Alelejkum
Advanced User
- Joined
- Feb 28, 2013
- Messages
- 184
- Reaction score
- 15
Witam.
Nie mam co robi? wi?c postanowi?em zrobi? nowy Czar x D
1. Opis:
Dla Palladyna i RP
Od 100 lvl
Od 7 mlvl
Koszt Many: 55mp
Wymagane Premium
2. Instalacja:
1. Wchodzimy do: data\spells\scripts\
2. Tworzymy Exori San.lua i wklejamy poni?szy kod:
3. Teraz wchodzimy do data\spells\spells.xml i utaj dodajemy linijk?:
A teraz podstawy edycji czaru:
instant name - Nazwa Czaru
words - s?owa wpisywane w grze aby u?y? czaru
lvl - Wymagany LvL
maglv - Wymagany Mlvl
mana - Wymagana Mana
prem* - Czy wymagane jest Premium
needlearn* - Czy trzeba si? go uczy? tak jak na Rl Tibi
needtarget* - Czy czar wymaga zaznaczenia celu
blockwalls* - Czy czar ma przechodzi? przez ?ciany
value - ?cie?ka do pliku
* - Wpisuje si? tutaj 1 albo 0 co oznacza:
1- Tak
0 - Nie
Mam nadziej? ?e si? podoba
Pozdrawiam.
Nie mam co robi? wi?c postanowi?em zrobi? nowy Czar x D
1. Opis:
Dla Palladyna i RP
Od 100 lvl
Od 7 mlvl
Koszt Many: 55mp
Wymagane Premium
2. Instalacja:
1. Wchodzimy do: data\spells\scripts\
2. Tworzymy Exori San.lua i wklejamy poni?szy kod:
Code:
-- Made By Alelejkum.
local combat0_Brush = createCombatObject()
setCombatParam(combat0_Brush, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_FIREATTACK)
setCombatParam(combat0_Brush, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_DEATH)
setCombatParam(combat0_Brush, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_FIREDAMAGE)
setCombatArea(combat0_Brush,createCombatArea({{1, 1, 1},
{1, 2, 1},
{1, 1, 1}}))
function getDmg_Brush(cid, level, maglevel)
return (2500)*-1,(6000)*-1
end
setCombatCallback(combat0_Brush, CALLBACK_PARAM_LEVELMAGICVALUE, "getDmg_Brush")
local con___combat0_Brush = createConditionObject(0+CONDITION_POISON+CONDITION_FIRE)
addDamageCondition(con___combat0_Brush, 3, 1000, -1980)
setCombatCondition(combat0_Brush, con___combat0_Brush)
local dfcombat0_Brush = {CONST_ANI_FLAMMINGARROW,0,1,1,1,1,0,1,-1,0,-1,-1,-1,-1,0,-1,1}
-- Areas/Combat for 700ms
local combat7_Brush_2 = createCombatObject()
setCombatParam(combat7_Brush_2, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_FIREAREA)
setCombatParam(combat7_Brush_2, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_DEATH)
setCombatParam(combat7_Brush_2, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_FIREDAMAGE)
setCombatArea(combat7_Brush_2,createCombatArea({{1, 1, 1},
{1, 2, 1},
{1, 1, 1}}))
function getDmg_Brush_2(cid, level, maglevel)
return (1000)*-1,(2000)*-1
end
setCombatCallback(combat7_Brush_2, CALLBACK_PARAM_LEVELMAGICVALUE, "getDmg_Brush_2")
local dfcombat7_Brush_2 = {CONST_ANI_ARROW,0,1,1,1,1,0,1,-1,0,-1,-1,-1,-1,0,-1,1}
-- Areas/Combat for 1300ms
local combat13_Brush_3 = createCombatObject()
setCombatParam(combat13_Brush_3, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_FIREAREA)
setCombatParam(combat13_Brush_3, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_SUDDENDEATH)
setCombatParam(combat13_Brush_3, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_FIREDAMAGE)
setCombatArea(combat13_Brush_3,createCombatArea({{1, 1, 1, 1, 1},
{1, 0, 0, 0, 1},
{1, 0, 2, 0, 1},
{1, 0, 0, 0, 1},
{1, 1, 1, 1, 1}}))
function getDmg_Brush_3(cid, level, maglevel)
return (1700)*-1,(2900)*-1
end
setCombatCallback(combat13_Brush_3, CALLBACK_PARAM_LEVELMAGICVALUE, "getDmg_Brush_3")
local dfcombat13_Brush_3 = {CONST_ANI_BURSTARROW,2,2,1,2,0,2,-1,2,-2,2,-2,1,-2,0,-2,-1,-2,-2,-1,-2,0,-2,1,-2,2,-2,2,-1,2,0,2,1}
-- =============== CORE FUNCTIONS ===============
local function RunPart(c,cid,var,dirList,dirEmitPos) -- Part
if (isCreature(cid)) then
doCombat(cid, c, var)
if (dirList ~= nil) then -- Emit distance effects
local i = 2;
while (i < #dirList) do
doSendDistanceShoot(dirEmitPos,{x=dirEmitPos.x-dirList[i],y=dirEmitPos.y-dirList[i+1],z=dirEmitPos.z},dirList[1])
i = i + 2
end
end
end
end
function onCastSpell(cid, var)
local startPos = getCreaturePosition(cid)
RunPart(combat0_Brush,cid,var,dfcombat0_Brush,startPos)
addEvent(RunPart,700,combat7_Brush_2,cid,var,dfcombat7_Brush_2,startPos)
addEvent(RunPart,1300,combat13_Brush_3,cid,var,dfcombat13_Brush_3,startPos)
return true
end
Code:
<instant name="Exori San" words="exori san" lvl="100" maglv="7" mana="55" exhaustion="1000" prem="1" needlearn="0" needtarget="1" blockwalls="1" aggressive="1" event="script" value="Exori San.lua">
<vocation id="3"/>
<vocation id="7"/>
</instant>
A teraz podstawy edycji czaru:
instant name - Nazwa Czaru
words - s?owa wpisywane w grze aby u?y? czaru
lvl - Wymagany LvL
maglv - Wymagany Mlvl
mana - Wymagana Mana
prem* - Czy wymagane jest Premium
needlearn* - Czy trzeba si? go uczy? tak jak na Rl Tibi
needtarget* - Czy czar wymaga zaznaczenia celu
blockwalls* - Czy czar ma przechodzi? przez ?ciany
value - ?cie?ka do pliku
* - Wpisuje si? tutaj 1 albo 0 co oznacza:
1- Tak
0 - Nie
Mam nadziej? ?e si? podoba
Pozdrawiam.