DiS
Advanced User
- Joined
- Apr 5, 2008
- Messages
- 274
- Reaction score
- 12
Witam, wykona?em sobie nowy amulet of loss, z dodatkowymi atrybutami i si? nim dziel?:
Poniewa? chcia?em doda? dodatkowe atrybuty typu ochrona przed ogniem, energy musia?em wykombinowa? maly skrypcik, dzi?ki kt?remu AOL bd znika? po dedzie.
Poniewa? gdy mamy te 2 atrybuty razem
To ten atrybut, powoduje znikni?cie AOL przy dedzie, ale te? przy ka?dym trafieniu potwora czy gracza.
Zwyk?y AOL wygl?da tak:
Nowy AOL dodaj?cy np 50% ochrony od wszystkiego i maj?cy 10arr wygl?da tak:
ITEMS.XML
teraz wchodzimy do creaturescripts/scripts i tworzymy nowy o nazwie aoldie.lua
nast?pnie w login.lua dodajemy t? linijke:
nast?pnie w creaturescripts.xml
dodajey t? linijke:
Mo?e komu? si? r?wnie? przyda
A mnie to dzia?a na Avesta 7.6
Poniewa? chcia?em doda? dodatkowe atrybuty typu ochrona przed ogniem, energy musia?em wykombinowa? maly skrypcik, dzi?ki kt?remu AOL bd znika? po dedzie.
Poniewa? gdy mamy te 2 atrybuty razem
<attribute key="preventitemloss" value="1"/>
<attribute key="absorbPercentAll" value="50"/>
To ten atrybut, powoduje znikni?cie AOL przy dedzie, ale te? przy ka?dym trafieniu potwora czy gracza.
<attribute key="charges" value="1"/>
Zwyk?y AOL wygl?da tak:
<item id="2173" article="an" name="amulet of loss">
<attribute key="weight" value="420"/>
<attribute key="slotType" value="necklace"/>
<attribute key="preventitemloss" value="1"/>
<attribute key="charges" value="1"/>
Nowy AOL dodaj?cy np 50% ochrony od wszystkiego i maj?cy 10arr wygl?da tak:
ITEMS.XML
<item id="2132" article="a" name="silver amulet of loss">
<attribute key="weight" value="350"/>
<attribute key="armor" value="10"/>
<attribute key="slotType" value="necklace"/>
<attribute key="absorbPercentAll" value="50"/>
<attribute key="description" value="This amulet give you 50% protection for all."/>
<attribute key="preventitemloss" value="1"/>
teraz wchodzimy do creaturescripts/scripts i tworzymy nowy o nazwie aoldie.lua
function onDie(cid, corpse)
if (getPlayerSlotItem(cid, CONST_SLOT_NECKLACE).itemid == 2132) then
doPlayerRemoveItem(cid, 2132, 1)
end
end
nast?pnie w login.lua dodajemy t? linijke:
registerCreatureEvent(cid, "aoldie")
nast?pnie w creaturescripts.xml
dodajey t? linijke:
<event type="die" name="aoldie" script="aoldie.lua" />
Mo?e komu? si? r?wnie? przyda
A mnie to dzia?a na Avesta 7.6