 00 0F B7 C0
address: 0x104B5
zmieniamy: A7 95 0E 00 0F B6 C0 na 47 97 0E 00 0F B7 C0
zmieniamy: A7 95 0E 00 0F B6 C0 na 47 97 0E 00 0F B7 C0
address: 0x25B5F
zmieniamy: 0D 5F 11 00 0F B6 C0 na AD 60 11 00 0F B7 C0
zmieniamy: 0D 5F 11 00 0F B6 C0 na AD 60 11 00 0F B7 C0
address: 0x2F0CF
zmieniamy: 4D 48 16 00 0F B6 C0 na ED 49 16 00 0F B7 C0
zmieniamy: 4D 48 16 00 0F B6 C0 na ED 49 16 00 0F B7 C0