• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

Twierdza - Prawdziwa rze?.

Status
Zamknięty.

Trapey

Active User
Liczba reakcji
20
Witam.

Twierdza podlega waszej ocenie, wstawi?em aby?cie zobaczyli jakie to jest pi?kne ;].

Je?eli podoba Ci si?, kliknij zdj?cie a przeniesie Ci? w inny temat gdzie masz reszte informacji.​

#Down
Po?artowa? nie mo?na? -.- A i widz? ?e wy ju? pr?bujecie z Tibii zrobic 3D, wszystko realne jak nigdy -.-
A ty nie oceniaj mojej mapy do swoich lamskich projekt?w, nie jestem profesjonalist? i nie znaczy ?e ka?dy musi wstawia? pro mapy. -.-

#Top
3 dni po trochu robione. Valey zraportowany za spam, zero kamyczk?w? po?wicz ;)
Strza?y wbite, bo by? atak na zamek (?ucznicy). Roztrzaskana wierza.

Odp: Twierdza - Prawdziwa rze?.

*up.
Je?li to by?by ?art to wierz mi - pozna?bym.

To jest pi?kne? Cz?owieku to nie przypomina twierdzy. To przypomnina mi ?mietnik. Te strza?y wbite w mur - epic fail. Od kiedy twierdze s? zasypywane piaskiem? No jak na twierdze lub warownie to to jest za ma?e.
Jedyne co mi si? podoba to brama i [sklep z ekwipunkiem?], i bar obejrza?em to po ?ci?gni?ciu mapy, reszta jest ma?o realistyczna i nieciekawa.

6/10

Ostatnia edycja:

Kur... oszcz?d? moje oczy. To nawet nie twierdza, to jest jedna wielka ciapka i kwadrat w jednym. Brak urozmaice?, zero kamyczk?w.
Ocena 3/10

Bo?e. !!! Te strza?y na scianie (2ss) Nawalone jak ch**.
Praca na max 10 minut. Zgadzam sie z panem UP@
Ocena 2/10..

Edit @ jak kto? sie przyj?y 1 ss to wida? pos?gi na obok wej?cia ? po co one tam??

O? maj gad ; o
1 Za du?o strza? wbitych
2 za ma?e jak na twierdze
3 Piasek w twierdzy
Moja ocena 2\10

Jak to jest pi?kne, to ja ju? nie wiem co mam uwa?a? za pi?kne, a co za brzydkie... ;/

Dno 2/10 ;/

Pi?kne to to nie jest :down:

Je?li chcesz zbudowa? jak?? twierdz?, znajd? sobie najpierw jej realistyczny wygl?d i na jego postawie co? tw?rz.