Pogadaliśmy chwilę na DC i wychodzi na to, że są trzy możliwe rozwiązania jak dodać sobie depo na 7.6 w dzisiejszych czasach:
- Pierwsza sprawa, jeśli dana dystrybucja serwera, który posiadacie została zaktualizowana i jest kompatybilna z RME, to wystarczy sprawdzić czy w items.xml w plikach edytora macie dodane odpowiednie linijki, te co poniżej. Ale to i tak nie gwarantuje, że będzie można przykładowo przypisać dany depozyt do miasta (ale sam w sobie będzie działał).
XML:
<!-- depots -->
<item id="2589" article="a" name="locker">
<attribute key="type" value="depot"/>
<attribute key="containerSize" value="30"/>
</item>
<item id="2590" article="a" name="locker">
<attribute key="type" value="depot"/>
<attribute key="containerSize" value="30"/>
</item>
<item id="2591" article="a" name="locker">
<attribute key="type" value="depot"/>
<attribute key="containerSize" value="30"/>
</item>
<item id="2592" article="a" name="locker">
<attribute key="type" value="depot"/>
<attribute key="containerSize" value="30"/>
</item>
- Jeśli nie, to sprawa się komplikuje bo musicie mieć source danego serwera i wtedy zrobić małego fixa, dodanego przez hans henrik na Otlandzie.
Dla YurOTS 7.6X, i innych bazowanych na yurots:
W pliku
const76.h znaleźć linijkę
i dodać poniższe
C++:
#ifdef HHB_RME_HOTFIX
ITEM_LOCKER1 = 2589,
ITEM_LOCKER2 = 2590,
ITEM_LOCKER3 = 2591,
ITEM_LOCKER4 = 2592,
#endif//HHB_RME_HOTFIX
Następnie w
item.cpp pod tym
C++:
Item* Item::CreateItem(const unsigned short _type, unsigned short _count /*= 0*/)
{
Item *newItem;
Dodać to:
C++:
#ifdef HHB_RME_HOTFIX
if(_type == ITEM_LOCKER1 || _type == ITEM_LOCKER2 || _type == ITEM_LOCKER3 || _type == ITEM_LOCKER4){
newItem = new Container(_type);
Container* c=dynamic_cast<Container*>(newItem);
if(c)
{
c->depot=true;
}/// else {std::cout << "depot error..."<<std::endl;}
} else
#endif//HHB_RME_HOTFIX
A na koniec jeszcze to:
-DHHB_RME_HOTFIX
Ale tak szczerze mówiąc, nie wiem czy autor miał na myśli dodanie tej linijki po #endif dodatkowo? Nie znam się na C++ zupełnie, pewnie chodzi o to, żeby gdzieś to zadeklarować?
Dodatkowo ktoś zgłosił jeszcze uwagę, że musiał zmienić:
Na:
- Ostatnia opcja jest dla tych, którzy koniecznie chcą pracować na dystrybucji, która nie jest kompatybilna z RME. Pozostaje użyć starego poczciwego SimOne's Map Editora, link na otlandzie: