• logo_cipsoft
    Nowe serwery zostały otwarte 19 Lut 2025:
    Noctalia (Open PvP) Ignitera (Open PvP) us_logo Xybra (Open PvP)

To niemozliwe!

DawToreq

Deus est.
Dołączył
Luty 14, 2010
Posty
356
Liczba reakcji
43
Sami zobaczcie! Nowa generacja OTS!
[video=youtube;w-q1TaYB_Xo]https://www.youtube.com/watch?v=w-q1TaYB_Xo[/video]
 
Odp: To niemozliwe!

No no ciekawe ale ten typek co to nagrywa? wgl si? nie przygotowa? :P
 
Odp: To niemozliwe!

Hhahahha Kenor legenda tnetu :D
 
Odp: To niemozliwe!

Przecie? m?wi? w filmiku ?e to single player...
 
Odp: To niemozliwe!

Co jak co, ale Muzyk? w cliencie ma :3
On ma gorsze mikro ni? moje, a to jest na prawd? tragiczne :D
Kenor! Legenda, kt?ra ?yje wiecznie!
 
Odp: To niemozliwe!

Oo! wystarczy wpisa? na T-necie Kenor i wyskoczy?o... kto mnie obgaduje :D :D :D :D Na nieszcz??cie nie ma tu kogo? :/ kogo lubi? jak si? giba jak us?yszy s?owo Kenor, a szkoda. SRY - (bez obrazy)

tak to prawda, wystartowa?a PrimeEra, wystartuje DedicatedOTWar i wystartuje Unreal ju? w po?owie sierpnia. PrimeEra to Evo 999x, wi?c co tu si? spodziewa?, chodzi od 2 dni 30 graczy ONLINE,
Poza tym DedicatedOtWar Startuje 14 lipca!

Odnosz?c si? do tematu, prezentuj? tu now? generacj? ots, kt?r? przedstawi? DawToreq, kt?ra startuje ju? od po?owy sierpnia zn?w na testy tym razem dost?pne dla wszystkich!

I mam pytanie do tych, co m?wi? ?e grafiki brzydko wygl?daj?, gra?e? tam? jak nie wiesz to si? nie wypowiadaj. Albo zagraj na PrimeErze (ots dla noob?w) i wbij 2k lvl, bo tylko to umiesz jeden z drugim. Prosz? to jest dow?d na to ?e grafiki na tym otsie wygl?daj? jak na rl tibii. Fuck hejters.
besuqf.jpg


<-- Tibia 8.60 Port 7171 IP w ?rodku na filmiku

[video=youtube;lp6ct11-7HY]https://www.youtube.com/watch?v=lp6ct11-7HY[/video] <-- Unreal s? nowe filmiki - Mo?e cz??? zmieni opini? jak je zobaczy (Unreal to nie ju? pustki na mapie).

<-- Dedicated OverthanPrudens Pet System

Powr?cili?my do prac nad Unrealem oko?o maja 2015 r. (2 ltnia przerwa) - tak na razie singiel player, mamy 2 osobow? ekip? - Unreal Sko?czony! Tak?e jak tylko PrimeEra sie sko?czy (zako?czy si? dedyk, po miesi?cu) - stanie Unreal.

PRZEPRASZAM ?E OD?WIE?AM STARY TEMAT, ALE NA TIBII>NET NIE BY?O MNIE ROK CZASU (od lubuskiego otsa 2014 stycze?). Zapraszam na PrimeEr? - > Rusza ca?y program ju? niedlugo!
 
Ostatnia edycja:
Odp: To niemozliwe!

hehe teraz wszystko mo?na zrobi? ogranicza nas jedynie nasza wyobra?nia
 
Odp: To niemozliwe!

Powr?cili?my do prac nad Unrealem oko?o maja 2015 r. (po 2 letniej przerwie) - tak na razie singiel player, mamy 2 osobow? ekip? - Unreal Sko?czony! Tak?e jak tylko PrimeEra sie sko?czy (zako?czy si? dedyk, po miesi?cu) - stanie Unreal.

Uwaga! zgodnie z tym co napisa?em, Unreal 2D OTS Beta jest gotowy do startu. B?d? to dwutygodniowe testy! Kt?re zaczynamy ju? na pocz?tku listopada! Troszk? mnie to wyprzedzi?o w czasie, ale powoli si? u?o?y?o w ca?o??, Podhalanski OTS zosta? postawiony 3 dni temu! ju? mamy 60 players online ca?y ten czas. Dlatego ?e si? zajmowa?em otsami evo, bo lubie czasami si? tam pobawi?, troch? pogra? /uczciwie/ na w?asnym otsie evo z wysokim rate. Ale to nie wa?ne.

Gdy by? stycze? 2014 zrobili?my zamkni?te testy dla dos?ownie 25 os?b (wbi?o wi?cej), ots by? promowany na facebooku i otslistach [nie mia? no-ip, mia? po prostu ip cyfrowe], dlatego nikogo z tibii.net.pl nie wo?ali?my jeszcze wtedy ze wzgl?du na to ?e projekt mia? po testach alpha zosta? zawieszony.

?eby nie marnowa? czasu - przejd? od razu do rzeczy, po pierwsze - zapraszam na m?j kana? na twitch.tv ?eby wam zaprezentowa? oryginaln? wersj? beta.
Na chwil? obecn? trwaj? prace nad wczesn? wersj? gamma, sko?czyli?my na buildzie rev. 1212, tak samo rev. 1212 dotycz? klienta gry.

Od dodania tego posta przez nocne 4 godziny b?dzie lecia? stream z naszej gry (nie u?ywam mikrofonu!, nie b?d? g?o?no si? dar? bo ludzie chc? spa?), a przechwyt samego obrazu i dzwieku z sound speakers.

B?d? robi? 5 minutowe przerwy co 30 minut. TRANSMISJA START!

 
Odp: To niemozliwe!

Wiem, ?e w grudniowych testach si? nie popisa?em, i dlatego record na testach by? max 8 os?b tylko z tego powodu ?e brakowa?o autologowania. Teraz mamy w kliencie automatyczne logowanie i dzi?ki temu przyci?gniemy wi?cej os?b na start naszego MMORPGka, a w?a?ciwie MODa do Tibii. Startujemy ju? w po?owie Lutego, bo do 1 si? nie wyrobimy. Na chwil? obecn? nie pisz? zapowiedzi, bo jeszcze musimy przetestowa? niekt?re rzeczy w silniku i kliencie. Tak czy siak prace od lipca ruszy?y pe?n? par? po prawie dwu i p?? rocznej przerwie silnik zosta? aktywowany i dodano oko?o 3k-4k nowych grafik. Poprzednie niechlujne grafiki zosta?y zast?pione lepszymi (bardziej tibijskimi) grafikami. Ju? nied?ugo pojawi si? strona (w?a?ciwie ju? jest zrobiona), lecz jednak trwaj? nad ni? prace: Otwarta gdy pracujemy.

Co si? zmieni?o: (od listopada 2015) -- prace zacz??y si? od po?owy lipca 2015.
- Grafiki wszystkich Skaarji
- Grafiki Skaarj Trooper
- Grafiki Kralli
- Grafiki Gasbag?w
- Zamieniono i usuni?to cz??? bet'owych potwor?w jak cyclopy, dodano demony
- Dodano Automatyczne logowanie (nie wymaga ip changera)
- Dodana zosta?a mapa: Spire Valley
- Przerobiono wi?kszo?? podstawowych grafik, oraz map w detale
- Dodano potwora Utor Guard (not attackable, intermisja), Blue Demon, Demon, oraz Stone Titan, Electroplasma i potwory z Palace Side/Foundry Tarydium Plant/Bounds of Foundry/ Watcher of The Skies/Gala's Peak
- Dodano 8 nowych efekt?w.
- Na mapi? znajdziemy tak?e POI, ANIHI 1, ANIHI 2 ORAZ DHQ 1, DHQ 2, DEMON OAK - ten quest akurat - (w swoim czasie zostanie updatowany).
- Chmury (dark sky, green sky, orange sky, sky, lightgrey sky, skycaves sky)
- Dodano 3 npc z taskami (nie b?dziecie si? nudzi?)
- Zliwkidowano TP room, i quest room.
- Dodano Club Nocny
- Dodano Boisko Dla Graczy w Football (wkr?tce automatyczne na punkty)
- Dodano ruletk?, gambling, snake, rain, racing, pacman, bomberman i inne duperele w tym stylu.
(Jak co? zauwa?ycie czego nie wypisa?em dajcie zna? na prv)
OTS si? od miesi?ca grudnia zmieni? bardziej ni? by si? mog?o to wydawa?, jak pami?tamy prace nad U2D si? zako?czy?y na pocz?tku 2013 roku, gdy si? rozpad?a nasza stara ekipa (2 maper?w, 2 skrypter?w itp.), teraz po dw?ch i p?? roku nieaktywno?ci pokazuje efekty swojej pracy (w?asnor?cznej), kt?r? odpierd...?em w ostatnie 3 miesi?ce, gdy? na wakacje nic praktycznie nie robi?em, no poza dodaniem tytana :)

NOWY TRAILER! Z natury jestem leniem ?mierdz?cym, dlatego si? przyznaj? bez bicia, nagrywaj?c wcze?niejsze filmiki (bawi?em si? klientem i serwerem bez celu), ale pomy?la?em, ?e si? zepn? i zrobi? z tego co? fajnego na wz?r Ascalona albo Ron OTS, jak wida? grafiki s? izometryczne i nie przypominaj?ce wcale Tibii, a prawdziwy klimat U2D, przynajmniej na moje oko. Wypierd...?em te? te stare brzydkie kralle, co by?o okropie?stwem, przerobi?em te? potwora Brute Boss, nie jest stoj?cy 90*!

 
Ostatnia edycja:
Odp: To niemozliwe!

Co jak co ale nie kt?re grafiki nie pasuj? do tibijskiego klimatu. Szczerze to wolal bym zagra? pod 7.6 ni? z tymi grafikami
 
Odp: To niemozliwe!

Co jak co ale nie kt?re grafiki nie pasuj? do tibijskiego klimatu. Szczerze to wolal bym zagra? pod 7.6 ni? z tymi grafikami


Oto w?a?nie chodzi, wszystko to ma odbiega? od tibii, evo, rl itp.

-Kuzyn, ?eby? zobaczy? jak wygl?da?o to wcze?niej, to by? nie pozna? tej przemiany. Ale no c?? z rynny wyszed?em pod deszcz. Jeszcze troch? podpracuj? nad tym i b?dzie dobrze. Fabu?a znacz?co odbiega od tibii i innych ?redniowiecznych fabu?. Grafiki naruto s? w o wiele gorszej izometrii, bo tam wszystko jest na 90*.

Udost?pnili?my za darmo (WSZYSTKIM!) Wersj? Beta Global Clienta Unreal'a 2D, ma to zach?ci? potencjalnych graj?cych do rejestracji na naszej stronie WWW. B?dziemy prowadzi? na stronie SuorceForge sw?j w?asny zbi?r zmian i wersji Clienta a mo?e kiedy? w przys??o?ci silnika i accmakera.

 
Ostatnia edycja:
Do góry